Snelle en correcte afhandeling van bestellingen

Er wordt snel gereageerd op vragen en het bestelde artikel wordt snel verzonden. Dpd als bezorgdienst vinden wij minder, aangezien die zich niet aan afspraken houden.

Prima webshop met persoonlijk contact!

We bestelden via deze site een onderdeel voor onze Miele droogtrommel. We hadden het al de volgende dag binnen. Omdat we een aanvullende vraag hadden, namen we telefonisch contact op en werd deze vakkundig beantwoord. Prima communicatie dus!

Goede uitleg bij telefonische contact

Was niet zeker of ik het goede onderdeel zou bestellen. Maar even gebeld en kreeg zelfs de uitleg hoe ik het moest monteren.

goede en snelle service

Telefonisch contact als zeer prettig ervaren, daarbij ook een kundig persoon gesproken die mij goed adviseerde.

Snelle, probleemloze bestelling en levering

Snelle, probleemloze bestelling en levering

Gewoon goed

Gewoon goed bedrijf

Ik vond een goeie accu voor mijn boormachine en deze werd de volgende dag al geleverd. Echt top!

Heel blij!

Dankzij het onderdeel dat ik besteld heb, heb ik zelf mijn droger kunnen repareren en €450 bespaard! Helemaal blij :)

gedaan wat ze zeiden te doen

bestelling geplaatst en per mail goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger komt. Product was ook in prima staat.

Snel

Snelle en goede levering.

uitstekende service

helaas is het onderdeel niet meer verkrijgbaar.

Prima service en veel op voorraad

niet geleverd

Helaas bestelling wel goed doorgekomen bij Onderdeeltotaal, maar via DPD niet bezorgd. Nu na 1,5 week nog geen onderdeel binnen.

Belangrijk onderdeel

Fijn dat ik dit onderdeel kon vervangen. Nu kan ik weer langer genieten van mijn dolce gusto. En was snel in huis. Dus hoefde niet lang zonder te zitten.

Nieuwe glaasjes afzuigkap

Na eerst verkeerde nu goed passende nieuwe glaasjes, ouderwets goede service en netjes verstuurd superblij mee dank je wel!

Stom

Waarom geven jullie pakket niet gewoon af bij buren Slechte communicatie

Goed verzorgd

Ik had een kapot deurtje aan mijn koffieapparaat. Binnen 2 dagen had ik al een nieuw deurtje. Terwijl het bij Siemens niet leverbaar was. Helemaal top.

Goed en makkelijk

Makkelijk bestellen en snel geleverd

alles naar wens verlopen

alles naar wens verlopen

Gedetailleerde beschrijving

Gedetailleerde beschrijving van het onderdeel, waardoor miskoop zo goed als uitgesloten is. Heel handig bij oudere onderdelen. Vlotte levering en communicatie. Echt aan te raden.

Top prijs origineel Miele onderdeel

Goede service en directe levering. Bedankt

Toppers

Goede adviezen, snelle service

Product snel leverbaar!

Zeer goede service

Bestelde niet op voorraad. Werd hier vriendelijk over gebeld voor een vervangende optie. Goed geregeld!!!!!!!