goed beeld, gemakkelijk gebruik, vlotte afhandeling,

Reolink RLC-511W 5MP Buiten IP Camera camera doet wat hij beloofd.Duidelijk beeld, ook snachts. Hij is volgens beschrijving goed bestand tegen weer en wind , maar ik heb ze allemaal onder een dakje gemonteerd. levering verloopt vlot. Eerste levering was niet volledig , maar werd snel recht gezet. Tweede levering geheel volgens bestelling. Leo helpt goed, maar niet in het weekend.

Blij met mijn argus 2

Bij Epine de argus 2 met solar paneel besteld ben er zeer tevreden over, kwam snel binnen en helpdesk beantwoordde mijn vraag snel en vriendelijk ,super service !

Zeer goed en klantgericht

Gert Jan geeft altijd zeer goed en gericht advies na een grondige analyse.

Mooi product, super aftersales

Leuke basic cameraset gekocht, goede prijs/kwaliteit verhouding. Beeld super, kan op afstand inloggen en meekijken, simpel te installeren. Helaas na een lange tijd een steuntje afgebroken, dit werd door de seerviceafd gelijk opgepakt en een nieuwe toegestuurd gekregen. Verder is de aftersales goed bereikbaar en antwoord redelijk snel.

Echt Klantenvriendlijk

My broken camera was replaced quickly the Customerservice is very helpful and friendly

Excelent service!

Snelle levering! Klant gericht advies. Top kwaliteit.

prima service

Ontvangen met koffie. Daarna goede voorlichting gekregen over de diverse producten en hun mogelijkheden. Vakmensen die weten waar ze over praten. Top!!!

Prima service gelijk mijn vraag beantwoordt

Naar aanleiding van een vraag over een product uitstekend geholpen

Meer dan uitmuntende service

Na enkele dagen vruchteloos gewacht te hebben op mijn camera contact opgenomen met Epine. Binnen het half uur een vriendelijke e-mail terug dat er wat fout gelopen was (dat men mij niet op de hoogte gebracht had), met excuses: de camera was niet op voorraad door onverwachte problemen met de toeleverancier. Maar niet alleen woorden maar ook daden: men stelde mij voor, als compensatie, het model hoger dan de camera die ik besteld had de dag erna te laten leveren (deze was wel in voorraad) , en dit zonder meer-kost!!! Deze kost nam Epine voor zich (en die meer-kost was niet min: het model hoger kostte quasi het dubbel dan de door mij bestelde camera). De camera is effectief de dag erna aangekomen, stevig verpakt, en hangt al aan de muur, zeer tevreden mee! Doe zo voort, ik heb alvast jullie Website in mijn Favorieten opgeslagen!

Goed geholpen bij aanschaf camera. Onder het genot van een kop koffie uitleg gekregen over de werking vd camera. Helaas geen 64 gb micro kaart op voorraad... Ben heel blij met deze prachtige camera. Misschien koop ik er nog eentje tzt. En weer bij Epine natuurlijk.

Uitstekend advies bij mijn vragen over verschillende camerasets!

Uitgebreid advies gekregen voor het kiezen van een juiste IP camera (zelf zag ik door de bomen het bos niet meer). Ik ben inmiddels super tevreden met mijn keuze. Camera werkt top en de installatie was goed te doen. Bedankt voor het advies Epine!

Kwaliteits service

Helaas had ik een verkeerd product besteld en kwam er pas buiten de retour periode van 14 dagen achter. Na een belletje werd ik vriendelijke geholpen en kon ik het product alsnog omruilen voor de juiste. Goede service waarvoor dank !

Zeer slechte service

Cam defect? Fabrikant wil service bieden en omruilen, alleen Epine werkt niet mee! Ongelooflijk

Geachte heer Van Gelder, Bedankt voor uw feedback. Wij vinden het erg vervelend dat u onze service op deze manier ervaart. Echter, de conclusie dat wij niet meewerken, is onjuist. Zoals de leverancier in contact met u heeft aangegeven ("Just take your time to contact the Epine for replacement"), dient u contact met ons op te nemen voor vervanging van uw camera, wat u ook heeft gedaan. Wij hebben u vervolgens vriendelijk verzocht uw camera naar ons op te sturen en/of langs te brengen, in het kader van uw carry-in garantie. Wij kunnen u namelijk geen nieuwe camera toesturen, als wij uw oude niet retour hebben ontvangen en technisch hebben onderzocht. Hierbij verzoeken wij u dan ook nogmaals vriendelijk uw camera naar ons toe te sturen, zodat wij zo spoedig mogelijk een passende oplossing voor u kunnen bieden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Epine.nl

Gezellig personeel & goede producten

Zeer vriendelijk en leuk geholpen met mijn bestelling.

Heel behulpzaam, vakbekwaam en oplossinggericht

Door instellingsproblemen super goed geholpen en snel antwoord gekregen, zodat alles weer naar behoren kon werken.

Een deskundig bedrijf

Ik ben daar geweest om een alarmsysteem aan te schaffen. In de winkel in Papendrecht. Zelfs na twee uren doorvragen over een systeem waren ze me nog niet zat. Dus Prima geholpen. Later ook nog wat advies gevraagd over de installatie en weer duidelijk geholpen.

voor de prijs een goed product.

werkt goed en is als je een beetje handig bent gemakkelijk zelf te installeren.

EEN PRETTIGE ERVARING

SNELLE LEVERING VRIENDELIJKE KLANTENSERVICE. VANWEGE DRUKTE/MISVERSTAND HADDEN MIJN VRAGEN WAT VERTRAGING OPGELOPEN, MAAR DIT IS ZEER NETJES HERSTELD .

Prima service en afhandeling

Na het terugsturen van de defecte camera is er direct gebeld en medegedeeld dat het opsturen en laten beoordelen wel 4 weken duurt en daarop is besloten om dan maar een andere nieuwe camera direct op te sturen. perfect geregeld dus !

Gewoon goed geregeld

Zowel via de website, de chat op de website als via de telefoon. krijg je snel antwoorden op je vragen.

vegas dcs-5042w

ik ben zeer te spreken over dit systeem van alle gemakken voor zien ook mogelijkheid voor verdere uit bereiding in toekomst ik ben ook goed te spreken over de klant vriendelijkheid ik zat namelijk met een paar kleine probleempjes die ik zelf niet kon oplossen en met een telefoontje was mijn probleem voorbij voor mij zelf had ik zelf wel een probleempje alleen hand leiding in het Engels dit had ik graag in het Nederlands gezien

De vrouwelijke Leo op de chat was geweldig!

Echt onwijs gaaf... zelfs zonder ook maar iets te hoeven doen was mijn vraag al opgelost! Hoe vet is dat? Top service daar bij Epine!

Ervaren mensen en een super service

Je word op de juiste manier geholpen. Ze luisteren zodat ze het juiste kunnen aanbieden.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.