Pluspunten

goede service snel levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

niks

Pluspunten

Snelle levering ; goed telefonisch advies

Pluspunten

Goede producten. Goede levering, Degelijk verpakt en veel informatie. We zijn Tai Chi Apeldoorn Bron van Geluk en ik docent Douwe Geluk en mijn leerlingen bestellen met enige regelmaat bij vechtsportwinkel.com

Het assortiment mag iets breder. Wat duidelijkere beschrijvingen en betere foto's.

Pluspunten

Goede advies omtrent kwaliteit diverse producten

Pluspunten

Snelle efficiënte levering van het artikel. Gelukkig geen overbodig gebruik van plastic in de emballage.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks

Waardeloze webshop. Bestel hier nooit meer. Op donderdag hier besteld zodat spullen zaterdag volgens hun site binnen zouden zijn, omdat ik deze snel nodig had. Zaterdag: niks. Dus ik een mailtje gestuurd: geen reactie. Kijk ik op de site, zou de 2de poging op dinsdag verzonden moeten worden. Dinsdagavond 19:00: nog steeds niet eens verzonden! In plaats van zaterdag binnen, is hij dus dinsdag nog niet eens verzonden! Loze beloftes dus. Maak geen beloftes die je niet waar maakt!

Deze klant heeft besteld op donderdag 24 mei om 12:30 en heeft op 31 mei zijn levering ontvangen. Een van de artikelen was niet op direct voorraad en wel als zodanig geconfigureerd in de webshop. Wij hebben dit aangepast. Wij begrijpen dat een klant teleurgesteld kan zijn als een levering langer duurt dan verwacht. Echter een beoordeling met een "1" vinden wij erg kort door de bocht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goedkope producten

Bij falen van een product laten ze het volledig aan de fabrikant zijn kant liggen. Handschoenen zijn januari dit jaar binnen gekomen en worden netjes onderhouden. Dit merk staat bekend om hoge kwaliteit en zou niet na 5 maanden gebruik mogen gaan inscheuren. Vechtsportwinkel weet geloof ik niet echt wat voor producten zij verkoopt gezien de kennis die zij menen te hebben over dit merk dat eigenlijk als topmerk bekend staat

Wij hebben voor deze mevrouw een garantieprocedure opgestart om na te gaan of de gebreken die zij waarnaam op haar handschoenen onder de fabrieksgarantie kon worden verhaald. Door de zeer hoge intensiteit van het gebruik, de lange gebruiksperiode, gebruik van leerspray en minimale afwijkingen op het product is deze claim niet gehonoreerd. Er is geen sprake van een ondeugdelijk product dat niet meer functioneert. Wij hebben deze mevrouw na afwijzing netjes geïnformeerd en een kortingscode geboden ter compensatie.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed product

Verzendkosten waren meer dan het product zelf, best wel onzin in my opinion

Pluspunten

Super snelle levering en netjes verpakt

Pluspunten

Het artikel was er op tijd zo als vermeld werd.

Pluspunten

super snelle levering! top

Pluspunten

Levering volgens afspraak. Netjes op tijd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bezorging van de bestelling heeft meer dan 2 weken geduurd. Geen communicatie vanuit vechtsportwinkel.com over vertraging

Wij hebben de heer K. in het hele traject netjes en snel beantwoord via de mail. Wij herkennen ons dan ook niet in het verwijt dat er geen communicatie zou zijn. Er is getracht om in contact te treden met hem over deze recensie, maar daar is niet op gereageerd.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goede producten, goede levering en erg goede service

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en mooie vechtsportspullen

Pluspunten

Makkelijk te bestellen. Snelle en correcte levering!

2 sterren: slechter dan verwacht

dit artikel kon veel sneller geleverd worden verstuur in een grote doos terwijl het een brievenpost mogelijk was.

Het product past niet in de brievenbus en dus kan het niet per briefpost verzonden worden. Dat weten wij uit ervaring. De grootte van de doos speelt geen rol bij de snelheid van de levering mbt pakketpost.

Pluspunten

Ik vind de service, buitengewoon. Zie ik niet zo vaak meer. Super tevreden. Ook over de artikelen.

Pluspunten

Pluspunten

Prima op tijd geleverd