Goede communicatie bij het zoeken van een camera. Uiteindelijk de voorgestelde RLC 510 wa camera besteld. Camera/beeldkwaliteit is zeer goed, ook in het donker door de infrarood lampjes.

Goede service en kwaliteit

Correcte informatie ontvangen en producten zijn van zeer goede kwaliteit

Goede en betrouwbare levering van mijn bestelling

Mijn bestellingen zijn snel geleverd, afhankelijk van de postnl natuurlijk.

Snel in huis!

Uitgebreide webshop, snelle levering!

Prima en snel geleverd

Meerdere keren zaken gedaan met Epine.nl , gaat altijd prima en vlot. Klantenservice een keer gesproken , zijn ook erg vriendelijk !!! Alles zoals je van een serieuze webshop mag verwachten .

Top bedrijf

Top bedrijf! Goede service en snelle verzending

Snelle levering goede service

Snelle levering goede service

Gewoon gewelig

Snelle en goede service ! Leveren wat ze zeggen.

Diverse spullen gekocht.

Altijd snelle reactie en een goede afhandeling. Ook als het om nalevering gaat.

Uitstekend. Is exact hetgeen ik nodig heb.

Perfect voor ons. Als we weg zijnzien we wat onze honden doen in ons huis. Ook rondom het huis rn de tuin. Reolink cameras zonder problemen. Je hebt wel een goed internet en wifi nodig. Werkt uitstekend.

Goede prijzen en service in hun winkel top camera's en snel geleverd

Uitstekende klanten service.

Levering zoals beloofd precies op tijd. Retour sturen en afbeeldingen ervan zonder enige problemen. Medewerkers weten precies wat een klant wil. Je hoeft niet in detail te vertellen. Ik heb meerdere beveiliging's camera's gekocht. Medewerkers zijn zeer vriendelijk. Ik raad iedereen aan die opzoek is naar een betaalbare beveiliging's Epine.nl te bezoeken.

Uitstekende service en altijd oplossing gericht!

Omdat home 8 systeem totaal niet beviel, Ajax systeem met korting aangeschaft.

Snelle service en ondersteuning bij aanbrengen en instellen.

Prima service en snelle levering

Zeer vriendelijk geholpen en prima uitleg gehad voor de aanschaf van een buitencamera

Geweldige service.

Heb nu voor de 2e keer een camera besteld. De eerste camera jaren geleden (werkt nog steeds) De 2e camera dit jaar besteld ,en werkt ook perfect. Kortom,goede producten, en geweldige service.

Bestelling geplaatst en snel geleverd!

Bedrijf dat betrouwbaar is , met kennis van zaken.

Helaas kort geleden een camera stuk, binnen de garantie. Na contact camera opgestuurd. Helaas kapot , maar snel een andere camera van hetzelfde type toegestuurd gekregen. Snelle afhandeling , goede communicatie , vriendelijk. Eerst volgende camera of iets anders uit hun shop meteen naar Epine. Nog bedankt voor de snelle en goede service.

Goede producten en fantastische service!!!

Ik heb bij Epine een fantastische camera gekocht voor in stal!!! Topservice!!!! Epine waar een klant nog steeds Koning is!!

besteld gekregen

Product is geleverd zoals op de site staat vermeld. Betaling gaat makkelijk en is geen rompeslomp. Nette email met factuur ontvangen. 4 minuten na bestelling bevestiging ontvangen. Met daarin tijdstip wanneer deze wordt verzonden. Volgende dag ontvangen. Simpel en makkelijk!

Camera snel geleverd, er wordt met je meegedacht als je toch een ander type camera nodig blijkt te hebben. Geen spijt van!

super goede service

Na verschillende bestellingen merk ik dat men heel correct is, ook telefonisch vlotte hulp indien nodig. Correcte uitleg.

Goede service ook na verkeerd bestelde camera

Mijn tweede camera daar gekocht waren snel geleverd

Een mooi bedrijf met eee goede service

Ze bieden goede hulp bij het uitzoeken van een camera systeem. Bij problemen een goede ondersteuning. En scherpe prijzen.

Betrouwbaar en meer dan goed

Nu voor de 3e keer een bestelling geplaatst, snelle levering van het product en m.b.v. instructies makkelijk te installeren. Kortom, voor mij het adres om camera's te bestellen.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.