Betrouwbaar en kundig

Sympathiek contact als het gaat om vragen en kundige team! Had wat specifieke vragen en daar kwam snel een passend antwoord op. En de levering was binnen 1-2 werkdagen, top dis

Besteld betaald en snel geleverd.

Super goed

geweldig

top ! ga zo door ;)

Vlotte levering en prettig contact

Snelle levevering van onderdelen. Telefonisch contact was klant vriendelijk

Niks mis mee

Prima de luxe

Supersnel een perfecte onderdelen!!

Schokbrekers voor mijn Miele wasautomaat… netjes, snel geleverd, totaal tevreden!

Onderdelen zoals beschreven, snelle levering

en ook nogeens telefonisch terug gebed.

Het product was niet op voorraad daardoor duurde het wat langer. Maar ik werd netjes teruggebeld Prima dank voor de zorgvuldigheid en dat voor zo'n klein productje Top

Onderdeel past perfect

Ik had een gebroken loopfiets op mijn droger, dit product psst perfect

Juiste product en snelle levering

Ruime keuze, goed product en een snelle levering. Prima geregeld.

Fijne webwinkel

Bijzonder prettig. Alleen verzending via DPD duurt iets langer

Beter dan verwacht

Het zag er op de website al goed uit, maar ik dacht: "het ziet er al beter uit dan het orgineel, dus bestellen maar." Toen het onderdeel aankwam was het zelfs véél degelijker dan het orgineel.

Goede communicatie en snelle levering

Zie boven.

ontzettend veel onderdelen voor veel apparaten

de aanbieder met de meeste onderdelen voor ons koffiezetapparaat. Top!!!!

Fijne snelle levertijd

Gewoon goed en snel geleverd

Onderdelen goed te vinden, snelle levering.

heel tevreden

Informatie omtrent logistiek kan beter

Een week wachten op een onderdeel zonder te weten waarom dat zo lang moet duren… Indien niet op voorraad, zou mooi zijn als je daar bericht van krijgt (gesteld dat dit het geval was). Bij aanbevelen mis ik de optie “misschien”, voor twijfelende klanten zoals ik. Maar vooruit, eerste bestelling, krijgt u het voordeel van de twijfel.

Makkelijke bestelling en prima aflevering!

Waterbak besteld voor delonghi echter zat het magneetje los. Na tel. contact bleek dit niet te behoren. Kreeg gelijk een nieuwe opgestuurd. Prima service

Service is goed

Service en kwaliteit is goed. Jullie zijn snel maar dpd is een waardeloze courier die niet doet war ze beloven.

snelheid van leveren

snel geleverd

Heb het product besteld en is snel geleverd en tevens was het product ook bruikbaar was droger werkt weer zoals voorheen.

Vaalendries 22

5831 DV Boxmeer