Klantvriendelijke zaak.

Ik heb voor een oudere Bosch Tassimo 45serie een lekbak besteld en na een week niks te hebben vernomen een mail gestuurd in het weekend. Ik werd op de maandag erna meteen door Onderdeeltotaal gebeld met dat er iets mis was gegaan met mijn bestelling, (dat kan natuurlijk gebeuren) excuses aangeboden gekregen enorm vriendelijk en het zou snel opgestuurd worden. Meteen dezelfde dag nog een verzendbevestiging ontvangen en een dag later netjes de lekbak goed verpakt mogen ontvangen. Mijn ervaring is dus mede door het persoonlijk contact erg positief. Een aanrader voor onderdelen zelfs uit 2015. Onderdeeltotaal bedankt toppers. Gr. Mario.

Snelle uitstekende service

Onderdeel totaal is voor onderdelen makkelijk te vinden op het internet en heeft een prima assortiment. Snelle levering maakt het plaatje compleet.

Het stuk plastic was goed verpakt,want dat het onderweg kapot kan gaan is groot ! Alleen ik blijf er bij dat het wel prijzig is , maar al die bedrijven hanteren die hoge prijs !

In plaats van zaterdag op de daaropvolgende maandag geleverd.

Ik had op de vrijdagmiddag vóór de bewuste zaterdag besteld en het bestelde artikel zou zeker op zaterdag bezorgd worden als ik meteen zou bestellen. Dat heb ik ook gedaan, ik denk binnen 5 minuten de bestelling afgerond. Ik kon de zending volgen, maar ik kreeg steeds de melding dat het artikel niet aangeboden was. En vanaf zaterdag kon ik volgen dat het in het depot van de vervoerder was blijven hangen. Het bestelde artikel was overigens wel de juiste.

goed gewerkt

gewoon besteld en ontvangen. Wel geen verwachte leveringstijd bij bestellen

Binnen 1 dag na de bestelling, is het geleverd. Top,

Gewoon goede en passende lagerset

Door de mogelijkheid van het bestellen van een lagerset en check op typenummernivo passende lagers ontvangen en geplaatst. Ook de prijs was ok.

Super goede en snelle service. Op een e-mail vraag kreeg ik supersnel een reactie!!!

Goede website

Prima beschrijving van onderdeel

Zeer slecht

Mij bestelling kon ik niet eens ophalen omdat jullie het zo ver hebben bezorgt,omdat jullie me 1x niet thuis troffen,en sterkte nog ik heb me bestelling niet eens kunnen ophalen

Klant aan telefoon gehad onze vervoerder heeft het hier niet goed gedaan. We gaan maandag meteen een nieuwe sturen.

Vervangend onderdeel past prima in mijn 15 jaar oude Siemens vaatwasser

Perfect, snel en adequaat

Eerst zelf het verkeerde onderdeel besteld, daarna vakkundig en snel geholpen met het verkrijgen ban het juiste onderdeel. Top geregeld

Erg goed !

Prima geprijsd, snelle levering. Ondanks dat het bestelde onderdeel 2x kapot binnen is gekomen wordt er gewoon een 3e keer het onderdeel verstuurd. Ik zit er nog op te wachten maar verwacht dat dit net zo netjes gaat als de rest. Top bedrijf.

Het onderdeel wat ik nodig had werd snel geleverd.

Goede webwinkel

Ik heb op vrijdag avond besteld en het is dinsdag geleverd Dit is vlot genoeg Ik heb het onderdeel gezocht op het internet en zag het alleen bij dit bedrijf Wat ik heel prettig vond was dat ik kon checken of ik inderdaad het onderdeel voor mijn apparaat had Als ik weer een onderdeel nodig heb zal ik zeker eerst hier kijken of het er is

Correcte levering van het bestelde artikel

Correcte levering van het bestelde artikel.

Verkoper dacht echt met mij mee

Ik bleek het verkeerde onderdeel te hebben besteld, terugsturen en vragen welk onderdeel wel zou passen (per telefoon) was geen probleem.

Snel en voordelig

Volmaakt

Besteld,betaald,ontvangen

Super makelijk en safe

Maandag besteld, dinsdag geleverd. Dik in orde

snel en goed

Geheel volgens afspraak

service en correcte levering

Goede service op een vraag per mail, waarna wij de bestelling konden bestellen en spoedig geleverd kregen in perfecte staat.

Super snel

Super snel en corect

Had 2 artikelen besteld maar 1 was niet nodig hebben het niet opgestuurd en het betaalde bedrag werd netjes terug gestort