Alles ok en snel geleverd.

Met succes afgerond.

Goede ervaring met de rollator met luchtbanden omdat ik i. v. m. de schouderblessure naar buiten kan.

Mijn ervaringen zijn goed. Ik ben erg tevreden.

De bestelling was op tijd.

Lange levertijd

Op de website staat "vandaag besteld morgen geleverd" ik had de indruk dat dit ook voor het weekend gelden...op zaterdag heb ik besteld en het werd pas dinsdag bezorgd, had gehoopt dat het maandag binnen kwam. Beetje jammer, zet het even op de site dat deze slogan alleen voor werkdagen geldt.

Snelle en goede levering

Goed product en snelle levering.

Snelle levering en goed prduct

Uit de kunst

Snel geleverd,goed verpakt en prima prijs.

zeer tevreden over snelle levering en produkt

ik heb gebeld en het was al na 15.00h maar toch heeft de hr. van rollatorwinkel.nl gezorgd dat ik het onderdeel de volgende dag keurig in huis had, ik rijd op een ouderenbus en was per ongeluk over een bejaarde dame haar rollatorwieltje gereden, ik heb het nieuwe wieltje gemonteerd en de bejaarde dame was erg blij dat het zo snel weer gerepareerd was mede dankzij rollatorwinkel.nl

Snelle levering en groot assortiment onderdelen voor topro

Fijn dat er dit soort bedrijven zijn die onderdelen voor rollators kunnen leveren! Ook snelle verzending

Snelle en perfecte levering

Product volledig naar wens en werd binnen een dag geleverd. Prima service!

snelle en goede levering

Snel het juiste onderdeel van de rollator geleverd en de handleiding voor montage was ook dauidelijk

Makkelijke site en snel geleverd!

Zie boven

goed product maar slechte bezorging

Het product is in orde. Echter zou het gelijk de volgende dag geleverd worden wat de reden was dat ik het hier kocht. Dit pakket werd pas 3 dagen later aangemeld bij de bezorgingsdienst.

Mooi procuct

Keurig volgens afspraak geleverd.

Goede service (!), goede prijzen en een uitgebreid aanbod

Reeds verscheidene malen besteld om de meest uiteenlopende onderdelen te vinden voor een rollator (Troja en Troja2G). Het aanbod is volledig en vergeleken met andere aanbieders competitief geprijsd. Tel daarbij een snelle levering - vandaag besteld, morgen geleverd is voor ons wat overdreven omdat we in Vlaanderen wonen, maar overmorgen is het er - en dit is een plezierige manier om te internet-winkelen.

In alle opzichten een geslaagde aankoop.

a.) de levering is zeer correct verlopen en overeenkomstig het toegezegde: uitstekend; b.) de verpakking was zeer deugdelijk en voorzien van schrijfgerei: heel uitzonderlijk; c.) de handleiding was zeer duidelijk : prima; d.) het product, een Nitro -champagne met rugsteun, zitplaats en tas, was van een zeer goede kwaliteit.

prima service

bestelde snel en accuraat geleverd

Wat een goede service!

Een fantastische snelle service en zeer vriedelijk te woord gestaan. In één woord: GEWELDIG!

perfecte service

Meedenken en advies voor de repartie van de gebroken voorvork van onze rollator, waarna een nieuwe vork binnen een dag toe gestuurd is. Perfecte en snelle service.

Snel en het juiste product

Meer moet dat niet zijn

TOP REACTIE...ZO VLUG OP GESTUURD.

S,middags gebeld andere dag al ontvangen en dat 2x in een week zo vlug . In een woord Fantastisch. Jaren geleden zeiden we over Overtoom. Al zoiets.............,,,HET LIJKT OVERTOOM WEL....ZO,N VLUGGE BEZORGING ..

Uitstekende service en levering

Mijn bestelling (en ook een bericht van After Pay) werd keurig afgewikkeld. Mijn complimenten hiervoor

Snel geleverd, goed verpakt en ziet er keurig uit!

Dik tevreden!

Nette en snelle levering

Snelle en goede levering

Topservice

Ik had een probleem met de rollator. Schreef een mail en kreeg direct antwoord hierop waardoor ik daarna zelf het probleem kon oplossen. Bedankt hiervoor!