top ondersteuning!

Na het uitvallen van ons vorige (ook bij Epine gekochte) alarmsysteem tgv een langdurige wereldwijde serverstoring een nieuw systeem aangeschaft. Ondanks het feit dat Epine uiteraard niet verantwoordelijk was voor deze storing toch een hoge korting gehad op het nieuwe systeem, wat nu naar volle tevredenheid werkt

Producten in prima staat ontvangen

Heb laatste tijd twee camera's voor buiten besteld. Beide waren toevallig net even niet leverbaar. Ik kreeg daarop gelijk de keus om een ander model met soortgelijke specs te ontvangen of een even te wachten totdat degene weer leverbaar was. Ik heb gekozen even te wachten en kreeg een aantal dagen de bestelde camera bezorgd. Ik vond de service prima en heb de producten in prima staat ontvangen.

Top!!!

Zeer snelle keurige levering. Erg tevreden over t geleverd produkt!

Top kwaliteit voor een voordelige prijs

2camera's gekocht ,snelle levering en goede kwaliteits produkten (geen plastic ,zeer stevig)da camera's zijn handig daar je terug kubnt kijken via de sd card en dus geen abonnement moet nemen.Echt Top!!

Super helder beelden zelf in de nacht top

Goede Service

Heel tevreden met de goede service en de snelle levering.

Goed service, snelle levering

Een IP-camera bestelt voor thuis, helaas was deze niet meer beschikbaar maar de klantenservice had binnen een uur contact met mij waarbij ze een goede oplossing gaven. De camera was de volgende dag binnen en stevig verpakt. Dus service is perfect, snelheid is perfect en de kwaliteit van verzenden ook.

Mooie Reolink camera sets

Snel geleverd en mooie kwaliteit camera's, erg blij mee. Telefonische bereikbaarheid mag wat beter.

Correcte informatie, zeer goede producten, Snelle levering!

Klantvriendelijk en verstand van zaken

Bij de aanschaf van een extra camera prima geholpen met de juiste camera. Een webshop waar je ook nog gewoon langs kunt komen voor persoonlijke hulp.

Goede levering en prima camera

Ik ben erg tevreden over de camera. Had vorig jaar al één gekocht. Nu er nog een bij

Zoals altijd, top service

Ik heb al een paar bestellingen gedaan via Epine.nl. En telkens is de service top. Alle communicatie verloops vlekkeloos en correct. Ook de producten zijn top.

correct en snel

nog nooit problemen gehad en een snel en goed verpakte levering

Mijn ervaring met epine was geweldig. Er werd contact opgenomen i.v.m. een bestelling die niet voorradig was. ze hebben mij uitstekend geholpen op een professionele en familiare manier. uitstekende service!!

Keurig op tijd geleverd en artikelen waren eenvoudig in gebruik.

Goed produkt en snel geleverd.

Goede ervaring met zowel camera als zonnepaneeltje. Voldoet aan mijn wensen.

Mooi systeem en makkelijk te installeren (plug and play)

Wij hebben het systeem aangeschaft voor een complete terrein beveiliging. Zijn er erg tevreden over.

Snelle levertijd, goede service

Het bestelde item werd de volgende dag geleverd. In de periode tussen bestellen en leveren werd ik regelmatig op de hoogte gehouden van de diverse stadia in het proces.

Veel keuze en goede service

bestelde camera was niet op voorraad , maar ben goed geholpen aan een alternatief en mijn vraag over installatie SD kaart is snel opgelost. we zijn heel tevreden over de beeldkwaliteit van de camera.

duidelijke camera

Duidelijke camera makkelijk te monteren en instaleren zelfs voor een digibeet :-)

Mijn camera deur bel werkt perfect goed zicht !

goede service als er onderdelen kapot zijn binnnen garantie periode

ik heb pech gehad dat 1 camera vocht in de lens kreeg, na enkele maanden, deze hebben ze vervangen en 1 keer de NVR defect gehad ook dit hebben ze netjes opgelost dus ik zou epine van harte aanbevelen.

Fijne samen werking

Er word aan het woord gehouden snel simpel en makkelijk top service

Goede producten met een goede service!

Burgemeester Keijzerweg 14

3352 AR Papendrecht

Over Epine.nl

Epine gelooft in kennis, service en specialisme. Vanuit ons hoofdkantoor in Papendrecht worden onze webshops gerund met enorme passie voor klantenservice en klanttevredenheid. Met inmiddels 4 webshops in de Benelux mogen we een groot klantenbestand bedienen met onze producten. Alles staat in het teken van service: van het moment dat je bij ons begint met shoppen, tot het moment dat je ondersteuning nodig hebt bij de installatie van jouw product.