Levering zoals beloofd, zowel snelheid als producten. Niets op asn te merken.

Ik zou zo weer een bestelling doen bij Allcam!

Duidelijkheid met een produkt! Wat je besteld krijg je met de juiste informatie!

Goede en snelle levering

Dinsdagavond bestelling gedaan (AZDOME M06). Bij het bestellen op maandag door een internet storing bij de bank ging de betaling niet door en heb ik via WhatsApp contact gehad met Allcam. Snel en vriendelijk te woord gestaan en in overleg de bestelling op dinsdagavond opnieuw gedaan. Woensdag al in huis, prima verpakt en goed te volgen met track and trace (PostNL) Omdat de dashcam in een vrachtwagen gebruikt moet worden was er eerder al contact geweest over de ruimte die er was mbt de zuignap op de rechtopstaande voorruit en de iets uitstekende lens. dat is inderdaad geen probleem gebleken (zoals door Allcam al beweerd) Kortom, goede service en levering.

Prima.

Snelle levering. Zelfs niet traceerbaar pakje binnen twee dagen geleverd.

e krijg op vragen geen antwoord op een vraag.

Je krijg geen antwoord op vragen. Je ontvang ook geen verzendbevestiging. En staat in eens de pakketbezorger voor de deur.

Tegekke site en handige adviezen, top product!

Keuzehulp op site is erg handig, en geeft goed adviezen. Levering verliep door waarschijnlijk vertraging bij PostNL wat vertraagd. Mooi product en direct van het weekend geïnstalleerd. Goede gebruiksaanwijzing, en kraak helder beeld. En dat voor een zeer schappelijke prijs. Als we dit vergelijken met andere aanbieders, kortom top!

Goed service

Moet nu installeren. Maar het ziet er goed uit

Very good can

I compared the 4k video Quality with Go Pro 8 4k. Viofo is really a good camera only few set back like if you change settings in phon app will not apply to cam, 2nd don't apply Time lapse recording you will have only thumbnail of videos and one second recording

Prima.

Alles wat ik had besteld zat netjes verpakt in 1 doos. Het zag er verzorgd uit. De aflevering was op de afgesproken tijd.

Uitstekende simpele Dashcam

Beeld kwaliteit 1440P @ 60fps is uitstekend. Bouwkwaliteit is prima. Start snel op bij starten van auto. Word standaard geleverd met GPS base. Op te letten: Hoge snelheid SD kaart nodig voor 1440p @60fps Polrisatie filter is los te koop. Permanente stroom aansluit los te koop. Nog niet getest: Parkeer modus dus hier kan ik nog niets over zeggen.

Goed geholpen, goed geleverd!

Alvorens tot aankoop over te gaan had ik nog vragen over het product. Deze werden keurig beantwoord. De aankoop via de website verliep snel. De levering werd op dezelfde wijze snel en keurig verzorgd.

prima service

prima service en goede klantenservice

snel geleverd

De motor dashcam de volgende dag geleverd Goed en snel

Geweldig goed

...

Onwijs gave dashcam met Nederlandse beschrijving

Hele mooie dascam. Vooral de zeer uitgebreide NEDERLANDSE beschrijving maakt het heel eenvoudig om dit aan te sluiten. Echt een aanrader!!!

Mooi product nu kijken wat het mij gaat brengen heb de camera’s gekocht omdat een stelletje.... Een giga kras plus deuk in mijn nieuwe auto hebben gemaakt dus eigenlijk te laat hoop er nu veel profijt van te krijgen. En mocht er een onverlaat op de beelden komen te staan dan......

Goede service en advies.

snel geleverd, goede feetback

Goed ervaring, duidelijke uitleg.

Simpel en snel

Eenvoudige website, snelle verzending. Ik vind het leuk.

degelijke camera's

degelijke camera's eenvoudig in gebruik mag misschien wel een nederlands talige handleiding bij zijn

Goede ervaringen

Had de verkeerde dashcam gekocht omruilen was zo geregeld Raad dit bedrijf aan

Zeer goede service

Na het retourneren van een defecte camera, direct een nieuwe ontvangen zonder extra kosten. Goed meegedacht om het probleem op te lossen. Al met al een uitstekende service en voor iedereen aan te bevelen!

Buitengewone goede hulp en service

Al ruim een jaar maak ik tot volle tevredenheid gebruik van de dashcam Azdome M10 pro. Om deze op de voorruit te bevestigen wordt een antikleefpad meegeleverd. Bij wisseling van auto heb ik per ongeluk de reserve- antikleefpad dubbel gevouwen. Ik kon de dashcam daarom niet probleemloos meer bevestigen aan de voorruit. Na een mailtje aan René Boer van Alcam.nl werd mij per ommegaande een tweetal nieuwe antikleefpads toegezonden. Hulde voor de service!

Super snelle levering en de chat voortreffelijk

Bij twijfel over aankoop contact gezocht via chat, eerlijk en open reactie ontvangen. Na levering chat contact gehad tot de dashcam volledig naar tevredenheid werkte. Kortom een topservice!! Zou iedereen Allcam aanraden.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!