Uitstekende after sales.

Leverproblemen binnen enkele uren opgelost

PRIMA

PRIMA

Duidelijke site, goede prijs

Via Google bij Allcam terecht gekomen voor een nieuwe dashcam. Goede site met uitgebreide productomschrijving inclusief gebruikersbeoordelingen,

Perfecte service

Nadat bleek dat een geleverde dashcam niet de meest ideale voor mijn situatie was, werd een andere geadviseerd. Die heb ik toen besteld. De geleverde camera kon retour worden gezonden. Het betaalde bedrag werd teruggestort (inclusief dat van de reeds gemonteerde achtercamera, die ik niet hoefde te retourneren). De geadviseerde camera werkt naar behoren.

ik raad aan

ik raad aan

Waardeloos

Tot nu toe zeer ontevreden, alles in het Engels en zeer summier. Heb hem op mijn telefoon weten te verbinden maar dan heb ik geen internet meer op mijntelefoon. Ook het upgraden van de telefoon lukt niet.Hij blijft hangen bij downlad upgrade en gaat dan niet verder naar de volgende stap.Kortom voor veel geld een miskoop gedaan het minste wat je zou kunnen verwachten was een duidelijke Nederlandse gebruiks handleiding toevoegen.

Top Service.

Zeer goed contact en advies gekregen en volgende dag mijn bestelling in huis.

Uitstekende kwaliteit en goede service!

Snelle levering en kwalitatief een goede dashcam. Houder werkte niet helemaal goed. Een appje en kort telefonisch contact gehad was voldoende om een nieuwe houder opgestuurd te krijgen.

Snelle levering en prima prijzen!

Product werd snel geleverd en de prijzen zijn ook concurrerend

top product/prijs-kwaliteit en snel geleverd.

Veel keuze en goede service

De website is prima verzorgd. Keuze is groot. Levering artikelen snel.

Nu prima.

In het begin dacht ik wat heb ik nu gekocht .maar het gaat steeds beter

Prima service,,, vlotte verzending

Not very satisfied with the camera

It said there is HDMI output on camera but there is none. Replaying of images on chromebook is not possible. Contacted for support but no reply so far

Snelle levering en fantastisch product!!!

Was snel gemonteerd en werkt perfect

Normaal bestel ik niks bij site's die niet aangesloten zijn bij de WebWinkelChecker. Dus aangenaam verrast door de super snelle levering.

perfecte service

grote deskundigheid en een zeer prettige mailwisseling waarin veel geduld getoond werd met een ondeskundige koper!!!!!

Prima en snelle levering.

Hoe de afterservice is weet ik niet maar de levering gaat snel en is goed verpakt.

Komen de afspraken na.... vandaag besteld morgen geleverd...bij vragen: duidelijk antwoord

Goede uitleg

Langs geweest voor advies. Duidelijk alles uitgelegd

Een geweldige website keurige en snelle service en levering !!!!!

Een geweldige website keurige en snelle service en levering !!!!! Voor mij is er geen betere .

grote keuze voor elk budget, nog geen ervaring met de dashcam maar dat komt wel goed.

Goede levering

netjes verpakt snelle levering

Prima levering

Snel geleverd en autoa cam werkt perfect. Goede beschrijving en heel mooi beeld. Aanrader.

100 %

100 %

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!