1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Tijdig leveren

goede communicatie met klant. Ik heb een klacht gemeld omdat er een beschadigd stuk in de doos zat. Met foto's duidelijk gemaakt dat er een stuk ijzer vervormd was. Uiteindelijk na vele mails opgelost door een doek op te sturen. Ik had gewoon geen zin meer om te blijven klagen. Ik heb 3 jaar van deze overkapping gebruik gemaakt en heb ze verkocht voor 75 euro omdat er al heel veel roest zichtbaar was. Als je het bekijkt naargelang het aantal jaren dat het meegaat is het een duur spel. Ik ga nu maar opteren voor iets duurzaam en degelijk.

Pluspunten

Alles goed verzorgd en afspraken naar gekomen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Supersnelle levering.

De zijwand is niet perfect gesneden waardoor er in de bovenste hoek een opening zit. Onderaan in de hoeken is er met balpen een soort paraf gezet(er is iets opgeschreven wat wij niet kunnen ontcijferen) en dat vind ik niet netjes.

Pluspunten

Door een wederzijds misverstand, werd er gedeeltelijk verkeerd geleverd. Dit gaf echter geen probleem. Alles werd onmiddellijk netjes opgelost.

geen

Pluspunten

Snelle levering!

Geen

Pluspunten

Het pakket was keurig ingepakt en op tijd verzonden.

Hier en daar was de driehoek die we besteld hadden wat slordig afgewerkt. Het is goed genaaid, maar het staat slordig als er nog van die draden bijhangen. goed nakijken dus!

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie. Zeer klantvriendelijke service bij mijn omruilen. Nesling is een zeer goed product.

Bij het keuzemenu voor maten moet je oppassen want soms schiet hij terug naar de standaardmaat en dan bestel je het verkeerde als je het niet goed controleert.

Pluspunten

Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle en goede service!

Pluspunten

Goede service en snelle levering

instructie filmpje verbeteren, met het verschil tussen 2.00m en 2.90m harmonicadoek. de uitleg v/d katrollen op papier mag iets beter .

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heeft nog niets gehad

Pluspunten

Uitstekende service, flexibel en snel. Heb op vakantie besteld, kon pas op zondag betalen maar desondanks was de bestelling al ingepland en kreeg ik op maandagochtend alles al afgeleverd.

internetsite bevat wat foutjes en kan wat aantrekkelijker door wat meer voorbeeldprojecten te laten zien.

Pluspunten

Uitstekende sevice

Ideal ging niet terug naar de webshop waardoor de bestelling niet afgerond werd. De volgende dag gebeld en alles in orde gemaakt.

Pluspunten

Snelle correcte levering.

Pluspunten

Snelle levering volgens aangegeven tijd indicatie.

Controleren van inhoud van geleverde goederen. Helaas was de handleiding onvolledig en er ontbraken onderdelen. (Bouten en moeren)

Pluspunten

Harmonica waterproof scherm is uniek en perfect! Naar deze oplossing zijn we lang op zoek geweest en we zijn enorm gelukkig ermee!!

Website kan beter, logischer.

Pluspunten

Verkeerde maat paal geleverd, maar gewoon weer snel opgelost en geleverd.

2 sterren: slechter dan verwacht

de bestelling blijkt naar 5 dagen nog steeds niet te zijn geleverd

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

wij hadden de verkeerde maat besteld, maar alles is goed gekomen.