Betrouwbare, snelle levering

Al meerdere bestellingen gedaan bij deze winkel. Producten worden snel en goed geleverd.

héél tevreden klant

tweede Reolink RLC-810A 8MP buiten IP Camera PoE AI bijgeplaatst na onder de indruk te zijn geweest van onze eerste aankoop, deze zal 24/7 de parking op onze school in de gaten houden, op aanraden van de politie!

Perfecte levering en service

Heb voor 2 locaties Reolink camera's en NVR's geleverd gekregen. Goed verkoopadvies gehad van Epine.nl. De producten hebben een heel goede prijs/prestatie verhouding.

Goede service, kennis over het product. En niet te min de goede prijzen!

Snelle levering en goede camera set. Beeld is zeer zuiver, ook als het donker is. Installatie is zeer simpel. Aanrader voor een betaalbare videobewaking!

Prima uitleg van het product op de website. Mooie weekend aanbieding waardoor de keuze erg gemakkelijk werd gemaakt. Snelle levering/afhandeling van de bestelling. Kortom erg tevreden.

Kapotte camera

Nieuwe besteld ennnn Supersnel nieuwe binnen gekregen. Weer helemaal happy

Snelle levering en product duidelijk omschreven op de website

Goed omtrent levering duidelijk op de hoogte gehouden

Prima product - duidelijke communicatie - snelle levering

Tevreden en ik zou zeker weer opnieuw iets bestellen!

Prachtige betrouwbare camera

Mijn bestelde camera werd snel geleverd en makkelijk geïnstalleerd met de duidelijke beschrijving. Top product.

Reolink camera is makkelijk aan te sluiten

Reolink camera is makkelijk aan te sluiten, de camera software ziet de camera en de connectie is snel gemaakt. Heel mooi en strak beeld.

Fijn bedrijf om producten te kopen!

aanschaf van een camera , goed begeleid op de website. Helder en duidelijk. voor de volgende aankoop weer via deze aanbieder.

tevreden

telefonisch technische bijstand gekregen.

Goede ervaring

Cameraset besteld maar viel mij erg tegen. Contact opgenomen met Epine en zonder problemen kon ik hem, mits netjes weer verpakt in originele verpakking retour sturen. Dus geen moeilijk gedoe.

Goede prijs en nette opvolging

Prijzen zijn erg goed, de informatie op de website is van goede kwaliteit en mijn ervaring in opvolging van de order is uitmuntend. Ik had een onderdeel te veel besteld en wou dit terugsturen. Ik werd goed geïnformeerd omtrent de status en terugsturen is zonder kosten voor mij. Een meevaller.

prachtige camera voor buiten met metalen behuizing

een hele mooie en degelijke waterdichte camera voor buiten gebruik met een robuuste metalen behuizing en met zelfs nachtzicht. gemakkelijk te installeren en met een prachtig beeld. echt waar voor je geld. ik ben zeer tevreden met deze camera.

Goede, snelle service!

Beveiligingscamera aangeschaft via Epine, gemakkelijke site om te bestellen en zeer snelle levering!

Reolink Lumus

Reolink ip cam besteld. Was onduidelijk wanneer hij zou komen. Mail gestuurd en heel snel bericht van Epine over de levering. Cam zelf was hierop snel verstuurd en ontvangen. Vriendelijk en snel geholpen.

Goede betrouwbare webshop.

Nadat ik een camerasysteem had besteld en de volgende dag al heb ontvangen, had ik wat problemen met instellen. dit is vervolgens door Epine netjes opgelost via e-mail correspondentie. Echter wil ik wel 1 punt graag onder de aandacht brengen, dat is namelijk dat je met telefonisch contact direct wordt doorverwezen naar de website, ik persoonlijk zou graag ook de mogelijkheid willen zien om een medewerker te kunnen spreken. Verder heel erg goede ervaring.

Zeer goed.

De hulp en leveren op tijd en een eenvoudig aansluiten.

Perfecte camera RCL-510WA

Ik moet zeggen de Reolink RLC-510WA 5MP Buiten IP Camera AI.Heeft een heel mooi beeld . mooi helder . EN in de avond is het beeld ook nog mooi.Makkelijke installatie. wat jammer is dat je een groot gat door de muur moet boren ,22mm Verder een aanrader. Kleine tip.ZE moesten hem ook in het zwart hebben,

Top bedrijf, overzichtelijk, snelle verzending

Onlangs een camera besteld, snel verzonden en word op de hoogte gehouden van de status. Volgende bestelling komt hier weer vandaan!

Super geholpen!

Ik was opzoek naar een binnen- en buitencamera zonder een heel vergelijkend warenonderzoek te hoeven doen. Een telefoontje met de servicedesk en ik had de bestelling al gemaakt. En de producten werken naar tevredenheid! Dus al om al, weer een tevreden klant erbij!

Ik heb mijn nieuw hub ontvangen en dat werkt perfect, installatie ging soepel en de camera's werken prima. Telefonisch contact verliep leuk en ik beveel Epine aan.

eenvoudig en doeltreffend.

Met mij camera houd ik nu alles heel gemakkelijk in de gaten zonder zorgen, installatie was een eitje en ook weer makkelijk te verplaatsen. dank

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.