Pluspunten

Snelle levering/ goede prijs kwaliteit verhouding

Geen

Pluspunten

Goede gespecificeerde offerte. Uitvoering is zorgvuldig en vakbekwaam. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Netjes en verzorgd werk. Goede communicatie, prettig personeel. Bedrijf denkt met je mee, wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

-Snelle afwikkeling -Betrouwbaar -Denk mee -Bij montage bleek de lichtkoepel schade te hebben die ik bij aflevering niet door het oog had gezien. Ondanks de late montage, dus later dan de periode van 30 dagen heb ik toch een nieuwe toegezonden gekregen. Toppie en zeer aan te bevelen.

Geen

Bedankt voor uw beoordeling, we zien wel graag dat mensen direct bij aflevering schade op de bon vermelden. Veel plezier met uw lichtkoepel. Met vriendelijke groeten Emiel

Pluspunten

Buiten dat het bedrijf mijn platte dak vakkundig heeft vernieuwd, heb ik 2 maal gebeld met een probleem van mijn schuine velux raam, 1 maal omdat het lekte dat bleek na inspectie door troep te komen boven het raam, dit is verholpen. de 2de keer ( vandaag) gebeld omdat ik het raam na rond kantelen niet meer dicht kreeg, ook dit is door het bedrijf verholpen en beide keren kosteloos! wat fijn dat dit soort vakmensen zo menselijk zijn om te komen en daar niets voor in rekening brengen . Ik beveel het bedrijf van harte aan

Pluspunten

Snel reactie, goede offerte en mooi werk afgeleverd.

• Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super service, in de vakantie periode gebeld voor een heftige lekkage, daar waar ik elders geen antwoord kreeg en 2 bedrijven uit Arnhem extreem duur stond dakdekkersbedrijf Heuveling uit Arnhem dezelfde dag op de stoep. Onze kinderkamer gered. De prijs was ondanks de vakantie periode en spoed erg netjes. Bedankt Firma Heuveling.

Ga zo door, kunnen andere bedrijven uit Arnhem een lesje uit leren.

Pluspunten

Snel, professioneel, vriendelijk en meedenkend. Ik ben zeer tevreden over het nieuwe dak, de geplaatste red cedar boeiborden en de strakke HVA’s!!

Geen

Pluspunten

Veel vakkennis, helder verhaal en netjes uitgevoerd.

Pluspunten

Werk netjes uitgevoerd. Duidelijke en snelle communicatie.

Geen.

Pluspunten

Professioneel en zeer vakkundig. Prettige medewerkers

Nvt

Pluspunten

Keurig gewerkt, alles opgeruimd, beleefde en nette werknemers

Pluspunten

Alleen product opgehaald. Waren zeer behulpzaam.

Geen idee !!

Pluspunten

Duidelijk eerlijk vriendelijk personeel.

Ik zou het niet weten ik ben tevreden

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden met de gang van zaken, vakkundig,alles wordt besproken,erg behulpzaam,prima offerte helder en duidelijk.Na een bedrijf die er een puinhoop heeft gemaakt bij ons is dit een verademing.. kort samengevat bijzonder tevreden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snelle, vakkundige reparatie en nette, beleefde medewerkers

Ik heb afgezien van de snelle en vakkundige reparatie helaas een hele nare ervaring met dit bedrijf en kan ze om deze reden niet aanbevelen. De reparatie betrof een noodreparatie naar aanleiding van de storm in Januari. Ondanks het feit dat ik had aangegeven dat de schade mi beperkt was (incl foto’s) en dat al het reparatiemateriaal aanwezig was kreeg ik een forse offerte van 575 euro. Maar goed, ik heb er natuurlijk geen verstand van en ik had haast. Toen de mannen begonnen met werken kreeg ik tegelijk de rekening, wat ik vreemd vond aangezien ze nog maar net begonnen waren. Na 45 minuten waren ze klaar. Nette kerels, netjes werk. Maar toen ik bij de leiding navroeg of er nog een nacalculatie zou plaatsvinden ging het mis. Ik vind 575 euro nogal veel voor 45 min werk met twee man zonder materiaal. Er werd gelijk gedreigd (schriftelijk, per sms, voicemail en telefonisch) dat ze het dak er weer af zouden halen diezelfde middag. Mijn vrouw werd zelfs telefonisch gedreigd dat zijn broer nu al klaar stond om onmiddelijk te komen. Afspraak is afspraak dus ik heb de factuur gewoon voldaan, maar de manier waarop wij behandeld zijn is echt grof, onprofessioneel en onacceptabel. Dit is een bedrijf wat bewust misbruik maakt van de omstandigheden. Dat je wat extra vraagt, ok. Maar dit gaat echt te ver, en met name hoe ze met klanten omgaan. Wij niet weer bij Heuveling.

Beste Hr Hut Te Valburg, U heeft bij ons een storm schade gemeld waarop wij reageren met een voorstel in de kosten. Voor herstel was dit € 575 incl. btw en dit is de aanneemsom, u gaf akkoord per email. De monteur heeft voor u zelfs meer werk uitgevoerd dan afgesproken, namelijk een extra dakdoorvoer lekkage verholpen. Wij zijn gerechtigd als een klant niet betaald en of zich niet aan de afspraken houd het werk ongedaan te maken, u hoeft in dat geval niks te betalen. Dit hebben wij u netjes medegedeeld helaas u noemt het dreiging, volgende keer beter een weloverwogen beslissing nemen voor u tekent. 6 uur werk, materiaal en autokosten Arnhem naar Valburg is 575 euro een keurige aanneemsom. Met vriendelijke groet. Heuveling

Pluspunten

snelle en accurate hulp

Pluspunten

Communicatief, goede prijs, snelle offerte (2-3 uur na bezoek!)

Pluspunten

Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit. Personeel vakmensen, heel vriendelijk, behulpzaam en werken netjes. Met adviezen geven, extra werk uitvoeren, allemaal prima in orde.

?

Pluspunten

Mensen zijn vakkundig en werken door en netjes. Keurig in gedrag, spraak en waren vriendelijk.

Pluspunten

Een tevreden contact met het bedrijf voor het maken van een afspraak op korte termijn; werkzaamheden tot tevredenheid afgehandeld; al met al positief te noemen!

Pluspunten

Snel en vakkundig geholpen.