perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle levering 1,5 dag na bestelling en goede prijs kwaliteid verhouding, top zaak in mijn optiek

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Levertijd volgens afspraak

maatvoering van producten komt totaal niet overeen met de werkelijkheid, wordt ook geen moeite gedaan om dit te verbeteren. Men komt niet verder dan "stuur maar terug" , daar door heb ik geen passend product ontvangen.

Wij zijn met deze klant in contact getreden over een mogelijke oplossing van deze kwestie. Als Vechtsportwinkel staan we namelijk achter onze producten. Volgens onze eigen check komen de maatvoeringen op de website overeen met de werkelijkheid. We meten dit specifieke product na en het is getoetst aan internationale maatstandaarden. Daar hebben we geen verschil in kunnen vinden. Ondanks de door ons genomen moeite om tot op een oplossing te komen met meneer, ging de klant daar niet op in. Zodoende hebben wij deze kwestie niet kunnen resolveren.

Pluspunten

Supersnelle levering!

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Swift and professional customer service, easy to order, and very kind and helpful employes! Keep up the good work.

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

vlotte levering correcte beschrijvingen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

UItstekende service. Bij het bestellen van het Adidas taekwondopak was er wat onduidelijkheid. Mijn vragen werden via e-mail én telefoon voortreffelijk afgehandeld. Ik heb nu het goede product en ik ben er heel blij mee.

Levertijd zou van mij persoonlijk iets sneller mogen, maar even wachten is niet erg. Daarnaast de foto's en de omschrijvingen van de producten up-to-date houden.

slechter dan verwacht

Deze klant woonde op een relatief nieuws adres. Dit was lastig voor de bezorgservice. Na telefonisch contact gehad te hebben met de klant hebben we het pakket op een alternatief adres laten bezorgen. Het is op 25 oktober bezorgd op het alternatieve, afgesproken adres.

zeer slecht, onaanvaardbaar

De klant heeft een onjuiste postcode ingevoerd. Na contact te hebben gehad met de klant is het pakket op 24 oktober bezorgd op het juiste adres. We hebben geprobeerd in contact te treden met de klant over deze recensie, maar daar is niet op gereageerd.