Mijn ervaring met budget mobiel is goed

Alleen als je jou 4gb heb verbruikt per dag,is het moeilijk om die 1 gb gratis aan te vragen,staat niet duidelijk hoe je dat moet doen,dat zouden jullie wat makkelijker moeten maken,maar voor de rest dik tevreden

Beste Tarik, Zodra je nog 1 GB over hebt, ontvang je een sms, in deze sms wordt uitgelegd hoe je de 1 GB aan kunt vragen per sms! Wij willen je bedanken voor de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

alles goed

alles goed

Beste Mustafa, Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je abonnement! Wij waarderen de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Beste A, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons product. Bedankt voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Zeer correct geholpen a1

Beste Gerard, Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Bedankt voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Redelijk goed

Bij andere providers krijg ik meer korting

Beste Jay, Zodra je bij ons een nieuwe aanmelding doet hebben vaak leuke aanbiedingen, echter bij een verlenging hebben wij helaas nog geen kortingen wellicht in de toekomst! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Niet de meest soepele ervaring, uiteindelijk toch prima opgelost.

Ondanks dat de ervaring met Budget Mobiel niet zoals gehoopt was, mede dankzij het niet lezen van de kleine letters vanuit onze kant, uiteindelijk toch tot een nette oplossing kunnen komen na meermaals contact en een slechte review.

Beste Bart, Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad. Wel fijn dat er uiteindelijk een oplossing is geweest voor het probleem. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

tevreden.

De terug bel service is super klantvriendelijk en dat maakt dat je goed geholpen wordt met het desbetreffend probleem.

Beste Bart, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Mitchell Budget Mobiel Klachtenafdeling

Alles prima

Alles prima

Beste Jan, Wat goed om te horen dat je tevreden bent met ons product! Wij bedanken je voor de review! Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Good offer.

Excellent offer with good connection and mobile internet.

Teleurstellen klantenservice !

Het aanvragen van een simonly ging prima, het gebruik ook. Totdat mijn telefoon werd gestolen. Budget Mobiel is telefonisch niet bereikbaar, via chat de sim laten blokken. Dan zou je verwachten dat er een nieuwe komt.... Helaas dat moet je zelf regelen en eerst €5,00 betalen anders gebeurt er niets. Hoe moeilijk kan het zijn om je klant een beetje te ontzorgen en gewoon een nieuwe simcard op te sturen. Er loopt al jaren een incasso, dus waarom deze niet gewoon incasseren? Een verlenging zit er voor mij in elk geval niet in, en ga daarom ook zeker niet kijken voor energie en TV bij Budget. Gemiste kans!

Beste Rob, Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad met onze klantenservice, zodra je een nieuwe simkaart aanvraagt, klopt het inderdaad dat de kosten hiervoor 5 euro zijn. Zodra je de simkaart laat blokkeren is het inderdaad niet zo dat er direct een nieuwe simkaart besteld wordt dit gebeurd pas als je dit aanvraagt. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Is echt incompetente medewerkers

gedurende 5 dagen moest mijn nummer worden overgezet naar uw abonnement, waarbij het nummer behouden bleef. Ik weet niet waarom het nummer zelfs nu niet actief is en in het systeem staat dat het het abonnementsnummer is en dat het actief is. Maar al de 5e dag werkt het niet en kan ik niet bellen en ook niet internetten. Het probleem is zelfs na tientallen urenlange discussies in de chat niet opgelost. Ik krijg al 5 dagen te horen dat het wordt opgelost. Maar zo is het niet opgelost, al mijn consumentenrechten zijn geschonden. voor dergelijke diensten zou ik geen enkele ster geven!!!!

Beste Victoria, Wat jammer om te horen dat er wat problemen waren bij het overzetten van je nummer. Echter kan het wel eens voorkomen dat het technisch niet helemaal goed gaat waardoor dit doorgezet moet worden door de technische dienst, en soms kan dit even duren. Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost en dat je gebruik kunt maken van onze producten. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

tot nog toe gaat het goed ben nog niet lang gebruiker kan niet een goed oordeel geven.

Beste John, Wat fijn om te horen dat je tot nu toe tevreden bent met ons product! Wij willen je dan ook bedanken voor de review. Groetjes, Kelly - Budget mobiel

Goede ervaring!

Geen problemen. Ben tevreden.

Beste Frans, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je budget mobiele abonnement. We waarderen je review! :) Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Ben zeer te vreden alleen soms weinig bereik maar dat hangt ook een beetje van de plek af

Beste Lemyea, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je budget mobiele abonnement. Het kan soms inderdaad voorkomen dat het bereik op sommige plekken wat minder is, dit kan veel verschillende oorzaken hebben. Mocht je hier veel last van hebben mag je altijd even contact met ons opnemen in onze Livechat zodat we met je mee kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Ik ben super blij met budget Mobiel

Beste Angela, Wat fijn om te horen dat je blij bent met je budget mobiele abonnement. Wij zijn ook erg blij met jou als klant :) Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

Gewoon goed

Nooit geen problemen wat betreft verbindingen e.d. Goed contract.

slechte service

Nieuwe Abenement bij jun besteld. Kon mijn oude nummer niet mee nemen. Dus oude abo zoude hun opzeggen. Na 3 keer contact opnemen is het abenement nog steeds niet opgezegt en willen de mij voor twee abenementen laten betalen terwijl ik mijn nieuwe sim nog niet eens heb aan geraakt. Bovendien staat er dagelijks dat mijn abenement afloopt op die betreffende dag. Maar als je dan belt komen ze steeds met een nieuwe dag aanzetten. Slechte service. Ben er veel tijd aan kwijt en betaal nu dubbel. En als je dan 20 gb hebt verbruikt en een film kijken kan je iedere 10 min. Bundel smssen voor nieuwe data. Leuk film kijken is dat.

Beste Inge, Wat jammer dat u onze diensten zo heeft ervaren. Ik heb u zojuist een mail gestuurd graag ontvangen wij een reactie op de mail zodat wij telefonisch met u in contact kunnen komen. Met vriendelijke groet, Kelly - Budget mobiel

Oplichterij

Ik heb eerder een abonnement gehad van 2 jaar lang die mijn mijn vader betaalde nu 3 dagen later neem ik mijn eigen abonnement precies dezelfde eerst kreeg ik een bericht dat ik na 40gb mijn vertraagd maar wel veder kan blijven internetten nu krijg ik een bericht na 4gb kan ik helemaal niks meer kijk die verschil en er zitten maar 3 dagen tussen en niemand heeft mij dat vermeld dat het nu anders zit dan had ik geen abonnement hier genomen nu zit ik er 2 jaar aan vast. En geen ene medewerker weet iets heel teleurstellend dit.

Beste Chanel, Wat vervelend om te horen dat er verwarring is ontstaan over uw internet bundel. Het abonnement met 40 GB is een oud abonnement vanuit Robin Mobile. Omdat wij Robin Mobile hebben overgenomen zijn wij gestopt met deze bundel aan te bieden. De klanten die dit abonnement nog hebben kunnen hier nog gebruik van maken, alleen nieuwe aanmeldingen voor onbeperkt zijn voor het Budget mobiele onbeperkte abonnement. Met het abonnement Budget Mobiel Onbeperkt heeft u onbeperkt bellen, sms en mobiel internet in Nederland. In Nederland kunt u per dag (00:00-23:59 uur) 4 GB gebruiken. Is deze 4 GB op en krijgt u een sms dat u 100% verbruikt hebt? Dan kunt u het direct gratis met 1 GB aanvullen door een SMS te sturen met de tekst "bundel" naar 7171. Wanneer de nieuwe dag start, heeft u weer opnieuw 4 GB. Bent u in het buitenland (binnen EU) dan kunt u tot 21 GB per maand verbruiken. Is de 21 GB op, dan kunt u vanaf dat moment Extra Internet EU bijkopen via de Budget Mobiel app en/of MijnBudget. Zie ook https://www.budgetthuis.nl/mobiel/fair-use-policy Ik hoop u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een fijne dag! Met vriendelijke groet, Anouck Budget mobiel

bedriegerij

je bestelt een symonly contract met onbeperkt data staat ook duidelijk op de pagina en dan krijg je een daglimiet van 4gig , waar slaat dit op!!! en op de site word dit ook niet vermeld

Beste Jan, Wij hanteren een daglimiet van 4GB om excessief internetverbruik te voorkomen. Natuurlijk willen wij de mogelijkheden zo onbeperkt mogelijk houden en daarom kunt u heel simpel en gratis een sms'je versturen naar 7171 wanneer u een keertje door de 4GB heen gaat. Zojuist is er met u gesproken en is het hopelijk wat opgeklaard! Met vriendelijke groet, Budget Mobiel, Management

Altijd goed zonder problemen.

Ben ik tevreden met budget mobiel, budget all in en budget energie. Altijd goed geregeld snel probleemen opgelost, vriendelijke personeel.

slechts 4 gb per dag bij onbeperkt... dat merk je pas na afsluiten contract

Je denkt: Fijn! Onbeperkt data. Dat is dus niet waar. Dan denk je: ik bel ze even. Vergeet het maar totaal onbereikbaar per foon. Chatbot werkt kut. Ik ben in een verzwelgend drijfzand geraakt bij Buget. NIET DOEN !!!!!!

Super fijne bundel

Geen toevoeging

Onbeperkt

Nvt

Stabiel internet maar...

Kpn stabiel internet Maar te traag voor deze tijd plus weer een prijs verhoging van 2euro, voor 2 euro meer heb je 500mbit bij een andere provider. Helaas overgestapt naar een ander unlimited internet provider die veel sneller is. Ik beveel het wel aan, aangezien het gewoon stabiel is en geen zorgen dat je over je limiet gaat.

Beste Raymon, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over onze snelheid. Wij hebben dit inderdaad vaker gehoord, en bieden daarom sinds vandaag meerdere abonnementen aan, met ook een hogere snelheid! U bent helaas al overgestapt, maar wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Wij vinden het fijn om te horen dat u ons desondanks de snelheid, alsnog aanbeveelt. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Budget Mobiel Klachten, Jip

Verlengen van maandelijks abo kan niet

Bij het verzoek om te verlengen van een maandelijks abonnement kreeg ik te horen dat dat niet kan. Opnieuw een nieuwe simkaart aanschaffen en opstartkosten a 15 euro. Zo maak je het verre van aantrekkelijk om klanten te behouden. Daarnaast ook slechte ontvangst. Gaat via het KPN netwerk wordt gezegd maar met KPN netwerk was ontvangst stukken beter. Geen budget meer hier.

Beste Pim, Ik vind het erg jammer om te horen dat u verkeerd geïnformeerd bent, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wij bieden zeker opties aan voor verlengen, zonder extra kosten uiteraard. Mocht u nog graag telefonisch contact met ons willen om de situatie te bespreken, verneem ik graag van u. Met vriendelijke groet, Jip, Budget Mobiel Klachten

Reguliersdwarsstraat 58

1017BM Amsterdam

020 2055555

Over Budget Mobiel

Hallo, wij zijn Budget Mobiel, onderdeel van Budget Thuis. Aanbieder van sim only abonnementen voor mobiel bellen, sms’en en internetten via het betrouwbare KPN-netwerk. We zorgen dat het werkt en dat je er dus geen omkijken naar hebt. En dat tegen een zo laag mogelijke prijs. Combineer je onze producten Budget Energie, Budget Alles-in-1 en Budget Mobiel? Dan profiteer je elke maand van combikorting. Bovenop de al lage prijs voor Internet & TV en Sim Only.