Netjes afgeleverd.

De rollator bevalt prima allen de rugsteun heeft klem gezeten en heeft een klein deukje.

Makkelijk

Je weet wat je wilt,zit het er tussen dan bestellen. En het past.

Prima product

Snel geleverd, heldere communicatie

niet goed

Rollator teruggestuurd i.v.m. geblokkeerd wieltje. Wachtende op terug storting betaald bedrag

Snelle en uitstekend verzorgde levering

Dankzij de geleverde 4 nieuwe remkabels heb ik twee oude rollators weer in superveilige nieuwstaat gebracht

Bij een vraag digitaal binnen een paar uur geholpen

fijne betaalbare rollator

levering conform internet afbeeldingen en binnen 2 dagen Prima verpakking. Rollator is makkelijk in gebruik, stabiel, zeer eenvoudig in hoogte aan te passen, opgevouwen past het heel goed in de kofferbak van de auto Kortom, ik ben erg tevreden.

Duidelijke webshop met een groot assortiment. Vlotte levering . Goed verpakt. Een echte aanrader!

Onbetrouwbaar bedrijf. Koop hier niets!

Wat onderdelen besteld voor de rollator van mijn schoonvader. Betaald maar zijn niet geleverd. Uiteraard gereclameerd, maar brievenbus pakketjes mogen niet worden betwist??? Ondertussen kan mijn schoonvader al een week zijn stoel niet uit.

Goede ervaring netjes en snel geleverd.

Goede ervaring netjes en snel geleverd.

Snelle verzending

snelle levering en de juiste artikelen

Een ruime keuze aan hulpmiddelen en aanverwante artikelen.

Super service!

Na 5 dagen ziekenhuis onderweg naar huis even contact opgenomen; zonder rollator lopen lukte helaas niet en kon er op korte termijn geeneen lenen. Maar het was net na 15.00 dus was benieuwd of ze misschien toch nog een rollator mee konden sturen met PostNL; en dat kon! De volgende ochtend werd de rollator geleverd. Echter bleek bij thuiskomst dat wij er in onze kring toch 1 konden lenen dus heb deze retour gestuurd omdat het, gelukkig, met mijn 35 jaar maar kort nodig zou zijn. Ook het retourneren ging makkelijk; retourformulier zat in de doos dus niet moeilijk doen door zelf te moeten printen… op vrijdag geretourneerd en een paar dagen later al een mail dat de retour goed ontvangen was en uitbetaling spoedig zou volgen. Al met al heel snel en netjes; zowel de levering als de retour. Dus mocht ik er ooit 1 permanent nodig hebben dan weet ik waar ik moet zijn! Want ook qua prijs zijn ze netjes! Zeker tov de winkel in het ziekenhuis….

Goede producten, communicatie laat te wensen over.

Na bestelling al snel een track en trace code ontvangen. Daarna bleef het pakket als niet ontvangen staan bij PostNL. Telefoon wordt niet opgenomen (meerdere pogingen gedaan). Drie keer een email gestuurd. Na de derde email kreeg ik uiteindelijk snel het antwoord dat het product niet op voorraad was en dat daarom de zending vertraagd was. Mijn tip: laat de klant weten dat de verzending vertraagd is (natuurlijk met de reden erbij). Dan weet de klant wat er aan de hand is en zit deze niet onnodig thuis te wachten en wordt ook niet ongerust. Product was overigens perfect.

Gewoon goed en snel.

Voldeed volledig aan de verwachtingen.

Ik ben blij met m'n rollator en stok. En met de aflevering

Ik had een verkeerd artikel in de doos, maar dat was met een dag omgeruild. Super. De tas die ikbesteld heb zag er mooi en stevig uit. Een cadeau voor mijn moeder.

Wiel voor rollator besteld en snel geleverd

Het wiel was snel geleverd

Overzichtelijke website en snelle levering.

Eerlijk en betrouwbaar

Er was wat fout gegaan met de betaling,maar dat is netjes opgelost.

Duidelijk!

Had een onderdeeltje nodig, dit moest ik op de gok doen daar ik geen relatienummer had. Goed naar de foto's gekeken en een gokje gewaagd. De volgende dag al ontvangen en meteen gemonteerd. Paste perfect en de rollator rijdt weer als nieuw. De gebruiker van de rollator is super blij. En daar doen we het voor!

De bestelling was zo geregeld en de levering was snel

Vlotte orderbehandeling

Duidelijke website