Snel de juiste onderdelen!

Prima, goed advies.

Snel,doeltreffend, goede service

Snel, wordt op de hoogte gehouden wanneer ze leveren,houden zich aan de afspraak

Snelle en perfecte levering!

Duidelijke omschrijving product incl type nummers

prima onderdeel, vaatwasser werkt weer als nieuw!

prima onderdeel dus & snel geleverd. Alleen de bestelling (daar kan onderdeel totaal weinig aan doen denk ik) was wat belabberd; doos kwam kapot en verfrommeld aan, onderdeel stak eruit . Onderdeel was wel heel gebleven.

Boven alle verwachting ,uitmuntend.

Goede website waardoor het gemakkelijk was om het betreffende onderdeeltje wat ik nodig had te vinden . Het geheel zat keurig verpakt in een stevig doosje .Het had ook in een envelop verpakt kunnen zitten, maar nee dit was gedaan om schade te voorkomen. De Dolce Gusto werkt weer zonder lekkage .

Snelle levering goed veroakt

Makkelijk bestellen en meteen goede onderdeel. Goed omschreven en goede foto's.

Behulpzaam

Goede hulp en dat voor een lage prijs.

eenvoudig en snel besteld. goede prijs, snel geleverd

eenvoudig en snel besteld. goede prijs, snel geleverd

Snel geleverd top

Top bedrijf

Goed en netjes

Past prima, netjes verpakt verzonden

prima service

accuraat

Voor het eerst iets besteld bij Onderdeeltotaal. Het ging om een onderdeel voor mijn wasdroger. Ging heel makkelijk. Onderdeel keurig netjes verpakt en op tijd ontvangen. Ook was het onderdeel (een stoffilter) een stuk goedkoper dan bij andere webwinkels. Wanneer ik weer iets nodig heb ga ik het zeker bij deze webwinkel bestellen!

Afspraak netjes nagekomen

Onderdeel besteld,op voorraad om 14.30 uur besteld. Dag er na reeds in huis top geregeld.

Op tijd geleverd en precies wat ik nodig had

Kuste materiaal geleverd wat ik nodig had En op tijd geleverd klasse gedaan

Prijs goed. Verzending vlot

Zie kop

Goede service en een snelle levering

Alles volgens afspraak

Snelle en correcte levering

Bestelde artikel werd snl en goed verpakt de volgende dag al geleverd.

Goede servlce

Niks op aan te merken

Super blij dat jullie dit artikel hadden, ik was zo dom geweest om het weg te gooien. Super snel geleverd en netjes verpakt. Bedankt

zeer tevreden!

Correcte prijs, goede service en snelle levering. Ik ben zeer tevreden dat ik dankzij een nieuw onderdeel mijn Nespresso-machine terug kan gebruiken, bedankt!

Uitstekend!

Snel en goed geleverd.

Zeer goede service

Telefonisch contact gehad na verkeerde zending. Alles in t werk gesteld om goed af te handelen. Trouwens de zending zelf verliep goed. Werd goed op de hoogte gebracht wanneer pakket er zou zijn. Kortom zaak die goede producten verkoopt en betrouwbaar is.