gewoon zoals je mag verwachten!

snelle reactie, netjes een link en keuring op tijd.

Snel, leuk, behulpzaam: geweldig!

Ik werd supergoed geholpen met de led-letters die we met spoed nodig hadden. Snelle, nette en adequate communicatie, meedenken, meewerken: echt fantastisch!

Uitstekend en echt supergoed

Het was een super service, megasnel, helemaal aardig en ik zou hier altijd weer iets kopen. Wat een goede ervaring. Echt bijzonders. Nog een keer Hartelijk bedankt Wanttohave-Team.

Heel leuk assortiment

Wat een leuke Halloween producten

Fijne gemakkelijke webshop, komen leverbeloftes na

Fijne gemakkelijke webshop, komen leverbeloftes na. Erg tevreden met de bestelling!

Super fijne service

Kapot shirt ontvangen, nette snelle service erna telefonisch maar ook met verzenden

Snelle verrassende levering.

Product als op website, volgende dag in huis. Eerlijke prijs, snelle levering.

Top service! Perfect geholpen

Alles goed gegaan! Heel blij met de aankoop. Ik kom zeker terug voor de kerstverlichting.

Onze kleinzoon is er erg blij mee

Scherpe prijs, gaat wel een beetje ten koste van de beloofde leveringstijd

De zeer scherpe prijs was voor mij zeker belangrijk, dat zorgt er wel voor dat je wat beter let op de levering. Hier wordt op de website beloofd dat er na één dag bezorgd wordt. Ik heb wat reviews gelezen op tweakers en het blijkt dat de leveringstijd vaak wat langer duurt. Ik heb navraag gedaan via de mail en netjes antwoord gekregen dat het wat langer duurde. Daarna was de levering correct. Dus wil je goed spul voor een scherpe prijs, moet je gewoon ff wat geduld hebben, gewoon ff na vragguh.

Snel bezorgd, wel andere kleur, dan op de foto

De bloemenkrans voor op je hoofd met ledlicht was er snel, maar had niet alle kleuren die op de foto stond dat is misleiden. Na vraag gedaan bleek dat ze een nieuwe levering hadden. Zou de foto snel aanpassen

Site is het overzichtelijk Makkelijk te bestellen En snel geleverd

Site is het overzichtelijk Makkelijk te bestellen En snel geleverd

Online voorraad klopt niet

Blauwe crocs Led besteld in maat 27. Op de site wel op voorraad en ik krijg een track en tracecode dat het pakket wordt geleverd. De volgende dag krijg ik een mail dat het niet meer leverbaar is en of ik ze in het roze wil, die is wel leverbaar. Tot 2x dezelfde mail beantwoord dat ik geen roze wil en dat mijn bestelling geannuleerd mag worden. Tot op heden geen reactie en de bestelling staat nogsteeds in Klarna vermeld. Apart dater wel snel gecommuniceerd kan worden vanuit Wantohave, maar het beantwoorden niet.

Zo leuk

Helemaal tevreden met het gekochte! Super leuke klantenservice en netjes verpakt.

Vandaag besteld morgen in huis topppp

Snelle service.mooie / stevige kwaliteit Kan niet wachten tot maat 24 ook voorradig is

Goed!

Blij kinderen en alles verliep goed.

Snel en netjes geleverd

Snelle levering en alles netjes verpakt.

Gewoon alles prima geregeld

Bad quality

I wrote an e-mail with some pictures showing the bad quality of the slipper. I didn’t get an answer and I felt very disappointed. I’d like to get my money back and I was asking how can I do that but nobody answered me.

• Would you recommend us? No

Zeer prettig

Er was een product stuk gegaan en er werd gelijk een nieuw opgestuurd

Slechte ervaring

Op de website staat vrolijk vermeld dat als je voor 17 u bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Mits op voorraad. Shirt dat op voorraad was besteld en 5 dagen later nog niks in huis. Ook wordt er niet gereageerd op mijn vraag over mijn bestelling. Erg jammer en niet netjes

product vlot en goed verpakt geleverd!

Alles perfect!

Hele goede ervaring alles is perfect verlopen van A tm Z! Blij met de aankoop

Defect product en geen reactie klantenservice

Ik ontving het product in een half geopende verpakking die vastgeplakt was met een plakbandje. De spinner bleek vervolgens ook nog niet te werken. Ik heb de helpdesk gemailt, maar kreeg geen reactie.

Over Wantohave

Ontdek een wereld vol betoverende gadgets bij Wantohave! Verken een scala aan opties voor elke gelegenheid. Van een betoverende collectie discolampen tot de betoverende aantrekkingskracht van een lichtgevend rokje. Voel je als royalty met een tiara die een vleugje magie toevoegt. Verhoog het plezier met de FlyNova - een zwaartekracht-tartende draaisensatie. Kom in de feeststemming met onze betoverende kerstverlichting voor binnen en buiten. Betreed de toekomst met lichtgevende clogs die elke stap verlichten. Met gratis verzending op meer dan 250 lichtgevende gadgets en cadeaus volumekortingen zijn wij jouw bestemming voor schittering. Ervaar innovatie op www.wantohave.nl.