Ik had een mini-usb continue lader besteld bij hun maar had een micro-usb moeten zijn voor mijn dashcam dus heb ze gelijk geappt en de bestelling werd gelijk veranderd door ze en ze reageerde ook vrij vlot op de whatsapp binnenkort maar een nieuwe dashcam halen bij hun zal ze zekers aanbevelen als iemand iets zoekt wat hun aanbieden

Supersnel geleverd

Snel geleverd!

Duidelijk en goeie info

Ik heb deze kabel besteld om mijn dashcam te laten draaien als het contact uitstaat. Werkt perfect en de beveiliging erop zorgt ervoor dat je accu niet leegloopt.

Mooie Dashcam makkelijk aan te sluiten. Levering was ook snel.

Snel en efficiënt

Goed geïnformeerd en betrouwbaar en snel afgeleverd.

Ronduit geweldig goed

Zowel de beantwoording van enkele vragen aan de helpdesk, als de levering waren prima in orde. Ik zou geen verbetering kunnen bedenken.

mijn huidige dashcam werkt niet meer naar behoren en dus op zoek naar een soort gelijke. Uitgekomen bij all cam en besteld. Netjes op de hoogte gehouden via mail van bestel status en netjes volgende dag geleverd.

Uitsekende service en snelle levering

Op al mijn vragen werd snel en duidelijk gereageerd al met al top service. een inbouw station zou nog een mooie aanvulling zijn,

Goede ervaring

De dashcam die ik bestelde voldeed niet en werd zonder probleem retour aanvaard en terugbetaald.

Levert volgens verwachting!

na bestelling super snelle levering perfect afgeleverd!

Goede producten en goede service tegen een aantrekkelijke prijs

Goede dashcams met goede voeding tegen een aantrekkelijke prijs. Ook de service achteraf is uitstekend.

Goede service: retouren goed en snel afgehandeld

Door eigen fout geen combi met andere artikelen besteld. Na contact alsnog overige artikelen besteld en daarvoor een cortingscode toegestuurd gekregen waardoor ik de prijs van de combi betaalde. Vriendelijk geholpen en snel geleverd!

Snelle levering en goede website

De 0906 mini is een prima cam en makkelijk te installeren nu heb ik al 8 jaar ervaring met dashcams en heeft me al eens geholpen met een moedwillige aanrijding waardoor mijn zaak gewonnen heb. Ik raad iedereen aan om een dashcam aan te schaffen bij allcam goede recensies en top producten.

Super goede service

Ze geven super goede service. Had wat problemen met een bijna 2 jaar oude cam, maar is super opgelost door hun! Een trouwe klant voor het leven!

Zeer tevreden volgende dag geleverd en prima verpakt.

mooi product met topservice

Mooie dashcam die precies doet wat hij doen moet. Service wordt hier met een hoofdletter geschreven!

goedkoop snel eerlijk goed service snel antowoorden

Snelle en goede service

Het is goed service snel levering Makelijk bestellen Goed website

prima site en snel geleverd.

prima site en snel geleverd.

Komt afspraken na

Bestelling geplaatst, de volgende dag gekregen, kwam er achter dat ik de helft vergeten was te bestellen, contact opgenomen, medewerker zei dat ik de rest gewoon kan bestellen en de bezorgkosten op mijn rekening terug kan verwachten, zo gezegd zo gedaan! WAT EEN EINDBAAS!

mooi apparaat

Mooi apparaat, maar geen Nederlands. Jammer. Een collega heeft me geholpen en nu werkt deze perfekt. Helder beeld en duidelijk. Werkt perfekt. Fijn dat deze ook op usb kan.

Dash camera werkt prima

De mini 0906 dual dash camera is binnen een dag geleverd. Alles netjes verpakt, duidelijke handleiding (meegeleverd en op de website). Alvorens in te bouwen heb ik beide camera's getest. Ik had ze heel snel 'aan de praat'. Prima product. Correcte afhandeling door Allcam. Volgende keer weer.

Levering was als beloofd , eerst volgende werkdag. 3 producten zaten verpakt in een doosje. 1 van de 3 producten was de verpakking van beschadigd/verfrommeld. Inhoud was niet beschadigd gelukkig.

fantastisch

zeer snelle levering,perfect verpakt en mijn vraag werd via whatssapp zeer snel beantwoord. Zeer aan te bevelen!

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!