Erg tevreden

Duidelijke website, snelle levering en de producten zijn zoals omschreven en kwalitatief goed!

Super geregeld

Fantastisch!

Erg tevreden met mijn bestelling bij deze winkel. Super snelle levering en erg leuk product!

Heel blij met mijn nieuwe gadget!

Tevreden met mijn bestelling. Ga zo door!

Super snelle levering! Erg blij mee

TL lampen besteld voor mijn showroom. Verschillende kleuren. Prachtig resultaat.

Zeer slechte service

GU10 LED spots gekocht. Volgens de website passen deze in elke GU10 lampvoet. Dit is echter niet het geval. De lampvoet is duidelijk verschillend tov een standaard GU10 lampvoet van Philips / Sylvania /... 20 dagen geleden de klantendienst gecontacteerd en de lampen teruggestuurd. Tot op vandaag geen enkel antwoord ontvangen.

Waardeloos

Led gordijnen besteld echter hield 50% van de lampjes er al voor de kerst mee op. Contact opgenomen echter waardeloze service. Lampen terug gestuurd en nu ruim 20 dagen later nog steeds niets mogen vernemen. Wordt heel slecht/niet op mails gereageerd.

Teveel geharrewar.

Mijn eerste ervaring met Whantohave is geen succes geworden. Het gewenste product stemde tot 2x toe niet overeen met de verpakking. Dat de fabrikant dat doet mag geen excuus heten. Daarna een retoursticker waarvan het antwoordnummer niet overeenstemde met de postcode. Hiervoor ook weer tot 2x toe naar een PostNL agentschap; kortom ik ben er wel klaar mee.

Alles was prima

Zoals verwacht

Nette prijs, duidelijke site, snel verzonden of ophalen

2 led bouwlampen besteld en zelfde dag opgehaald, mooie kwaliteit en nette prijs,

Niks op aan te merken!

Erg tevreden met de snelle levering en de service.

Blacklight TL verlichting werkt perfect!

N.

Erg tevreden met de lampen. Snelle levering.

Pluspunten

Top! Goed geholpen met advies voor de belichting voor mijn pand.

Pluspunten

Super! Erg tevreden met de snelle en vriendelijke service

Pluspunten

Mooie carnaval gadgets besteld!

Pluspunten

Snelle levering, redelijke prijs

Beschrijving online zou wat beter kunnen

Pluspunten

doen wat ze beloven.

geen

Pluspunten

Milieu gericht verpakken. Meer materialen gebruiken van pure grondstoffen zoals alleen maar papier en geen PE. Voor de rest....prima levering