Top quality

Ordered bundle of 4 Annke bullet cameras with NVR set. Though the NVR was damaged during transport it was quickly replaced. Good customer service and products are in great quality and as advertised. Will order again from Epine.

Snelle levering en goed product

Prettige gebruiksvriendelijke camera, voldoet goed.

Vlotte levering, goede communicatie met klantenservice

Item besteld dat blijkbaar niet tijdig te leveren was. Épine heeft mij zelf gecontacteerd en oplossing gevonden. Mooi werk. Tevreden van de levering.

Goede prijs, snelle service

Ik bestelde in het weekend een camera voor een voordelige prijs. Hij werd snel geleverd. Eigenlijk iets te snel, want ik had een latere leverdatum geselecteerd. Hier werd helaas niets mee gedaan.

Snelle levering en service

Ik had een storing om mijn camera systeem ik had gemaild en kreeg meteen antwoord

Mooi set in de winkel aangeschaft, daarbij nog uitleg gekregen!!

Snelle levering en denken met je mee in mogelijkheden

Je krijgt goed advies over het systeem dat het beste bij jou situatie past. Snelle levering en goede after sale service.

Reeds 2x besteld met snelle levering

2 x besteld en vlekkeloos en snel verlopen.

Correcte en vlotte afhandeling. Verloop volgens de afspraken

Snelle levering. Alles juist en correct afgewerkt

Prima Service

Duidelijke overzichtelijke website, direct antwoord bij vragen. Producten hebben een goede prijs en worden na bestelling vlot geleverd. Kortom prima service.

Garantie afhandeling

In november 2021 heb ik een compleet camera systeem gekocht. Eerst zat ik te twijfelen van goh zou ik geen a-merk nemen. Echter toen voor het b merk van hikvision (ANNKE) gekozen. Binnen twee maanden ging er 1 van de camera’s stuk. Dan baal je enorm maar gelukkig deden ze bij EPINE hier niet moeilijk over. Nu nog steeds draaien ze zonder problemen met dezelfde software als dat hikvision doet. Prima spul maar belangrijk is de after sales. Haal dus niet zo maar even een camera op bol.com

Zeer goede klantenservice.

Ik kreeg verkeerde set toegestuurd, na telefonisch overleg met Caroline Crooswijk is alles op een prettige manier en snel opgelost. Jammer dat bestelling fout ging.

Snelle Levering en een Prima Product

Snel geleverd ,en de camera net zo snel geplaatst. Heel mooi beeld en makkelijk te bedienen.

Super tevreden van het product en de service

Goede onderhandeling, snel verstuurd.

Op zoek naar een Deal bleek echt zo te zijn. Verrassende ervaring. Vriendelijk en hulpvaardig. Snel verstuurd na transactie.

Gewoon geweldige service

Ik heb nu mijn 2 de camera als er iets is een telefoontje genoeg om het probleem op te lossen altijd vriendelijk en kundige mensen die je helpen gewoon geweldig

goede, vriendelijke en snelle service

eerst set aangekocht en later uitgebreid met draaibare camera. bestelling lverde geen enkel probleem op en de camera's, die in het buitenland worden gebruikt zijn duidelijk en makkelijk te bedienen. Aanrader dus

Goede en snelle service

Inmiddels bij Eline 2 buitencamera's gekocht van reolink.

heel goede service!

Heel erg tevreden! om mijn systeem uit te brijden, hebben ze mij heel goed per mail advies kunnen geven.

Snelle reactie, snelle levering

In mijn zoektocht naar een geschikt camera systeem kreeg ik meerdere mogelijkheden aangeboden met daarbij nog een aantrekkelijke korting. Levering snel en correct.

Voorraad status was niet correct, wel goed opgevolgd door de klantendienst.

Op de webshop stonden de artikelen op voorraad. Na bestelling bleek dit niet het geval te zijn, wat voor een vertraging in de ontvangst zorgde. Dit probleem werd goed aangepakt door de klantendienst.

Vlotte en correcte producten geleverd

Wat ze beloven doen ze ook. Geen verassingen achteraf, gewoon correct wat hè besteld en vlot geleverd

Snel en betrouwbaar

Een bedrijf dat meedenkt en goede oplossingen heeft. En netjes bezord.

Goede ervaring , snelle service

Bedankt epine voor de vlotte en snelle service

Genoeg keuze goede prijs snelle levering

De site is overzichtelijk en de keus is snel gemaakt. Volgende dag reeds in bezit. Super

Burgemeester Keijzerweg 14 3352 AR Papendrecht

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.