Super snelle levering van een degelijk product met een lage prijs

Net 2 weken geleden een nieuwe rollator bij deze zaak besteld; na bestelling volgende dag al in huis. Best wel goedkoop dus ik was benieuwd. Nou , de rollator voelt aan alsof hij niet kapot te krijgen is en ergonomisch zit dat ding prima in elkaar. Ik heb hem pas 2 weken en hij bevalt me echt goed. Hoe het met de service zit van dit bedrijf weet ik niet maar ik heb het gevoel bij dit product dat ik dat ook nooit te weten kom .

Snel en duidelijk se onderdelen te vinden op de site.

Snel geleverd, goed verpakt.

Keurige, snelle en probleem losse levering en After Pay ideaal.

Ben zeer tevreden met de goederen. Bestellen was eenvoudig en de levering snel.

Goed advies en snelle levering

Mijn vader had nieuwe bandjes nodig onder een oude rollator. Foto's gestuurd en ik kreeg dezelfde dag al het advies welke ik moest hebben. Het werd snel geleverd en het zijn de goede. Perfect dus!

Top product voor top prijs

Kon snel op de website vinden wat ik zocht tegen teen goede prijs en een snelle levering.

Alles is prima verlopen

Zeer tevreden.

De rollator werd op de beloofde zeer snelle levertijd geleverd!

Beteld en snelbezorgd

Kosten retourneren

Wij kochten een universele rollatorparaplu. Die bleek iets minder universeel te zijn dan gedacht ;) Bij retourneren bleek dat die kosten voor ons waren! Balen, niet gezien van tevoren, anders natuurlijk bij een ander besteld! Bevestiging van retour en geld overigens nog niet ontvangen (nu 10 dagen) maar dat zal wel goedkomen na de feestdagen!

Gewoon goed

Vlotte levering

Fast service and delivery!

From ordering my rollator, to receiving it (the day later) the service was perfect!

Snelle bezorging

Snelle bezorging

Zeer snel geleverd en het juiste onderdeel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goede levering van mooie rollator

Ik ben zeer tevreden dat het snel, goed en vlot is geleverd. Heel goed verpakt. En de rollator voldoet aan alle verwachtingen. De kleur (rood) is prachtig.

Alles prima

Schittende service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ruim assortiment overzichtelijk snelle levering als ik weer wat nodig heb weet ik waar ik moet zijn

Uitstekend een 10

Alhoewel de wieltjes te klein waren (eigen schuld) ben ik toch tevreden over het geleverde. Ik kon de wieltjes verplaatsen naar de voorzijde. Al met al een goede keuze. Hartelijke groet van G. J. Holman Oosterbeek

Uitstekende service, ik zou bijna zeggen .. ouderwetse service !

Omdat ik zeker wilde zijn dat ik de juiste rollator-tas voor mijn moeder zou bestellen keek ik of hierover telefonisch een vraag kon stellen. Wat fijn, ik kon heel snel het telefoonnummer vinden. Na mijn vraag werd ik doorverbonden met iemand die er verstand van had, Na overleg met mijn moeder heb ik de tas besteld en had nog een vraag over de levering. De vriendelijke dame aan de telefoon, zag meteen wat ik had besteld, keek of de tas in voorraad was en … zei ..ik verstuur hem meteen nog wel even, dan heeft u hem morgen in huis. Kijk, dat is nou ouderwets goede service!

Super goed advies snelle levering!

Super goed advies en snelle levering!

Snel, goed en volgens agspraak

Voor de tweede keer een rollator besteld. Ik had er al 1, hij nu ook. Goedkoper dan elders en snel en goed verpakt op yijd geleverd. Hulde!

Razendsnel

Zelfs in de donkere dagen voor kerst een dag later bezorgd! En ik had mijn bestelling eigenlijk te laat geplaatst… Het product (rollator wiel met luchtband) is helemaal perfect van kwaliteit.

UITSTEKENDE SERVICE

UITSTEKENDE SERVICE