Bevalt goed

Heeeeeeel erg goed !!

Problemen met afleveren bestelde artikelen maar dat werd snel opgelost zodat alles nog op tijd binnen is/was . Waarvoor mijn dank !! Bestelde artikelen conform voorbeeld goed en verpakt aangekomen .

Leuk

Netjes verpakt. Leuk shirt voor weinig geld

Niet gekregen wat ik besteld heb

Pakketje eerst al zoek bij post .nl en toen kreeg ik ook nog eens iets vat ik helemaal niet besteld heb

Verkeerde artikel onvangen

Verkeerde artikel ontvangen en krijg nu geen gehoor.

Artikel bleek niet leverbaar

Artikel bleek niet leverbaar terwijl betaling al had plaatsgevonden. Website dient dus beter onderhouden te worden.

Meedenkend en klant vriendelijk

Ik had de verkeerde pampjes besteld. Na 1 telefoontje werd het probleem opgelost. De verkeerde lampjes konden retour, en de volgende dag had ik de juiste lampjes.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Snel geleverd en goede kwaliteit!

de site is niet bijgewerkt , artikel te koop die er niet zijn

ik heb gele ledverlichting gekocht , en betaald , dan krijg ik een track en trace code, en een paar dagen later blijkt het niet te leveren zijn....vreemde manier van verkopen !

Snelle goede service

Her product is zoals omschreven

Heel snelle levering

Snelle levering en meteen fijn contact toen eerste levering niet helemaal compleet was. Heb meteen het ontbrekende gedeelte ontvangen (de dag erna zelfs).

Snelle levering, product zoals omschreven.

Duidelijke site, goede productomschrijving en snel geleverd. Ik heb het Tshirt met de led's besteld. De led's reageren op muziek, heel leuk. Er zit ook een wieltje op het batterijkastje waarmee je de gevoeligheid kunt instellen maar dat werkt voor geen meter met Techno: als de bass gaat stampen, branden alle leds volcontinu. Bij de breaks en drops werkt het wel. Toch leuk:)

Fijne winkel, goede klantenservice

Fijne winkel. Bestelde producten zijn snel en netjes verpakt afgestuurd Ook een fijne klantenservice, bij mijn bestelling bleek er iets vergeten ingepakt. Heb ff gebeld en het werd zonder enig weerwoord direct opgelost zodat ik het alsnog de volgende dag in huis had

Prima lampje

Mooi smal model keurig op tijd door de brievenbus geleverd.

Mooie lampjes

Snelle levering. De lampjes zijn superleuk. Niet standaard maar met mooie pastelkleuren.

Prima shop goed geholpen

Had 2 licht snoeren besteld ,bij levering zat er 1 in de doos Volgende dag telefoontje gepleegd en vriendelijk door de medewerker geholpen Wordt gelijk de 2e opgestuurd Zeer tevreden met het produkt en de afhandeling

snelle levering product laat te wensen over

buiten verlichting besteld heeft het precies 1 dag gedaan

All good

Snelle levering, perfect

Snel en netjes

Snel verzonden goede service

Snelheid was super

Heel snel pakketje gekregen alleen viel me tegen qua licht ik er van heb Dat is beetje jammer heb hem wel gebruikt heb een andere verlichting bij over gedaan

Eerste keer besteld snelde geleverd netjes verpakt

SLECHT

onbetrouwbare informatie - ik heb DIY programeerbare fietsverlichting gekocht. MAAR deze is helemaal niet programeerbaar. Als ik WantoHave dan contacteer dan reageren ze niet meer.

Over Wantohave

Ontdek een wereld vol betoverende gadgets bij Wantohave! Verken een scala aan opties voor elke gelegenheid. Van een betoverende collectie discolampen tot de betoverende aantrekkingskracht van een lichtgevend rokje. Voel je als royalty met een tiara die een vleugje magie toevoegt. Verhoog het plezier met de FlyNova - een zwaartekracht-tartende draaisensatie. Kom in de feeststemming met onze betoverende kerstverlichting voor binnen en buiten. Betreed de toekomst met lichtgevende clogs die elke stap verlichten. Met gratis verzending op meer dan 250 lichtgevende gadgets en cadeaus volumekortingen zijn wij jouw bestemming voor schittering. Ervaar innovatie op www.wantohave.nl.