Snelle levering van het product

Het product is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Eenvoudige installatie.

Bestelling en produkt helemaal goed. Slechte gebruikershandleiding.

Bestelling geheel volgens plan verlopen. Proces kan goed worden gevolgd. Produkt is geheel naar verwachting. Update met nieuwe firmware was best lastig, maar is goed gelukt. Bijgeleverde gebruikershandleiding te klein en niet in het nederlands. Wel een nederlandse handleiding kunnen downloaden.

Echt een aanrader

Ik was op zoek naar een Dashcam voor in de camper. In Frankrijk een ongeluk gehad waarbij de dader is doorgereden. Ik zag door het grote aantal specificatie niet meer echt wat nu nodig was. Na twee ter zake doende mailtje van een Allcam medewerkers (antwoord binnen korte tijd), besloten er een te kopen. Ook dat proces liep heel super, binnen 2 dagen alles in huis, geïnstalleerd en een heel goed resultaat. Heel erg tevreden met mijn AZDome PG18S Pro Full Mirror 2K GPS 32gb dashcam - Allcam | 10 jaar dashcams

Niets op aan te merken

Netjes en snel en goed product

Prima ervaring !

Goede website met prima uitleg om tot goede dashcam keuze te kunnen komen. Snelle levering en goede helpdesk.

prima info en hulp bij aankoop

prima info en hulp bij aankoop

Ik verval in herhaling en sluit mij graag aan bij de vele positieve reviews. Goed product, voldoende informatie en zeer snelle levering, kortom: top

Zo als je mag verwachten.

Bevestiging -bestelling, -betaling, -tracking en beoordeling En een goed product.

Prima aflevering van de bestelde goederen

Goed en perfecte ondersteuning!!

Al eerder dashcams hier gekocht en nu weer een goede aankoop met vooral een optimale klantenservice.

Beste service, het adres voor je dashcam!

Ik ben een terug kerende klant en daarnaast hebben zeker weten 20 mensen minimaal op mijn aanraden een dashcam bij allcam gekocht. Service is top en het materieel ook. Kortom het adres voor je dashcam.

Super service!

Uiterst vriendelijk en service gericht. Defecte motordashcam onder garantie vervangen. Snel verstuurd zonder bijkomende kosten. Voorbeeld voor alle (web)shops!

Product netjes ontvangen zoals vermeld. Wel wat later verzonden dan beloofd.

Product netjes ontvangen zoals vermeld. Wel wat later verzonden dan beloofd. Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis gebeurde niet.

erg vriendelijk en super service

Na een onduidelijkheid met verzenden werd die zelfde dag per koerier de dashcam bezorgd. en dat door de stormen in het voorjaar. super service .

Doet wat het moet doen

Doet wat het moet doen weerkaatsing wordt voor 80 % gereduceerd , en in het zonlicht werkt het zoals een zonnebril .

Uitstekend ,een 10.

Het is al 5e keer dat ik hier bestel.Snel,voordelig,goede service.

Prijs kwaliteit

Uit diverse reviews bleek dat deze dashcam als 1 van de beste qua prijs kwaliteit uit de bus kwam. Dit klopt wel redelijk, echter heb wel steeds een probleem met memory error. Al 2 of 3 memory cards geprobeerd en elke keer geformatteerd maar het probleem komt terug.

Maakt waar wat men belooft

snele en goede service

snele, profesionele service

Snelle verzending. Vriendelijk aan de telefoon!

Ik heb 2 artikels besteld via de website. Dag erna bezorgd! Netjes verpakt. En uiteraard precies wat ik wilde!

A

A

Super after sales service

Respond to every email and apps all the time, do there best to trouble shoot problems and if necessary send replacement equipment no problem at all as they have one goal, satisfied customers. Such great service is hard to find nowadays. Thanks guys, keep it up.

Na goede hulp juiste keuze gemaakt.

Ik twijfelde erg tussen bepaalde modellen. Ik had een app gestuurd naar Allcam. Duurde wel wat langer voor er reactie kwam maar die was zeer uitgebreid. Daarna de Mio dashcam gekocht. Geinstalleerd werkt ie perfect. Ben er blij mee!

Super goede service

Ik had een dashcam besteld, maar kwam erna achter dat ik ook nog een extra continu voeding kabel nodig gehad. Na contact via whatsapp met de verkoper, die snel reageerde, te hebben gehad. Heeft hij na betaling de kabel toegevoegd zodat ik niet een extra bestelling hoefde te doen. De volgende dag kwam de bestelling helemaal compleet binnen. Ik ben erg blij met de goede service van Allcam en kan de website iedereen aanraden!

Makkelijk te bestellen.

Goede overzichtelijke site. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Over Allcam

Bedankt voor je bezoek! Kiyoh verzamelt voor ons klanten beoordelingen. Hier lees je dus wat onze klanten van ons vinden en kun je ons zelf beoordelen. Allcam is de grootste dashcam winkel van Nederland en België. Ruim 7 jaar dashcam ervaring en 100 dashcam modellen uit eigen voorraad maken dat wij de beste service kunnen leveren. - Vóór 23.45u besteld = Morgen in huis - Gratis verzending boven €50,- - 60 dagen gratis retourneren Hopelijk tot snel!