Hi Jasper, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je ervaring met budget mobiel goed is 😊. Groetjes, Natalie Budget Mobiel

Te makkelijke medewerker zegt gewoon ik kan je niet helpen, doei!

Klantenservice medewerker was totaal niet aan het meedenken in een oplossing voor het probleem over de vriendenvoordeel en nadat ze aangaf dat ze mij niet kon helpen, wenste ze mij een fijne dag en verbrak zij gewoon de verbinding. Ik had meerdere keren aangegeven dat ik nog een vraag had, maar toch bleef ze aangeven 'ik kan je niet helpen'. Waarop ik aangaf 'dan help je me om in contact te komen met iemand die mij wel kan helpen?'. Ik vind het asociaal dat ik zo ben weggestuurd, terwijl ik aangaf nog niet klaar te zijn in het gesprek. En omdat er verder geen contactmogelijkheden zijn (budget doet alleen aan chatten) is het dus helemaal frappant dat er zo met de klant wordt omgegaan.

Beste Romy, Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken en ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn. Ik wens u een fijn weekend toe. 😊 Met vriendelijke groet, Ruby Budget Mobiel

Waardeloze klantenservice

Ik kan al bijna 3 maanden geen gebruikmaken van de App en MijnBudget. Heb hier al meerdere malen telefonisch en per email contact over gehad en een klacht over ingediend, maar ben nog steeds niet geholpen. Ik krijg alleen maar te horen dat het bij de IT-afdeling in behandeling is. Het is onmogelijk om verantwoordelijke en/of deskundige medewerk(st)ers aan de telefoon te krijgen, chatten werkt helemaal niet en email wordt niet op gereageerd. Kortom, waardeloos!

Beste Henk, Wat vervelend om te horen dat u problemen ervaart met onze app. In ons mail contact zijn wij erachter gekomen dat u geen abonnement meer heeft bij budget mobiel en het dus gaat oppakken met onze andere afdeling. Ik wens u een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Hoi

Hoi

Vaak niet bereikbaar, alleen via what’s app bellen

Algemene slechte ervaring, kwaliteit van bellen is niet wat ik gewend was bij KNP zelf, er staan klantgegevens van een andere klant tussen mijn gegevens. En de ondersteuning van de klantenservice is ook om te huilen. Moet helaas nog een jaar uitzitten met de mobiele abonnementen maar dan ben ik vertrokken

Beste Monique, Wat vervelend om te horen dat u onze service en de kwaliteit zo heeft ervaren. Ik heb u een e-mail gestuurd om in contact met u te komen zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

De beste abonnement in Nederland.

Ik ben al 2 maanden lid en ik vind het helemaal top de service is de beste bij hun als je een probleempje hebt helpen ze met liefde en er is heel veel mogelijkheden wat je kan nemen bij hun ik zou zeggen neem een kijkje in hun site en neem en passende abonnement bij hun wand geen een abonnement is beter dan die van budget mobiel. Groetjes Ayoub Moussaoui Daia

Hoi Ayoub, Wat fijn om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt bij ons en bedankt voor je leuke berichtje😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Goed bereik en voordelig

Heb alle budget producten, en is goed zo

Hoi Hans, Wat leuk om te horen dat je alle producten bij Budget Thuis afneemt en dat ze allemaal zo goed bevallen😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Telefonische bereikbaarheid zou ik aanbevelen.

Goedemiddag RC, Bedankt voor je review en dat je ons scoort op een 8! Wist je dat wij sinds kort van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 12:00 uur bereikbaar zijn? Dan beantwoorden wij met liefde al je vragen😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Vaak minder bereik, internet wel snel

Vaak valt mijn bereik weg tijdens een gesprek.

Beste Jolien, Wat vervelend om te horen dat je niet altijd even goed bereik hebt tijdens het bellen. Ik zal even contact met je opnemen zodat we het probleem op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

De opzegging was snel afgehandeld zonder problemen

Hoi Victoria, Bedankt voor je positieve review! Wij vinden het uiteraard jammer dat je bij ons weg bent als provider, maar wel erg fijn om te horen dat de opzegging je zo positief is bevallen😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

Goed geregeld

De ene keer gebruik ik mijn telefoon nauwelijks dan in 1 keer heel veel en betaal altijd hetzelfde! Gewoon prettig geregeld verder.

Hi Joep, Bedankt voor je review en wat leuk om te horen dat je ons als provider zou prettig ervaart😊 Groetjes, Anna Budget Mobiel

problemen met het porteren van mijn oude nummer

Ik blijf een week lang contact opnemen met budgetmobiel om mijn oude nummer naar hen over te zetten, zoals ik bij hen de abonnementsbestelling heb gedaan, ik heb me aangemeld met het oude nummer en ik krijg een melding dat mijn nummers niet kunnen worden overgedragen vanwege een probleem van mijn ex-leverancier en zonder enige andere bevestiging stuurden ze me nieuwe simnummers die ik niet nodig heb, een oud telefoonnummer is erg belangrijk voor me, ze zeiden dat ik nog een paar dagen moest wachten, ik zal tegen het einde van de week zien of het is opgelost, zo nee, dan sluit ik alles bij ze af, ik heb de bestelling van het abonnement met mijn oude nummer en een e-mail waarin staat dat ze niet kunnen worden geporteerd, maar geen informatie dat ik simkaarten met nieuwe nummers naar zal laten sturen mijn adres. Als de situatie is opgelost en alles goed komt, kom ik terug voor een herziening van deze review, op dit moment ben ik niet blij met budgetmobiel

Beste Cristian, Onze excuses dat uw aanmelding bij Budget Mobiel zo moeizaam verloopt, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Er is uw zojuist een e-mail gestuurd met wat meer informatie over het probleem wat betreft het overzetten van uw nummer naar ons. Het is doorgezet naar de juiste afdeling en u zult zo snel mogelijk een reactie krijgen. Mocht u hier nog verder vragen over hebben kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Anna Budget Mobiel

You are laying

I ordered "unlimited data" from your company and there was nowhere written that I have 4GB of data per day and then if I want more data I need to send sms with text BUNDEL to your number to get 1GB of data extra. If it's this 1GB over I need to send this sms again and again. This definitely isn't unlimited and propagation and describing of this service is a lie.

Dear Marek, Thank you for your review. We're sad to hear you didn't have a nice experience with us. To clarify some things I've sent you an e-mail with some information about our fair use policy. It's true we have a day limit of 4GB, but you can sent unlimited text messages to 7171 with the word 'bundel'. Because this might not be enough for some people, we make sure to have our fair use policy visible on our order page. I hope the this gives some clarification and if you need more information you can always contact us or take a look in our fair use policy: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy With kind regards, Anna Budget Mobiel

Zover ben tevreden met het gebruiken van sim only abonnement van Budget mobile. Geen probleem met verbinding in Nederland en EU landen.

Hi Aisha, Bedankt voor je fijne review! We vinden het erg fijn om te lezen dat je ervaring met budget mobiel zo goed is voor zowel in Nederland als andere landen in Europa. Dit horen wij graag terug😁. Groetjes, Natalie Budget Mobiel

Goed geregeld

Prima altijd op tijd

geen duidelijke informatie bij afsluiten contract

Toen wij hebben besloten om sim only contract af te sluiten hebben wij nergens expliciet kunnen terugvinden dat bellen in het buitenland niet mogelijk is en bellen naar buitenland ook niet, hiervoor moet je extra tegoed kopen???? Als dit op voorhand duidelijk was geweest dan hadden we dit contract niet afgesloten, nu zitten we er nog bijna 2 jaar aan vast. Let wel het gaat hier niet om het geld maar om de niet transparante communicatie, zeer kwalijk. Waarschijnlijk zal het wel ergens onder de kleine lettertjes staan of dat je via via aan deze info kunt komen, wij zijn opnieuw teleurgesteld.

Beste Olaf Moens, Wat vervelend om te horen dat er onduidelijkheid is over het bellen in het buitenland en naar het buitenland. Het is namelijk zo dat je bij een onbeperkt bellen/ sms'en abonnement, onbeperkt kan bellen van het buitenland binnen de EU naar Nederland en vanuit Nederland naar het buitenland binnen de EU heb je 100 bel minuten. Mocht dit opgaan, dan is er inderdaad extra tegoed nodig. Voor het bellen in het buitenland buiten de EU of naar het buitenland buiten de EU is er wel altijd extra tegoed nodig. U kunt dit ook allemaal teruglezen in onze fair use policy: https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy. Wij willen graag u graag helpen en kijken daarom graag mee naar de situatie. Zojuist heb ik u een mailtje verstuurd voor een telefonische afspraak. Mocht u graag telefonisch contact willen omtrent deze situatie, dan zie ik uw reactie graag tegemoet op mijn mail. Voor nu wens ik u nog een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Natalie Budget Mobiel

Ik had iets verkeert besteld en dat is op een nette manier teruggedraaid.

Hi R. L Pitlo, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je goed geholpen bent en dat het teruggedraaid kon worden😁. Groetjes, Natalie Budget Mobiel

Goede verbinding maar niet overal

Goede verbinding maar niet overal Beschikbaar, soms is traag met opstarten van verbinding

Beste Roberto, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je niet overal bereikbaar bent en dat het verbinden soms traag verloopt. Zojuist heb ik u twee keer proberen te bellen, maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Wij zouden graag met je willen meekijken of wij de oorzaak hiervan kunnen achterhalen. Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd. Als u hierop zou kunnen reageren, dan kunnen wij zo snel mogelijk het verder voor u nagaan kijken. Wij zien uw reactie graag tegemoet! 😊 Met vriendelijke groet, Natalie Budget Mobiel

Goedkoop en goed bereik

Ik heb al jaren dit abonnement en ben er zeer tevreden mee. Heb ook al sommige vrienden aangeboden om hier ook een abonnement te nemen. En dat zal ik blijven doen.

Account is zeer behulpzaam en gebruikersvriendelijk.

Budget mobiel account super geweldig TE GEBRUIKEN. Zeer gebruikersvriendelijk en aan al je wensen voorzien. SCHITTEREND!!!

Wordt niet geholpen

Heb al tijden abonnement . Nooit problemen gehad totdat jullie beloftes maken en niet nakomen. Ook blijkt dat jullie het abonnement van mijn zoon vorig jaar september stop hebben gezet maar wel elke maand betaald.

Ontevreden klant

Problem met activatie als nieuwe klant,3 dagen zonder active simkart!!! problem opgelost door chat met roboot en daarna met medewerker.Naa een maand simkaart geblokeerd.Volgens Budget mobile onbetaalde factuur.(ik heb incasso ).Nog een keer chat met roboot.problem opgelost.Een maand met Budget Mobile en ik heb zo veel problemem.

Beste Gosia, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anouck Budget Mobiel

Altijd prima verbinding

Altijd prima verbinding en snel internet. Ik ben er super tevreden mee. Ook als ik naar mijn zoon en dochter ga in Frankrijk heb ik onderweg een snelle en betrouwbare verbinding.

Hi Rob Bruijn, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je abonnement en altijd goeie verbinding hebt, ook in het buitenland 😊. Daar zijn wij blij om! Groet, Rashree Budget Mobiel

Goed geregeld, maar.

Soms moet je lang wachten naar een medewerker. En krijgt je iemand aan de lijn dan is het meestal de verkeerde nummer. Je wordt wel door gebonden. Kunnen jullie mij de juiste telefoons nummer geven. Voor energie en voor de telefoonnummer. Zou dat lukken. Mijn mail is [email protected]. Met vriendelijke groeten, Ger Fiegen

Hi Ger, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail verstuurd met meer informatie erin. Mocht je hier meer vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten! Groet, Rashree Budget Mobiel

Is gewoon altijd goed zeer te vrede

woon goed.

Hi Patricia, Bedankt voor de 5-sterren! Wat fijn dat je tevreden bent met je abonnement 😊 Groet, Rashree Budget Mobiel

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.