Schoen na één dag stuk, geen reactie van gigagaaf.

Piedro schoenen met klittenbandsluiting besteld voor mijn zoontje. Na één dag was het oog van de klittenbandsluiting al gelost. We stelden aan Gigagaaf de vraag of dit onder de garantie valt, maar kregen hierop geen antwoord.

Pluspunten

Snelle levering en producten zijn goed!

Pluspunten

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Pluspunten

Snel en duidelijk

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werd netjes gebeld over het probleem en werd oplossing aangeboden.

Het bestelde schoentje was niet op voorraad. Werd wel netjes gebeld voor een alternatief. 1 maat groter was 3 euro duurder daarom moest ik een nieuwe bestelling plaatsen en kreeg credit van de andere schoen. Had het een goede service gevonden om gewoon te vervangen en die paar euro te laten zitten vanwege de overlast. Nu was het soort van irritant.

Pluspunten

Fijne website en ruime keuze

Pluspunten

De website is uitnodigend en makkelijk te navigeren. Er is een mooi en gevarieerd aanbod. De schoenen waren supersnel in huis. Retourneren was heel eenvoudig, en het retourbedrag stond razendsnel weer op onze rekening.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snel en netjes bezorgt, en gunstige prijzen.

Bedrag was 2 x van onze rekening afgehaald. Daarom contact gezocht Hierbij geen reactie via what'sapp of mail, alleen telefonisch bereikbaar. Werden in afhandeling ook niet op de hoogte gehouden. Bedrag wel binnen een week terug gestort.

Pluspunten

Snelle reactie op chat. Snelle levering.

Geen

Pluspunten

Leuk knuffeltje voor de kinderen erbij zitten

Geen

Pluspunten

Leuke collectie, op tijd bezorgd, prima klantenservice

Pluspunten

Goede website, snelle levering, goede kwaliteit schoenen

Pluspunten

Goede en duidelijke productbeschrijving. Snelle en gratis levering. Mogelijkheid tot kostenloze retourzending.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Reageren snel per mail

Bij eerste keer bestellen moest ik er achteraan bellen voor het terugstorten van mijn geld bij retourzending was dit niet gebeurd. Bij nieuwe bestelling kreeg ik mijn product niet na telefonisch contact te hebben gehad (met de vraag wanneer ik mijn product kon verwachten) , hadden ook geen nette compensatie voor deze 2 fouten in zeer korte tijd. Geen fijne eerste kennismaking, jammer.

Pluspunten

Ik heb een paar kinderschoentjes besteld in maat 26,5 omdat maat 26 niet op voorraad was. De volgende dag werd ik keurig gebeld dat de voorraad op de site niet goed bijgewerkt was en de schoentjes er alleen nog in mt 26 waren. Er werden oprechte excuses aangeboden wat in mijn geval niet nodig was omdat ik nu toch de juiste maat kon krijgen. Dezelfde dag zijn de schoenen nog verzonden en de volgende dag werden ze keurig afgeleverd. Dus snelle levering en het snel actief contact opnemen met de klant vond ik persoonlijk zeer prettig!

Pluspunten

Makkelijk en overzichtelijke internetsite. Zeer goede informatie van bestelstatus t/m ontvangst. Vriendelijk personeel.

Nee

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

Heel fijn dat ik schoenen kan zoeken op breedte maten. Snelle levering, mijn complimenten!

snelle levering en duidelijke, praktische site.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

A.u.b. de juiste kleur en foto op de site zetten! Deze kleur Zilver voldeed totaal niet, maar we hebben de Paarse (bijna zwarte) schoenen toch gehouden. Indien nodig wil ik nog wel een foto van de schoenen maken....

Pluspunten

Bestelde producten ook geleverd.

Op site staat binnen 24 uur in huis. Werd 3 dagen later!

Pluspunten

Geweldige supersnelle service!!!