Technische ondersteuning zeer goed en klantenservice snel Binnen 24 uur nwe harde schijf

super

verrassend goed

fijne uitleg en volledige gekregen

Ik had vragen over een security camera en wat ik best zou kiezen. Judie heeft mij goed begeleid en helpen kiezen waarvoor dank !

geweldig

paar jaar geleden via Epine enkele dome Reolink camera's gekocht en in tegenstelling tot goedkope via Ali Baba aangeschafte camera's werken deze twee nog steeds prima. Bij de instellen wat problemen gehad, is ook niet mijn specialisme, maar met de telefonische ondersteuning was alles zo opgelost. Nu een vaste reolink camera gekocht, bleek zonder voedingsadapter gekocht te zijn maar zonder enig probleem werd deze extra geleverd, dezelfde dag en zonder enig probleem. Prima service, prima kennis. Iedereen kan via internet van alles bestellen maar met problemen heb je er niets aan. Goedkoop is dan vaak duurkoop. Hier heb ik nooit een probleem gehad. Prima aftersales, geen gedoe, geen gehannes

Heel goede voorlichting via de telefoon! Heel goede camera's!

Gekocht: Reolink RLC-511 5MP PoE camera De camera werkt direct na aansluiting, via de Ethernet kabel naar het modem. Kristalhelder beeld en de autofocus en de zoom werken perfect! Ik ben er echt blij mee. De telefonische klantenservice werkt echt goed Gert-Jan heeft mee heel snel en vakkundig geholpen. Hulde voor Epine! Ook kocht ik de WiFi-versie van deze camera. Onmiddellijk in bedrijf via WiFi! En even scherp beeld!

Een geweldige winkel snel goede spullen top

Camera besteld deze binnen twee dagen geleverd mooie degelijke camera met een installatie uitleg waar je geen it specialist voor hoeft te zijn . Simpel maar doel treffend

Heel fijn geholpen

Kabel was vocht bij aansluiting kapot gegaan terug naar winkel kreeg nieuwe camera en kabel goeie service maak je niet vaak meer mee ben er blij mee epine krijg een pluim van me

Top service!

Ik had vragen over het product. Ben zeer goed geholpen door de klantenservice! Vervolgens mijn product netjes kunnen bestellen.

Super camera

Super camera voor weinig geld.Top

Prima camera's

Prima camera's! Ze geven een duidelijk en helder beeld zowel binnen als buiten.

Een goed communicerend bedrijf

Ik had een 2 tal camera's besteld bij Epine, waarvan er 1 achteraf niet meer leverbaar was. Hierover heb ik contact gehad en werd zeer netjes geholpen. Het ging hier om de RLC-422 en RLC-511 camera's van Reolink. Na overleg heb ik alleen de RLC-511 besteld en ze hebben netjes het andere terug betaald. Een dag later zag ik dat RLC-511 de dag aanbieding had en ook hier hebben ze netjes bij geholpen. Kort gezegd: ideaal bedrijf om er iets te halen!

Reolink RLC-520

Is een prima camera voordat geld ook een goede service bij de eerste zending was er een camera niet in orde terug gestuurd meteen een nieuwe terug gestuurd gekregen Top service

handige box

makkelijk te plaatsen, kabels kunnen makkelijk weggestoken worden, prima box

Zeer goede dienstverlening - vlot bereikbare chat

Heb een paar keer de klantendienst gecontacteerd via chat, en zowel voor als na mijn aankoop waren ze zeer goed bereikbaar en hebben mij vrij vlot kunnen helpen.

Perfecte service

Contact per mail loopt perfect, reacties duren niet lang. Prijzen en advisering verdient een gouden medaille!!

Superservice gericht

Als leek stoute schoenen aangedaan en een buitencamera besteld . Een paar dingen lukte niet en middels de chat een paar keer geholpen en het werkt gewoon .de vragen worden netjes afgehandeld ,en ook een vertaling Engels /Nederlands is geregeld . De volgende camera komt zeker bij jullie vandaan .

Mijn camera was door een onhandigheid van mijzelf kapot gegaan. Klantenservice deed hier niet moeilijk over en stuurde direct een nieuwe toe.

Enorm goede aftersales

Ik had een camera welke de instellingen niet meer vast hield na 1,5 jaar en deze opgestuurd om na te laten kijken. Na korte tijd kreeg ik bericht dat de camera werd omgeruild terwijl ik had verwacht dat de camera hooguit gerepareerd zou worden. Fantastische service van Epine.nl !

directe aanpak met resultaat

Ik had een probleem met het zoeken naar de wifi van een camera. Die persoon heeft het probleem geanalyseerd, en het probleem opgelost. Schitterend.

formidabele camera

moest eerst nog wat voorbereidingen doen zoals nieuwe netwerk kabel leggen, daarna was het wel een beetje studeren maar uiteindelijk ging het vrij vlot om de camera te installeren en in werking te stellen, de Ip camera RLC-511 is echt een aanrader met zeer scherp mooi beeld

Keurig nette oplossing

De camera was stuk en mij werd keurig gevraagd deze op te sturen voor controle.De camera bijna een jaar zonder problem in gebruik gehad. Na controle dat het niet mijn fout was geweest word er keurig een nieuwe camera naar me toe gestuurd.Fijn contact met de klantenservice en fijne oplossing. Dank daar voor.

Camera werkt goed en naar wens. Er had een wat uitgebreidere handleiding bij gemogen want alleen de quick guide stond niet alles in.

Zeer snel en goed geholpen

Vraag gesteld over het monteren van bestelde camera's, binnen een kwartiertje een kundig antwoord gekregen.

Heel goed geholpen

Snel en vak kundig

Top service!

Zeker aan te bevelen!

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.