geleverd wat ik besteld heb.

Supersnelle service

Snelle levering, goed product

Teleurgesteld

Het handvat van de rechterkant is kapot, ik heb geen schuim laag meer maar heb direct het metaal. Onhandig in de winter. Ik heb een foto opgestuurd zoals gevraagd maar heb tot nu toe geen reactie hierop. Het valt me tegen.

we zujn zéér tevreden

efficient, snel, gemakkelijk!

Alles perfect verlopen .

Zeer vlugge verwerking , goede verpakking , alles perfect in orde .

Past perfect!

Bestelling en levering verliepen probleemloos.

Snelle Goede deskundige service

Zeer goed en deskundig

Precies en vlug

Het was voor mijn bejaarde buurvrouw. Het ding viel haast uiteen en ziekenvervoer ergerde zich steeds eraan.

Blij dat we het artikel hebben.

In website wordt een levertijd vermeld. Dit blijk de levertijd te zijn naar Rollatorwinkel. Door klanten wordt dit gelezen als levertijd naar hun. Uiteindelijk is de levertijd dan langer als verwacht. Dit geeft verkeerde verwachtingen. Verder alles keuring verlopen.

ging goed met de post

perfecte transactie

Eenvoudige bestelling....artikel prima...dik tevreden

Ruime keuze, goede info.

Klantvriendelijk geholpen.manier van betalen via telebakieren vond ik wat chaotisch (misschien mijn leeftijds probleem).

Goede website snelle, service

Binnen 2 dgn in huis, supersnel last minute kadootje, goede handleiding, degelijk verpakt

Lagertjes nodig voor de rollator van mijn mantelzorg dame. Makkelijk gevonden en snel in huis. Koop graag bij internetwinkel die ook een fysieke winkel hebben.

Nette levering van goede kwaliteit

Door mijn stevige postuur hier een rolator gevonden waar ik wel relax op kan zitten ook grote soepel lopende banden

Goed product en snelle levering

Het product was makkelijk te vinden met een duidelijke foto.zeer snelle levering.wat wewel jsmmer vonden is dat ergeen gebruiksaanwijzing bij zat dus we moesten het metde afbeelding doen op internet ( deze verschilde ook iets van elkaar )

alles ging snel en goed

de levering was snel de volgende dag al en allles wasin orde

Zeer behulpzaam en uitstekende nazorg

Ik had met spoed een nieuwe remgreep nodig en kreeg prima hulp bij het controleren of ik de juiste bestelde. Levering zou 2 dagen later zijn (na 15:00 besteld). Volgens PostNL was het pakje idd bezorgd (brievenbus), maar helaas geen pakje in de bus. Leverancier gebeld en die beloofden mij nog een remgreep te sturen als er de volgende dag nog niets was. Rollatorwinkel hield zijn belofte en stuurde mij, nu naar een afhaalpunt, een nieuwe remgreep. Perfecte service! Drie dagen later kregen wij een bericht dat het betreffende pakje in de bosjes was gevonden en kregen wij het alsnog. Bedankt PostNL (niet dus!!!) voor deze ongein. Wel onze dank naar de leverancier voor de puike service!

Snel en makkelijk besteld

Ruime keuze in rollator wielen, duidelijke foto's en maten erbij zodat je de juiste besteld

Een 8

Prima geholpen maar heel duur.. Bijna 80 euro voor een tasje. Maar wel heel snel geholpen.

Prima snel bezorgd

Kan het iedereen aanbevelen zeer goede service

Super snel !

Makkelijke site , krijg wat ze beloven .ik zeg.... helemaal top

Snelle en goede levering

Duidelijke website. Snelle en goede levering.

Supersnel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs

Zoals in de titel aangegeven was de levering supersnel tegen een aantrekkelijke prijs