Groot assortiment reservedelen snel geleverd.

Alle gezochte onderdelen leverbaar tegen redelijke prijs. Snel geleverd.

Snel en goedkoop

Gewoon goed.

Duidelijk correct fijn bedrijf

Correct duidelijk en ook bij retourzending een zeer betrouwbare partner. Hier kun je probleemloos jouw onderdelen bestellen. Groetjes Klaas Edelenbos Oldenzaal

Levering prima, retourzending wordt erg ontmoedigd

Bestelde onderdeel bleek niet goed te passen. Retourzending wordt zo lastig mogelijke gemaakt, vooral door dit voor eigen rekening te laten komen. In plaats van retourzending heb ik vanwege de kosten maar besloten om het artikel te houden en weg te gooien. Zonde van het geld.

Kocht een element voor mijn afzuiger. 50% goedkoper dan op andere sites, werkt perfect en levering was spoedig. Erg fijn.

Graag weer

Alles prima opgelost!

Duidelijke omschrijving van product gevraagd. Snelle bezorging

Goede kwaliteit snelle levering

Onderdeel snel gevonden, besteld en geleverd!

Perfecte ervaring. Makkelijke website, goede service. Snel verzonden en met track & trace.

Soepel en snel!

Vlotte levering van onderdeel. Makkelijk vindbaar op de site. Werd volgende dag al geleverd, prima!

goede service

Vriendelijke uitleg.

Achteraf toch een beetje langs elkaar heen gepraat.

Topbedrijf

Er ging iets mis met mijn bestelling, maar de medewerkers van onderdeeltotaal hebben zich gelijk gemeld en alles opgelost. Super!!

Eerste bestelling ontvangen. Prima, niks op aan te merken. Voordeliger dan direct bij fabrikant bestellen.

Snel geleverd en goed verpakt

Een nette scherpe prijs voor de brouwunit van mijn Krups nespresso machine. Unit was snel vervangen. Geen water lekkage meer en weer een goed gevuld kopje.

Een enorme zoektocht naar het pakje

Ik heb een paar scharnieren gekocht. Het pakket werd door DPD bezorgd. DPD heeft het pakket echter op een totaal ander andres afgeleverd dan wat op het pakje staat. Andere straat, andere postcode. Alleen de stad klopte.... Diegene die het pakket heeft ontvangen (stond voor haar voordeur, aangebeld is er niet) kon met mij contact opnemen omdat mijn telefoonnummer op het label stond, anders had ik het pakket nooit ontvangen. Ongeloofelijk dat DPD een pakket zomaar ergens neerzet! Dit is dan ook weer de eerste en de laatste keer dat ik hier iets koop - althans zolang ze gebruik blijven maken van DPD... Naar aanleiding van het bovenstaande heeft de winkel contact gezocht en haar excuses aangeboden. Ook werden de verzendkosten vergoed. Het probleem ligt natuurlijk niet bij de winkel maar bij DPD. De problemen zijn niet goed te praten, maar daar kun je eigenlijk niet de winkel helemaal op afrekenen. Er zijn natuurlijk genoeg alternatieven voor DPD, maar de vraag is of ze niet allemaal hetzelfde zijn... Verder was de service en orderverwerking van de winkel prima en ik heb het zeer op prijs gesteld dat de winkel de moeite heeft genomen om uit te leggen hoe het zit en om haar excuses aan te bieden.

Duidelijke website met scherpe prijzen

Heb daar een vriezerdeur besteld. De levering duurde iets langer dan de volgend dag, vandaar 4 sterren. Alles goed verpakt voor een goede prijs.

Toppie

Drogermulti riem was gebroken, zoon wilde proberen te maken ipv andere kopen, riempje besteld en half uurtje later werkte ie weer, scheelt me hoop geld. Was al ouder model en toch hadden ze 't onderdeel!

Goede kwaliteit

Zo fijn dat je een onderdeel kan bestellen zodat mijn koffie apparaat weer compleet is. Min punt zijn de verzendkosten voor een dun slangetje, had gewoon in een envelop gekund ipv een doosje

Snel geleverd voor een goede prijs

Product zoals beschreven en snel geleverd, dit alles voor een concurrerende prijs

Prima kwaliteit snelle levering

Prima kwaliteit snelle levering

Juiste onderdeel, snel geleverd

Zocht specifieker scharnieren voor een 20+ jaar oude koelkast, die waren gelukkig leverbaar voor een nette prijs. Snel geleverd, netjes verpakt, keurig!

Scherpe prijs en snelle levering

Mijn bestelling was werd de volgende dag geleverd.

Goede service en snel bezorgd

Simpel en snelle levering

Snel geleverd en goed kwaliteit!