100%

correcte en snelle levering

positieve ervaring

Goede ervaring

NVT

Vakkundig en eerlijk advies.

Ik was met mijn moeder in de winkel in Den Haag na een teleurstellende service bij een ander bedrijf. Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen, met een goede uitleg. Niet alleen maar gericht op verkopen, maar op wat past bij mijn moeders wensen. We hebben een goed gevoel en alle vertrouwen in deze winkel.

Snelle en accurate levering

De handvatten voor de rollator moet ik nog monteren, maar ze lijken mij wel goed te zijn.

perfect.

Volgende dag al in huis netjes verpakt. zeer duidelijke website.

Goede service en bij vragen snelle reactie

Fijne service snelle reactie op vragen.

Duidelijke website

Geweldig. Een mailtje met je vragen en bestelling en alles wordt geregeld

zijn goed

Zelfs, toen er even wat storingen met het transport waren, werd een en ander snel geregeld, al moest ik zelf even op die storing attent maken.

geen op of aanmerkingen

Was super geleverd ga vooral zo door.

GOEDE VOORLICHTING AAN DE TELEFOON

Kwam toevallig uit bij de Rollatorwinkel. Belde en kreeg uitgebreid voorlichting. Ging zelfs over de prijsgrens heen die gesteld had . Prima verkoper . Lekker Haags accent !

Redelijk goed

Mijn bestelling van 2 artikelen was niet goed gelezen, kreeg selchts 1 artikel opgestuurd. na een telefoontje direct excuus en 2 de artikel werd opgestuurd. Misschien éénmalig foutje wel snel en netjes opgelost.

Prima.

Correct volgens afspraak

top website

plotseling had ik ten gevolge van een val een hulpmiddel nodig. Het internet afgezocht naar een rollator. Gelukkige kwam ik al snel terecht op de website van de ROLLATORWINKEL.COM Snel had ik mijn hulpmiddel gevonden. De bestelling werd gedaan en door de ROLLATORWINKEL.COM supersnel geleverd. de kwaliteits & prijsverhouding is uitstekend.

Goede ervaring met de Rollatorwinkel

Heb een kabel voor een rollator besteld dit bleek de verkeerde uitvoering, gebeld met een medewerker die mij doorverbond met degene die er meer vanaf wist die vertelde mij dat ik de verkeerde kabel had en kon deze de andere dag omruilen. Prima service.

heel goed

netjes te woord gestaan

Ruime keuze en snelle levering

Groot aanbod voor een goede prijs, de rollator kwam netjes verpakt aan.

Fijne fysieke winkel. Zeer ruime keuze

Een ultra licht model gevonden. Betaalbaar en goed. Kundig personeel met aandacht.

Snelle bezorging en duidelijke site

Snelle bezorging en duidelijke site

Luchtbanden laten monteren op onze rollator

Heel snel geregeld en de rollator trilt niet meer zo erg.

Is gewoon goed

Heel erg goed