Alleen maar goede ervaringen.

Al heel wat camera's en benodigdheden gekocht door de tijd. Zowel in de winkel in Papendrecht als via de webshop. Altijd goede service gehad.

Zeer goede service, uitstekend product

Ik was op zoek naar een camera die ik ook als babyfoon kon gebruiken maar heb hier zelf niet veel verstand van. In de winkel van Epine ben ik zeer goed geïnformeerd en geholpen en ik ben heel blij met deze camera. Alles is te volgen via de app en de camera is zelfs meegegaan op vakantie!

Geweldig bedrijf met een erg goede service

Al meerdere camera’s bij hun gekocht en ervaren dat epine goede service geeft en goed bereikbaar is en de evt. Problemen altijd oplost.

cameraset voor nette prijs

Camera set van Annke besteld inclusief recorder. Mooi set voor een nette prijs!

Arrogant bedrijf dat klachten negeert en onbeschoft personeel heeft

Ik raad een ieder af met deze organisatie zaken te doen. Afspraken zijn waardeloos. Volgens de website is het voor 17:00 besteld de volgende dag in huis. De dag erna geen pakket,opgebeld en een zeer bijdehante medewerker zegt doodleuk dat het aan postnl ligt en ik maar moet wachten. En ik maar een biertje moest nemen om af te koelen. En anders alles maar terug moest sturen. En de kosten van de monteur die bij mij langs kwam gingen ze ook niks mee doen. En toen ik aangaf dat ik van plan was nog een set te bestellen als dit netjes werd opgelost werd ook niks mee gedaan. Ondernemen draait op afspraken nakomen,en anders oplossingen bieden. Daar heeft epine nog nooit van gehoord.

Goedemiddag, Allereerst wil ik u zeggen blij te zijn dat PostNL uw pakket heeft afgeleverd zonder al te veel vertraging. Wat wij wel heel jammer vinden is dat ,zeker u als ondernemer, geen begrip heeft voor het feit dat PostNL momenteel aangeeft te kampen met een vertraging en daar hun excuses voor aan te bieden. Wij doen ons best om bestellingen die voor 17.00 uur besteld zijn de volgende dag bij u te laten afleveren. Wanneer u dan een bestelling doet om 16.30 uur doen wij nog steeds ons best deze aan u te verzorgen. Helaas zijn wij afhankelijk van de pakketdienst om dit bij u af te leveren. Dit gaat in 9 van de 10 gevallen prima maar het kan wel eens zo zijn dat dit niet lukt om welke reden dan ook. Dit is aan u verteld door onze telefoniste die u netjes te woord heeft gestaan maar u had hier geen begrip en geen geduld voor. U ziet in onze reviews dat wij service heel hoog in het vaandel hebben staan en vinden het spijtig dat u dit niet zo heeft ervaren. Wij hopen dat uw aankoop naar wens is. Met vriendelijke groet Epine.nl

Groot aantal producten, prima ondersteuning

Bij Epine heb ik twee camera's gekocht. Bij de eerste had ik problemen met het aansturen via ONVIF. Daar heeft Epine me uitstekend mee geholpen, en dat terwijl ik een van de goedkoopste camera's had gekocht. Mocht ik weer een camera nodig hebben is dit zeker de eerste site die ik zal bezoeken.

ALTIJD EPINE.NL!

Ik koop altijd bij Epine.nl, heb meerdere bestellingen gedaan in de loop.van de jaren. De service is altijd goed!

Super service snel geleverd.Top...

Al vaak iets besteld.

Besteld en de dag erna geleverd.

Zeer behulpzame medewerkers die snel antwoorden op je vragen

Vlotte afhandeling en snelle reactie op vragen.

Product werd snel geleverd, er was een vraag van mijn kant over het model en wat technisch gebeuren.. ook dit werd direct opgepakt met duidelijke uitleg. Al met al (naar mijn ervaring en mening) een goed bedrijf met kennis van zaken en een vlotte afhandeling.

Betrouwbare levering, klantgericht, komt afspraken na.

Snelle reactie op vragen. Nadat het bestelde niet in voorraad bleek, werd snel en duidelijk de reden daarvan aangegeven. De levering is daarna correct bezorgd en zelfs met wat toebehoren aangevuld.

Goede communicatie

Door omstandigheden was de levering vertraagd maar dit werd perfect opgelost door de uitstekende communicatie

Correcte levering van een mooi product

Het Reolink camera systeem met recorder werkt prima, mooi helder beeld en gemakkelijk te installeren

al 21 dagen wachten op terugbetaling

7-02 iets besteld wat in eerste instantie op voorraad was. 8-02 te horen gekregen sorry het is niet op voorraad, kan gebeuren natuurlijk dus ik wilde mijn vooruitbetaalde bedrag van 257,98 terug gestort hebben. dit zou maar liefst 14 dagen duren. maar nu 21 dagen verder veel contact met de klantenservice maar nog steeds niets terug op mijn rekening.

Epine geeft goed advies en goede service

Na advies van Epine twee binnencamera's voor mijn hoogbejaarde ouders besteld. Camera's zijn snel geleverd. Na aanschaf van camera's nog tevreden contact gehad i.v.m. optimale plaatsing van camera en internetsnelheid.

Mooi apparaat en makkelijk aan te sluiten

Na het systeem uitgepakt te hebben en aangesloten, ging de installatie buitengewoon makkelijk. Ik heb het wel anders meegemaakt. Ik kwam van een 1 mp camera af en ging nu naar een 10 mp camera. Een wereld van verschil. Ook de installatie op de PC was een fluitje van 'n cent.

Weer een geweldige camera set voor niet te veel geld.

Vandaag besteld en morgen is huis. Zo gezegd en zo gedaan. alles netjes verpakt. Met de installatie tegen een klein dingetje aan gelopen, maar na een telefoontje gelijk ondersteuning en opgelost.

Goede voorlichting en prima service

Toen de gekozen cameraset niet meer voorradig bleek kreeg ik goed advies voor een passend alternatief. Set is snel geleverd.

snelle levering, goede website

snel gevonden wat ik zocht op een duidelijke website met voldoende informatie. De bestelde goederen werden binnen enkele dagen geleverd en de installatie ging redelijk eenvoudig. Al met al een goede keuze.

Kwaliteit, snelle levering en telefonische hulp bij vragen.

Epine staat voor mij voor kwaliteit, een snelle afhandeling van bestellingen en een bereikbare helpdesk bij vragen. Jaren terug kocht ik een Zmodo camera set waar ik jaren veel plezier van heb gehad toen ik nog in Dordrecht woonde. Na mijn verhuizing naar Drenthe heb ik, opnieuw bij Epine, een Reolink camera set aangeschaft. En ook deze functioneert naar tevredenheid.

SUPER GOED !!!

Sinds een 10-tal dagen een bewakingscamera gekocht. Werkt veel beter dan ik had verwacht. Super helder beeld ook in het donker. Gebruik hem vooral om mijn 2 hondjes 's nachts te controleren. De firma EPINE was zeer behulpzaam en de levering was supersnel en bovendien gratis !! Dus ben ik een gelukkig man.

Prima service en snelle levering

Gewoon goed

Prima product en gemakkelijk te installeren, zowel op de mobiele telefoon!

Maakt mooie en heldere beelden en heeft een uitgebreid programma voor opties en mogelijkheden!

Snelle levering en makkelijk te bestellen!

Ik ben weer met succes beveiligd!

De moeite waard

Vrij eenvoudig te monteren en installeren. Goede ondersteuning door technische dienst. Mooi duidelijk beeld.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.