Genoeg info bij de artikelen om een goed overwogen beslissing te maken. Artikelen zijn snel geleverd en in perfecte conditie. Helemaal blij mee!

Prima Dashcam zeer tevreden.

De AZDome M10 Pro is een dashcam met een groot oled aanraakscherm met uitmuntende beeldkwaliteit. Via een menustructuur is de dashcam simpel in te stellen. Handig is vooral de magnetisch koppeling met de houder. Ook het nachtzicht is prima. Kortom een goede dashcam met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer tevreden.

Simpel, duidelijk snelle levering.

Simpel, duidelijk snelle levering.

snelle levering en ook snelle antwoorden op vragen

wij zijn zeer tevreden en bevelen Allcam zeer aan.

Min punt voor mij was ,telefoon werd niet opgenomen...en op WhatsApp een vraag te hebben gesteld. Krijg ik na 2 uur wachten met de vraag...wat kan ik voor u doen...en dan weer eens minimaal uur wachten...mmmm. dat kan volgens mij beter...ondertussen nog geen antwoord..

Zoals het hoort.

Doosje is goed bezorgd door de bezorger !

Heldere website en keurige service

ik vond de fikyermigelijkheden prettig en ook de plus en minpunten waren prettig. Mijn vraag aan klantenservice werd snel en vriendelijk beantwoord. Ook mijn bestelling was snel bezorgd. Zeer tevreden .

Levering volgens belofte

Simpel bestellen en binnen 24 uur geleverd .

Snel geleverd en dashcam set beter als verwacht.

Zeer tevreden.

Had wat problemen met de bezorging van 1 artikel maar dat wordt via mail goed opgepakt. Geen contact kunnen krijgen via messenger of telefoon.

Alles verliep zeer vlot

Gisteren een vraag gesteld en dag nadien al antwoord! Artikel besteld en daags nadien geleverd zoals was beloofd!

Boven verwachting

Prima kwaliteit. Op tijd. Ben er blij mee

Na de bestelling en snelle levering

Product voldoet wat ik ervan eiste, duidelijke handleiding. zo gepiept

Voldoet volledig aan verwachtingen

Zondag besteld, en dinsdag geleverd. De Mini 0906 Pro 2CH Dual Wifi GPS FullHD dashcam moet ik nog installeren. Dat gaat zeker lukken, er staan zoveel filmpjes hierover op internet. Op mijn vraag over de maximum geheugenkaart grootte, kreeg in snel antwoord. Met de 2 jaar garantie en de goede service, heb ik er vertrouwen in dat ik hier jaren plezier van heb.

zeer goede camera

de camera op zich is zeer goed en werkt goed, helaas omdat hij op de sigarettenaansluiting insteekt en dus zonder voeding valt moet hij ook iedere keer opnieuw ingesteld worden. de continue voeding aansluiten is door gebrek aan kennis en uitleg helaas een uitdaging.

netjes en snel

Netjes verpakt en snel geleverd. inbouwen is ook heel simpel om te doen , echter een iets duidelijkere gebruiksaanwijzing zou wel heel erg fijn zijn , ik begrijp nu nog niet hoe ik de beelden van voor en achter op kan nemen , voor werkt prima maar ook achter moet opgenomen worden, daar heb ik hem tenslotte voor besteld.

perfect!

Na de eerdere aanschaf van de dashcam AZDome M10 nu ook de continu voeding en de achtercamera aangeschaft en aangesloten. Ideaal kan nu gebruik maken van de parkeerstand! Alles werkt zolas je mag verwachtten perfect! Camera zelf achter de binnenspiegel hangen daardoor geen last van aansluiting continu spanning beeld scherm gaat ook vanzelf uit, als ik de beelden of live wil zien dan kijk ik de beelden op de telefoon (wifi) touchscreen klikken op scherm voor wisselen tussen voor en achter camera op pip (picture in picture ) Geen spijt van deze set, beelden en werking zijn gewoon goed. Zeker kwaliteit voor deze prijs.

zeer snelle levering

verrassend snel geleverd, s'avonds besteld en de volgende morgen al bezorgd. Beter kan eigenlijk niet....

Goed spul, snelle levering

Meedere malen iets besteld.

Snelle levering, perfecte camera!

Goeie webshop!!

Om 22:30 besteld, volgende dag geleverd.

Kort en krachtig: Prima!

De Kenwood DashCam de dag na bestellen ontvangen. In prima staat en verpakking. Het in gebruik nemen was niet moeilijk. De kwaliteit van de 4K video excellent. Een aanrader.

Prima levering.

Er staat een foute foto bij dit produkt, namelijk dat de camera 360 graden kan ronddraaien. Dit is echter 90 graden, dit geeft wel wat problemen met het plaatsen, slechts op 1 manier te plaatsen. De erbij te bestellen achtercamera kan je wel 360 graden draaien.

Alles volgens afspraak

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!