Super kwaliteit en service

Zeer goed. Zeer tevreden van de camera.

In een woord .......GEWELDIG.......

Zocht een bewakingscamera. Kwam bij Epine terecht ,die een geweldige webshop heeft. Vond een prima camera,voor een super prijs. Camera...argus pt....besteld,afgerekend ennnnnn volgende dag al in huis. Vandaar ......GEWELDIG........

Product delivery is prompt

Product arrived on time with perfect packing.

Ik werk regelmatig samen met Epine en heb tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen, snel reactie op de klantenservice is voor mij een pluspunt !

topbedrijf!

Onlangs bij Epine online een camera set gekocht via hun duidelijke en overzichtelijke webshop. Ruime keus, scherpe prijzen en snelle levering! Ik raad iedereen Epine aan!

Supersnelle levering van het bestelde product

Een van de accu's van ons camera systeem was kapot, zena een nieiwe besteld te hebben, de volgende dag in huis, en de camera wer inw erking

Top Service! Snelle Levering.

Top Service! Snelle opvolging en levering. Doe zo verder. Dirkssite.

Prima prijs en kwaliteit.

Al 2x besteld en kom ik zeker terug.

Levering volgens verwachting.

Epine heeft het bestelde product geleverd volgens verwachting. Daarnaast hadden ze een scherpe aanbieding.

Snel geleverd en werkt naar behoren super blij mee

Erg Klantvriendelijk

Er ging van alles mis. Per abuis werden 2 bestellingen verwisseld waardoor ik iemand anders spullen kreeg. Dit werd door de klantenservice zeer adequaat opgelost zodat ik, weliswaar een paar weken later, toch mijn 2 camera's ontving. Ook toen bleek dat 1 van de 2 camera's niet werkte mocht ik deze opsturen voor onderzoek door de TD.

Snel besteld en nog sneller in huis..

Betaalbare en goede camera's. Ik heb er al verschillende gekocht waarvan er twee in Zwitserland hangen waar Temperaturen van - 20 tot +35 graden normaal zijn op een hoogte van 1600 mtr. Werkt subliem en super helder. Van harte aanbevolen!

Uitstekend!

Zeer fijn contact met de klantenservice. Bestelling snel geplaatst en zeer vlotte levering. Kom hier zeker en vast een keer weer! Top!

Prima, snelle klantenservice!

Epine heeft een mooie, duidelijke website met leuke aanbiedingen. En een uitstekende service.

Zeer goede service met topproducten

Snelle levering van een topproduct. Met de aankoop kan ik nu met een gerust hart slapen, omdat mijn goederen worden bewaakt. Zeer snelle installatie zonder problemen

Goede zaak met uitstekende service

Heb onlangs 2 camera,s gekocht, een buiten en een binnen camera van het merk ROELINK. Goed advies gekregen, en uitstekende service

Ik was de voedingen van de camera's na de verbouwing kwijt. Heb nieuwe besteld en meteen geleverd gekregen. Zelfs gratis. Een ongekende service.

Perfecte Service

Ik heb zelf een camera systeem samengesteld en kon daarbij perfect rekenen op de hulp van Epine.

Betrouwbare informatie en uitstekende producten en service

Al meerdere malen een bestelling geplaatst. Gedegen info op de website en bij twijfel uitstekende telefonische bereikbaarheid. Artikelen steeds naar wens en snel geinstalleerd.

Kennis van zaken, prima producten, goede service en snelle levering

Ik kwam ooit via Google terecht bij Epine en sindsdien zijn ze mijn vaste leverancier voor video-surveillance apparatuur

goed spul

ik gebruik de camera`s voor zicht op mijn afkalf koeien.

Super service en heel snelle levering

Prima prijs, snelle en correcte levering.

Ik was op zoek naar een buitencamera van Reolink. Op de site van Epine gevonden tegen de laagste prijs. Goede en duidelijke omschrijving. Snelle levering, geen minpunten te noemen.

Fout in camera keurig opgelost

Bij mijn eerste bestelling was er een issue met de camera maar dat is keurig opgelost. Ook vervolg orders zijn snel en goed verwerkt. Daarnaast leuke producten voor een leuke prijs.

Top service voor een hele nette prijs!

Een Reolink camera besteld. Jullie waren de aller goedkoopste op internet. Snel in huis en werkt perfect. Ben er heel blij mee.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.