Goede verbinding maar niet overal

Goede verbinding maar niet overal Beschikbaar, soms is traag met opstarten van verbinding

Beste Roberto, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je niet overal bereikbaar bent en dat het verbinden soms traag verloopt. Zojuist heb ik u twee keer proberen te bellen, maar helaas kreeg ik u niet te pakken. Wij zouden graag met je willen meekijken of wij de oorzaak hiervan kunnen achterhalen. Ik heb u zojuist een mailtje gestuurd. Als u hierop zou kunnen reageren, dan kunnen wij zo snel mogelijk het verder voor u nagaan kijken. Wij zien uw reactie graag tegemoet! 😊 Met vriendelijke groet, Natalie Budget Mobiel

Goedkoop en goed bereik

Ik heb al jaren dit abonnement en ben er zeer tevreden mee. Heb ook al sommige vrienden aangeboden om hier ook een abonnement te nemen. En dat zal ik blijven doen.

Account is zeer behulpzaam en gebruikersvriendelijk.

Budget mobiel account super geweldig TE GEBRUIKEN. Zeer gebruikersvriendelijk en aan al je wensen voorzien. SCHITTEREND!!!

Wordt niet geholpen

Heb al tijden abonnement . Nooit problemen gehad totdat jullie beloftes maken en niet nakomen. Ook blijkt dat jullie het abonnement van mijn zoon vorig jaar september stop hebben gezet maar wel elke maand betaald.

Ontevreden klant

Problem met activatie als nieuwe klant,3 dagen zonder active simkart!!! problem opgelost door chat met roboot en daarna met medewerker.Naa een maand simkaart geblokeerd.Volgens Budget mobile onbetaalde factuur.(ik heb incasso ).Nog een keer chat met roboot.problem opgelost.Een maand met Budget Mobile en ik heb zo veel problemem.

Beste Gosia, Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken en ik ben blij dat we er samen uit zijn gekomen. Ik wens je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anouck Budget Mobiel

Altijd prima verbinding

Altijd prima verbinding en snel internet. Ik ben er super tevreden mee. Ook als ik naar mijn zoon en dochter ga in Frankrijk heb ik onderweg een snelle en betrouwbare verbinding.

Hi Rob Bruijn, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over je abonnement en altijd goeie verbinding hebt, ook in het buitenland 😊. Daar zijn wij blij om! Groet, Rashree Budget Mobiel

Goed geregeld, maar.

Soms moet je lang wachten naar een medewerker. En krijgt je iemand aan de lijn dan is het meestal de verkeerde nummer. Je wordt wel door gebonden. Kunnen jullie mij de juiste telefoons nummer geven. Voor energie en voor de telefoonnummer. Zou dat lukken. Mijn mail is [email protected]. Met vriendelijke groeten, Ger Fiegen

Hi Ger, Ik heb je zojuist geprobeerd te bellen, maar ik kreeg je helaas niet te pakken. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail verstuurd met meer informatie erin. Mocht je hier meer vragen over hebben, laat het ons dan gerust weten! Groet, Rashree Budget Mobiel

Is gewoon altijd goed zeer te vrede

woon goed.

Hi Patricia, Bedankt voor de 5-sterren! Wat fijn dat je tevreden bent met je abonnement 😊 Groet, Rashree Budget Mobiel

Ik ben heel tevreden met budget mobiel

Echt toppie met budget mobiel

Hi Steven, Bedankt voor je review! Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met Budget Mobiel :) Groet, Rashree Budget Mobiel

Zelfs niet 1 ster waard!

Ik heb ruim 1 week geen internet gehad dat een combi was van een storing aan het glasvezelnetwerk EN de slechte communicatie van Budget alles in 1. Gedurende deze week kreeg ik het advies om een extra internetbundel te bestellen zodat ik alsnog thuis kon werken. Deze service is mij gratis aangeboden als compensatie. Nu ontvang ik al een 2 wkn lang facturen en aanmaningen voor een bedrag van €7,50. Ik heb meerdere klachten mails verstuurd, maar totaal geen reactie! Goedkoop = duurkoop!! Neem aub geen enkele dienst af van deze kwakzalvers!!

Beste Soraya Semmoh, Naar aanleiding van uw review heb ik u meermaals geprobeerd te bellen. Helaas kreeg ik geen gehoor. Daarom heb ik u een mail gestuurd. Ik zie u reactie via de mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Amazing

Service was top tier..

Beste Toni, Wij zijn blij om te horen dat je de service als goed hebt ervaren! Wij willen je dan ook bedanken voor de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Slechtste beslissing ooit over te stappen.

Voorheen een 10GB abbo gehad met snel internet. Budget mobiel adverteerde met best geteste 5G netwerk en zulke onzin, dus voor een goede prijs overgestapt naar onbeperkt. Blijkt dat je max 5mb per seconde krijgt op onbeperkt en dit wordt meestal bij lange na niet gehaald.

Hi Stan, Het klopt inderdaad dat wij het 5G-netwerk ondersteunen, echter staat dit wel los van de snelheid. Bij het onbeperkt abonnement heb je inderdaad een snelheid van 5 Mbps. Dit staat ook in onze fair use policy. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Slecht contact

Goedemiddag, Ik ben al dagen bezig om contact te krijgen met budget mobiel viaa de robot en krijg steeds als antwoord dat ik mijn vraag anders moet stellen. Ik kom er niet door ook niet om een medewerker te spreken via chat, heel frustrerend! Mijn probleem is dat ik mijn nieuwe data tegoed niet kan zien, hij staat op nul! Dus heb ik extra data gekocht die óók niet zichtbaar is omdanks herstarten enz. Hoe kan ik in godsnaam contact krijgen hierover?

Beste W van Dijk, Wat vervelend om te horen dat je je verbruik niet in kan zien, en geen contact krijgt via de live chat op de website. Vaak wil het helpen als je bij vraag 'medewerker' intypt dat je wel direct een medewerker krijgt zodra deze beschikbaar is. De reden dat dit misschien niet goed gaat, is waarschijnlijk omdat de bot de vraag niet begrijpt. Tevens kan je ook altijd in je account op de app of website onder contact een terugbelverzoek indienen. Graag zien wij je terug in de chat om je hiermee te kunnen helpen. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Veel gb

Veel gb,s voor weinig geld. Ik heb hiervoor Odido als provider gehad, een lachertje was dat in vergelijking met Budget Mobiel.

Beste Arnold, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product. Wij waarderen de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Vlot afgehandeld

Het opzeggen van mijn abonnement was makkelijk en snel geregeld

Beste Maarten, Wat jammer om te horen dat je het abonnement opgezegd hebt. Wel fijn dat dit snel geregeld is! Wij zijn je snel weer als klant terug, wellicht in de toekomst. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

werkt perfect

nooit problemen gehad

Beste Fritz, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product, wij willen je dan ook bedanken voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Mijn ervaring met budget mobiel is goed

Alleen als je jou 4gb heb verbruikt per dag,is het moeilijk om die 1 gb gratis aan te vragen,staat niet duidelijk hoe je dat moet doen,dat zouden jullie wat makkelijker moeten maken,maar voor de rest dik tevreden

Beste Tarik, Zodra je nog 1 GB over hebt, ontvang je een sms, in deze sms wordt uitgelegd hoe je de 1 GB aan kunt vragen per sms! Wij willen je bedanken voor de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

alles goed

alles goed

Beste Mustafa, Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je abonnement! Wij waarderen de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Beste A, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product. Bedankt voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Zeer correct geholpen a1

Beste Gerard, Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Bedankt voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Redelijk goed

Bij andere providers krijg ik meer korting

Beste Jay, Zodra je bij ons een nieuwe aanmelding doet hebben vaak leuke aanbiedingen, echter bij een verlenging hebben wij helaas nog geen kortingen wellicht in de toekomst! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Niet de meest soepele ervaring, uiteindelijk toch prima opgelost.

Ondanks dat de ervaring met Budget Mobiel niet zoals gehoopt was, mede dankzij het niet lezen van de kleine letters vanuit onze kant, uiteindelijk toch tot een nette oplossing kunnen komen na meermaals contact en een slechte review.

Beste Bart, Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad. Wel fijn dat er uiteindelijk een oplossing is geweest voor het probleem. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

tevreden.

De terug bel service is super klantvriendelijk en dat maakt dat je goed geholpen wordt met het desbetreffend probleem.

Beste Bart, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Mitchell Budget Mobiel Klachtenafdeling

Alles prima

Alles prima

Beste Jan, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met ons product! Wij bedanken je voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Good offer.

Excellent offer with good connection and mobile internet.

Reguliersdwarsstraat 58 1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.