Jammer dat budget mobiel simkaart direct betaald wil krijgen ipv op de factuur erbij. Service medewerker was iig goed.

Probleem opgelost

Goed geholpen

Goed geholpen al was de chat wel wat druk.

Very good.. Helpdesk person was actually very helpful!!

Managed to sort out an issue and the lady was very fair with me.

Heel fijn

Ik ben heel snel geholpen zijn heel behulpzaam, ben heel erg te vreden!

Na meerder pogingen bereikt en probleem werd netjes opgelost

Toen ik ze 's morgens benaderde via de chatfunctie liep het comtact niet soepel als ik door hun tragere reactie even wat anders ging doen en met 5 a 6 minuten weer keer had de medewerker de chat afgesloten terwijl dat de gemiddelde reactie tijd is van hunzelf. Uiteindelijk vanmiddag geen afleidingen om me heen en het opnieuw geprobeerd en toen heeft een medewerker mij super goed geholpen. Het probleem lijkt opgelost en anders hang ik gewoon weer in de chatbox. Dit keer in een keer zonder andere activiteiten om me heen zodat ik in een keer goed geholpen kan worden.

Uitstekende service. Oplossing gericht

Ze zijn heel soepel in betalingen verschuiven. Klantvriendelijk en snelle service. Aanrader

Vandaag goed

Jammer dat mijn simkaart die ik vorige week aangevraagd heb retour is gegaan omdat er geen brievenbus zou zijn. Het is nu goed opgelost.

Prima geholpen door Nathalie

Snel en goed geholpen door Nathalie

Niet prettig

Gelukkig kon Jenelva mij wel helpen. En eindelijk iemand die weet wat ze doet en verstand van zaken heeft. Sorry, maar mijn ervaringen met Budget mobiel waren niet altijd even plezierig.

Beste meneer/mevrouw, Wat jammer om te horen dat u geen prettige ervaringen heeft gehad met ons voor uw meest recente gesprek. Gelukkig heeft Jenelva u nu wel goed geholpen en hoop ik dat het probleem goed is opgelost. Als u in de toekomst nog een keer een probleem heeft hopen wij dat iedereen u zo goed als haar kan helpen. Met vriendelijke groet, Budget Mobiel Webcare

Super te vreden

Natalie is de beste

Passende workaround bedacht voor mijn probleem

Nathalie was proactief in het bedenken van oplossingen.. Ik vind wel dat het beter zou zijn als de chat medewerkers ook naar de telefoon kunnen overschakelen, dan kun je je verhaal doen EN tegelijkertijd gegevens uitwisselen via de chat.

Goede behulpzame medewerker, onhandige provider

Onbeperkt internet moet ook optie in het buitenland zijn

Voor Lisa

Ben super goed geholpen door Lisa echt TOP

Very good chat support

You failed to send me my SIM card. You failed to respond to my email. But when I contacted an adviser through the chat function it all went perfectly. Problem solved & all questions answered. This review is only for Thiema, who helped me at 11.00 on 04/08/2022. For the rest of my interactions thus far 1 would give 1 star at most.

• Would you recommend us? No

Great Problem Solving

Had issues with phone and Internet service. The chat connected me to an assistant right away, and within 5min the problem was solved. I also appreciate the Translation option within the chat for easier communication

Tevreden met hulp. Snel netjes heel tevreden

Makkelijk en snel!

Makkelijk en snel!

Super service en behulpzaam via de chat box ook Heel erg tevreden over me 2 abbonement een zeker een aanrader

Goed geholpen kalm gesproken in 1 wordt top

Ze heb me goed geholpen met alles over 15min zou alles werken buiten ben beniuwd goeienserive

Niet te vreden

Ik ben door gabrielle geholpen via de chat! Zij is heel erg behulpzaam en heeft er alles aan gedaan om mij de juiste instructies te geven dus 5 sterren voor haar! Daarin tegen vind ik dat bugdet mobiel super slecht is geregeld! Altijd is er een probleem met het internet en het kan bijna nooit telefonisch opgelost worden!

Beste meneer/mevrouw, Wat fijn dat Gabriella u goed heeft kunnen helpen. Hopelijk zijn uw internet problemen goed opgelost. Indien er nog problemen zijn kunt u dat aangeven en dan helpen wij u graag verder met het probleem oplossen. Met vriendelijke groet, Budget Mobiel Webcare

Fijne klantenservice, ook bij wat lastigere situaties!

Rondom het porteren van mijn nummer naar een andere provider was er onduidelijkheid ontstaan (in het geautomatiseerde systeem) rondom betalingen. Rond die tijd heb ik ook een wijziging van emailadres doorgegeven. Al met al, een ongewone situatie. Natalie heeft mij hierbij vriendelijk, vlot en goed geholpen - waarvoor dank! Gedurende mijn lidmaatschap bij Budget Mobiel verder ook geen klachten gehad, prima service!

Uitstekende service Nathalie

Snel en duidelijk

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Sim Only aanbieder voor mobiel bellen, sms’en én internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs.