Oke zo die gaat

Allround prima tevreden met het complete plaatje. Goed degelijk advies over de aanschaf van het camerasysteem en prima afterservice.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer betrouwbaar bedrijf .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wordt uitstekend geholpen en ze denken met je mee.

Je wordt uitstekend geholpen en geadviseerd. Ze denken met je mee, om tot de beste oplossing te komen. Hebben kennis van zaken en een prima service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vraag over de installatie op mijn telefoon en zeer naar tevredenheid geholpen

Prima hoor

Deskundig advies gehad met betrekking tot de aanschaf van een camerasysteem.

Onbetrouwbare en niet bereikbaar

Product zou op voorrood moeten zijn, maar dat bleek dus niet zo. Smoesjes te over via de klantenservice. En nu maar hopen dat de betaling terugkomt.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima. Snelle probleemloze bestelling en snelle levering

Aanrader

super service

Verkeerde product geleverd gekregen eerste instantie maar vandaag met Tessa gesproken van Epine en Excuus gekregen en alles is fantastisch goed opgelost. Bedankt voor de goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

je word op een fijne juiste manier geholpen.

goede klantenservice ook de technische dienst heeft mij prima geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede reactie van de klantservice

Ik kreeg nog dezelfde avond een reactie van de klantservice van Epine nav mijn reactie op hun dienstverlening. Ze vonden het vervelend dat het zo gelopen was, dat had niet mogen gebeuren en boden excuses aan voor het ongemak. Prima reactie!! Met je feedback wordt dus idd iets gedaan. Ging voor advies mbt aanschaf van video deurbel en monitor (Dahua etc.) naar Papendrecht (40 min rijden) maar kreeg daar te horen dat ik voor advies bij de technische dienst moest zijn (via de mail te bereiken) en niet in de webwinkel. Misschien wat duidelijker op de website zetten dat de webwinkel alleen voor het afhalen van artikelen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Herstelling van het hoverboard werd goed opgevolgd door de mensen van epine. Snelle service!

Klantenservice is super

Klantenservice is super

Goede en snelle service

De camera pakte de sd kaart niet meer. Na advies heb ik de sd kaart op de pc geformatteerd en daarna werkte het weer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Product netjes ontvangen, na bedenking hebben we het product kunnen retour sturen

Product netjes ontvangen, na bedenking (eigen fout ; slimme slot past niet op onze cilinder waar aan 1 kant al een sleutel in zit) wouden we deze terugsturen. Vanwege miscommunicatie heeft het kunnen retourneren uiteindelijk iets later plaats kunnen vinden. Terugbetaling ook netjes binnen termijn gebeurt. Bedankt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer gedreven en vriendelijke medewerkers met kennis van zaken

Ik was op zoek naar een electrische step en kwam op de aangename site van Epine. Op vrijdag naar Nederland gereden, eenvoudig om te vinden. Ik heb professionele raad gekregen en de mogelijkheid om de step te testen. Nadien had ik voor export een MSDS document nodig, in minder dan 24 uur heb ik dit ontvangen ! Top service.

Goede kwaliteit camera systeem

Onlangs heb ik de Zmodo ZS-1NL4-B HD sPoE aangeschaft. Ik ben zeer tevreden met de beeld kwaliteit, en de mogelijk heden van de app. De set is plug en play, makkelijker kan bijna niet. Als je de cameras aansluit worden deze gelijk herkend, geen gedoe met moeilijke instellingen. De bijgeleverde kabels zijn lang genoeg, en het bevestiging materiaal voor de camera worden er ook bijgeleverd.

niet geleverd - zwaar teleurgesteld

Op de site beloven ze dat voor 17u besteld de volgende dag geleverd wordt. Niet dus! Het product was wel op voorraad volgens de website.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zeer snelle service

De antenne van mijn Reolink camera was na 5 maanden defect. Na aanmaken van een ticket met de vraag of dit onder de garantie valt, kreeg ik de volgende dag (gratis) een nieuwe antenne geleverd. Dat is nog eens een vlotte service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

klantvriendelijk en een zeer snelle service

nadat de antenne van mijn camera na een storm lam werd, heeft Epine mij direct een nieuwe zonder kosten toegestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke site met uitleg over de verschillende systemen. Levering uit voorraad dus snel in huis.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed, denkt mee met de klant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en adequate klanten service, snelle reactie op mails.

Wellicht iets beter communiceen dat de bestelling pas weg gaat nadat de betaling binnen is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website, voldoende info over de hardware over wat de apparatuur kan.

Levering van de bestelling kan wel eens een dag op zich laten wachten Kennis, informatie omtrent webinterface IMOU en DAHUA

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.

Filter op Taal