GOEIE SERVICE

GOED ADVIES EN VRIENDELIJK GEHOLPEN

Uit de kunst

Snel en brievenbus verpakking

Geweldige ondersteuning na een heftige corona periode.

Door deze rollator voelde ik me weer vrij en vertrouwd om te gaan lopen na een heftige tijd van corona te hebben meegemaakt.

Snelle levering, hoge kwaliteit

Heel mooie en goede rollator, mijn moeder durft hierdoor eindelijk gebruik te maken van een rollator. Prima aankoop.

Keurig en op tijd geleverd.

De spullen waren er de volgende dag en alles klopte

heel fijn!!

top rollators...super licht en handig

Top bedrijf

prima gegaan

Gemakkelijke website en snelle levering.

Ik kon mijn product eenvoudig vinden. De levering was goed verpakt en snel

Ben heel tevreden

Netjes bezorgd . Ben zeer tevreden met mijn rollator.

Gied en snel.

Snelle levering en kon mijn rolator weer gebruiken. Blij

Groot aanbod en snelle levering

Trage levering

Een deal met de afspraak dinsdag in huis. Dinsdag geen rollator. Woensdag de belofte dat hij zou komen. Woensdag geen rollator.(geld uitgave voor rollator verhuur voor 1 dag) Zelfs morgen(donderdag) staat hij niet in de planning bij DHL. Donderdag ??? Vrijdag??? Wat gaat hier mis? Belofte niet kunnen waarmaken en totaal geen snelle levering dus bij het verkeerde bedrijf een deal gemaakt. Ondertussen wel de factuur doorsturen.

Beste Tom Erg spijtig te horen dat u ontevreden bent inzake de levering. De zending is direct verzonden echter bij DHL zoekgeraakt en niet meer te achterhalen waar dit pakket gebleven is. Wij doen ons best de zaken zo goed mogelijk te regelen echter lukt dit niet altijd. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. wij hebben een coulance regeling met u getroffen ter compensatie. Hopelijk hebben wij u hierbij een klein beetje tegemoet kunnen komen.

Vlotte levering

Via duidelijke website besteld en snelle levering

Rollator werd snel geleverd. Jammer dat hij niet aan de verwachtingen voldeed. Bleek toch nog iets te zwaar. Retourneren was fijn, kon hem zelf brengen naar de showroom brengen. Geen gezeur, gewoon prima service.

een heel goede service en levertermijn

ik had op zondagavond een bestelling geplaats voor wieltjes voor mijn moeder haar rollator omdat de kogellagers kapot waren en 3 dagen later kon ik de nieuwe wieltjes al plaatsen en was mijn moeder weer heel blij dus ben heel tevreden over de snelheid dat het geleverd werd.

Snel geleverd en precies wat ik bestelde. Echt toppertje, cliënt was heel blij.

Alles verliep goed

Alles goed

Uitstekende kwaliteit

Het bestelde artikel kwam snel, was goed verpakt en precies wat ik had besteld.

Prima assortiment

Prima assortiment, maar hoge verzendkosten. 2 rollator dopjes in een onnodig grote doos.

klantvriendelijk en uitstekende service

klantvriendelijk te woord gestaan, goed bereikbaar, kennis van zaken en uitstekende service

Prima serves

Zeer goed geholpen bij de aankoop van een slechte rollator.

De volgende dag de bestelde rollator al in huis. Bleek dat er 2 linkerhandvaten aan zaten. Het was zaterdag. Ingesproken via de telefoon. Mail gestuurd met de vraag om een nieuwe rollator. Maandagmorgen goed contact via de telefoon Dinsdagmorgen nieuwe rollator in huis. Woensdagmorgen de rollator met de 2 linkerhandvaten weer opgehaald. Ben erg tevreden.

Goede behandeling

Prima geholpen.