Top service!

Er was iets misgegaan met de bestelling, en toen ik dat aangaf kreeg ik zowel een mailtje als een voicemail met excuses en het bericht dat de zending ingepakt was en klaar om te vertrekken. Super fijne en persoonlijke service.

Dag na bestelling geleverd en Dolce Gusto werkt opnieuw perfect nu.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Groot assortiment en snelle levering

Ik had twee scharnieren nodig voor de inbouwkoelkast. Het is al een oude keuken, maar hier de juiste gevonden en ook nog een stuk goedkoper dan bij de concurrent. Snelle levering, dus een prettig bedrijf om mijn spullen te kopen.

Wel erg prijzig

Erg prijzig

Levering was naar wens

Het door mij gewenste artikel werd keurig en op tijd afgeleverd. Alleen vond ik het artikel, gecombineerd met de bezorgkosten, erg prijzig.

Super snel weer koffie op kantoor

Collega liet de waterreservoir van onze nespresso machine vallen - vervangende onderdeel besteld - volgende dag geleverd. Iedereen weer blij

Ik had een verkeerd afleveradres ingevuld, dit per mail doorgegeven. Zonder problemen veranderd en snel op juiste adres geleverd.

Probleemloze en correcte levering

Onderdeel is (gezien de coronasituatie en de drukte de die bezorgende partijen daarmee hebben) vlot geleverd. Product was goed verpakt en scherp geprijsd.

Slecht

Ik hoor maar niks over mijn bestelling geen update helemaal niks

Super overzichtelijk en snelle levering!

Onderdelen makkelijk kunnen opzoeken en de producten daags erna geleverd!

Het benodigde product zeer snel in huis.

Snel levering en juiste onderdeel

Alles helder en duidelijk te vinden op de site en snel gelverd

Uitstekend origineel reserveonderdeel

De levering liet wat langer op zich wachten dan verwacht, maar dat lag aan DPD en niet aan onderdeeltotaal.nl. Reserveonderdeel werkt uitstekend, ik ben er heel blij mee.

Effectief

Het door mij foutief bestelde artikel is geretourneerd door mij en betaling is teruggestort. De nieuwe bestelling is Betaald en goed ontvangen .

Snelle levering En betaalbaar

Top zonder problemen besteld en bezorgd

Snelle levering, duidelijke site om producten te vinden.

Snel geholpen, snel verzonden, goed verpakt, schappelijke prijzen

Snel en juist

Snel geleverd,en heel belangrijk,het juiste stuk.

Goede, snelle service

Goed en snel geholpen. Samen met klantenservice het juiste onderdeel gevonden. Na online bestellen de dag erna in de bus ontvangen.

oke

Contact gehad met bedrijf alles hebben ze netjes geregeld. retour word netjes afgehandeld.

Prima bedrijf!

Nadat de levering in aanvang vertraagd was is na persoonlijk contact met excuus vanuit het bedrijf, de levering supersnel uitgevoerd!!

Klasse

Makkelijk bestellen, goede informatie over bestelling en bezorging

Snel en goed (zoals verwacht)

Het terug leveren van een door mij verkeerde bestelling was geen probleem