Snel geleverd, goed verpakt, attent.

Goed en snel geleverd

Duidelijke site en snelle levering

pptima

Goede service, goed product

Product voor goede prijs gevonden. Besteld en snel geleverd gekregen. Proost verlopen, zoals het hoort.

Snel en correct

Goede communicatie en snelle levering

1x besteld zeer snelle levering .

De beste prijs met iets langere levertijden.

Alles netjes en snel afgehandeld. Scherpe prijs voor de spullen die ik nodig had. Bij vragen geven ze binnen een werkdag antwoord. Hou dus wel rekening met twee tot drie weken levertijden.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

supersnel en netjes geleverd

volgende dag in huis

Mijn bestelling was netjes en snel geleverd

Nette prijs en snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt de aankoop en gedurende het leveringsproces. Prijs product prima.

Goed verpakt en snel geleverd

Vertrouwd bedrijf

niet goed

Van DHL bericht gehad dat ze geleverd hebben maar niets gekregen in de bus

Goede producten

Prima bedrijf

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering

Goede en vlugge levering

Een snelle levering van de bestelde producten. Alles netjes verzorgd en goede communicatie via mail.

Alleen maar goed te noemen

Niet gekregen wat was beloofd

De bestelde zuiveringstabletten hadden niet de beloofde minimale houdbaarheid van 5 jaar, maar helaas maar 4 jaar. Niet zo netjes..

Hoi Suzanne, Je hebt gelijk. Ik heb de tekst inmiddels aangepast en de einddatum die de verpakking aangeeft, december 2027, er voor in de plaats gezet. Excuus dat we dit niet eerder hebben aangepast. Hard2find.nl Patricia Kooijman

goed product, goede prijs

goed product, goede prijs

Aangenaam verrast

Prachtige kwalitatief hoogwaardige zaklamp aangeschaft. Vooraf buiten sluitingstijd gebeld, wat geen probleem was. Heel vriendelijk, deskundig en correct te woord gestaan. Zo houd je klanten en krijg je nieuwe klanten. Kortom: "Je oogst wat je zaait". Kan iedereen aanbevelen hier een aankoop te doen!!!!

Snel en correct

Makkelijk gevonden en snel geleverd

Super fijn bedrijf en snel geleverd

Goed en snel

Service *****

Gewoon goed

Verpakking ok, vrachtkosten te hoog!!!

Zie boven.

Beste Familie Heeze, Vervelend om te horen dat u de vrachtkosten te hoog vond. Hier kunnen wij helaas niets aan doen, dit zijn gewoon de kosten van de vervoerder. Wij maken van tevoren duidelijk wat deze kosten zijn dus u had er voor kunnen kiezen om niet te bestellen. Vriendelijke groeten, Hard2find / Daan Kooijman