Zeer slecht!!!

Heb een onbeperkt abbonoment, zodra me 4 gig op is, moet ik bundel sms’en naar 7171. Maar het wordt pas de volgende dag verwerkt (12 uren). Toen ik iemand te spreken kreeg was het verhaal dat het aan mij ligt en dat ik teveel sms’jes stuurde. En het ook kan zijn dat het een half uur duurt voordat het verwerkt wordt. In verband met de drukte. Onbeperkt is niet onbeperkt, is schijn!!! Geld van me rekening halen gaat wel GESMEERD!!!! Slechte verbinding op heel veel plekken.

Dik tevreden

Hi Ad, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service :) Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Beste Fabio, Jammer om te zien dat u niet tevreden bent met Budget Mobiel. Mocht u ergens tegen aanlopen kijken wij graag met u mee. U kunt telefonisch contact opnemen via 020 205 55 55 of via onze livechat. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

tot nu toe goed

ik heb pas een abonnement bij budget mobiel.

Beste Johannes, welkom bij Budget mobiel en wat fijn dat alles tot nu toe goed is verlopen! We waarderen je review :) Groetjes, Anouck Budget mobiel

Ontvangst niet zo goed

Ontvangst is bijna niet te krijgen bij ons op de camping, heel slecht ontvangst meer niet dan wel. Zou graag zien dat er ontvanger dichterbij komt "camping Polsmaten in Nunspeet"

Beste Petra, Wat vervelend dat je problemen ervaart met je ontvangst! Je mag contact opnemen met onze klantenservice dan kijken we graag even mee :) Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Goede service en goedkoop.

Ik was overgestapt naar een andere provider, maar merkte eigenlijk al direct dat ik daar veel minder goed zat. Slecht bereik en ik kon niet bellen en internetten tegelijkertijd. Ben meteen weer teruggegaan hierheen. Als iets goed is, waarom zou je het veranderen denk ik inmiddels.

Hi Remmet, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel en dat je weer terug bent bij ons! 🙌 Groetjes, Anouck Budget Mobiel

nooit problemen met de ontvangst

reclame vond ik vervelend tussen de nieuws berichtjes door

Hi Coby, Goed om te horen dat je altijd goed ontvangst hebt met ons als provider! Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Hi Rick, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met Budget Mobiel! 🙌 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Weet ik nog niet heb hem pas één week.

Weet ik nog niet heb hem nog pas één week.

Hi Jacques, Dankjewel voor je mooie review en welkom bij Budget Mobiel! 😊 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

top

gewoon goed

Hi c, Dankjewel voor je mooie review! 😊 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

nooit geen probleem

Heb mijn vrouw en dochter aangemeld verwacht hier wel wat voor?

Hi Jacques, Ik ben blij om te horen dat je nooit problemen ervaart met Budget Mobiel! 😊 Dankjewel voor het aanmelden van je partner en dochter bij onze provider. Indien je de aanmelding van deze abonnementen hebt gedaan via ons vriendenvoordeelprogramma krijg je een mooi bedrag voor de aanmeldingen op je rekening gestort. Je kan contact opnemen met onze klantenservice om te laten controleren of je hiervoor in aanmerking komt. Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Ervaar totaal geen problemen.

Ervaar geen probleem met bellen of internet of sms. Ben tevreden.

Hi Houda, Wat fijn om te horen dat je nooit problemen ervaart met onze diensten! 😊 Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Overal bereik

Eindelijk heb ik overal bereik een hele fijne provider

Hi Debby, Wat goed om te horen dat je Budget Mobiel een fijne provider vindt en dat je overal bereik hebt! Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Ruby Budget Mobiel

goede service

Hi Toon, Dankjewel voor je mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met Budget Mobiel 😊. Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Goed bereik

Hi Dennis, Ik ben blij om te horen dat je Budget Mobiel als positief ervaart. Dankjewel voor je mooie review! :) Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Goede kwaliteit en snelle internet

Hi Diana, Wij waarderen je mooie 5-sterren review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over Budget Mobiel. Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Altijd goed

Eigenlijk nooit geen probleem

Hi Nuri, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat je blij bent met Budget Mobiel als provider 😊. Groetjes, Ruby Budget Mobiel

Slecht

Internet verbinding is zo slecht ondanks dat het 5G is hiervoor had ik een 4G netwerk bij andere provider maar het was veel beter dan nu

Beste Ahmed, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw internetverbinding. Onze klantenservice kijkt graag met u mee waar dit aan kan liggen en helpen u graag bij het zoeken naar een oplossing. Hiervoor kan u telefonisch contact opnemen via 020 - 205 55 55 of via onze livechat. Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Vreselijk

Vreselijk 2 weken kunnen ze mij abonnement niet overzetten

Beste Sebo, Wat vervelend om te horen dat u problemen heeft met het overzetten van uw abonnement. U mag contact opnemen met onze klantenservice, dan kijken we graag even mee! Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Altijd klachtenvrij gebruikt gemaakt van Budget Mobiel

Bijna altijd klachtenvrij bereik gehad. Bereik op vakantieparken was wel een probleem.

Hoi Jeroen, Bedankt voor je enigszins positieve review! Wat vervelend echter om te horen dat het bereik op vakantieparken niet altijd even goed was. Hierover kan je altijd contact opnemen met de klantenservice en dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

perfect

jullie service was zo perfect dat ik ben overgestapt naar een slechtere bel bundel by 50+ het was een offer dat ik kon weigeren maar ik kon het niet lqten. ik ben heeeeeeeeel erg onder de indruk van uw klanten service perfecgt

Hoi Anita, Wat super om te horen dat je onze service zo fijn hebt ervaren. Hopelijk kunnen we je ooit weer verwelkomen! Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

onbeperkt, dus ik hoef nergens over na te denken

Prettig dat ik niet over limieten hoef na te denken. Het internet zou iets beter en sneller ontvangst kunnen hebben

Hi Woedy, Bedankt voor je review! Fijn dat je over het algemeen tevreden bent met ons product. Mocht je willen dat we even meekijken naar je internet snelheid, dan kun je altijd contact opnemen via onze livechat of telefonisch ma t/m vrij tussen 09:00 en 12:00 op 020-2055555. Het zou zomaar kunnen zijn, dat het ergens aan ligt, wat we kunnen oplossen. Mocht je vragen hebben, dan horen wij het graag van je. Ik wens je verder nog een prettige dag! 😁 Groetjes, Natalie Budget Mobiel

The card is invalid and does not work.

For a week, I have been talking to support, and they say the problem has been fixed, but they are lying.

Dear ddddd, Sorry to hear that there has been some confusion. I can imagine that this is an unpleasant situation. The problem is currently still with our technical department. We will contact you as soon as possible as soon as we receive feedback, and we can then discuss possible compensation for the inconvenience with you. I hope for your understanding and I wish you a pleasant day! Kind regards, Natalie Budget Mobile

Chat systeem afschaffen

Graag iemand aan de lijn voortaan

Beste Karin, Naar aanleiding van u review, heb ik goed nieuws! Wij hebben sinds kort nu ook een inkomende telefonische lijn 😁. Wij zijn te bereiken op 020-2055555 van ma t/m vrij tussen 09:00 en 12:00. Mocht u verder nog vragen hebben, kunt u ons altijd opbellen. Wij helpen u graag verder! Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wens u verder een fijne dag! Met vriendelijke groet, Natalie Budget Mobiel

Hi Jasper, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je ervaring met budget mobiel goed is 😊. Groetjes, Natalie Budget Mobiel

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.