Goed bedrijf met uitstekende service.

Op vrijdag 5 juli 2021 bestelden wij een matras en onderlakens bij Bedden.nl Het matras werd met 3 dagen bezorgt. Bij nader inzien bleek het gekochte matras te hard voor ons. Wij hebben telefonisch contact opgenomen met Bedden.nl en zijn opnieuw naar Molenhoek gegaan, alwaar de showroom zich bevindt. Aldaar heel hartelijk ontvangen door Dilber die ons direkt koffie aanbood. Wij hebben een nieuw matras uitgezocht. Dit is vandaag bezorgd. Keurig uitgepakt en op het bed gelegd door de bezorger. Het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Wij zijn zeer tevreden over de service en werkwijze van Bedden.nl en bevelen dit bedrijf van harte aan.

Fijne service, mooi bed!

Heel tevreden over bedden.nl! Ik kom uit amstelveen en de showroom zit tegen de duitse grens, geen zin om op en neer te rijden dus. Meisje aan de telefoon is zelf naar de showroom gelopen om mijn vragen gedetailleerd te beantwoorden. Ik heb de boxspring zojuist ontvangen en ben er hartstikke tevreden mee!

Eenvoudige boxspring

Ik heb via bedden.nl mijn boxspring besteld en deze is eenvoudig om op te bouwen. Hij wiebelt niet en staat stevig op zijn poten. Heel erg tevreden mee.

Goed kwaliteit matras

Ik ben hartstikke blij met de prestige puur latex matras. Eindelijk zonder rug klachten kunnen slapen. Dankjewel bedden.nl voor de service.

Ik heb hier mijn matrassen besteld en deze zijn goed op tijd geleverd, verder zijn de matrassen van goede kwaliteiten en schoon. Als u een matras nodig heeft is bedden.nl een aanrader!

Waardeloos

Een tweepersoons boxspring besteld, wordt niet op afgesproken dag geleverd. Toen het een dag later wel werd geleverd was het de verkeerde kleur en ontbrak het gratis topmatras en de klem om de twee delen aan elkaar te bevestigen. Bed wordt twee dagen later omgewisseld naar de goede kleur. Dit keer ontbreekt het hoofdbord. Er wordt mij telefonisch een gratis eenpersoonsbed beloofd ter compensatie. Hoofdbord wordt een dag later na geleverd, maar past niet op de bedden. Het beloofde gratis eenpersoonsbed wordt een gratis tweepersoons topper (die ik al had). Als ik hierover bel en mijn ergernis uitspreek over zoveel fouten krijg ik te horen dat er geen eenpersoonsbed is beloofd en dat ik anders het bed maar weer moet retourneren.

Mijn partner snurkt niet meer!

Onlangs het snorban kussen aangeschaft bij bedden.nl. Ik lig al maanden wakker door het gesnurk van mijn partner. Nu niet meer!! Ik ben lekker uitgerust en mijn man ook;) De levering was gewoon prima oprijd.

Hele vriendelijke klantenservice

Ik werd na het plaatsen van mijn bestelling per mail gevraagd een review achter te laten.... Man man wat een reacties hier... Ik laat heel graag weten dat ik een hele fijne ervaring heb gehad met bedden.nl. Er werd elke keer hartstikke snel gereageerd op mijn mails en ik heb zelf zelfs een paar keer gebeld en elke keer werd ik vriendelijk te woord gestaan. De dame van de klantenservice vroeg nog of ik wilde laten weten of alles goed was gegaan met de levering. Zoveel betrokkenheid hebben tegenwoordig niet veel bedrijven meer helaas... Bedden.bel geeft toch echt om klantvriendelijkheid. Daarnaast was de levering lekker snel en het product is tot nu toe prima. Wat wil je meer? Zeker een aanrader dus!!!

Hele vriendelijke klantenservice

Mooi bed kwam optijd met verhuizing

Ivm verhuizing wilde ik eigenlijk liever dat het bed er met 3 weken was ipv 1. Dit was prima te regelen. In de showroom werden wij vriendelijk ontvangen en altijd goed contact gehad

Heerlijk bed na adviesgesprek

Bedankt bedden.nl!!! Ik kan mij totaal niet plaatsen in de reacties hieronder... Wat jammer.... Mijn ervaring is totaal anders. Ik ben erg lang op zoek geweest naar een goed matras. Ivm gewicht, lag ik erg ongelukkig in mijn oude bed. Na overleg met bedden.nl besloten om te gaan voor de boxspring Apollo die zij nog niet zo lang hebben. Door de extra dikke matras zou dit een goede keus voor mij zijn. Niet is minder waar! Ik slaap ondertussen al een maand heerlijk op mijn boxspring. Ik vond het fijn dat ik mij erg geholpen voelde en vooral dat ik nu lekker kan slapen

Wat een fijne service en een heerlijk bed!

Zoals de titel al zegt, ik ben helemaal tevreden. Ik heb vorige week een boxspring besteld en deze vanochtend gekregen. Bedden.nl beloofd een snelle levering en daar houden ze zich aan! De boxspring werd gemonteerd op de plek waar ik dat wilde, ik heb een vrij smalle trap, dus petje af voor die heren! Ik kan niet wachten tot ik op mijn prachtige bed kan slapen!

positief verrast na lezen eerdere comments

https://www.bedden.nl/combi-matras-siesta-hr-koudschuim-nasa-traagschuim-25-cm-dik/SW10019.13 Ik heb een matras gekocht 2weken geleden en kreeg de volgende dag al te horen dat ze wilde leveren. Dit kwam mij helaas niet uit en wilde de levering verplaatsten naar net na het weekend. Met 1 mailtje was het geregeld. nu 2weken later matras ligt heerlijk en slaap de komende jaren wel gerust. nu ik een melding heb gekregen om een reactie achter te laten, zie ik alle negatieve meldingen. Dit heeft me, eerlijk gezegd echt doen schrikken. Maar het komt totaal niet overeen met mijn eigen ervaring. ik lig heerlijk en iedere dag uitgeslapen

Heel slecht bedrijf! Niet kopen hier, krijg je echt spijt van!

Ik heb hier een boxspring besteld 9 maanden geleden, bij de levering hebben ze de verkeerde matras geleverd en die was veelste lang. De klanten service gebeld en die gaven aan dat zij de matrassen zullen omruilen. We zijn 9 maanden verder mensen na tig mailtjes, belletjes en wat, zijn deze mensen niet te berieken. Matras is vol deuken, kwaliteit is slecht. Wat voor ziek bedrijf is dit? KOOP HIER AUB NIET IETS! Je gaat echt janken achteraf en helpen gaan ze echt niet doen!

Niet te bereiken voor klachten

Vorig jaar een boxspring besteld. Geen klachten over de levering. Maar nu, een jaar later, is bedden.nl niet te bereiken. Het matras zit vol deuken doordat de vering niet deugt. Lijkt mij dat dit onder de garantie valt. Maar helaas: niet te bereiken via telefoon, mail, Facebook of Messenger. Een nieuw bed bestellen via de website is wel nog steeds mogelijk... Kortom: ik zou adviseren hier niks te bestellen.

Goed bed, slechte aftersales

Ik wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd en daar wordt ik eerlijk gezegd erg chagrijnig van. Hoe moeilijk kan het zijn om een KLACHT op te lossen? Ik probeer nu al enkele weken een reactie te krijgen op klacht over een afstandbediening van een tv die niet naar behoren functioneert. - Eerst per mail naar bedden.nl met 5 dagen later een reactie dat dit naar boschbedding (fabrikant) moet. - Toen een mail naar boschbedding met een reactie terug dat dit via een online klachtenformulier moet, want blijkbaar kan een klacht niet via ‘gewone mail’ opgelost worden. - Online klachtenformulier werkt niet (‘stuk’) dus toch maar weer een mail. - Weer een mail terug met de mededeling dat het toch echt via een klachtenformulier moet. Deze schijnt nu ‘gemaakt’ te zijn. - Eindelijk een klachtenformulier in kunnen vullen. - En nu een reactie van Boschbedding waarin ik weer terug wordt gestuurd naar bedden.nl!!!!!!! Ik wil dat mij klacht opgelost wordt! Graag! Alsjeblieft? Het gaat om een afstandbediening van een paar euro inkoop. Kom op, jullie kunnen het! Wie maakt ons blij??? Met gematigd vriendelijke groeten, Remko Bekooij

Slechte kwaliteit

Een jaar geleden hadden we boxpring gekocht bij bedden.nl wat bijna €1000,- heeft gekost. Binnen 1 jaar was de matras ingezakt (veering kapot) en maakte ontzettend veek krakend geluid. Hierdoor heb ik rugklachten gekregen. Dit heb ik ze gemeld. Uit verzoek van bedden.nl. moest ik een video-opname maken van het geluid. Dit heb ik gedaan. Vervolgens heb ik zelf telefonisch contact moeten leggen, omdat ik geen reactie op mijn mail kreeg. Ze hadden me gelijk terecht gegeven en we kregen een nieuwe matras (andere matras wat volgens hun betere kwaliteit was). Onze eerste matras was uit het uit het assortiment. Nou, prima dacht ik. Na de eerste dag gebruiken van het nieuwe matras, merkte ik al snel dat deze ook kraakte. Met volle teleurstelling berichte ik dit. Het eerste wat ze aangaven was " vervelend, echter hebben we deze klachten niet eerder gehad". Trouwens bij de eerste matras was het dezelfde reactie. Kortom mensen, geen aankoop doen bij bedden.nl. Zonder van je geld.

Double face pillow niet aanschaffen

Ik heb het kussen nu een half jaar en hij is al helemaal plat. Ik heb dit kussen aangeschaft omdat er wordt aangegeven dat de dikte minimaal 3 jaar behoud. Ik heb een stevig kussen nodig voor mijn nek aangezien ik erge migraine heb. Ik heb al contact gezocht met de klantenservice hier wordt aangegeven dat het kussen opgeklopt dient te worden. Logisch en heb dit uiteraard iedere dag gedaan. Ook heb ik foto’s gestuurd met de vraag hoe het mogelijk is dat het kussen zo dun is geworden hierop is te zien dat er geen enkele vlek aanwezig is en ik zorgvuldig met mijn kussen ben omgegaan. Hele slechte prijs kwaliteit klasse

Slecht

Meerdere malen bevestiging gekregen dat er twee matrassen geleverd zouden worden. In plaats daarvan 1 groot matras gekregen. Geen koppelingsgaten om het hoofdeinde vast te zetten. Heb gebeld, kreeg te horen dat ze zouden kijken wat ze konden doen. Leverancier ook nog gebeld, die namen niet op. Heb het uiteindelijk toch maar moeten accepteren omdat ik weg moest en een maand lang niet thuis zou zijn. Review achterlaten op de site kan niet omdat zij blijkbaar alleen positieve reviews toelaten. Nou moet ik alsnog twee matrassen van 90x200 aanschaffen.

Slecht

Boxspring beschadigd afgeleverd, direct contact opgenomen en men zou met een oplossing komen en dezelfde dag terug bellen. Zijn nu bijna twee weken verder en na verschillende telefoontjes,mails en voicemail hoor ik totaal niets Ben nu op het punt dat ze het bed mogen ophalen en ik mijn geld terug wil

Boxspring slaapt heerlijk

Boxspring max besteld slaapt echt heerlijk een echte aanrader dus als je voor een betaalbare prijs een boxspring zoekt!

Zeer tevreden klant van Bedden.nl

Wij vonden het best moeilijk om online een boxspring te kopen, maar door bedden.nl is het ons toch gelukt. Met veel informatie en goede foto's van de bedden hebben wij een goede afgewogen keuze kunnen maken voor ons nieuwe bed. Wat voor ons ook echt een meerwaarde was is dat je bij bedden.nl je eigen bed helemaal zelf kan samenstellen en alsnog een scherpe prijs betaald.

In 1 woord: TOPSERVICE

Wij zijn door bedden.nl zeer goed geadviseerd en zijn heel blij dat we het seniorenbed voor onze ouders bij bedden.nl hebben gekocht. Goede prijs en snelle levertijd!

Verkoelend dekbed werkt echt

We hadden het verkoelende dekbed besteld maar dachten dat het niet zou helpen. maar ik kan je vertellen het werkt echt!