Perfect!

Kreeg gelijk antwoord op mn vraag. Onderdeel kon afgehaald + per post verzonden worden.

prima service

geen woorden, maar daden

het bestelde direct en correct geleverd.

mijn volgende bestelling ook weer van rollaterwinkel.com

Goede winkel voor van alles!

Hulpvaardig en netjes, helaas was mijn bestelling niet compleet en het was al einde van de dag, toch hebben ze ervoor gezorgd dat het missende onderdeel volgende dag binnen was.

Fantastisch!!

Snelle levering, leuke prijs, niets teveel gezegd, alles klopt!!

Het is een fijne website, heb snel gevonden wat ik nodig had. Het paste perfect voor een oude rollator van mijn oma. Alleen vond ik het wel lang duren , voor dat het artikel binnen was.

Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Ik heb andere wielen besteld voor de rollator van me schoonmoeder, toch maar even gebeld om zeker te zijn dat de wielen zouden passen. De medewerker wees me erop dat ik voor de achterwielen langere verloopstukken nodig had, hij heeft aangeboden om deze gratis te monteren op de wielen. De wielen de volgende dag ontvangen, voorgemonteerd met de verloopstukken. Wat een service van deze vriendelijke man. Nogmaals bedankt, deze winkel is echt een aanrader, duidelijke website, makkelijk bestelproces en snelle levering!

kei goed

precies zoals ik had verwacht.

Een zeer goede service!

Prima,juiste product en snelle levering.

De wieltjes van de rollator zijn op uw duidelijke site snel te vinden.

Zeer goede service

Rollator paraplu besteld waarbij stiksel niet goed genaaid was. Na een telefoontje werd de volgende dag keurig een andere bezorgd.

Volgens afspraak de volgende dag bezorg

Een onderdeel besteld voor een rollator die volgens de winkel in het ziekenhuis niet te krijgen zou zijn gevonden en besteld. De rollator is weer gerepareerd en kan weer een paar jaar mee.

Duidelijke site, snelle en duidelijke afhandeling, retourbon bij de initiële zending. Kortom: prima service! Alleen de foto's op de site mogen iets beter (en/of meerdere foto's).

Zeer goede service

Had anatomisch gevormde handvatten besteld, kreeg egonomische gevormde handvatten. Een belletje en dezelfde dag werd kosteloos de juiste handvatten geleverd. Dat is pas klantvriendelijk en een top service.

vlotte service

duidelijke site, vlotte zending en keurig verpakt

Snelle service, de rollatorzitting was gemakkelijk te plaatsen

Snelle service, heel gemakkelijk te bevestigen ik ben er erg blij mee

Snelle correcte levering

ZEER GOED BEDRIJF

HELE GOEDE ERVARING, HET GEKOCHTE PRODUCT DE VOLGENDE DA IN HUIS.

Kleine dingetjes besteld

Kleine dingetjes besteld,duidelijke website. Op tijd geleverd.alles was volgens verwachting.

zeer slechte verbinding laat bij het inbrengen van de handen los.

De handmoffen voor de rollator gaan bij het inbrengen van de handen heel gouw los

Snelle levering en netjes verpakt en wat you are is wat you get.

Makkelijk te bestellen. Duidelijk omschreven en een snelle service. De prijs van de rollator had iets goedkoper mogen zijn en in meer kleuren, maar ik ben er blij mee.

snel en niet te duur