Snel en goede levering.

Producten werden geleverd zoals beloofd en ook de juiste producten/hoeveelheid.

Betrouwbare webshop

Snelle levering. Goede communicatie.

snel geleverd

Bestelling was snel geleverd en goed verpakt

Top en snel bezorgd

Site is overzichtelijk...snel bezorgd

Alles goed

Goedkoop en werd snel geleverd.

Top ervaring!

Ik had een foutje gemaakt ivm adres gegevens. Even gebeld en direct opgelost. Dag later lag het pakketje op de stoep!

prima!

snel en in orde

Snel en goed geleverd

Bestelling snel en correct binnen!

Ga zo door!

Ben per ongeluk op jullie site gekomen. Heb snel gevonden wat ik zocht. Levering was snel en keurig verzorgt...top !

Prettig geshopt

Had een bestelling geplaatst en wil de er wat bij hebben. Geen probleem werd er gezegd. Gewoon extra bestelling gedaan en heb netjes 1x verzendkosten teruggekregen. Top service!

Super snel en klantvriendelijk

Mijn bestelling was binnen no time in huis. Netjes verpakt met een complementaire Napoleon, oui oui. Merci!

Tip top

Makkelijke site, snel geleverd, keurig verpakt

Snelle service, goed product

Zie titel!

De artikelen werden snel geleverd. Het pakket kwam onbeschadigd aan.

Goed.

Goede klantenservice, snelle levering, goed product.

In eerste instantie kreeg ik een ander product dan verwacht omdat er foto's op de website stonden van twee verschillende producten. Na een review hierover heeft de verkoper contact met mij gezocht, het probleem opgelost, en de webpagina aangepast. Keurige service! Complimenten hiervoor. De burner werd binnen 2 dagen geleverd, wat in deze tijd van dropshipping en vertragingen ook wel genoemd mag worden! De woodgas burner HB1 is van degelijke kwaliteit. Hij heeft 2 nadelen: 1. Omdat het onderste deel niet afneembaar is, moet as e.d. die naar beneden valt, door de gaatjes eruit geschud worden, lastig, en het onderste deel is dus niet schoon te maken. 2. De pinnetjes waar je een pannetje op zet zijn erg klein, het pannetje staat eigenlijk op 3 kleine puntjes wat niet erg stabiel is. Een soepblik van 800ml past dan weer precies op die 3 puntjes en staat daardoor heel stabiel, wat weer handig kan zijn. Voordeel is echter dat omdat de burner maar uit 2 delen bestaat, en geen beweegbare delen heeft (bv inklapbare pannesteuntjes), hij ook stevig is en stabiel staat, en er kan weinig aan kapot gaan!

‘n tevreden mens :-)

What you see is what you get! Correcte afhandeling, producten goed verpakt. Voldoende keuze, een aanrader!

snelle levering en in goede staat ontvangen

snelle levering en in goede staat ontvangen

Superservice

Een bestelling gedaan bij Bol.com. artikelen kwamen van Hard2Find. Niet geleverd door PostNL, contact opgenomen met Bol en binnen het uur werd er door Hard2Find gemaild en een nieuw artikel toegestuurd! Dikke pluim voor klantenservice.

Snelle levering, geen gedoe. Prima!

Fijne zaak

Heel prettig bestellen bij Hard2find. Ze leveren snel en voor een goeie prijs. De producten zijn altijd pico bello.

snel , accuraat en degelijk

een goede website waar ik makkelijk vond wat ik zocht. onderdeel was snel geleverd en voldeed uitstekend aan mijn verwachting

Albert Plesmanplein 7 3088 GS Rotterdam