Goede en snelle service voor een prima prijs!

Artikel was op voorraad en kon meteen afgehaald worden. Snelle reactie via mail en locatie makkelijk bereikbaar!

Great! Very experienced & exceptionally fast customer service!

I had a problem with my order, since I had chosen the wrong product. I have reached out to the customer service team via email twice - once following the delivery to figure out if I was doing something wrong & in the end to arrange the return of the product because it turned out I chose the wrong size. In both cases, customer service - which is available in English as well! - responded and even called me back only hours after I had send the emails to them. They helped me solve the issues. You can tell they have very good knowledge and expertise about their products. Only downside is for me, that they don't do all-time free returns unfortunately.

Fantastische service van Onderdeeltotaal, bij een door mijzelf gemaakte fout.

Ik werd zeer vriendelijk, persoonlijk en accuraat geholpen. Ik kan deze webshop zeker aanraden.

Nadat mijn handvat van mijn oude droger was afgebroken en ik die dus niet meer open kreeg(wel gelukt gelukkig) hier een nieuw handvat besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Zelf vervangen top product. Zo zie je maar even op internet zoeken voor een onderdeel en machine kan weer tijdje mee!!! Dank voor snelle levering, goed verpakt etc..

Slecht

Onderdeel besteld voor wasmachine. Ik kreeg iets voor een koffie machine. Gebeld en zou mij het goede onderdeel worden gestuurd. 10 dagen later nog geen onderdeel. Dus wasmachine nog niet klaar. Lekker handig Ik bestel hier niet weer

Service is erg goed

Na wat onduidelijkheid over een besteld onderdeel dat net niet juist bleek te zijn, alsnog het juiste onderdeel geleverd gekregen van Onderdeeltotaal. Wat een fijne service!

super goede technische kennis in geweldige service!

In één woord: Geweldig! Het scharnier van mijn koelkast was kapot en moest vervangen worden. Omdat er veel verschil ik kwaliteit en prijs blijkt te zijn, heb ik contact opgenomen me ze. De uitleg die ik kreeg + het eerlijke verhaal en een zeer aantrekkelijke prijs zorgde ervoor dat ik wel weet waar ik ook in de toekomst eventuele onderdelen zal bestellen. Écht een aanrader!

Goede levering.

Goede voorlichting en duidelijke omschrijving.

Ben uitstekend geholpen

Goede website. Snelle service. Alles klopt

Hele nette levering

Mijn product werd kapot afgeleverd. Binnen 3.dagen werd er al een nieuwe bezorgt. Ga hier beslist meer bestellen als ik wat kapot heb. Groetjes Corrie van der Meijden

TOP !

om 11u besteld en de dag erna om 12u geleverd, helemaal HAPPY

Makkelijk besteld, snelle service

Prettige ervaring. Duidelijke communicatie. Goed product!

Hulp bij het juiste onderdeel te bestellen en werd meteen verstuurd. Ook de over de app een handleiding opgestuurd gekregen. Top service

Groot assortiment reservedelen snel geleverd.

Alle gezochte onderdelen leverbaar tegen redelijke prijs. Snel geleverd.

Snel en goedkoop

Gewoon goed.

Duidelijk correct fijn bedrijf

Correct duidelijk en ook bij retourzending een zeer betrouwbare partner. Hier kun je probleemloos jouw onderdelen bestellen. Groetjes Klaas Edelenbos Oldenzaal

Levering prima, retourzending wordt erg ontmoedigd

Bestelde onderdeel bleek niet goed te passen. Retourzending wordt zo lastig mogelijke gemaakt, vooral door dit voor eigen rekening te laten komen. In plaats van retourzending heb ik vanwege de kosten maar besloten om het artikel te houden en weg te gooien. Zonde van het geld.

Kocht een element voor mijn afzuiger. 50% goedkoper dan op andere sites, werkt perfect en levering was spoedig. Erg fijn.

Graag weer

Alles prima opgelost!

Duidelijke omschrijving van product gevraagd. Snelle bezorging

Goede kwaliteit snelle levering

Onderdeel snel gevonden, besteld en geleverd!

Perfecte ervaring. Makkelijke website, goede service. Snel verzonden en met track & trace.

Soepel en snel!

Vlotte levering van onderdeel. Makkelijk vindbaar op de site. Werd volgende dag al geleverd, prima!

goede service

Vriendelijke uitleg.

Achteraf toch een beetje langs elkaar heen gepraat.