Product is niet hetzelfde als de foto's op de site.

Product is niet hetzelfde als de foto's op de site. Misleidend dus. Mailtje gestuurd naar Wantohave met vergelijkingsfoto's. Na vijf dagen nog geen reactie. Koop hier nooit meer iets.

Goed en snel geholpen

Snel maar gedeeltelijk goed

Ik had voor een festival 3 haarbanden met lucgt besteld. Ze kwamen keurig op tijd afgeleverd maar eentje was kapot. Dat is toch jammer op festival

Klote

We hebben onze bestelling niet binnen gekregen!!! En ook niet meer nodig het was voor een verjaardag maar die is al voorbij en hebben het alsnog ergens anders moeten halen...dag geld...

Bedrijf snel maar product viel tegen

Had een T-shirt voor mijn zoon besteld en was snel binnen. Pakketje aan hem gegeven en hij snel open gemaakt. Zijn gezicht sprak boekdelen. Hij vond hem echt niet mooi en het viel erg tegen. De lampjes gaan van boven naar beneden ipv andersom en het was een hard rechthoekige plaat die op klittenband bevestigd zat. Jammer.

Goede afhandeling van een goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van deze bestelling. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de levering en bij het uitpakken klopte alles als een bus

Teleurstellend

De kwaliteit van de producten viel erg tegen. Om die reden wil ik deze graag retourneren. In het pakket zat geen retourformulier en via de website is het niet mogelijk om een retour formulier te downloaden. Op de Website staat dat er in het geval van retourneren contact opgenomen moet worden per e-mail, maar tot op heden heb ik geen reactie of retourformulier mogen ontvangen. Hopelijk reageren zij wel op tijd, aangezien ik de dag na aflevering al heb gemaild dat ik de artikelen wil retourneren.

Goed geregeld

Super snelle levering

Had andere verwachting vd kwaliteit

Het shirt zag er op de site goed uit maar in de praktijk is het een kartonnetje met daarachter wat chips die met klitteband op t shirt aangebracht is.

Snelle levering van het bestelde

Goede website. Duidelijke productomschrijvingen

Geen product ontvangen

Aangezien de website aangeeft 'vandaag voor 17.00 besteld, morgen in huis' had ik dat ook verwacht, maar tot op heden (nu 4 dagen later) heb ik nog niets ontvangen.

Mooi product en snelle levering.

Roze crocs met lampjes besteld. Netjes bezorgt , lampjes deden het niet . Zonder teveel gedoe , om mogen ruilen. Mijn kleindochter is super blij met hasr crocs.

Snel

Het artikel was snel aangekomen en doet het prima

Mooie spullen

Snelle reactie op emails

Duidelijke uitleg over er een retour

Niet tevreden

Artikel was kapot de lampjes waren aan toen ik het artikel uit verpakking haalde Erg jammer

Everything worked better than i expected for the price

Everything worked better than i expected for the price.

De oplossing bepaald de grootte van het probleem

In eerste instantie kreeg ik een verkeerd product geleverd. Na een belletje werd ik telwoord gestaan door ene vriendelijke jongen die even intern moest overleggen over hoe dit op te lossen. Binnen enkele uren kreeg ik een telefoontje terug en kreeg ik te horen dat het juiste product werd toegezonden en dat ik het verkeerd geleverde product mocht behouden. Top service, daar kunnen veel groter webwinkels nog wat van leren!

Hele slechte service!

Mijn pakket nooit ontvangen. Telefoonnummer is niet in gebruik en krijg totaal geen reactie via de mail!

Heel goed en netjes verpakt

Leuke gadgets!

goede duidelijke service

duidelijke omschrijving,snelle levering

Snelle levering zoals aangekondigd op de website.

Super snel geleverd

Na de bestelling is het product super snel geleverd

Nijenrode 12

8226TH Lelystad

Over Wantohave

Ontdek een wereld vol betoverende gadgets bij Wantohave! Verken een scala aan opties voor elke gelegenheid. Van een betoverende collectie discolampen tot de betoverende aantrekkingskracht van een lichtgevend rokje. Voel je als royalty met een tiara die een vleugje magie toevoegt. Verhoog het plezier met de FlyNova - een zwaartekracht-tartende draaisensatie. Kom in de feeststemming met onze betoverende kerstverlichting voor binnen en buiten. Betreed de toekomst met lichtgevende clogs die elke stap verlichten. Met gratis verzending op meer dan 250 lichtgevende gadgets en cadeaus volumekortingen zijn wij jouw bestemming voor schittering. Ervaar innovatie op www.wantohave.nl.