Zeer tevreden !

Zowel prijs als kwaliteit van het bestelde product maar ook de snelheid van leveren zijn uitstekend bij Allcam.

Duidelijke info, snel geleverd, goed product

Overzichtelijke site met goede info. Bestelling snel geleverd en bij vragen snel via Whatsapp geholpen. Ik ben zeer tevreden.

Snel geleverd, goede service

Snel geleverd, product voldoet aan de omschrijving meer dan tevreden mee.

Zeer behulpzaam en snelle antwoorden op vragen

Verwachtingen werden beantwoord. Spijtig voor ontbrekende Nederlandse handleiding. Wel vlug op vraag een elektronische handleiding toegezonden gekregen. In het Engels en iets andere Dashcam dan wat ik besteld had. Via mail word ik wel goed verder geholpen. Hierdoor zeer goed temeer omdat het over een aanbieding ging.

Werkt zeer goed

Snel geleverd super met de upgrade

Goede winkel

Fine aankoop gedaan met ondersteuning via de app! Snelle verzending en prijs ook goed.

Was snel geleverd

De dashcam werkt uitstekend en het menu eenvoudig te installeren.

Top online winkel

Alles dik in orde

snelle levering en compleet.

Snelle levering, en compleet, dashcam getest en werkt goed, nu nog inbouwen met achter camera.

Duidelijk, betrouwbaar, snelle levering, uitstekende service

Mooie dashcam geleverd gekregen, bij het installeren een klein probleempje gehad maar dat werd zeer snel en vakkundig en naar volledige tevredenheid opgelost. Een pluim voor dit bedrijf😊👍🔝

Goede service en goede communicatie

Snelle levering van de dashcam, helaas wel een verkeerd accessoires erbij, maar via de mail contact gezocht en prima opgelost! Werkt ook allemaal goed

Uitmuntend.

Snelle en gratis levering in Frankrijk betekent: tres bien Allcam!!

super

Super zaak, ik heb hier mijn dashcam met achtercamera gekocht. Na installatie bleek de achtercamera niet goed te werken . Ik stuurde een mail en kreeg gelijk antwoord dat ze een nieuwe op zouden sturen. (helemaal geweldig want ik had hier nog niet om gevraagd ) De volgende dag was de nieuwe camera al binnen en die doet het wel goed .Dus Allcam, 10 punten voor jullie !

Alles volgens bestelling correct geleverd.

Prima geleverd, echter graag meer kabel klemmetjes er bij gehad om het in de auto netter weg te kunnen werken. En ik kan het niet op mijn laptop uit lezen, de chip is te klein en dun. Verder netjes geleverd, en een vertrouwd adres.

Camera zoals beschreven

Éérder bestellingen gedaan, zoals gewoonlijk goed verpakt en snel verzonden! Aanrader

Alles volgens de afspraak in bescheiden verpakking ontvangen

Mooie degelijke camera’s die goed beeld geven en makkelijk zijn te plaatsen. De handleiding mag wel duidelijker en in Nederlands. Verder werkt alles goed ook de app. Prijs wel aan de hoge kant maar geen spijt van de aanschaf.

Uitgebreid advies en dat voor een webshop

De website is zeer volledig en in de blogs staat ook veel informatie. Ik had desondanks behoefte aan advies en na twee uitgebreide emails heb ik een keuze gemaakt. Ze hebben veel kennis en geven prima advies. En dat voor een webshop.

Perfecte levering en afhandeling van het door mij bestelde item

Correcte en overzichtelijke site, vlotte bestelling en afhandeling. Geen negatieve opmerkingen, een echte aanrader. Met dank en vriendelijke groeten, René

Te vreden maar

Ik ben tevreden over de snelle levering van mijn dashcam Maar miste wel de beschrijving voor de volledige aansluiting van de achter camera ( het rode draadje) Verder geen negatieve opmerkingen en blij met jullie geleverde product. Hoop dat ik het nu juist heb aangesloten anders graag nog een duidelijke waar op aan te sluiten. Meerdere jullie adres door gestuurd en dat werpt zijn vruchten wel af met 20.000 auto’s 👍🍀🇮🇹

Goed bedrijf en snelle levering.

Snelle levering van de producten en een goed overzichtelijk site.

Prima bedrijf.

Na een klein misverstand ,een telefoontje en het probleem was opgelost, product correct geleverd met post nl.

Alles goed

Ik wist wat ik wilde. Besteld en de volgende dag de bestelling keurig op tijd. Camera doet wat ik ervan verwacht

nog nooit zo'n strak bedrijf gezien. Echte een topper

De communicatie en levering loopt super vlot. Prijzen zijn scherp en de kennis van de producten hoogstaand. Echt een aanrader.

Snelle levering en prima dashcam

De Viofo A129 duo is een prima camera jammer dat de mee geleverde 12 v. voeding niet sterk genoeg is voor de camera. Usb aansluiting van auto gelukkig wel en da iphone laden met de meegeleverde voeding. + mooi scherp beeld voor en achter + goed werkende app en gps - meegeleverde usb 12v. voeding niet sterk genoeg voor camera - geen gratis view software beschikbaar (dashcam viewer is het beste voor beelden met gps maar niet gratis)

Top bedrijf

Goede service, denkt mee in oplossinge!!

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!