Een verademing om als leek hier te orienteren.

Ik was al weken als leek op zoek naar beveiligingscamera's tot ik uiteindelijk op deze site terechtkwam. Na het lezen van de voorlichting heb ik de Reolink RLK8 410B4 PoE 5MP set besteld. Deze set werd de volgende dag al super goed verpakt bezorgd en is inmiddels geïnstalleerd op de simpele plug and play manier. Ik ben nog de mogelijkheden aan het uitvogelen met of zonder internet, maar ben tot nu toe zeer tevreden en vind deze winkel een verademing in het doolhof van beveiligingscamera's aanbieders.

Top producten snel geleverd

Good service

Fast delivery

Mooi product die het gewoon doet zonder ingewikkelde handelingen!

Het makkelijke van het apparaat is dat ik de instellingen via de reolink app heb gedaan. Alternatief was om het manueel in te stellen. Volg de gesproken instructies op (engels gesproken). Dat is een kwestie van een aantal stappen die doorlopen worden. Als dat niet gedaan wordt gaat het proces niet verder. Zorg ervoor dat je het paswoord van je netwerk bij de hand hebt en verzin een paswoord voor de camera en geef het een naam. Het valt allemaal goed te doen. De kwaliteit van het beeld is prima bij 1080, in de lagere resolutie is het beeld wat waziger. Ben al met al zeer te spreken over dit product!

Reolink Argus 2 +Solair paneel

- Bestelling `makkelijk` - Levering `super snel` - Installeren `super makkelijk` - werking `uitstekend` Kortom `super tevreden`

Snelle service, goede kwaliteit

Prijs kwaliteitverhouding is goed en volgende dag werd de beveiligingscamera al geleverd.

Klantvriendelijk en meedenkend

Ik als leek wilde graag een beveiligings camera. Dit werd mij zeer vakkundig en geduldig uitgelegd in de winkel. Behulpzaam en meedenkend, voor wat bij mij persoonlijk het beste zou passen. Top!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik had 2 camera's besteld en ze werken prima. Makkelijk te installeren en prima beeld. Bestellen en bezorgen ging makkelijk en snel.

Snelle levering, prima prijzen!

Overzichtelijke webshop met leuke producten. Voor mijn IP camera hier se goedkoopste prijs kunnen vinden. Werd snel verstuurd, zeer tevreden.

Installatie fluitje van een cent

Reo camera prima kwaliteit voor scherpe prijs. Installatie gemakkelijk en goed werkende app. Je hebt wel goede WiFi nodig.

Snel bezorgd en makkelijk te installeren/ configureren

De set werd snel bezorgd en was ook eenvoudig te installeren. Even door de wizard heen klikken en de camera's aansluiten en binnen een paar minuten was dit geregeld. (Eerst alles getest en aangesloten op de keukentafel)

Doen zelfs meer dan ze zeggen...

Na aankoop van twee perfecte camera's van Reolink, kort voor de Black Friday actie, kreeg ik alsnog de 15 % korting op de twee producten. Als consument voelt dat erg prettig maar Epine had dit niet hoeven te doen. Het toont aan dat Epine klantenservice en klanttevredenheid erg hoog in het vaandel heeft staan. Voorbeeld voor velen.

Goede en duidelijke webshop

Epine heeft een goede en duidelijke webshop die je goed op de hoogte houdt van je bestelling. Mijn bestelde camera’s waren snel geleverd.

Goede camera

Goede camera met scherp beeld, heb ik gezien bij de buurman die deze al had. Zelf moet ik deze nog installeren, maar voor deze prijs kon ik 'm nu niet laten gaan. De camera was snel in huis, netjes verpakt. Even bekend raken met deze, maar dan komt er zeker nog 1 bij voor de andere kant van het huis.

Goed en snel geleverd

Prima advies over mijn IP camera op de Synology

Duidelijke web-site en prima prijzen. Op tijd geleverd.

Goede deal

Vlotte levering en scherpe prijs

Snel en duidelijk

Duidelijke informatie, zeer eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Super snel geleverd ziet er ook heel goed uit

Besteld en ondanks de drukte lekker snel geleverd

Ze zijn snel met reageren, en met bestelling opsturen

Goed en betrouwbaar, bestelling geplaatst en met een vraag erbij, vraag snel beantwoord, en bestelling werd snel naar mijn toe verzonden. toppie

Goede service en kennis van zaken

Mijn ervaring is dat Epine een goede service en kennis van zaken heeft wat betreft de producten die ze verkopen. Ik zou ze in ieder geval aanraden.

Prima shop

Goede producten met duidelijke technische informatie

prima camerasysteem, alles werkt perfekt. Alles ingesteld op de allerhoogste resolutie en zie de details goed. Ook nachtzicht boven verwachting. Alleen de stekkertjes welke bijgeleverd zijn om de verbinding waterdicht te maken zijn aan de krappe kant, je moet de UTP stekker kleiner snijden met een mesje om de stekker er doorheen te krijgen.

Heldere website met goede omschrijving van de materialen.

Makkelijke site, snelle levering, en goed ingepakt

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.