schitterend

correcte levering van degelijk materiaal

Correcte levering eenvoudige installatie en prima (beeld)kwaliteit

Goede service en goed materiaal tegen correcte prijs

Correcte levering eenvoudige installatie en prima (beeld)kwaliteit

Goede service en goed materiaal tegen correcte prijs

overzichtelijke website en snelle levering

Zeer tevreden over de overzichtelijke website en de snelle verzending. De camera was goed en degelijk verpakt. helaas wel het verkeerde type besteld welke niet werkt op mijn nvr poe set. (stond achteraf wel duidelijk aangegeven op de website, maar overheen gelezen) helaas dus onbruikbaar. al met al zeer tevreden over epine.

zeer goed geholpen met de keuze van de camera

even een telefoontje en je krijgt duidelijke informatie over wat voor camera je zoekt

supergoed, supersnel !

Gemakkelijke bestelling, snelle levering, erg tevreden van de kwaliteit van de producten en de goede verpakking voor verzending. De technische specificaties zijn accuraat. Zeer tevreden. Stefan

goede bedrijf, goed advies

ik had een vier draadloos camera set bestelt. Na ontvangst werkte een van de camera niet. Gebeld en ik was geholpen met goed advies en een alternatief

Degelijke producten en altijd behulpzaam en vlotte service.

Vooral de Reolink serie, eenvoudig te installeren en systeem uit te breiden.

Top bedrijf met goede informatie en veel kennis Zeer vriendelijk personeel

Reolink Argus Eco

Website gaf duidelijke informatie. Bestellen was eenvoudig en levering was vlot. Installlatie is vrij gemakkelijk. Nog even wegwijs worden in de app. De app is niet altijd even logisch

Betrouwbaar en snelle levering

Aangezien mijn positieve ervaringen met Epine, heb ik in September j.l. weer een camera gekocht bij Epine van het merk Reolink Argus Eco + Solar paneel. Een compacte camera met ingebouwde wifi, werkt uitstekend. Zelfs de mogelijkheid tot het maken van een timelaps. Al met al ben ik zeer tevreden met een camera van Epine.

Doen wat ze beloven

Reolink: to GO !

Fantastische camera´s, gebruiksvriendelijk en efficiënt!

Deskundig, reageren snel en geven goed advies

Prettig, deskundige medewerkers en erg prettig in de omgang.

Eddie

Professional and pleasant service

2 camera's besteld, volgende dag binnen. Goede prijs voor de camera's. Perfect dus.

Bijzonder eenvoudig

Eenvoudig om weer voor een jaar gebruik te kunnen maken van cloudopslagdienst. Daarnaast snelle levering door Epine.

Snel en goed geleverd. Prima spullen, zoals op de website staat. Meer dan tevreden.

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.