perfect

Onderdeel van mijn stofzuiger was kapot. Ik zoeken en vond verschillende types vervangingsonderdelen. Ik heb gebeld en werd meteen deskundig en vriendelijk te woord gestaan. En meteen na het weekeind had ik het passende onderdeel in huis. Een combinatie van een groot assortiment, deskundigheid en pragmatisme wat ik erg prettig vind. Dank.

Het product is na telefonisch overleg vrijdag besteld en zou zaterdag bezorgd worden. Niet dus, mail gestuurd en werd snel gebeld dat het wel opgestuurd was maar DHL leverde het gewoon niet, en zijn in het weekend niet bereikbaar. Maandag morgen alsnog binnen gekregen en later nog een telefoontje of het inderdaad geleverd was. Dus goede service al hebben ze niet alles in de hand.

Kei goed

Door een kleine fout onderling, hebben onderdelentotaal.nl. snel opgelost en het artikel was snel binnen. 🖒🖒🖒

Zeer vlotte communicatie

Tevreden klant

Juiste prijs en sevice

Eerder heb ik hetzelfde onderdeel al gekocht en kon een beperkte prijsstijging zien. Dat is fijn. Verder service prima, geen problemen, nog direct contact nodig gehad.

Goede afhaalbalie in Boxmeer

Niet de goedkoopste, wel goed en snel

Ik had met een aankoopbedrag van 35 euro wel gratis verzending verwacht. De producten waren als omschreven op de site: goed.

Onnodig duur.

Had klemmetjes voor onze vaatwasser besteld. Verzendkosten 4.92 euro. Werd in een doosje afgeleverd. In de doos een klein plastic zakje waar de klemmetjes in zaten. Had makkelijk via de post per envelop verzonden kunnen worden. Had me veel verzendkosten bespaard als het anders had verzonden.

Goede service, mooi design, voldoet aan onze verwachting.

Super service ontvangen. De eerste keer waren 2 van de 4 compartimenten niet helemaal goed. Na een mailtje werd direct een andere carrousel toegestuurd. Het systeem voldoet 100 % aan onze verwachting, handig in gebruik en is heel mooi om te zien.

Snelle levering van het juiste product

Na opgave van het typenummer van de afwasmachine, werd het juiste onderdeel opgestuurd.

Uitstekende

Snelle en correcte levering

super snel met verzenden

snelle levering zeker een aanrader

Precies het goede onderdeel snel te vinden op de site. Snel en goed verpakt geleverd.

hogere service graad is niet mogelijk, aanbevelenswaardig.

Op alle gestelde vragen een zeer duidelijk antwoord en zo niet belangrijker, vanuit OnderdeelTotaal een telefoontje over hoe het deurrubber in/aan de koelkastdeur is bevestigd om niet een fout product geleverd te krijgen HELEMAAL geweldig

Een aanrader

Ik heb een waterreservoir besteld voor een dolce gusto maar was vergeten de handgreep mee te bestellen en heb de klantenservice gebeld en uitgelegd en die hebben mijn geholpen om de handgreep te vinden en ze hebben het voor mijn gratis opgestuurd. Ik zeg Onderdeeltotaal is voor mijn een aanrader.

Goed, snel en niet duur

Goede producten en snel verzonden

Snelle levering prima prijzen

Scherpe prijzen en een snelle levering.

Supergoede service! Goede oplossing na problemen met verzending!

Na problemen met verzending super goede oplossing!

Corekt geleverd binnen de twee dagen

vlotte afhandeling van het gevraagde een aanrader

Snelle levering. Product anders dan verwacht

We hebben via Onderdeeltotaal.nl een nieuw bestekmandje besteld voor onze vaatwasser. Het originele mandje was niet meer leverbaar, maar daarvoor in de plaats werd een ander product aangeboden. Er stond een afbeelding bij van het originele product. Dat gaf de bevestiging dat ik het goede product zou bestellen. De levering was snel. Binnen 2 werkdagen, dus dat was helemaal prima. Alleen bleek het bestekmandje uit 2 losse mandjes te bestaan die je aan elkaar moest klikken. Dat stond niet in de beschrijving op de website. Dus daardoor enigszins verrast. We hebben het mandje wel gewoon gehouden. Wat niet handig is dat de 2 mandjes af en toe los schieten. Ik vind de indeling ook niet echt handig, maar dat is een kwestie van wennen denk ik.

Hele goede service

Hele goede service

Snel en goedkoop!

Onze oude wasmachine gebruiken we nog voor de dieren spullen, nu bijna 27 jaar oud en nu had de vuil water pomp het begeven. Voor nog geen €35 een vervangende pomp besteld bij Onderdeeltotaal.nl. Dezelfde dag nog mailtjes gehad over het inpakken en gereed zijn van de bestelling en de volgende dag al via DPD ontvangen. Prima onderdeel, paste perfect en werkt top!!! zeer tevreden en zeker de centen waard.

Fijne service

had een verkeerde product op gestuurd gekregen. Na telefonisch contact keurig opgelost en een passend product opgestuurd gekregen. Ook de levertijd was zeer goed. Zal zeker nog in de toekomst producten kopen. TOP ZAAK

Doet wat het belooft

's Avonds laat besteld, de volgende dag verzonden, de dag erop afgeleverd. Gezien de verpakking een origineel product ontvangen tegen een schappelijke prijs. Chineze webshops zijn goedkoper, maar of en wanneer je iets ontvangt is afwachten...

S'avonds besteld de volgende dag geleverd, goede service .