Goed verzorgd.

Bestelling geplaatst van een onderdeel wat niet zo makkelijk te verkrijgen is. Binnen een week in huis. Ben er blij mee. Piet

Hele goede service

Mijn pakket wa ergens verdwenen. Na en mail snel telefonisch contact, waarna ik binnen 2 dagen mijn pakket in huis had. Complimenten.

Prima kwaliteit en goede service

Kon onderdeel goed vinden en makkelijk kunnen bestellen Ik heb het zelf opgehaald en kreeg bij afhalen nog uitleg over uit te voeren reparatie

Zeer snelle, nette bezorging

Wasmachine rib besteld.

goede service, duidelijk verhaal en klantvriendelijk

goede service, duidelijk verhaal en klantvriendelijk en goede prijs

Super fijne winkel

Vriendelijk personeel. Na bestellen direct af te halen. Raad het bedrijf zeker aan!

ok

ok

Tenminste een winkel die wel gewoon bereikbaar is!

Tussen kerst en oudjaar een onderdeel nodig. Heb ze gebeld en kreeg direct iemand aan de lijn, onderdeel was beschikbaar! Was geen computer nodig om het na te kijken, want dit weten ze gewoon. Even online besteld en in een mum van tijd lag het klaar om af te halen.

Product snel in huis en zoals omschreven. Geen minpunten.

snl en goede prijs

onderdeel is perfect

Goed advies op de site. Onderdeel snel geleverd.

Fijn bedrijf met goede service!

Een internetbedrijf met de service van je plaatselijke winkel. Omdat ik uit de buurt van Boxmeer kom ben ik het gaan ophalen. Ideaal. Fijne man achter de balie die me goed heeft geholpen. Artikel lag al klaar met de pakbon dus met een minuut stond ik alweer buiten en was m’n apparaat weer compleet. Aanrader.

Snel en goed verzorgd

Product ligt al klaar als je het afhaalt op de zaak. Goede service

super.

ik vond het allergoedkoopste bakblik voor mijn broodbakmachine en bestelde snel. Ik was abuis en had een verkeerd onderdeel besteld. Helpdesk was bereikbaar en vriendelijk. Onderdeel mocht retour en geld terug gestort inclusief verzendkosten. Dat is toch super.

Prima in orde

Pakje een dag later dan verwacht maar komt denk ik door drukte door de feestdagen.

Precies wat ik besteld heb

Op tijd zoals beloofd

Alles verliep vlot van bestelling tot levering

Goede kwaliteit producten.

Goed geregeld en snelle levering.

goede service

goede service

Voir herhaling vatbaar

Goede snelle levering. Prijs is prima. Precies wat we verwachten.

Goede service, afspraken worden nagekomen

Goede service, afspraken worden nagekomen

Prima service en advies

Had verkeerd onderdeel besteld. Na een mail ontving ik juiste onderdeel nummer met link om te bestellen en een retour label voor fout geleverde. Hetgeen binnen een paar dagen weer netjes was terug gestort op mijn rekening

Direct kunnen vinden wat ik nodig had, besteld en volgende dag al in huis..