snel , accuraat en degelijk

een goede website waar ik makkelijk vond wat ik zocht. onderdeel was snel geleverd en voldeed uitstekend aan mijn verwachting

Super vriendelijk bedrijf

Mochten iets omruilen omdat we per ongeluk het verkeerde hadden besteld. Was geen probleem. Geld netjes terug

Goede service en duidelijke uitleg van de producten

Duidelijke uitleg van de producten

Snel geleverd, goed ingepakt

Goed dat je ze kan vinden.

Goede informatie, lage prijs en correcte levering.

Supersnel

Alles naar behoren en sneller dan verwacht.

Zeer snelle en goede levering !

Ik had een product op zondag besteld en kreeg direct een mail binnen dat het afgehandeld zou worden. Dinsdag kreeg ik het product al binnen. Kon door de brievenbus en goed en heel netjes verpakt.

Goeie zaak

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij hard2find. En alles werd netjes afgeleverd. Niets op aan te merken. De gratis pepermuntjes die er altijd bij zaten waren ook erg lekker :-).

snel gelevered, precies wat ik wilde, voor een goede prijs

Perfect. Alleen is het jammer dat er niets anders op hun website stond dat ik wilde.

Product kwaliteit goed, snel geleverd.

Goeie prijs / kwaliteit verhouding. Snel geleverd.

je besteld er iets en het wordt de volgende dag geleverd woow

kmasdljf'osa u'oe j/lu E{(hs;li fjfoieunrucu9 u hier moest iets ingevuld, vooruit dan maar

Leuk contact...

Heel vriendelijk en attent....

Leuke gadgets

Bestelde een vuuraanmaak stokje en kwam al de volgende dag.

Goede levering, eerder als afgesproken.

De bestelling van wat onderdelen werd correct en eerder als afgesproken naar mijn adres gestuurd.

fijne zaak

Snelle levering, en producten pico bello in orde.

Snel, goede prijs, aandacht dus zeer tevreden.

Goede serviceverlening

De bestelling werd goed en snel geleverd. De website is overzichtelijk

Anders foto dan product

Ik heb een product besteld, maar helaas bij aankoop heb ik alleen op de foto gekeken, die verkeerd was. Eindelijk heb ik een Anders product ontvangen dan ik wilde. Ik wilde hem retour maar ik moest verzenden en retour kosten betalen, dus deed ik het niet. Na paar dagen heb ik informatie gekregen dat ik het gratis mag retour, maar het was al te lata, wants ik begon al met gebruiken

Snelle levering.

Product doet wat het moet doen. Een led-lampje besteld. Deze geeft licht zoals je dat van een lampje mag verwachten.

perfect

Snelle levering van de Fiskars bijltjes. Helemaal fijn Hard2find.nl . Een zaak om terug te keren.

Prima, goed

Top:) Snel geleverd en tevreden met product

Top:) Snel geleverd en tevreden met product. Zoals beschreven.

prima !

in orde .

Prima product, erg snel geleverd.

Prima product, erg snel geleverd.

Goede producten en snel geleverd.

Albert Plesmanplein 7

3088 GS Rotterdam