Niks op aan te merken

Super blij dat jullie dit artikel hadden, ik was zo dom geweest om het weg te gooien. Super snel geleverd en netjes verpakt. Bedankt

zeer tevreden!

Correcte prijs, goede service en snelle levering. Ik ben zeer tevreden dat ik dankzij een nieuw onderdeel mijn Nespresso-machine terug kan gebruiken, bedankt!

Uitstekend!

Snel en goed geleverd.

Zeer goede service

Telefonisch contact gehad na verkeerde zending. Alles in t werk gesteld om goed af te handelen. Trouwens de zending zelf verliep goed. Werd goed op de hoogte gebracht wanneer pakket er zou zijn. Kortom zaak die goede producten verkoopt en betrouwbaar is.

Het onderdeel werd sneller geleverd dan was aangekondigd bij het bestellen; Top!

Vlot en accuraat. Zelfs toen er iets misging, werd dit direct opgelost en had ik het alsnog de volgende dag in huis. Ook de aftersales is prima verlopen.

Correcte en snel

Artikel perfect zoals omschreven op website.

Snelle correcte levering

D bestelling was snel binnen en was ook wat ik besteld had.

Gewoon goed, netjes afgehandeld en tevreden.

Gewoon goed, netjes afgehandeld en tevreden.

Alles goed super bestelling

Goede service en snel geleverd en ook goed product

'T is gewoon goed

Ik heb gekregen wat ik besteld heb, t past, fijne site, wat wens je nog meer voor t uitvoeren van reparatie onderdelen

Goede hulp bij het vinden van het juiste onderdeel. Prettig om persoonlijk contact met de klantenservice te hebben.

Goed advies en nazorg bij vraag

Prima product

Stofzuigermond past perfect, keurig op tijd geleverd

Klantvriendelijk en snel

Na telefonisch contact waarbij wat uitleg perfect geholpen. Onderdeel in een dag tijd in huis

Snelle en correcte levering. Materiaal zoals op website geleverd in nette verpakking

Mijn ervaring is goed!

Mijn ervaring ing is goed!

Bedrijf is zeer attent. Bij vragen of eventueel vergissingen wordt er direct contact opgenomen. Mensen zijn erg vriendelijk!

Mijn pakketje was helemaal gedeukt en gescheurd. Product was in stukken. Ik kreeg meteen een nieuw artikel toegestuurd! Top!

Betrouwbaar en kundig

Sympathiek contact als het gaat om vragen en kundige team! Had wat specifieke vragen en daar kwam snel een passend antwoord op. En de levering was binnen 1-2 werkdagen, top dis

Besteld betaald en snel geleverd.

Super goed

geweldig