Dit is mijn derde rollator die ik bij jullie koop . De eerste heb ik cadeau gedaan en de 2e werd te zwaar , dus hoop ik hier weer plezier van te hebben omdat hij lichter van gewicht is.

Ik heb gebeld om advies en snel besteld bedankt voor de snelle afwikkeling

Gewoon geholpen worden zoals het hoort pluim voor jullie.

Had zelf verkeerde onderdeel besteld maar na een telefoontje werd er snel een nieuwe geregeld... echt top

Gebruiksvriendelijk en lichtgewicht

Zeer makkelijk in gebruik.

tevreden

accessoire gevonden en zeer tevreden

Duidelijke web side Snelle levering top Ik hoop meer zaken met jullie te kunnen doen. Mvg rijwielbedrijf Jo de block

Prima service en levering

Binnen gesteld termijn geleverd en direct antwoord op gestelde vraag.

goede service

Goede service.

Komen de afspraken na. De volgende dag geleverd.

Fantasties

Ik heb voor twee buur rouwen lagers voor hun rollators besteld en gemonteerd, ze kunnen weer veilig over straat, namens ons hartelijk dank

snelle en goede service

heb al 2 x een rollator gekocht voor mijn vrouw en ze is er zeer tevreden mee bestellen voor 15.00 andere dag in huis

Producten geleverd.

Op de productpagina was te zien dat er imbusboutjes bijgekocht moesten worden met een prijs van €1,- per stuk. Dat is al aardig aan de prijs. Als dan blijkt dat er 2 schroeven geleverd worden, is €2,- zeer duur betaald.

Goede snelle afhandeling enbezorging

Lekker snel bezorgd. Maar nog belangrijker, de wielen die ik had besteld voor mijn vrouw haar rollator zijn super. Hiervoor had ze harde banden en die maakten behoorlijk veel lawaai op straat. Deze zachte bandjes daarentegen hoor je amper.

Makkelijk in bestellen en supersnelle levering

snel en goed

goed produkt en een snelle levering

Vriendelijk en goede servicd

Perfect en zeer duidelijke info op de site. Snelle en correcte levering van het bestelde en zeer aantrekkelijke prijzen.

Snel geleverd.

Goede en snelle levering

Zeker niet goedkoop

Snel en deskundig

Bestellen snel en ook antwoord op de vraag , welke maat ik koest hebben

Snel, correct, naar volle tevredenheid.

Heel tevreden, rollator was keurig beschermd en verpakt, zéér snel gebruiksklaar te maken. Kortom, een zeer tevreden klant. Vriendelijke groet, Bert van de Loo, Zeddam.

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering

Goede en snelle service en levering.

Mijn moeder wilde een lichtere rollator voor onderweg. Zondagavond besteld. Dinsdag al in huis. Prima.