Je besteld wat je nodig hebt en een paar dagen later ligt het in de brievenbus. Prima dus.

Geweldige service

Service is heel goed en snelle levering . Ging iets fout met iDeal betaling maar werd gelijk opgelost

levering na 4 weken zonder email bericht ofzo

Helaas zonder email bericht de levering pas na 4 WK geleverd.

Beste Ingrid Bij dit artikel staat ten tijde van uw bestelling : levertijd 4 weken Het artikel is aan u verzonden binnen deze termijn met een email inzake de track en trace. Wellicht heeft u de levertijd over het hoofd gezien bij het plaatsen van uw bestelling. Wij zullen kijken of dit iets duidelijker vermeld kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak. Wel hopen wij dat de door u bestelde tas verder naar wens is en u er veel gemak van heeft.

snel zonder enige service

linker "stang" zit een wiebel en geen idee hoe dat te verhelpen is

Beste John Mocht het product niet naar wens zijn of defecten vertoont kunt u ons ten alle tijden even een bericht per email sturen. dan kunnen wij een oplossing aandragen of een retour inzetten. Wij hebben naast dit bericht (via beoordelingsportaal) geen eerdere correspondentie van uw kant mogen ontvangen. Hierdoor is het vrij lastig een probleem adekwaat op te lossen. Wij zullen even contact met u opnemen om een gepaste oplossing te bieden.

Zeer snelle levering

Goede garantie voorwaarden.

Zeer betrouwbaar en goed.

Hoi,heb onderdelen besteld bij de webshop,alles prima geregeld! Je word goed op de hoogte gehouden via mail,levering op tijd afgeleverd,beveel deze winkel echt aan,heb geen enkele negatieve opmerking. Ga zo door. HG Harrie

perfecte afspraken en levering

perfecte afspraken en levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede en snelle levering

Goede ervaring

Snelle levering en informatieve website

De door mij bstelde rollatorhandvatten pasten perfect en zaten zonder gedoe met lijn en/of schroeven goed vast.

Goede service en bereikbaar

Goede service en bereikbaar

Snelle, correcte levering

2 nieuwe wielen besteld voor de rollator van mijn moeder, werden snel geleverd, makkelijk te monteren, dus zij kan weer veilig lopen.

mooie snelle service

de volgende keer bestel ik weer hier .

Geen op of aanmerkingen.

Goede ervaring

Prima snelle service

De eerste keer dat ik een bestelling plaatste was ook direkt goed en snel.

Zeer goed geholpen

Goede service en op tijd geleverd

Alles netjes en op tijd geleverd

Zeer snelle levering.

Na bestelling rollator zeer snel thuis geleverd gekregen. Goede en lichtgewicht rollator, en conform mijn bestelling in de juiste kleurstellingen geleverd.

Snelle service,goed product Zeer tevreden

zeer snelle levering

vandaag besteld de volgende dag al in de bus is waargemaakt

afspraken nagekomen

Bestelling kwam op tijd binnen goede site

Geweldig assortiment onderdelen!

Tweede keer onderdeel besteld en voor bijna alle bestaande rollators is alles op voorraad en snelle levering plus keurig verpakt. Heel erg tevreden!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede communicatie

Prima op de hoogte gehouden van verzending van de rollator ben zeer tevreden