Slecht

Niet tevreden omdat het niet plug en play is qua dat het werkt totaal niet de app werkt ook zeer slecht op android en op ipad terug kijken ho maar ondanks wifi langzaam tot niets n update via de site op n geformateerd geheugen kaart ,bijbesteld 128 g pakt ie niet ook niet na reset kortom na de vele goede rewieuws bij mij tot nu toe niet werkzaam opnemen wel maar terugkijken niet .samengevat n slechte app. heb zelf beveiligings cameraas thuis nooit last gehad ook niet via n app.

Keurig nette service

Ik heb na informatie te hebben gehad met Rene van Allcam, de geadviseerde Azdome dashcam besteld en twee dagen later had ik hem al in huis. De service is prima, duidelijk en snel. De Dashcam heb ik inmiddels ingebouwd en zoals het er nu naar uitziet ben ik meer dan tevreden.

Super snel geleverd, en bij vraag snel en duidelijk antwoord.

Product snel en correct geleverd en goed verpakt. Alles compleet.

uitstekend

Snelle duidelijke communicatie en levering, in de vervelende Carona crisis. Mijn complimenten.

goed beeld, verbinden lastig

wifi werkt niet optimaal, het beeld is goed en ook de installatie ging prima

Goede behandeling

Ik had een zekere twijfel, omdat het voor mij een onbekende was, maar bleek een heel goede organisatie te zijn. Ik heb apparatuur/mijn bestelling geplaatst en alles is afgeleverd conform de opgave. Prima geregeld.

snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

snelle levering tegen een aantrekkelijke prijs

Goede ervaring met service en ondersteuning

Had problemen met vorige dashcam en dat werd goed en vriendelijk behandeld met betrekking tot de oorzaak. Heb een nieuwe dashcam besteld en ontvangen en deels geïnstalleerd maar heb nog weinig gereden waardoor ik geen oordeel kan geven over de kwaliteit etc.

Bestellen gaat vlot!

De bestelling is vlot afgeleverd. Keurig verpakt. De vraag mbt montage en software is nog niet beantwoord. Het zou helpen als de dashcam ipv te plakken aan de voorruit ook geplaatst zou kunnen worden op een soort standaard/statief op het dashboard. Daartoe is het van belang te weten of je de camera ipv hangend ook staand kan gebruiken!

Correct en snel geleverd

Goede website, goede keuze kunnen maken en volgens site binnen gestelde levertijd geleverd.

Nette levering

Ondanks de crisis toch netjes geleverd

Levering op de afgesproken tijd. Product als beschreven.

Eerste indruk: prima camera's zowel vóór als achter.

Na alles zelf te hebben geïnstalleerd ben ik zeer tevreden. Jammer dat ik de zekering-adapters moest nabestellen. In de omschrijving op de website had een vermelding "vergeet niet de adapters voor de zekeringen eventueel te bestellen, aangezien de inbouwset wordt geleverd met een type zekering die misschien niet voor uw auto geschikt is".

Snelle afhandeling en super snelle levering

Ben zeer tevreden over Allcam Was al langer opzoek naar een spiegel camera voor de camper en deze AZDOME model AR08 lijkt voor mij de beste oplossing. Heb hem nog niet kunnen instaleren omdat de camper nog op stal staat. Ga hem in mei, ivm corona, pas installeren maar heb het volste vertrouwen dat het goed gaat bevallen.

Gebruiksvriendelijke dashcam met uitgebreide functies.

De dashcam is gemakkelijk te installeren en wordt snel geleverd. Niets op aan te merken.

Snel advies en levering

Via What's app snel een reactie ontvangen voor de juiste keuze m.b.t. aankoop dashcam. Bestelling en levering snel verlopen.

Prima camera

De camera besteld vanwege de test van de ANWB. Is een mooi klein ding. Had een probleem met de sd kaart maar Allcam heeft een goede servicedesk en de oplossing kwam snel.

Communicatie met de klant kan veel beter

Na betaling van mijn bestelling ontving ik een Track&Trace code van Allcam, zonder opgave van de firma die de bezorging regelde. De website vermeldt, dat alle bestellingen via Post.nl worden verzonden; voor 23.45 u besteld de volgende dag bezorgd. echter de ontvangen T&T code werd niet gevonden op Post.nl, ook daags erna niet. Op een navraag per mail werd niet gereageerd. Opeens lag het pakketje in de brievenbus, bezorgd door ... DHL ! Code ingevoerd in T&T DHL en zowaar, de melding bezorgd. Allcam moet zijn website maar aanpassen en reageren op klantvragen.

Goede, service snelle levering.

Snelle levering en goed

Snel, makkelijk, goedkoopste

Op de website staat een top 20 van beste webcams. Beste hiervan besteld en was de volgende dag in huis en eenvoudig te installeren

Goede service en snelle levering

Ik heb eerder de voor camera besteld en even eens zeer snelle levering en een goede service wat mij betreft, voor een volgende bestelling absoluut voor herhaling vatbaar, van daar dat ik dus weer bij allcam uit kwam door mijn eerste goede ervaring die ik heb gehad echt een topbedrijf die afspraken na komt wat ik enorm weet te waarderen

Snelle verzending

Ben tot nu toe zeer tevreden. Goede, snelle en correcte afhandeling. Handleiding is summier maar na 'n kwartier had ik door hoe de camera werkt. Inbouwen moet ik nog doen maar moet nog 'n verloopstuk hebben voor de continu stroom.

aanrader

Na wat opstart problemen gehad te hebben met de vaste voeding, omdat de handleiding van de AZDome M10 Pro 4K Touchwerkt niet kompleet is, is alles nu prima tot zover. Met wat op en neer gecommuniceerd te hebben is alles oke.

Veel te ingewikkeld

Geen nederlandstalige gebruiksaanwijzing. Niet makkelijk om deze te installeren.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!