Snel en goed (zoals verwacht)

Het terug leveren van een door mij verkeerde bestelling was geen probleem

Zeer professioneel personeel en een goed bereikbare klantenservice welke uitgebreid met je meedenken over de juiste benodigheden. Snelle en correcte levering.

tevreden

ik ben tevreden over de levering

Snel

Binnen 24 uur geleverd

Telefonisch goed geholpen, artikelen snel verzonden

Ik vond het juiste typenummer van de vaatwasser niet maar ik werd uitstekend geholpen door iemand met verstand van zaken. Ik kreeg de juiste afdicht rubbers al snel en met behulp van YouTube heb ik mijn vaatwasser zelf kunnen repareren.

Super!!!

Aantal geleverde pakkingen waren beschadigd door transport. Zonder probleem een nieuwe zending gratis en snel geleverd. Ook andere bestellingen, snel, correct en goede prijs.

Prima geregeld!

Helemaal tevreden.

Super afhandeling goede info over afhandeling. Klein foutje verkeerde artikel gestuurd. Direct hersteld met excuus voor de foute levering. Binnen een paar dagen het goede artikel geleverd. Nogmaals erg tevreden pluim!!!!!!!!

Snel en correct

Snelle en correcte levering voor een redelijke prijs.

gemakkelijke bestelling door duidelijke menu-keuze's bij zoeken foto van product

Bestelde was 2dagen later binnen en precies wat ik er van had verwacht

Mijn ervaring is alleen maar positief het bestelde product was snel geleverd en was precies goed mijn wasmachine werkt weer prima top zaak

Goede ervaring

Snelle levering goede prijs komen zeker weer terug

Een vraag gesteld via internet over een rooster voor mijn oven zeer snel antwoord gehad zelfde dag nog. Tijdens het bestellen een probleempje met invullen van gegevens op internet was een hiaatje in de verbinding gebeld en kreeg snel contact werd prima geholpen en de levering was zeer snel Als ik weer wat moet hebben dan ga ik zeker even langs om te kijken of het leverbaar is

Prima, deskundige en snelle service

Ik had een deurrubber nodig voor mijn koelkast. Even telefonisch contact opgenomen met onderdeeltotaal en type etc. doorgenomen. Na plaatsen bestelling had ik decdeurrubber binnen 3 dagen in huis. Prima service.

Onderdeel kast goed

Werd wel later gestuurd, maar ben keurig gebeld nadat het uitgezocht was waarom het artikel niet opgestuurd was. Nu in prima staat ontvangen.

Medewerkers helpen en bellen zelfs na om te zeggen als iets niet goed is gegaan. Ik had iets verkeerd besteld, alles wordt snel opgelost. Prima service

Producten zoals beschreven. Goede service

door eigen fout product terug kunnen retouneren.

Vlot en het juiste geleverd

Na de bestelling netjes een mail ontvangen en na enkele dagen kwam m'n product binnen. De bestelling en bezorging verliep zonder slag of stoot.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Een goede prijs. De levering was niet erg snel maar dat komt door de corona. Goedkoper dan bij de concurrent

Producten zoals beschreven. Goede service

Alles is correct verlopen.

de web-site was duidelijk, het bestellen zonder problemen evenals de levering.

Snel verzonden

Probleemloze bestelling en levering

Broodbakmachine weer als nieuw

Snel een nieuwe kneedhaak en bakblik geleverd voor onze Panasonic broodbakmachine waardoor we in deze tijd weer vaak zelf brood kunnen bakken.

Snelle en goede levering