Goede sitel

Snelle levering en fijn dat je achteraf kan betalen

Prima winkel om iets online te bestellen

Het bestelde artikel was precies wat we verwachtten. Verzending prima. Dank je wel en tot een volgende keer !

Goed gesorteerd snel geleverd

Ruime keuze aan onderdelen. Duidelijke webwinkel en snel geleverd

Het bestellen van de defecte onderdelen verliep eenvoudig, dankzij de duidelijke web site.

snelle levering, goede communicatie.

Op de website kon ik goed vinden welk onderdeel ik nodig had. Daarna werd over de levering goed gecommuniceerd. En de levering zelf was ook snel.

alles ok

vlotte levering

Goed.

Ik ben 85 jaar en kocht bij u een paraplu aan mijn rollator. U noemde het eenvoudig te bevestigen. Ik miste een beschrijving om hem stapvoets te bevestigen. Gelukkig hebben mijn buren (jonge mensen) het klusje voor mij geklaard. Dus een gebruiksaanwijzing zou voor mij handiger geweest zijn. Red mij graag zelf. Vr. gr. Gerrie Holwerda

Prima site , snelle bezorging

Komt toezegging niet na

Op zaterdagmorgen staat op de website: vandaag voor 15.00 besteld, morgen bezorgd. Dat was voor mij de reden om hier te bestellen. Vervolgens word pakketje pas 4 dagen later bezorgd.

goed product

correcte service

Niks mis mee

Goede website met ook voor niet-rollatordeskundigen duidelijke info over de aangeboden produkten. Makkelijke bestelprocedure. Gedane beloftes worden nagekomen: Inderdaad de dag na bestelling geleverd. Product in overeenstemming met de omschrijvingen, gebruiksklaar en prima in orde. (Goede) documentatie van de fabrikant aanwezig. Ook after-sales service conform de gestelde voorwaarden: had een overbodig blijkend accessoire besteld en binnen 14 dagen in verpakking geretourneerd. Geld retour; no problem. Als je echt heel veel verschillende rollators wilt zien, is een bezoek aan de showroom trouwens best de moeite waard. Enige probleem is het vinden van een parkeerplek. Het pand ligt op een bedrijventerrein waarbij veel parkeerplaatsen zijn toegewezen aan diverse bedrijven. Even zoeken dus, maar het lukte wel. Aanrader.

Snel

Goed!

zeer goede service

snel en attent

snelle, goede service. Prima spullen.

Ik kon eenvoudig de onderdelen voor mijn moeders rollator vinden en betalen. En het werd goed en snel geleverd. Alles paste, dus de omschrijvingen op de website klopte!

Alles perfect verlopen

Zeer goede werking met de verzending

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het bestelde snel en perfect.

Makkelijke bestelling en snel geleverd

Komt de afspaak na

Snelle service en prima materiaal

Snelle en goede oplossing geleverd

Ik had nieuwe wieltjes voor de rollator van mijn moeder besteld, maar die pasten niet op het systeem. Snel zijn toen de benodigde assen en moeren geleverd tegen kleine vergoeding waardoor de rollator alsnog snel weer functioneel was. Heel erg tevreden over de snelle en gemakkelijke afhandelijg!

Na de juiste maat banden voor de rollator deze besteld. Website erg duidelijk en bestelling zeer snel geplaatst. Levering conform de website . Stevig verpakt en duidelijke informatie over eventueel verkeerde of onjuiste bestelling.

Alles is perfect gelopen

Om dat het goed is bij jullie

Kwaliteit en levering

volgende dag in huis