Ben opgelicht door budget mobiel!

Onbeperkt is niet onbeperkt, na het sturen van BUNDEL naar 7171 krijg je pas de volgende dag een “GRATIS BUNDEL” en je hotspot wordt ook geblokkeerd je kan het niet meer gebruiken. Op het begin werkt alles goed geen enkele klacht, maar zodra je 2 weken bedenktijd om zijn komt de AAP uit de mouw en is het helemaaaaaal niet wat er op het begin beloofd is!

Beste H, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw abonnement. Uw bedenktijd staat hier uiteraard los van, wel kijken we graag met u mee wat wel de reden hiervan is. U kunt hiervoor contact opnemen via 020-2055555 of via onze Livechat op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Daan budget mobiel

Goede Service

Heel klant vriendelijk en behulpzaam bij de klantenservice aan de telefoon

Hi Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je vriendelijk en behulpzaam te woord bent gestaan door onze toppers van de klantenservice! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Stabiel, goedkoop

Al jaren klant, ook TV. Geen problemen ondervonden

Hi Joost, Dankjewel voor je mooie review. Wij zijn erg blij om te lezen dat je al jaren een tevreden klant bent van Budget Mobiel! Groet, Ruby Budget Mobiel

Omdat ik tevreden bent

Ik ben heel tevreden vreden en ook dat budget Mobiel goedkoop is. Als andere mensen geen dure abonnementen wil dan zal ik andere mensen deze aanraden. Ik ben zelf heel blij mee.

Hi Corina, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Wij zijn blij om te lezen dat je erg tevreden bent met Budget Mobiel. 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Geen klachten

Geen klachten

Hi Hans, Wat fijn om te lezen dat je erg tevreden bent met Budget Mobiel als provider! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Heel goed geholpen door die man

Hi Ans, Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent door een van onze medewerkers! 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

zeer slecht

buitengewoon slecht. overgestapt naar budget Mobiel met een onbeperkt internet abonnement. maar het is een ``zeer beperkt internet`` abonnement geworden. bijna nooit 5G. een appje vesturen gaat al heel traag. zo heb ik dus niks aan mn nieuwe abbonement. klantenservice is onbereikbaar en met de online chatbot kom je ook geen stap verder.

Beste Nick, Wat vervelend dat u problemen ervaart met uw internet. Internetproblemen kunnen velen oorzaken hebben in zowel uw toestel als op het netwerk. Dit onderzoeken wij graag, u kunt ons bereiken op 020-2055555 op maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. We kijken via daar graag met u mee! Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Net deal gesloten, week later aanbieding in de bus veel goedkoper

Overgestapt naar budgetmobiel kreeg een leuke aanbieding. Een week later wanner mijn contract is ingegaan zie je op de tv en krijg ik een flyer in de bus met een actie dan betaal je minder en krijg je veeel meer. Heb klantenservice gebeld en het uitgelegd. Ze konden het niet meer omzetten en ze konden er niks aandoen want ze krijgen niks mee qua acties dus ik kan er niks aan doen meneer zei de medewerker. Wel kon ik de 3 euro korting krijgen wat ik nu ook krijg maar ja dan betaal ik nog 4 euro per maand meer dan waar ze nu mee adverteren. Ipv 6 euro 12 maanden Moet ik 9 maanden 10 euro betalen en daarna 13.50 euro betalen per maand... vind het jammer dat ze mij niet beter op de hoogte hebben kunnen stellen qua acties voel mij wel een beetje belazerd.

Hi Ronald, Bedankt voor je review. Ik vind het jammer om te horen dat je dit zo ervaren hebt. Helaas komt het voor dat aanbiedingen af en toe veranderen. De aanbieding die voor jou geldt, is de aanbieding die actief is op het moment dat je je abonnement afsluit. Gelukkig krijg je bij Budget Mobiel altijd een leuke aanbieding wanneer je een 1-jarig of 2-jarig abonnement afsluit! 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Goed geregeld

Mijn dochter kijkt graag filmpjes dus prima zo

Hi Patrick, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Slecht!

Slecht en traag bereik en problemen met bellen. En heel herkenbaar van een eerdere review: ik heb meerdere keren gebeld. Vraag ik om een oplossing, krijg ik als antwoord het netwerk kaartje uit mijn huidige telefoon te halen, dit in andere telefoon en dan niet van IPhone te doen. Dit slaat nergens op.

Beste Joke, Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met onze service. Het testen van de simkaart in een ander toestel is noodzakelijk om te achterhalen of het issue ligt aan de simkaart of wellicht aan het toestel zelf. We kijken graag met u mee naar het probleem en hulp bij het verbeteren van de service. Wij zijn op werkdagen van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via onze livechat. Onze medewerkers helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Geen problemen tot u toe, dochter is zeer tevreden

Aardig, behulpzaam, bekwaam en eerlijk personeel, zowel in store als aan de telefoon.

Uitstekend!

Naadloze overgang van de oude provider naar Budget Mobiel, goede internet kwaliteit en snelheid.

Hi Rene, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel als provider! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Zeer slecht

Er valt totaal niet te communiceren met de contact personen van burget mobiel. Je wordt van kastje naar muur gestuurd 7171 exstra GB sms wordt niet geaccepteerd Vraag ik om een oplossing, krijg ik als antwoord het netwerk kaartje uit mijn huidige telefoon te halen, dit in één andere telefoon te doen. Sorry hoor, maar dit slaat nergens meer op. Terwijl ik nog zeg dat ik onbeperkt bellen en internet heb. Tevens geef ik door dat regelmatig 4G heb ipv 5G ook daar krijg ik antwoord op dat nergens op slaat. Gelukkig betaal ik de twee abonnementen per maand! Mvg witte Rjwa

Beste Witte, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met het verzenden van de sms naar 7171. Het testen van de simkaart in een ander toestel is noodzakelijk om te achterhalen of het issue ligt aan de simkaart of wellicht aan het toestel zelf. We kijken graag met u mee en zoeken naar een oplossing. Onze klantenservice is op werkdagen van 09:00-17:00 geopend. Wij zijn telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55 of via onze livechat. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Klantenservice verschrikkelijk

Met de 5g verbinding is niks mis. Ik heb alleen al sinds het begin van het abonnement problemen met inloggen. Hiervoor al meerdere malen langer dan 30 minuten in contact geweest met de klantenservice, maar het wordt maar niet opgelost. Het telefoonnummer dat op de site staat is buiten werking, dus word ik genoodzaakt om de chatfunctie te gebruiken waar je tussen elk bericht 2 minuten moet wachten omdat de medewerker in gesprek is met te veel klanten tegelijk. Het is dat mijn contract 2 jaar duurt, maar hierna nooit meer budgetmobiel.

Beste Puck, Fijn om te horen dat u goede verbinding heeft met uw simkaart. Daarentegen is het jammer om te horen dat u problemen ervaart met het inloggen in de MijnBudget. Wij helpen u graag bij het zoeken naar een oplossing hiervoor. Wij zijn op werkdagen van 09:00-17:00 telefonisch bereikbaar via 020 205 55 55. Dit nummer staat ook op onze website en is gelukkig niet buiten werking. De klantenservice van Budget Mobiel helpt u graag verder. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Goed en goedkoop

Alles kan je via het internet regelen, maar daar moet je wel enige ervaring in hebben. Tel. contact is moeilijk. De ChatGPT is vreselijk.

Snelle switch

Alles snel geregeld en ontvangen, op de dag van omzetten kleine hick-up maar zo verholpen, prima gedaan. Het gratis geschenk is een ander geval zeer omslachtig en wazig en dan zit je ineens al weken op je geschenk te wachten zonder dat je weer een mail ontvangt

Hi Hendrik, Wij zijn blij om te horen dat de overstap fijn is verlopen! Wat betreft het welkomstcadeau kunnen we altijd even meekijken om te achterhalen wanneer het welkomstcadeau ongeveer in ontvangst genomen kan worden. Je kan ons op werkdagen van 09:00-17:00 telefonisch bereiken via 020 205 55 55 of via onze livechat. Groet, Ruby Budget Mobiel

Vriendelijke medewerker echter niet geheel op de hoogte met als gevolg wat langer wachten. Verder prima geholpen

Hi Ank, Dankjewel voor je review, fijn om te horen dat je vriendelijk bent geholpen! 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

altijd verbinding

perfect

Hi Mahmoed, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel als provider! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Gewoon goed

Inzit er pas bij maar in begin vond ik het niet net die computer waar je waar je me mus tippen het us u goed dat je iemand telfoons klantenservice kan bellen voor vragen zeer goed

Hi Jeroen, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze klantenservice! Bedankt voor de review! Groet, Kelly - Budget Mobiel

Probleem niet opgelost

Dennis heeft bijzonder zijn best gedaan. Maar kon het ook niet voor elkaar krijgen. Ik zit 3 weken in Italy en heb geen 4 g. Ook de laatste week van mei in Valencia ook geen 4 g. Dus ben zeer teleurgesteld in Budgetmobiel. Ho.pelijk komen ze met een oplossing. Ben hier tot 23 juni

Hi Wil, Wat vervelend om te horen dat je geen netwerk hebt in het buitenland. Wij zouden hier graag naar willen kijken, je kunt contact opnemen via onze live chat op de website, of telefonisch via 020-2055555. Groet, Kelly - Budget Mobiel

Goed te woord gestaan aan de telefoon

Hi Krista, Goed om te horen dat onze klantenservice je goed te woord heeft gestaan! 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Na wat uitleg is mijn vraag snel en duidelijk beantwoord

Luisterend oor en gerichte actie

Hi Jan, Fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geholpen bij het zoeken naar een antwoord op je vraag! 🙌 Groet, Ruby Budget Mobiel

Belabberd slecht en onkundig

Al een week geen telefoon, technisch probleem. Ik moet maar wachten tot hij het doet en niet zeuren. Als ik zeg dat ik de betalingen opschort dan gaan ze aangeven om dit toch maar te doen omdat ik een contract heb. Een contract werkt van 2 kanten. Lever je niet dan betaal ik niet. Ik heb een halve ster moeten geven maar ik bedoel eigenlijk 0.

Beste Ed, Helaas hebben we momenteel te maken hebben met een storing op het netwerk bij bepaalde iPhones. Hier bieden wij onze welgemeende excuses voor aan. Het klopt dat het verstandiger is om de betalingen wel te blijven doen. Er kan dan achteraf altijd een compensatie gegeven worden voor de periode waarin u problemen ervaarde. Wij stellen u graag op de hoogte, zodra de issues zijn verholpen. Wij laten dan een notitie voor ons zelf achter en informeren u meteen zodra de storing is verholpen. U kunt op werkdagen van 09:00-17:00 telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020 205 55 55 om dit door een medewerker te laten noteren. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Prima netwerk voor n prima prijs

Wij hadden budget mobiel als tijdelijke hotspot, er was iets misgegaan met de overstap. De helpdesk van Budgetmobiel heeft ons hier ook goed in ondersteund. Netwerk was goed maar natuurlijk geen definitieve vervanging van een thuisnetwerk.

Hi Franka, Bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je fijn bent geholpen door onze klantenservice! Groet, Ruby Budget Mobiel

goed geholpen

Mijn bewindvoerder had het voor mij geregeld. Ik had bij mijn simkaart te ontvangen alleen maar te activeren en ook dat ging goed. Bedankt.

Hi T.H., Wat fijn om te zien dat alles zo makkelijk is verlopen voor je! 😊 Groet, Ruby Budget Mobiel

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.