perfect het was er sneller dan ik verwachte .

100% tevreden.

Snel en ontvangen wat besteld werd.

Bestelling geplaatst en 1 werkdag later al ontvangen. Top.

Bestellen, betalen én afleveren zonder gedoe!

Niets verder aan toe te voegen.

na een verkeerd artikel besteld te hebben is dit na telefonisch overleg perfect opgelost. als ik weer iets nodig heb ga ik weer naar onderdeeltotaal.nl

snel en in goede conditie geleverd

snel en in goede conditie geleverd, het was de volgende dag binnen

Prima, snelle levering

Eenvoudige bestelling en op tijd geleverd.

Goed snel geleverd

Goed, met snelle levering

Ook nog telefonisch contact gehad, en dat was ook prima

Correct, snel en gunstig geprijsd

Juiste en snelle levering bovendien gunstig geprijsd.

Snel geleverd en een stuk goedkoper dan in de winkel

Prima bedrijf

Snelle levering, Wel heel vervelend dat de bozorgdienst ven DPD niets bij de buuren afgeeft waardoor ik alsnog de deur uit moet..

Snelle levering van een nieuw dekseltje van onze melkopschuimer. Zeer tevreden over de leveringstijd. Nog dezelfde dag verstuurd en keurig verpakt geleverd via DHL.

uitstekend

uitstekende informatievoorziening tijdens de bestelprocedure; prijswaardige aanbiedingen; als je iets niet weet over hoe je onderdeel in werking te brengen KAN je bellen en krijg je GEEN keuzemenu, maar een vriendelijke bekwame, deskundige adviseur te spreken.

Een telefoontje om het probleem op te lossen!

Ik bestel een vrieslade, dit is niet de goede... Ik meld dat ik een andere nodig heb, u antwoord dat deze besteld moet worden, maar u bent wel bereidt om dat te doen. Dank daarvoor! MAAR de huidige status is nu dat ik de 1e vrieslade heb teruggestuurd, de eerste factuur heb betaald en de 2e factuur (het verschil) heb aangevuld, aangegeven dat ik de goede lade graag besteld wil hebben, maar na 4 weken heb ik nog nix gehoord! Inmiddels dus wel iets gehoord! en als het goed gaat wordt mijn bestelling alsnog naar verwachting geleverd. Er is excuus aangeboden en die aanvaard ik ook! er zijn een aantal zaken niet helemaal goed gegaan! en dat wordt nu uitgezocht. Maar goed, ik moet ook openstaan voor oplossingen, dus vandaar een goed in sterren....

snel geholpen met het juiste onderdeel

ik zocht een glaasje voor de afzuiger in de keuekn; gevonden op deze site, besteld en binnen een paar dagen geleverd; het paste perfect.

Goed geholpen en klantvriendelijke opstelling

Eerst telefonisch advies gevraagd en ik werd goed en duidelijk geholpen. Toch had ik het verkeerde product besteld (mijn eigen fout) en ik kon alles zonder problemen terugsturen en ik kreeg mijn geld, zonder moeilijk doen, gewoon weer terug. Vervolgens het juiste product besteld en dat is wel iets langer onderweg zoals van te voren werd aangegeven.

Goed opgelost

Pakketje was naar de verkeerde gestuurd. Nu op zijn plek. Dpd verdiend een onvoldoende. Onderdeel totaal doet er alles aan om het tot een goed einde te brengen.

opgelost

Mijn feedback is goed ontvangen en er wordt overlegd met de transporteur hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden.

Uitstekende service......

Weliswaar was er iets niet helemaal goed gegaan bij de afhandeling maar toen dit geconstateerd werd werd alles zonder vertraging afgehandeld. 1000 x excuus maaar geen flauwe smoesjes. Gewoon zelf direct aangeven dat het een foutje bij hun was. Klasse

snelle service, goede collectie

gevonden, besteld, ontvangen, binnen 2 dagen.

Nadat de bestelling zoek was geraakt bij de post, is het na telefonisch contact snel opgelost.

Positieve ervaring.

Snelle levering & concurrerende prijs

Voor een waterreservoir van een KRUPS/MAGIMIX koffiezet betaal je hier in B rond de 40€, in deze winkel 8,95€ !! Dan betaal ik de 7,40€ verzendkosten er graag bij. 3 werkdagen later was het thuis geleverd.

Telefonisch goed bereikbaar en klantvriendelijk

Helaas moest ik mijn bestelling na een half uur annuleren omdat een ander (groter) onderdeel ook stuk bleek. Beide keren goed geholpen en de afhandeling van de terugstorting was ook prima.

Werd de volgende dag al geleverd

Na een foutje toch goed geleverd.

Had woensdag onderdelen voor een koelkast besteld. Maandag nog niets ontvangen. Mail gestuurd want telefonisch was niemand te bereiken. Na een excuus mail dinsdag de bestelde spullen ontvangen. Uiteindelijk dus toch goed gekommen.