zeer tevreden.

netjes en snel geleverd.

Het bestelde artikel werd zoals beloofd de volgende bezorgd.

besteld en vlot geleverd.

Had spullen besteld voor rollator, omdat die niet meer ersteld kon worden. Het benodigde besteld, vlot geregeld allemaal en prima afgehandeld.

Uitstekend!!!

Snel en precies wat ik nodig heb. Prima (b)verzorg!!

Ik ben tevreden goed geholpen

Great service

The items were received in perfect condition and on time really great service would definitely recommend to any other customers. Well done.

top aanbod en service

- ruim aanbod aan rollators en onderdelen hiervoor - scherpe prijzen - snelle reactie van de klantendienst - snelle en correcte levering

Goeie service Netjes geholpen Bij fabriek fout Netjes een nieuwe gestuurd Dus zeer tevreden Bedankt !!!!

Snel geleverd niet te duur en zeer goede service

Voldoet aan volledig aan beschrijving

Heel stabiel en makkelijk inklapbaar .

Prima levering

Mooie rollator ontvangen, dus zeer tevreden!

Fantastich

Doordat ik een rollator van mijn overleden schoonmoeder heb gekregen, zijn en is dit bedrijf mij heel erg goed over gekomen. Daar is aandacht aan besteed om te luisteren. Ook nog eens gebeld dat iets niet paste ...kan ik dit zomaar retour versturen. TOPPY.

Snelle en correcte levering

Had een onderdeel nodig voor de rollator van mijn moeder. Snel gevonden op internet (bij rollatorwinkel). Duidelijke omschrijving, zodat ik met gerust hart het onderdeel kon bestellen. Snelle en correcte levering volgde. Prima!

prima service, snel en behulpzaam

Degelijke rollator gekocht voor een nette prijs. Er was een klein dingetje wat bij de productie niet goed was gegaan, maar was na 1 mailtje opgelost. Door helpdesk direct vriendelijk geholpen en het artikel binnen 1 dag nagestuurd gekregen. Kan rollatorwinkel uit ervaring aanraden.

Erg tevreden

Snelle en perfecte levering van de rollator basic titanium. Het is een goede en stevige rollator tegen een hele mooie prijs. Ook telefonisch kontakt was makkelijk. Wel even anders als bij Tom Zorg. Daar ging alles niet zo soepeltjes !!! Dus beter bij de rollatorwinkel kopen, dat scheelt u een hoop zorgen en irritatie.

perfect

perfect

Goede en snelle levering

Bestelde lagers snel geleverd en passen perfect

Super tevreden

Super tevreden

Het leveren duurde enkele dagen later als aangegeven op de site

Verder alles naar wens

alleen website.

De Drive paraplui is heel prettig. Het zou goed zijn, als er een handleiding zou bijzitten, hoe de paraplui moet worden bevestigd.

Simpel bestellen, snel in huis, past perfect

Simpel bestellen, snel in huis, past perfect.

Het was goed verpakt en snel geleverd

Prima service klantvriendelijk

Zeer nette rolstoelrollator binnen gehad keurig verpakt zeer goede service

Bestelling super snel geleverd