Slechte communicatie!!

Nadat ons zonnedoek van de eerste (goed verlopen) bestelling in een storm stuk was gegaan zijn we weer uitgekomen bij gardenonline voor een nieuw doek (gegevens waren immers bekend dus makkelijk bestellen). Prijs werd netjes snel opgegeven (6/6) en we hebben dan ook direct besteld. Na 2 dagen (8/6) maar eens om bevestiging van de order gevraagd welke we 3 dagen daarna (11/6) pas kregen met de factuur erbij welke door ons direct betaald werd. Daarna een week later (18/6) gevraagd of er een indicatie van de levertijd gegeven kon worden. Weer geen antwoord dus 2 dagen daarna (20/6) weer gevraagd of ze antwoorden konden. 2 dagen daarna (22/6) een mail ontvangen waarin aangegeven werd dat er productieproblemen waren en het doek pas op 12/7 geleverd kon worden. Geen probleem maar het feit dat we er meermaals naar moesten vragen vonden we gewoon vervelend. Op 10/7 bericht ontvangen dat doek verzonden zou worden wat dus op tijd zou zijn conform afspraak. Echter op 12/7 geen levering dus nog gewacht tot 15/7 en toen toch maar weer bericht gestuurd met de vraag om en track&trace van de verzending. Deze kregen we (zonder verdere toelichting erbij) waarop we konden zien dat het DPD eerst aangaf dat weniet thuis waren en vervolgens dat het adres niet klopte. Dit hebben we 16/7 weer gemeld bij Gardenonline waarop ons gevraagd werd om nieuwe adresgegevens. Dit was geen nieuw adres maar hetzelfde als altijd maar goed, toch nog eens doorgegeven. Ook hierop kregen we geen enkele terugkoppeling wat er verkeerd gegaan was dus weer vragen wat er nu ging gebeuren (17/7). Na weer geen reactie maar een telefonisch geprobeerd waarbij we door iemand die niet opnam met Gardenonline werden doorverwezen naar het bedrijf die de levering zou doen (L&M Workwear uit Genemuiden waar we prima geholpen werden). Die wist ons te vertellen dat het leveradres ergens in Wassenaar zou zijn waar wij dus zeker niet wonen. Op 23/7 gemaild naar gradegardenonline maar geen reactie meer. Slecht, bestel nooit weer

Goed advies, mooi produkt op maat!

Zijn heel plezierig geadviseerd. Materialen snel geleverd. Goede uitleg hoe te monteren. Dik tevreden ook over materiaal: staat een prachtige pergola met zonnedoek in de tuin. Bereikbaarheid was prima. Kregen vlot offerte en antwoord per mail. Warm aanbevolen Henk & Marthilde te Kulve Apeldoorn

Pluspunten

Correcte levering en goede service

Pluspunten

Top service ! Zeker aan te bevelen bij anderen.

Pluspunten

Waar mensen werken worden fouten gemaakt maar deze worden fantastisch opgelost. Een echte aanrader. Mooi doek op maat gemaakt. Dikke pluim!

Niet.

Pluspunten

Zeer goed (telefonisch en per mail) bereikbaar, prima advies en meedenken over specifieke situatie en prima custom-made oplossing geboden. Gunstige prijs/kwaliteit verhouding en correcte levering. Zeer tevreden met resultaat.

Update status productie en levering kan iets pro-actiever, maar wellicht speelt dit alleen bij niet-standaard leveringen.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk Snelle levering Erg servicegericht Scherpe prijzen

2 sterren: slechter dan verwacht

omschrijving van het geleverde artikel is nergens te vinden korting voor bedrijven ontbreekt

Pluspunten

Snelle levering volgens afspraak, goede prijs - kwaliteit verhouding. Wij hebben de terrasoverkapping George besteld en zijn zeer tevreden. Helaas werd de overkapping beschadigd bij ons geleverd maar dit werd prima en prettig opgelost door garden online.

beter verpakken van materiaal. Onnodige beschadigingen door slecht verpakken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Alles uiteindelijk (na 4 maanden) geregeld.

Pluspunten

Super snelle levering de volgende dag al in huis

Pluspunten

Uitermate tevreden over de levering en communicatie. Correcte nalevering. Deze firma is zeer aanbevelenswaardig.

Pluspunten

Vlotte afhandeling van de bestelling.

Weinig keus in betaalmogelijkheden.

Pluspunten

Goede en correcte levering

Geen bouwbeschrijving bij de pergola. Geen houtdraaibouten bijgeleverd.

Pluspunten

Zeer tevreden. Met name over de snelle levering!

Pluspunten

Goede service, henk is tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

zeer mooie materiaal!

mails sneller beantwoorden

Goedendag Chantal, Wij uw mail niet terug vinden, is het mogelijk dat u een verkeerd mailadres gebruikt?

Pluspunten

Soepel meedenken, goed telefonisch bereikbaar

Let op de afhaaltijden in NIeuwleusen; ze zijn wel flexibel.

Pluspunten

Snelle levering Naar aanleiding van het verbeterpunt fantastische reactie ontvangen, goed gedaan Gardenoline!

Bouten en schroeven van inferieure kwaliteit

Goedendag heer/mevrouw de Bruin, Helaas heeft Nesling geen betere kwaliteit bouten en schroeven. Wij kunnen u van een andere leverancier nieuwe bouten leveren indien u dit wenst? Mocht u reeds andere bouten hebben aangeschaft vergoeden wij u graag de kosten hiervan, Graag uw reactie, Mvg, M. Klasen

Pluspunten

Snel andwoord en zeer snelle levering

Pluspunten

Fantastische service. Bij problemen wordt er direct actie ondernomen en wordt er alles aan gedaan om het op te lossen. meer dan tevreden !!! Aanrader

Pluspunten

Snelle levering, goede service en prachtige artikelen

Pluspunten

snelle levering.

meer duidelijkheid over de levering mogelijkheid om met de visa kaart te betalen