goede prijs voor een prima product

Omdat de prijs ivm met mijn vaste leverancier aantrekkelijk was een pallet beukenhout besteld. Best wel lange levertijd (+1 week) naar de onherbergzame en ontoegankelijke afvallige provincie Zeeland maar uiteindelijk toch geleverd met paard en kar. Net op tijd om mijn Ofyr te voorzien van prima gedroogd en direct stookbaar beukenhout.

Prachtig haardhout

Pallet beuken besteld, snelle levering en goede kwaliteit droog hout! Ook was het hout ontzettend strak gestapeld dus waar voor je geld! Wij overleven de winter!

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Veel stookplezier toegewenst en graag tot ziens!Bedankt voor het delen van uw ervaring. Veel stookplezier toegewenst en graag tot ziens!

goede service

Doek van mijn terrasoverkapping was niet waterafstotend. Na wat onderhandelingen goed opgelost. Hartelijk dank voor de goede service.

Persoonlijke goede communicatie.

Wij zochten een complete pergola maar waren wat hulp nodig met de maten, kleur en wat daar allemaal bij kwam kijken. Na een telefoontje mochten wij direct langskomen en alles bekijken wat er mogelijk was. Wij hadden de koffie nog niet op of de eigenaar had alles al op papier staan. Na 3 weken stond de pergola zelfs al op de stoep! Hij kan ook een installatie service regelen maar dat kon mijn man prima zelf! Maar voor vragen was hij direct bereikbaar en kon zo aan de telefoon mijn man verder helpen. Vragen na enige tijd via de mail waren ook netjes behandeld. Wij bevelen Gardenonline bij iedereen aan. Het was duidelijk en kregen een betrouwbaar gevoel.

Goede service en snelle levering

Serieus bedrijf dat ook goed kan omgaan als er iets niet goed gaat in de levering. Onnodig om hier verder over uit te wijden maar ook dit kan heel belangrijk zijn als je online aankopen doet. Goed persoonlijk contact.

Slecht communicatie

Een harmonicadoek hier besteld waarvan de ringen het binnen een maand al begeven hebben. Dit op zaterdag 9 juli per mail aangegeven. Op maandag 11 juli reactie ontvangen dat dit niet de bedoeling is en er een nieuw doek geleverd zou worden. Direct deze mail beantwoord met de vraag of we het doek niet kunnen retourneren en ons geld terug kunnen krijgen. Hierop geen antwoord ontvangen en ook geen nieuw doek. Vrijdag 15 juli dezelfde mail nogmaals verzonden. Wederom geen doek en geen antwoord. Dinsdag 19 juli nogmaals verzocht het doek retour te kunnen zenden en ons geld retour. Eindelijk kreeg ik antwoord. Dit was niet mogelijk want het doek was al onderweg. Bijzonder na een week mijn mail negeren het doek te verzenden zonder track and trace. Intussen is het vrijdag 24 juli, twee weken na de melding en nog altijd geen doek ontvangen. Daarbij kan volgens mij nog altijd de oplossing van geld retour als wij de hele boel retourneren.

Goedendag Laura, Wij betreuren uw reactie, Zo als u zult begrijpen kunnen wij een gebruikt product niet retour nemen. Wij hebben meerdere malen contact gehad over het doek waarin een ring stuk is gegaan. (Dit kan een keer voorkomen door verkeerde plaatsing of fout in productie) Wij zijn er dan ook om dit te herstellen, door een nieuwe ring te plaatsen of een nieuw doek te zenden. Wij hebben na uw melding op zaterdag 9 July, dinsdag 12 July een nieuw doek verzonden, die blijkbaar niet is aangekomen. (Hadden graag, dat u ons daarover had geïnformeerd) Dit is nu in onderzoek bij DPD Wij zullen u ondanks het lopende onderzoek wederom een nieuw doek zenden. (Het kan wezen dat u dan 2 maal een doek binnenkrijgt, graag uw informatie wanneer dit het geval is.) Excuses voor de ervaren onvrede. Wij hopen dat u ondanks uw ervaring, toch veel plezier zult ervaren van uw aankoop Mvg, M. Klasen

Ik heb per ongeluk een review gegeven die voor een ander bedrijf bedoelt was. De artikelen die ik besteld heb zijn in goede staat ontvangen. De knollen beginnen al te groeien. Wij zijn zeer tevreden en gaan zeker nig een keer iets bestellen.

Super goede service!!

Bestelling gedaan maar was iets vergeten erbij te doen na 1 telefoontje alles perfect geregeld en daarna snel geleverd Super goede service!! Erg vriendelijk

Super service. Echt een aanrader

Snelle levering. Top kwaliteit. Toen er iets niet goed was gegaan met de levering werd dit direct super professioneel opgelost. Echt een aanrader!!

Overkapping George

Het geraamte is uitstekend en daarvoor hebben we het voor de 2e keer gekocht (eerste ging 15 jaar mee). Het bijgeleverde doek is in tegenstelling met de advertentie absoluut niet waterdicht. Wij hebben 3 doeken gehad en onze buren ook 3, alle 6 waardeloos. Bij het 1e regenbuitje liep het witte impregneerspul er met stralen af en door de middennaad regent het gewoon. Dus bij een zeilmakerij een goed doek laten maken. Dan ben je weer €500,- verder. Op zich heb je het dan prachtig voor elkaar en ben je misschien totaal nog niet heel duur uit. Maar denk niet dat je blij bent met het bijgeleverde doek.

Top, snelle levering alles compleet, zelfs in coronatijd. (harmonicadoek)

Besteld met gratis terrasheater, op verzoek deze laten wijzigen in een opbergzak voor het Harmonicadoek, was geen probleem. Snelle levering makkelijk in elkaar te zetten.

Snelle reacties, goed meedenken en snelle levering

Wij hebben een pergola met harmonicadoeken op maat besteld en zelf in elkaar gezet. Contact verliep snel en prima, evenals de levering. Dank voor het meedenken

Fantastische service

Het tweede doek van de overkapping was binnen korte tijd heel erg vies geworden en er zaten snel allemaal scheuren in, met het vorige doek hadden wij dit niet (wij hadden bij ontvangst van het tweede doek al opgemerkt dat het een ander materiaal doek was). Wij kregen nadat wij dit gemaild hadden een mailtje terug dat er een nieuw doek verzonden zou worden. Die hebben wij van de week ontvangen. Fantastische service dus. Ik hoop dat dit doek niet zo snel vies wordt en scheurt.

Slechte communicatie!!

Nadat ons zonnedoek van de eerste (goed verlopen) bestelling in een storm stuk was gegaan zijn we weer uitgekomen bij gardenonline voor een nieuw doek (gegevens waren immers bekend dus makkelijk bestellen). Prijs werd netjes snel opgegeven (6/6) en we hebben dan ook direct besteld. Na 2 dagen (8/6) maar eens om bevestiging van de order gevraagd welke we 3 dagen daarna (11/6) pas kregen met de factuur erbij welke door ons direct betaald werd. Daarna een week later (18/6) gevraagd of er een indicatie van de levertijd gegeven kon worden. Weer geen antwoord dus 2 dagen daarna (20/6) weer gevraagd of ze antwoorden konden. 2 dagen daarna (22/6) een mail ontvangen waarin aangegeven werd dat er productieproblemen waren en het doek pas op 12/7 geleverd kon worden. Geen probleem maar het feit dat we er meermaals naar moesten vragen vonden we gewoon vervelend. Op 10/7 bericht ontvangen dat doek verzonden zou worden wat dus op tijd zou zijn conform afspraak. Echter op 12/7 geen levering dus nog gewacht tot 15/7 en toen toch maar weer bericht gestuurd met de vraag om en track&trace van de verzending. Deze kregen we (zonder verdere toelichting erbij) waarop we konden zien dat het DPD eerst aangaf dat weniet thuis waren en vervolgens dat het adres niet klopte. Dit hebben we 16/7 weer gemeld bij Gardenonline waarop ons gevraagd werd om nieuwe adresgegevens. Dit was geen nieuw adres maar hetzelfde als altijd maar goed, toch nog eens doorgegeven. Ook hierop kregen we geen enkele terugkoppeling wat er verkeerd gegaan was dus weer vragen wat er nu ging gebeuren (17/7). Na weer geen reactie maar een telefonisch geprobeerd waarbij we door iemand die niet opnam met Gardenonline werden doorverwezen naar het bedrijf die de levering zou doen (L&M Workwear uit Genemuiden waar we prima geholpen werden). Die wist ons te vertellen dat het leveradres ergens in Wassenaar zou zijn waar wij dus zeker niet wonen. Op 23/7 gemaild naar gradegardenonline maar geen reactie meer. Slecht, bestel nooit weer

Goedendag heer/mevrouw Douwes, Dank voor uw reactie, Nadat ons zonnedoek van de eerste (goed verlopen) bestelling in een storm stuk was gegaan zijn we weer uitgekomen bij Gardenonline voor een nieuw doek (gegevens waren immers bekend dus makkelijk bestellen). Prijs werd netjes snel opgegeven (6/6) en we hebben dan ook direct besteld. Na 2 dagen (8/6) maar eens om bevestiging van de order gevraagd welke we 3 dagen daarna (11/6) pas kregen met de factuur erbij welke door ons direct betaald werd. Door de extreme drukte is de bevestiging later verstrekt dan gewoonlijk. (Dank voor uw begrip). Daarna een week later (18/6) gevraagd of er een indicatie van de levertijd gegeven kon worden. Normaal wordt er in de offerte een leveringstermijn vermeld (daar dit maatwerk is kan de levertermijn enkele werkdagen verschillen) In deze zijn wij inderdaad in gebreke gebleven Weer geen antwoord dus 2 dagen daarna (20/6) weer gevraagd of ze antwoorden konden. 2 dagen daarna (22/6) een mail ontvangen waarin aangegeven werd dat er productieproblemen waren en het doek pas op 12/7 geleverd kon worden. Inderdaad productieproblemen Geen probleem maar het feit dat we er meermaals naar moesten vragen vonden we gewoon vervelend. Op 10/7 bericht ontvangen dat doek verzonden zou worden wat dus op tijd zou zijn conform afspraak. Wij dragen onze verzendingen over aan LM-Workwear, zij verzorgen de verzendingen. Echter op 12/7 geen levering dus nog gewacht tot 15/7 en toen toch maar weer bericht gestuurd met de vraag om en track&trace van de verzending. Deze kregen we (zonder verdere toelichting erbij) waarop we konden zien dat het DPD eerst aangaf dat we niet thuis waren en vervolgens dat het adres niet klopte. Wij dragen onze verzendingen over aan LM-Workwear, zij verzorgen de verzendingen en adres etiketten. Helaas is hier iets misgegaan. Dit hebben we 16/7 weer gemeld bij Gardenonline waarop ons gevraagd werd om nieuwe adresgegevens. Dit was geen nieuw adres maar hetzelfde als altijd maar goed, toch nog eens doorgegeven. Ook hierop kregen we geen enkele terugkoppeling wat er verkeerd gegaan was dus weer vragen wat er nu ging gebeuren (17/7). Na weer geen reactie maar een telefonisch geprobeerd waarbij we door iemand die niet opnam met Gardenonline werden doorverwezen naar het bedrijf die de levering zou doen (L&M Workwear uit Genemuiden waar we prima geholpen werden). Die wist ons te vertellen dat het lever adres ergens in Wassenaar zou zijn waar wij dus zeker niet wonen. Op 23/7 gemaild naar Gardenonline maar geen reactie meer. Slecht, bestel nooit weer Wij betreuren de gang van zaken en vinden dit erg jammer. Wij hebben het volledige factuurbedrag gecrediteerd en vandaag de betaalde gelden naar u overgemaakt en wensen u alsnog veel gebruikersplezier, Met vriendelijke groet, M. Klasen

Goed advies, mooi produkt op maat!

Zijn heel plezierig geadviseerd. Materialen snel geleverd. Goede uitleg hoe te monteren. Dik tevreden ook over materiaal: staat een prachtige pergola met zonnedoek in de tuin. Bereikbaarheid was prima. Kregen vlot offerte en antwoord per mail. Warm aanbevolen Henk & Marthilde te Kulve Apeldoorn

Pluspunten

Correcte levering en goede service

Pluspunten

Top service ! Zeker aan te bevelen bij anderen.

Pluspunten

Waar mensen werken worden fouten gemaakt maar deze worden fantastisch opgelost. Een echte aanrader. Mooi doek op maat gemaakt. Dikke pluim!

Niet.

Pluspunten

Zeer goed (telefonisch en per mail) bereikbaar, prima advies en meedenken over specifieke situatie en prima custom-made oplossing geboden. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding en correcte levering. Zeer tevreden met resultaat.

Update status productie en levering kan iets pro-actiever, maar wellicht speelt dit alleen bij niet-standaard leveringen.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk Snelle levering Erg servicegericht Scherpe prijzen

2 sterren: slechter dan verwacht

omschrijving van het geleverde artikel is nergens te vinden korting voor bedrijven ontbreekt

Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak, goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij hebben de terrasoverkapping George besteld en zijn zeer tevreden. Helaas werd de overkapping beschadigd bij ons geleverd maar dit werd prima en prettig opgelost door garden online.

beter verpakken van materiaal. Onnodige beschadigingen door slecht verpakken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Alles uiteindelijk (na 4 maanden) geregeld.

Pluspunten

Super snelle levering de volgende dag al in huis