Pluspunten

Netjes op tijd binnen afgesroken tijd. Vakundig en top resultaat.

Leren koffie aannemen

Pluspunten

Snel en vakkundig op weg geholpen bij lekkage aan het dak dat er 12 jaar op lag. 'Zou niet zo horen, dat gaan we onder coulance oplossen.' Een dag later stond Frans Heuveling op de stoep en heeft het gelijk gerepareerd. Hulde en aanrader.

Pluspunten

- Vriendelijk - Zorgvuldig - Netjes - Duidelijke afspraken - Service

Geen, alles was zeer naar wens

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Levert uiteindelijk goed werk af Goede en directe communicatie Betrouwbaar en vriendelijk personeel

Pluspunten

Goede en duidelijke afspraken. In goed overleg worden eventuele extra aanpassingen verricht. Prima medewerkers. Prima uitvoering.

Pluspunten

Na een lange zoektocht naar een betrouwbaar dakdekkersbedrijf uiteindelijk bij Heuveling uitgekomen. Dit was echt een verademing. Van begin tot eind is alles vlekkeloos verlopen. Inmiddels twee zeer fraaie daken opgeleverd voor een eerlijke prijs. Naast het leveren van vakwerk is de heldere en directe communicatie het vermelden waard. Nergens heb ik zo snel antwoord gekregen op vragen als bij dit bedrijf. Afspraken worden stipt nagekomen en men weet van doorpakken. Kortom, een absolute aanrader.

Jammer dat ze alleen daken doen,.

Pluspunten

Vanaf het begin was Edwin heel professionel en vriendelijke zowel bij het geven van informatie en het onderzoeken van het dak plus het geven van advies als bij het opstellen van een offerte. We hebben het een en ander aangepast en steeds was het geen punt. We werden ook niet lastig gevallen on snell te beslissen. De contacten gingen heel goed en daarom kregen wij vertrouwen en hebben besloten om Heuveling de klus te laten doen. Edwin heeft ons bij de goed mensen gebracht voor een steiger en ook Lusing voorgesteld voor timmerwerk. Vervolgens hebben zijn broer Frans en de andere twee jongens voor de uitvoering gezorgd. Alle drie heel bekwam en vriendelijk. Pluspunten: je merkt nauwelijks dat er mensen aan het werk zijn. Ze redden zich prima zonder kabaal te maken zoals vaak gebeurt op het werkplaats, als ze niet komen wordt gebeld, als ze later zijn ook, bij weggaan wordt gedag gezegd. Ik werd nu en dan gevraagd om het dak op te gaan om te kijken hoe het ging en ik kreeg uitleg over de situatie en informatie over de keuzes dat gemaakt konden worden. Ik liet de keus steeds aan Heuveling want ze weten wat ze doen. Door klanten erbij te betrekken krijgen wij het gevoel dat de jongens hun best doen om er iets moois van te maken. Bij het afronden van het werk werd nog een rondleiding gegeven en ze zijn nog even teruggekomen voor een kleinigheid. Steeds vriendelijke en behulpzaam. Niks om over te klagen. Met zulke vaklui hoef je niet zenuwachtig te worden over een grote klus.

Miischien klant erop attenderen wat niet bij het offert hoort zoals onzichtbare verrot houtdelen of aangetast ijzerstukken, zodat klant wat geld apart houdt voor oplossen van zulke verassingen want als huiseigenaar als je er aan begint dan moet je het ook goed doen en niet half werk.

Pluspunten

Afspraken worden correct nagekomen. Werken vakkundig en netjes. Meerwerk wordt duidelijk uitgelegd en toegelicht.

Geen

Pluspunten

Goed open overleg vooraf en tijdens de uitvoering. Klantvriendelijk maar ook helder over de mogelijkheden en onmogelijkheden van wensen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Top geregeld. Zeer net personeel! Ze moesten door mijn woning om op plaat dak te komen.. steeds netjes de schoenen uit. Ook werd alles steeds netjes schoongemaakt.

Geen idee.

Pluspunten

* kwalitatief goed werk. * Prettige mensen * komen goed alle afspraken na

Pluspunten

Goede kwaliteit Duidelijke afspraken Harde werkers

Pluspunten

Deskundig en vriendelijk

Pluspunten

Snelle reactie via email. Zeer vriendelijk personeel. Prima vakmensen. Prettige samenwerking.

Pluspunten

De bouwkundige situatie onder het platte dak bleek anders te zijn dan verwacht, zo bleek na het verwijderen van de oude bitumenlaag. De dakdekkers hebben hier echter op een goede manier een oplossing voor weten te vinden, waardoor het dak toch geïsoleerd en opnieuw bedekt kon worden.

Pluspunten

Er wordt nagekomen wat wordt afgesproken. Ingeval van nood, komen ze snel in actie! Snelle reactie op mail. Je krijgt heel snel een offerte en de factuur. Tot op heden kan ik alleen maar constateren dat ze goed werk hebben geleverd.

Geen.

Pluspunten

Platdak laten vervangen met boeiboord en sommige delen dakbeschot waren verrot. Heuveling heeft de juiste mensen in diens om ook het houtwerk te vernieuwen. Super tevreden

Niet ga zo door

Pluspunten

Deskundige aanpak - snel en schoon werken - vriendelijke aanpak.

3 maanden levertijd is iets aan de lange tijd.

Pluspunten

Professioneel, vakkundig, prettige samenwerking

Geen zaken die naar boven komen

Pluspunten

Contact gezocht voor zowel vernieuwing als renovatie van diverse VvE daken. Vanaf het eerste moment een prettig, helder en duidelijk contact. Heuveling denk mee en geeft een goed onderbouwd advies. Uitvoering van de werkzaamheden verliep prettig, er zat geen "haast" in het werk. De diverse daken zijn nu niet alleen waterdicht, maar zien er ook goed uit.

Pluspunten

Per e-mail afspraak gemaakt, vlot, op tijd en keurig werk afgeleverd. De service en afwerking kom ik niet vaak tegen! Echt top.

Geen

Pluspunten

Snelle reactie via email. Keurig werk afgeleverd. Werken snel en erg netjes.

Conradweg 10

6827 BZ Arnhem