Makkelijk te bestellen.

Goede overzichtelijke site. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Snel geleverd en prima product

De camera is snel geleverd en wordt zeer compleet geleverd met duidelijke gebruiksaanwijzing. De praktijk moet nog uitwijzen of de camera voldoet maar eigenlijk twijfel ik er niet aan.

Veel keus, snelle levering.

Mijn eerste ervaring, een tevreden klant.

Een leuk product besteld en super snel bezorgd.

Uitstekend!

Snelle en zeer correcte levering.

Snelle verzending en goede prijs

Goed product, goede prijs en snelle verzending.

Top service!!!

Er ontbrak een deel van mijn bestelling en is netjes nagestuurd.

supersnelle bezorging

Goede prijs kwaliteit verhouding

Goeie en snelle bezorging

Goeie en snelle bezorging

Leuk apparaat, vragen beantwoord.

Voor de koop had ik wat vragen, die direct en duidelijk beantwoord zijn. De dashcam ziet er prachtig uit.

Snelle levering mooi apparaat, eenvoudige montage.

Ik heb het op een oldtimer geïnstalleerd (bouwjaar 1928). Met stilstaande motor is het goed maar met draaiende motor begint het beeld te draaien en zie je soms 3 beelden boven elkaar. Daar moet nog iets op gevonden worden. Een gebruiksaanwijzing in het Nederlands had wel handig geweest. Verder zeer tevreden.

Ook in kersttijd een snelle levering

Het pakket in goede staat ontvangen. Binnenkort installeren in de auto. Vergeleken bij andere merken een hele redelijke prijs betaald.

snelle levering en prima artikel

Goede info op de site. Ook de hulp om tot een bepaald artikel te komen is waardevol.

Ik was per ongeluk iets vergeten om te bestellen. Jullie hebben mij geholpen om deze nog te kopen zonder extra verzendkosten te betalen. Dat vind ik nu echt een hele goede klantenservice!

Alles prima.

Erg mooie fototas.

Zeer snel

Direct reactie op een vraag en de volgende dag bezorgd

Alles ok, camera super, snel levering.

Alles ok, camera super, snel levering.

Vertrouwen

Zeer goede firma.... En snel geleverd.

Snelle levering correct product

Zeer snelle levering. Goede hulp. Correcte prijzen.

Topbedrijf

Azdome Bn03 gekocht, doet het goed, snel thuis en netjes verpakt. Reageert snel op Whatsapp. Aanrader om hier te kopen. PS kon geen wifi-verbinding maken met telefoon. VPN uitgeschakeld waarna het wel lukte.

Snel en netjes bezorgd.

Alles netjes verpakt in passend doosje, dus niet zo'n grote doos met alleen maar lucht wat je vaak ziet. Alles werkt naar behoren.

Andere dag al bezorgt...geweldig

In goed overleg over een keuze qua dashcam.

Zie boven.

Bedankt voor de snelle levering en de goede ontvangst van de order

Duidelijke informatie en compleet met accesoires voor inbouw te bestellen

Nu de 2e camera met voor- en achtercamera voor in bedrijfsvoertuig specifiek voor tijdens werkzaamheden langs de weg. Doel vastleggen van de verkeerssituatie (lees verkeershufters) ter plaatse van de werkzaamheden. Ook maak ik gebruik van foto opnamen en filmbeelden als verificatie van de situatie vooraf, tijdens en na de werkzaamheden.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!