Snelle en goede levering

Goed product en snel geleverd

Het product is prima in orde en was zorgvuldig verpakt. Daarnaast was ik verrast door de snelle levering.

Snel, efficient en met heldere montagetips. Super!

Prima advies en onderdelen waren snel binnen.

Alles correct verlopen ! Top!

Goede levering

Snelle levering van de spullen. En dat voor een redelijke prijs

Snelle levering van juiste onderdeel

Mijn koffie machine werkt weer prima.

Keurige snelle levering

Makkelijk te bestellen en keurige levering. Ook vraag bij klantenservice werd snel en keurig beantwoord.

Alles volgens afspraak

Betrouwbaar en prijs/kwaliteit is goed

Onderdeel snel opgehaald aan de balie

Klep vriesvak van de koelkast afgebroken. Gemakkelijk besteld en betaald via het web. Ophalen aan de balie geen probleem. De klep lag binnen een uur klaar.

Uit voorraad geleverd voor goede prijs

Het juiste onderdeel. Twee aanmerkingen: tap-gat voor aandrijfpoelie op dit kruis is M10. Het originele was M12. Originele as had ril waar oring in zat. Deze heb dat niet, maar zal naar mijn beoordeling geen problemen geven...

Perfect.

Klein onderdeeltje voor de vaatwasser, s'avonds besteld en volgende dag in huis. Goedkoop en snel, wat wil een mens nog meer.

Snelle bezorging, artikel zoals verwacht.

Snelle bezorging Artikel zoals verwacht

Top service!!

Glas besteld voor mijn magnetron. Kreeg het de volgende dag al binnen, maar ik had helaas het verkeerde besteld. Gebeld met Onderdeel totaal en zij hebben er alles aan gedaan om het juist zo snel mogelijk op te sturen. Verkeerde kon ik retour sturen en kreeg mijn geld terug. Heel vriendelijk te woord gestaan door medewerkers en zodra ik weer iets nodig heb, staat dit bedrijf op mijn voorkeur lijstje :)

Goed advies, snel geleverd

Juiste advies mbt benodigde onderdelen en nummers en snel geleverd

goed product, prima levering

Onderdeel snel gevonden en besteld. Voorraad, dus snel in huis en gemonteerd

De levering is snel. Prima service, goede aftersales, prettig contact!

Besteld, geleverd, zelf geplaatst......perfect

Kwaliteit en snelheid top

Perfect passend onderdeel juiste prijs snelle levering , wat wil je nog meer

zeer goed

geweldig geholpen aan de telefoon, en de volgende dag had ik het product in huis,

Snell en goedkoop

Prima product en kwam binne 24 uur. Dus weer erg tevreden

Top service en snelle levering

Ik was nog een onderdeel vergeten te bestellen en na een telefoontje hebben ze het netjes bij de bestelling gevoegd. Snelle service en goeie afhandeling.

Geleverd zoals afgesproken

Helemaal goed en op tijd

Uistekend

Maar helaas er zat geen de- en montage voorbeeld bij voor de Espresso Magimix M 500, Krups

Snelle levering. Duidelijke site, vooral vwb het type nr en het bijbehorende onderdeel

Goede, attente service

Na overleg kreeg ik de juiste suggestie ter reparatie van een DeLonghi Lattissima koffiezetapparaat. Waarschijnlijk niet te vermijden voor een webwinkel was wel dat de verzending van 4 kleine rubberen ringetjes met een postpakket plaatsvond waar een eenvoudige envelop had volstaan.