Super snelle levering en de chat voortreffelijk

Bij twijfel over aankoop contact gezocht via chat, eerlijk en open reactie ontvangen. Na levering chat contact gehad tot de dashcam volledig naar tevredenheid werkte. Kortom een topservice!! Zou iedereen Allcam aanraden.

Vlot!

Ik had zeer snel een verlengkabel nodig voor mijn dashcam. Mail gestuurd, direct mail terug met juiste link naar juiste product. Snel geleverd.

AZDome M10 Pro 4K

Mijn defecte GS63H Dual is met een gunstige offerte vervangen door de AZDome M10 Pro 4K + achter camera. Uitstekend service van Allcam! Over de camera: + Prima camera, - Handleiding niet duidelijk genoeg.

Concurende prijzen en zeer snelle levering

Duidelijke indicatie welke producten op voorraad zijn. De prijzen zijn zeer concurend en de levering was boven verwachting echt snel.

Nette prijzen, snelle levering

De door mij gewenst dashcam [ Azdome m10 pro] was snel gevonden. Besteld en de volgende dag hing deze al aan de voorruit van de auto. Kortom, snelle levering via Post.nl en afhandeling van de bestelling.

Prima firma

Goed verpakt en volgende dag ontvangen .

Super snel

Snel afgehandeld. Goed product. Erg tevreden.

Goede spullen ,die ook echt passen Top!

Snellen en correcte levering.heb al meer besteld en het is altijd goed en het past ook allemaal helemaal Top Gr Fw Balemans

Service prima, apparaat geeft niet de gewenste reslutaten

Service en levering is uitstekend. Maar mijn aankoop sluit zichzelf af en gaat niet meer aan tenzij van stroom word afgehaald en weer word aangesloten waardoor opnames stoppen

nog niet in gebruik

nog niet in gebruik

Bestelling is goed afgehandeld.

Gewoon zoals het hoort, bestellen, betalen en leveren.

Geweldige service

De levering kwam zoals beloofd netjes op tijd. Ik had wat problemen met de aansluiting van de rear camera. Kontakt opgenomen met René van de servicedeskmedewerker en weer opnieuw vakkundig en snel geholpen. De dashcam werkt naar tevredenheid en allcam kan ik iedereen aanbevelen

goede dashcam

geeft goede beelden

snelle levering en vooral leuke verpakking

Leuk bedrijf, je krijgt allerlei leuke en handige extra's bij je bestelling. Dikke aanrader!

Snelle levering, prima product

Jammer dat er alleen een Engelstalige handleiding wordt bijgeleverd.

Nette afhandeling van de bestelling

Met de firma oké, het product geeft nog wat problemen . Het contact via Wi-Fi werkt niet goed waardoor het product nog niet gebruikt kan worden.

Product voldoet aan beschrijving.

Super prijs kwaliteit verhouding.

Ben zeer te vreden met de dachcam supper

Eerlijk en goed advies, en vriendelijk te woord gestaan!!

Het was mijn eerste ervaring, en zie de aanvangszin! Product voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Snelle levering en snelle reactie op vragen

Na bestelling had ik de volgende dag de spullen al in huis. Ook op vragen werd binnen 1 werkdag gereageerd. Prima.

Goede webshop

Levering snel.

Snelle verzending

Een overzichtelijke site en een snelle verzending van mijn bestelling.

Niet “gewoon” uitstekend, maar super uitstekend!

Niets dan lof!! Vanaf de informatieve vraag voorafgaand aan de bestelling, tot en met de nazorg, prima voor mekaar!! Vragen werden vlot en deskundig beantwoord en de nalevering van een nog niet geleverd artikel, allemaal zoals je het van elke webshop zou wensen.

Een fijne winkel!

Snelle levering en een uitstekende 'after sales' !!!

Prima ervaring en prima kwaliteit

Prima kwaliteit, leuke extra attentie en supervlot geleverd.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!