Zeer goede service

Ik had een probleem met een camera en werd super opgelost zeer tevreden over dit bedrijf.

Top service en goede info

Klasse!

Prima cameraset Reolink

Zeer snelle levering. De set is plug en play ,kan door iedereen geplaatst worden. Goede beeldkwaliteit. Ook de app voor het verbinden met de smartphone werkt prima. Heb lang getwijfeld, blij dat ik het nu uiteindelijk toch gedaan heb. Plug and play, Beeldkwaliteit, De prijs , ,

een professionele webwinkel,niet duur vol kwaliteit

Epine gaf mij een heel goed gevoel om wat te kopen,en toevallig ook nog eens 20%korting op wat ik hebben wou.

Topcamera's van zeer goede kwaliteit

heb er 4 aangeschaft, werken allemaal top zonder gedoe van kabels perfect nachtzicht breedbeeld alarm perfecte app enz, enz

Probleemloze bestelling & levering. Weer een best tevreden klant.

Snelle en gratis levering. Batterij was prima verpakt. Probleemloze bestelling.

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Extra beveiliging voor mijn bedrijfspand was nodig, en was op zoek naar een goed systeem voor een mooi prijsje. Het Vegas camera systeem + de service van Epine ben ik bijzonder tevreden over! Leo heeft mij persoonlijk en snel geadviseerd welke camera set voor mij perfect zou zijn... En gelijk had hij! Het beeldscherm met 500gb hardeschijf doet zijn ding perfect, de camera's zijn makkelijk te installeren en haar scherp beeld. De camera's zijn plug and play.. Stekker erin, ophangen en klaar. Vooral de nacht functie van de camera's zijn bijzonder goed!! De ingebouwde microfoon, bijgeleverde deurbel en de app werken ook perfect.. Ik kan eigen niks negatiefs bedenken.. Bedankt Epine. Mvg Hidde

Even iets telefonisch vragen wat een oude man zoals ik niet direct snapt. Je krijgt tenminste een levend wezen aan de lijn of ze bellen keurig terug. Een zeldzaamheid tegenwoordig! Product voldoet erg goed. Hoge resolutie en redelijk makkelijke installatie. Jammer dat er wat vertekening in het beeld zit. Als ikzelf in beeld kom ben ik best slank.

Mijn camera's werken en mag ze terugzenden. De klantendienst heeft voortreffelijk werkt gedaan om ze alsnog in werking te krijgen maar lukt niet. (bedankt oa Judie)

Voor een goed bedrijf hoort een mooie review :)

Na het binnen krijgen van een Draadloos Camerasysteem ben ik deze meteen gaan uitpakken en installeren. Een paar dingen kwam ik niet uit en nam contact op voor hulp. Dat zijn vaak de momenten dat sommige bedrijven het niet voor elkaar hebben. Integendeel voor Epine. Hun hebben mij super geholpen en ik heb nu een Draadloos Camerasysteem waar mijn gehele gezin zeer blij mee is. Ontzettend bedankt Epine voor jullie mooie product en service! Ik beveel jullie graag aan. groet Toine

Mijn ervaring met Epine is zeer goed!

De klant hulp is goed. Soms word je snel verwezen naar de website om via de mail een vraag te stellen, persoonlijk vindt ik dit niet handig maar voor de rest niet storend. Ik ben erg tevreden met de leveringsconditie die Epine heeft. Als er een fout word gemaakt word deze ook snel en makkelijk opgelost.

Mooie producten, goed personeel en snel bezorgd

problemen worde opgelost

Ik heb wat problemen gehad met mijn installatie van de Reolink,,maar deze zijn prima verholpen door de serviceafdeling waarvoor dank.

super goed geholpen

super goed geholpen met een camera om mijn honden te controleren en corrigeren.. zelfs twee keer omdat ik verkeerd besteld had

prima geholpen door de helpdesk bij vragen. Tip: handleiding zat niet in de doos en stond niet op de website, zodoende moest ik de helpdesk bellen.

Een TOP bedrijf.

Plotseling konden wij de opnamen van onze 4 jaar oude camera, met sd-kaart, niet meer op onze PC bekijken. Geprobeerd om de software opnieuw te installeren, maar dat lukte niet. Contact met Epine opgenomen. Online een ticket aangemaakt. De technische dienst heeft on-line onze computer beheerd om het probleem op te lossen. Dat bleek niet eenvoudig te zijn. Dit probleem hadden zij ook niet vaak meegemaakt Dankzij de inzet en technische kennis van Gertjan, een super techneut, is alles opgelost. Zelfs hij weet iets simpel uit te leggen aan iemand(ondergetekende) die a-technisch is. Hulde aan EPINE en alle medewerkers.

Perfect !

Mooie camera gekocht , goede voorlichting hierin gehad , perfecte service. Epine is een uitstekende winkel...bedankt..

Prima service betreffende garantie

Na anderhalf jaar gaf mijn Argus 2 de geest. Eerst gebeld, daarna link gekregen om ticket aan te maken. Duidelijke instructies, opgestuurd en ondanks de Corona crisis vrij snel antwoord dat hij helaas niet meer te maken was en naar welk adres ze een nieuwe konden sturen. De volgende dag een nieuwe binnen. Prima no-nonsense service!

Super service na bestellings probleempje

Nadat ik op de webshop een camera had besteld en deze achteraf niet voorradig was ben ik super goed verder geholpen met instaleren en dergelijke. Ik ben geen computer specialist verre van zelfs en toch is alles goed gekomen

Fijne webshop

Goede werknemers en een fijne webshop!

Goede service !

Goed geholpen via de chat 👍

UItstekende reactie,s

Na eerder (mei 2015) een camera te hebben aangeschaft gemaild met de service lijn van Epine, daarop een reactie mail met tel nr. voor de technische dienst. Die persoon stond mij zeer wel te woord, zocht ook uit wanneer en welke camera het was, link naar me gestuurd met de benodigde software daaraan verbonden. Geïnstalleerd, nog een keer met de medewerker gebeld, een vragen gesteld die hij direct kon beantwoorden, in een woord top! Klein minpuntje: je belt via een 0900 nr. kost dan wel euro,s.

prima geholpen

ik ben via de chat prima geholpen door een aardige persoon. al mijn vragen zijn prima beantwoord en werd later terug gebeld door de technische dienst die mij ook prima hebben geholpen.

Goede service en duidelijk.

Na contact te hebben gehad met de serviceafdeling werd ik op een vriendelijke en duidelijke manier geholpen met de installatie van het Home8 systeem.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.