Werkt uitstekend, dag en nacht !

Eind oktober 2020 installeerde ik de 4 camera´s van reolink, op elke hoek van m'n huis, met zicht op de toegangen. Ze zijn via Poe geconnecteerd met de bijgeleverde recorder. Het geheel werkt perfect. Zowel via WiFi als 4 G, van op afstand. Ze waren makkelijk zelf te installeren onder de dakgoot , waaronder de Poe kabel makkelijk te verbergen is. Ook de connectie via WiFi met de smartphone en laptop verliep vlot. Ik kan dit Poe systeem vooral aanraden als je WiFi systeem niet stabiel is. Dit kan vooraf getest worden. Ik ben nog steeds heel tevreden over dit systeem, zeker gezien de verhouding prijs / kwaliteit. Veel succes met je aankoop, bij twijfel over je keuze, laat je adviseren door de specialisten van Reolink. Met vriendelijke groeten, Francois

Goede producten, goede service

Bij mijn bestelling zaten eerst de verkeerde camera's. Kan gebeuren, zeker als ze erg op elkaar lijken. Even gebeld en de goede camera's kwamen toen snel. Goed geregeld!

Kwaliteit, betrouwbaar, goede service en prijs.

Kwaliteit, betrouwbaar, goede service en prijs.

Top product voor een scherpe prijs

Ik was op zoek naar een kwalitatieve IP camera ter vervanging van een model van een ander merk die plots niet meer werkte. Uitgekomen bij dit model van Reolink. Deze stond zeer scherp geprijsd bij Epine. Meteen ook de Reolink Montagebox erbij besteld om de kabels mooi weg te stoppen en te beschermen tegen weersomstandigheden. De levering verliep heel snel en correct. Van mijn vorige camera lag er nog een lange stroomverlengkabel (10m). Deze kon ik meteen aansluiten op de RLC-511W. Door de montage onder een dakrand, kon ik slechts 1 wifi-antenne aansluiten. Maar tot nu toe heb ik hiervan nooit nadelen ondervonden: het beeld is vloeiend, scherp en helder. Ook de integratie met mijn Synology NAS verliep heel vlot. Kortom, heel tevreden met mijn aankoop.

Werkt perfect.

Na telefonisch advies over een camerasysteem, de bestelling geplaatst. Alles netjes ontvangen. Installatie verliep goed en het werkt prima. Alleen jammer dat we een opnamebox erbij geadviseerd kregen die we niet gebruiken. Nu ligt er een box van €250,= die niet retour kan. Je kan nl met de app op je telefoon heel goed terug kijken en ziet ook precies op welke tijden er beweging is geweest.

kwalitatief mooie o.a. WiFi camera's met mooie aanbiedingen

Wij hebben hier nu 2 camera's gekocht (1 voor binnen en 1 voor buiten) beide in een aanbieding en dan heb je voor een mooie prijs een kwalitatief hele goeie camera. Verder netjes op de hoogte gehouden via mail van het bestel verloop en snelle levering. Top!

Geweldige service!

Telefonisch goed bereikbaar en goede sales en aftersales!

Snelle en correcte levering

Goed werkend systeem, Snel geleverd. Geheel volgens verwachting

Indien nodig altijd hulpvaardig en oplossend

Staan klaar voor advies en hulp bij installatie .camera’s snel thuis en het bedrijf is altijd toegankelijke

Werkt perfect

Paar maanden geleden 2 Reolink camera’s met solar panel gekocht. De volgende dag al in huis. Systeem is heel makkelijk te monteren en werkt perfect, geen kabels trekken voor stroom of internet. Erg tevreden.

Epine uitstekende keus

Diverse camera’s bij Epine besteld, en voldoen uitstekend. Goede prijsstelling en super kwaliteit. Duidelijke website en voldoende keus.

Steeds correct en op tijd verzonden, redelijke prijzen.

Aantal keren besteld, altijd naar wens verlopen. Keurige prijzen en veel keus.

Top !. Goede en vooral ook vlotte service

Ruime keus aan kwaliteitsproducten, eenvoudig te bestellen en een vlotte levering. Inmiddels meerdere keren diverse goederen besteld, waaronder kwalitatief goede Camera's van het merk Reolink met Poe aansluitingen. Top kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Zeer goede webwinkel

Hier al meerdere keren mijn bestelling geplaatst. Altijd netjes geleverd. Zelfs met reparaties zeer snel. Zeker een aan te raden webwinkel!!

super klantenservice

Had een verkeerd product besteld. Ik kon dit direct gratis retour sturen en omruilen. antwoorden onmiddellijk om mijn mails. super tevreden

Wat problemen gehad met bepaalde instellingen, en ben perfect geholpen

Top geholpen

Ik zocht een camera op 4g internet om mijn paard goed in de gaten te kunnen houden na ziekte nu kwam ik bij dit bedrijf uit erg goede reviews en een hele snelle levering ik zou dit bedrijf zeker aanraden

Goede site

Prima site, goede producten tegen prima prijzen

Goede weergave, duidelijk beeld zowel 's nachts als overdag.

Het plaatsen van camera's was eenvoudig. Het aansluiten een plug en play activiteit. De beelden zijn scherp onder alle omstandig heden en het veiligheidsgevoel is daarbij groot.

Goede kwaliteit camera's, snelle levering

De camera's waren snel geleverd. Het installeren ging zeer gemakkelijk en zijn gebruiksvriendelijk.

Goede service en snelle hulp bij instaleren

Mijn ervaring met Epine klantenservice plus producten zijn super goed. Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ik wel vaste klant bent. En al heel wat camera s heb besteld

Goede service!

Prettig vakkundig telefonisch advies en snelle verzending! Ook goede aftersales. Keep up the good work!

goede service

bij het zoeken naar een goede beveiliging camera was het moeilijk een keuze te maken. In een efficiënt telefonisch advies werd goed geluisterd naar mijn wensen en een op maat gemaakte aanbeveling gedaan. En dit was ook niet eens de duurste. Ook na eerder lang zoeken op verschillende sites was ik niet tot deze keuze gekomen

Prima advies

Nu wachten op de Reolink IP cameras voor mijn synology NAS

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.