Direct gehoor gegeven aan mijn klacht, super!

Ik had 2 tiara's besteld en betaald, maar in de doos zat er maar 1. Mailtje gestuurd en kreeg binnen 3 dagen nummer 2 toegestuurd. En ze zijn leuk! Ben dankbaar en tevreden.

Zeer tevreden.

Toppie goed geregeld, snel en duidelijk.

Mooie spullen!

Leuke dingen gekocht voor twee verjaardagen. Was een groot succes

Super leuk

Alles helemaal goed en super service

Heel tevreden en erg snelle levering!

Snelle en goeie service

Jammer van de verkeerde maat

Wel goed ge corrigeert

Bestelling

Ik wacht veel te lang op mij bestellen

Snelle levering, prima product.

Prima product. Wel is het lastig te bepalen welk type je moet bestellen. Hoeveel Watt, hoeveel Lumen? Gelukkig heb ik de juiste gekocht, maar hier mag wat mij betreft wel iets meer advies voor komen. Dat maakt de koop een stuk makkelijker en krijgen mensen wat ze verwachten.

Producten veel te laat geleverd

Voor een verjaardag besteld. Zou 3 dagen later bezorgd worden dat is al niet snel maar was nog op tijd dus besteld. Kreeg ik een mail levering verlaat naar 1 dag later dat had ik nog net gered maar toen kwam het nog niet. Uiteindelijk na 5 dagen binnen.

Leuke gadgets, klantvriendelijk

Een assortiment van leuke betaalbare gadgets. Snelle levering en goede klantenservice. 1 item verkeerd geleverd en werd direct in orde gebracht.

Geen kwaliteit

Op de foto komt het anders over dan in het echt dacht heb ik hier €20 voor betaald… !!

mis 1 kaars led

ik had 2 dingen besteld, roosjes met led en een kaars met led maar die is niet geleverd alleen de roosjes, gr Carlo Heesmans

Ula

Ok

Net zoals ze aanprezen

waar blijft mijn bestelling

ik heb nog steeds niks binnen

Wat ik besteld heb werd snel geleverd en het product was zoals ik verwacht had.

Bagger

Ding doet het niet kind is verdrietig. Klacht gemaild. Krijg geen reactie!

Super goed geregeld.

Wantohave is een webwinkel welke haar afspraken na komt. Direct een bevestiging, correcte factuur en een prima verzending, goed ingepakt en alles werkt! Aanbeveling: stop met het werken via POST NL. In drie dagen tijd 6 mailtjes gehad dat ze op een ander tijdstip wilden komen. Uiteindelijk kwamen ze de 6e mail na.

Naar wens!

Prachtige lichtgevende slippers gekocht en kids helemaal blij op de camping.

Niet helemaal tevreden

Ik had licht gevende armbanden gekocht die op de muziek mee knipperen, ze doen het perfect zien er goed uit maar ze vallen zo ontzettend groot uit dat ze voor de dikste pols nog ruim zitten dus als je dunne polsjes hebt vliegen ze er zo af erg jammer omdat dat product toch voor dansfeesten bedoeld is!

Product is niet hetzelfde als de foto's op de site.

Product is niet hetzelfde als de foto's op de site. Misleidend dus. Mailtje gestuurd naar Wantohave met vergelijkingsfoto's. Na vijf dagen nog geen reactie. Koop hier nooit meer iets.

Nijenrode 12 8226TH Lelystad

Over Wantohave

Ontdek een wereld vol betoverende gadgets bij Wantohave! Verken een scala aan opties voor elke gelegenheid. Van een betoverende collectie discolampen tot de betoverende aantrekkingskracht van een lichtgevend rokje. Voel je als royalty met een tiara die een vleugje magie toevoegt. Verhoog het plezier met de FlyNova - een zwaartekracht-tartende draaisensatie. Kom in de feeststemming met onze betoverende kerstverlichting voor binnen en buiten. Betreed de toekomst met lichtgevende clogs die elke stap verlichten. Met gratis verzending op meer dan 250 lichtgevende gadgets en cadeaus volumekortingen zijn wij jouw bestemming voor schittering. Ervaar innovatie op www.wantohave.nl.