Van bestellen tot leveren ging prima. Alleen wel jammer dat er niet duidelijk beschreven stond dat het ook gebruikte artikelen kunnen zijn.

artikel als omschreven; snelle bezorging

niets aan toe te voegen.

Fantastisch!!!!

Mijn bestelde pakje werd door Postnl in eerste instantie niet bezorgd. Er volgde na 1 mailtje van mij direct een 2e pakje. Dit is pas echt service!!

Goed geholpen.

Ik heb in eerst instantie niks ontvangan van Hard2find maar dat bleek aan de bezorgdienst te liggen. Zonder moeilijk doen heeft Hard2find mij een nieuw product gestuurd wat ik in goede orde ontvangen heb en snel ook. Ik vind zulke sevice geweldig en waardeer dat dan ook erg en geeft een goed gevoel over een bedrijf dat zo servicegericht is. Top.

Snelle service en fijn contact

Had een bidon besteld, maar wilde een grotere versie. Contact gehad en Hard2find liet weten dat ik deze kon omruilen. Zo gezegd zo gedaan. Krijg binnen een dag antwoord en de levering kwam een dag later binnen. Super service!

Voordelig en snelle service

Veel goedkoper dan de concurrentie

Goed product en snelle levering

Ik heb een led upgrade set besteld voor maglite AA. Product werkt perfect. Snelle levering.

Prima 1ste ervaring

1ste ervaring met deze verkoper. Prima bevallen. Duidelijke site Snelle verzending

Snelle verzending

Goede communicatie via e-mail en snelle verzending, ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Fijne zaak

Prettige zaak. Snelle levering. Je word op de hoogte gehouden als er een product weer op voorraad is.

Snel en correct

Alles prima geleverd gehad met iets extra erbij. Na extra informatie aangevraagd te hebben betreffende een stoof onderdelen opbouw per mail wel snel bevestiging ontvangen maar de informatie laat nog op zich wachten.

correcte afhandeling

Jammer dat het geld eerst op de rekening moest staan.. een vertrouwenskwestie

Nog niet gebruik en hoop het niet nodig te krijgen het is een soort van preventie maatregel

Prima,

Ik kreeg wat ik besteld had, snel en correct.

Dikke prima

Goed verpakt product. Levering in orde.

Goed en snel

Het bestellen op de site gaat zeer eenvoudig, het "menu" is overzichtelijk. De afhandeling van de bestelling ging prima! Het geleverde artikel komt keurig thuis en de inhoud is netjes beschermd. Zeker aan te raden!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering van een exclusieve lijm voor de stof van m'n markiezen.

Kwaliteit en service helemaal prima

Kwaliteit en service helemaal prima.

Snelle levering ,fijne website

Is de eerste keer,dus kan nog geen optimale beoordeling geven BVD

Bestelde producten waren goed geprijsd en de verzending was bovengemiddeld goed en zeer verzorgd ingepakt! En dan de snoepjes niet te vergeten :) Je kan zien dat ze bij Hard2find oog voor detail hebben en hun klanten blij willen maken.

Veel producten op voorraad snelle levering.

helemaal prima, makkelijk te bestellen, snel geleverd

helemaal prima, makkelijk te bestellen, snel geleverd

Snelle levering, creatief verpakt!

Zie hierboven

Snel en goede levering.

Producten werden geleverd zoals beloofd en ook de juiste producten/hoeveelheid.