service met een S

een geweldig apparaat tegen een goede prijs

Ip camera snel geleverd

Op de site is een duidelijke omschrijving te vinden wat betreft de specificaties van de camera's. Met zowel de plus als min punten. Eigenlijk alles op het gebied van details die ik zocht. Waren gemakkelijk te vinden op de site.

Snelle service en levering

Na een verzoek om technische uitleg en mogelijkheden, de Reolink RLC PTZ camera besteld. Binnen 2 dagen op de stoep en simpel te monteren, Poe voeding aansluiten, verdere installatie via de app. Kind kan de was doen en zeer goede werking. Aanbeveling.

Snelle levering en degelijke kwaliteit. Overall heel blij.

Goede ervaring en snelle levering

Wellicht iets te snel! Ik had specifiek aangegeven dat de bestelde IP Camera, i.v.m. vakantie pas één week later geleverd kon worden en dit werd ook per email bevestigd. Wellicht was er echter een enthousiaste medewerker die deze melding over het hoofd zag en de IP Camera nog dezelfde dag verstuurde.

Goed geholpen met aanschaf

Extra camera’s gekocht, daarna nog een NVR van Reolink. Zeer goed geholpen

Ik heb hele goede ervaring met Epine

Levering en service zijn uitstekend, direct de volgende dag geleverd en bij vragen alle hulp gekregen. Epine beveel ik aan!

In een woord TOP!

Als oriënterende heb ik de website vaker bezocht en diverse sets samengesteld en de duidelijke technische informatie met elkaar vergeleken. Omdat ik zelf al in het bezit was van een Imou Bullet wifi camara heb ik mij ook alleen rondom dit merk verder verdiept. Het aanbod is breed bij Epine ook op merk niveau. Ik was op zoek was naar specifieke informatie in mijn situatie heb ik technische voorlichting via de site benaderd. Je krijgt per direct een ticket en mijn vragen werden zeer spoedig beantwoord, ook telefonisch. Het betrof in mijn geval om een PoE NVR met 4 PoE camara's te combineren met de in reeds in mijn bezit een Wifi Bullet Camara. Wat het voor mij ingewikkeld maakte was dat wij 2 Routers in huis hebben. Technische voorlichting heeft mij hiermee prima mee geholpen en ben ervan overtuigd dat ik ten alle tijden opnieuw contact mag opnemen mocht er later nog vragen bij mij op borrelen. Nadat ik mijn keuze had gemaakt en de samengestelde set heb besteld en afgerekend online werd ik meteen netjes op de hoogte gehouden van het bestel en aflever proces. Alles is ook netjes verpakt en afgeleverd. Kortom om ben zeer tevreden over: Duidelijke website vriendelijke Helpdesk snelle en correcte verzending. Dankjewel Team Epine!

Een zeer snelle levering!

Via de duidelijke website heb ik reeds enkele artikelen aangekocht. Kwalitatief goed materiaal en het werd nog boven verwachting snel geleverd.

Snelle levering, heldere website

Verzenden ging snel en op tijd, website is duidelijk en overzichtelijk.

Super snelle levering!

De cameraset was de volgende dag al in huis! Nog niet in gebruik genomen, maar op het oog een kwalitatieve set van ANNKE.

Epine is onze hofleverancier

Na onze vorige bestelling bij Epine enkele weken geleden nu ook weer bij Epine besteld. En ook deze keer alles weer snel geregeld, geheel conform verwachting. Ze hebben hele leuke acties en denken graag met je mee. Wij hebben nog wel wat wensen op het gebied van camera's en gezien de ervaringen tot nu toe is Epine echt wel onze hofleverancier geworden. Een echte aanrader.

Fijne winkel. camera's snel en netjes verzonden

Ik heb 2 camera's aangeschaft beide voor in de tuin. 1x reolei 5mp met zoom functie. scherp beeld en redelijk vloeibare overgangen 1x reolei 4mp wifi ip bullet camera Beide draaien op synology nas een mooi systeem als je geen abonements kosten wil. ook is dit toegangelijk via internet overall waar je maar wilt.

Fijne shop!

Gewoon een prima webshop. Alles wat je van een beyrouwbare winkel verwacht ... heldere site, breed assortiment, scherpe prijzen en goede service. Aanrader!!

Een goede winkel met deskundige service en snelle verzending.

Een goede winkel met deskundige service en snelle verzending. Ook de klantenservice is goed bereikbaar ze denken mee in oplossingen.

Goede service fijn spul snelle levering

Klantvriendelijk bedrijf, gunstige prijzen en denken met je mee...

Heb een tijdelijke camera, die ik bij Epine heb aangeschaft op advies van een kennis, laten plaatsen. Ga na de vakantie verder met het uitbreiden van het systeem.

Na het installeren van mijn camera had ik nog wat vragen, medewerkster heeft mij te woord gestaan en wist het niet zeker. Nam mijn gegevens en heeft zoals beloofd binnen een paar uur contact met mij opgenomen. Heel duidelijk en fijn! Komen hun woorden na! Product is overigens goed, prijs kwaliteit verhouding is super!

Snel geleverd, camera’s voldoen aan verwachtingen.

Zeer goede en correcte ervaring

Duidelijke website, correcte prijs en juiste afhandeling. Ik ben een zeer tevreden klant.

Wat ik had uitgezocht kreeg ik tegen een heel goede prijs

Ik had een vraag en werd daarmee goed geholpen. En toen ik had besloten wat te kolen kreeg ik een goede deal

Een prima bedrijf waar ik al jaren camera’s bestel!

Epine kenmerkt zich door de klantvriendelijkheid en de service! Ook de prijzen zijn zeer scherp! “Keep on the good work!”

Goede service en producten

Goede kwaliteit, bij gegronde klachten binnen de garantie krijg je gewoon nieuwe! Echt super service.

Veel keus, prima geholpen

Voor mijn fietsenstalling zocht ik een oplossing zonder bedrading. Ze hebben daarvoor oplossingen met accu's, zonnecellen en WiFi waardoor de camera binnen no-time operationeel was. Top!

3 Reolink E1 3MP cameras in combinatie met 1 Reolink C1 Pro gekocht

3 Reolink E1 3MP cameras in combinatie met 1 Reolink C1 Pro Zeer makkelijke installatie, duidelijk beeld en vele mogelijkheden. Reolink E1 3 MP makkelijk toe te voegen aan C1 PRO . Beelden makkelijk te bedienen en te volgen via Smartphone of PC ook als je in het buitenland bent. Werkt perfect via WIFI. Ik beveel dit systeem 100% aan. + punten: snelle levering, goed beeld en ook goed nachtzicht , gebruiksgemak, installatie, goede support na verkoop - punten : Geen. Als ik er nog nodig heb twijfel ik geen sec. om dezelfde opnieuw aan te schaffen via Epine.nl

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.