Vakkundig mensen die mij goed hebben geholpen

goede feedback van alcam bij vragen en opmerkingen

Zeer snel support voor hulp bij aanschaf. Aanrader.

Zeer snel antwoord op al mijn vragen in de zoektocht naar de gewenste cam. Heel duidelijk dat er veel ervaring is bij deze shop. Helaas was de gezochte cam op dat moment niet in het assortiment. Wel heel goed geholpen. Goede prijzen, verder zoeken is niet nodig. Prettig dat er gratis verzending is voor toch al dure producten. Aanrader.

Snelle levering, mooie producten!

Zeer snelle levering

Om 23u besteld. De dag erop om 11u30 bezorgd! (Levering BE).

duidelijk en overzichtelijk

De site is goed en voorzien van goede informatie. Telefonisch goed bereikbaar, en snel antwoord als je een mail verstuurd. De levering volgens de voorwaarde, en goed verpakt bezorgd. Alle onderdelen waren aanwezig, met duidelijke handleiding. Het installeren van de dashcam moet ik nog doen.

Goed product!!

Duidelijke aanwijzing, werkt snel. Eenvoudige instalatie. Aanrader!!

Ik had de verkeerde continue kabel gekocht. Mijn man kreeg de camera maar niet goed werkend. Contact opgenomen, en we kregen tips over hoe mijn man kon testen of het aan de kabel lag, of ergens anders. Het lag aan de kabel, kregen een link met de juiste kabel. Die gekocht, andere kabel terug gestuurt, en geld terug gestort gekregen. Zeer fijn, goede klanten service. Bedankt!

Het is prima

Het product werkt goed dus ik raad het zeker aan

Ik had hiervoor een soortgelijke dashcam, maar deze is veel beter. Heel tevreden mee.

goed geregeld

super snelle service

Bestelling was niet op toegezegde datum binnen

Bestelling was niet op toegezegde datum binnen

Goede ervaring met bestelde

Bestelling gedaan snel geleverd

Zeer tevreden met het product

Heb hem nu 3 dagen in mijn bus. En hij werkt echt perfect. Zowel overdag als s'nachts. Enige nadeel vind ik dat je alles apert erbij moet kopen.

Top product

Mijn dashcam doet precies wat hij belooft! Helemaal goed!

Groot aanbod, veel informatie en snelle levering

Het kiezen van een dashcam is gemakkelijk door de grote hoeveelheid informatie op de site en het grote aanbod. Na bestelling kwam mijn pakket de volgende dag aan, zelfs rond kerst. Uitstekende service.

Great!

Quick delivery!

Prima,snel geleverd

Goede prijs en snel geleverd

Nvt

Goed advies en snelle levering

Geweldige support

Ben heel goed geholpen met de problemen van een Dashcam. Perfect opgelosT

doen wat ze beloven

snelle service en goed produkt

Snel geleverd, zeer tevreden!

Snel, en zeer tevreden over het product

very good

easy ordering, fast and careful shipping

Toppie!!

Een redelijk prijs. Gemakkelijk besteld vanaf een overzichtelijke website. En snel thuis bezorgd.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!