Toppie

Drogermulti riem was gebroken, zoon wilde proberen te maken ipv andere kopen, riempje besteld en half uurtje later werkte ie weer, scheelt me hoop geld. Was al ouder model en toch hadden ze 't onderdeel!

Goede kwaliteit

Zo fijn dat je een onderdeel kan bestellen zodat mijn koffie apparaat weer compleet is. Min punt zijn de verzendkosten voor een dun slangetje, had gewoon in een envelop gekund ipv een doosje

Snel geleverd voor een goede prijs

Product zoals beschreven en snel geleverd, dit alles voor een concurrerende prijs

Prima kwaliteit snelle levering

Prima kwaliteit snelle levering

Juiste onderdeel, snel geleverd

Zocht specifieker scharnieren voor een 20+ jaar oude koelkast, die waren gelukkig leverbaar voor een nette prijs. Snel geleverd, netjes verpakt, keurig!

Scherpe prijs en snelle levering

Mijn bestelling was werd de volgende dag geleverd.

Goede service en snel bezorgd

Simpel en snelle levering

Snel geleverd en goed kwaliteit!

Supersnel

Voor 4 uur besteld dan wordt het al dezelfde dag behandeld helaas was t net 16.15 uur dus een dagje later maar toch supersnel. Eerst een vraag gesteld via de website en binnen 10 min al een antwoord, erg goed

Snel en goed.

Alles was makkelijk te bestellen en super snel geleverd. Top

Snelle levering, precies wat ik nodig had

snelle service

Snelle levering, goedkoop

Product snel geleverd. Goedkoop. Was alleen al gebruikt, of geprobeerd door iemand anders. Zat dus onder het vet en kleine beschadigingen. Doet niets af aan de werking en prijs.

perfect

Niets aan toe te voegen.

Heel klantvriendelijk

Makkelijk te bestellen en miele had de bekeerde ovenschaal geleverd aan onderdeeltotaal en toen hadden we telefonisch contact waarin werd uitgelegd dat het daardoor even iets langer op zich liet wachten. Maar super netjes. Meeste bedrijven sturen je een onpersoonlijk algemeen mailtje als zoiets gebeurd.

Vlotte levering

Makkelijk gevonden wat ik zocht en onderdelen snel in huis

vlekkeloos

het artikel prima gevonden op de website, incl. controlemogelijkheid (past het op mijn toestel), eenvoudig bestellen en betalen, vlot geleverd; vlekkeloos.

Na telefonisch contact, probleem aangepakt.

Pakket was niet te volgen, Onderdeeltotaal, biedt hulp.

Overzichtelijke en duidelijke website.

Keuze snel gemaakt, prompte bezorging.

prima geregeld

Duidelijke site, vlot besteld en de volgende dag geleverd

Goede service.

Bij ontbrekend onderdeel,geen gezeur gelijk een nieuwe opgestuurd Gekregen.

Goed en snel

Gewoon goed product en snel geleverd. Niets op aan te merken.

Heel tevreden over de bereikbaarheid en goede service!

Vlotte levering

Duidelijke omschrijving van product