Prima materiaal

Dienblad plus matje zijn van een geweldige kwaliteit. Werkt perfect.

Veer van remkabel niet compatibel

Heb de oude veer weer gebruikt omdat de nieuwe te klein was

Topi7

Goed meedenken aan een oplossing voor mijn probleem.Vriendelijk

snelle vlotte levering, kwalitatief product

alles ok

redelijk goed

Na contact met medewerker gaan wij deze rollator mee nemen op vakantie. Rollator is gekocht voor wandelen op bospaden zoals ook in de advertentie stond. In gebruikershandleiding staat alleen op vlakke ondergronden te gebruiken??? Medewerkers zei ons dat deze rollator juist voor het gebruik in het buiten gebied gemaakt is. Wij gaan dat dus beleven en hopen dat dit inderdaad zo is!!

Perfect geregeld

Perfect geregeld

goede service

door bedroefend slechte service van postnl kreeg ik mijn onderdeel veel te laat geleverd.ik heb melding gemaakt dat ik mijn pakje maar niet kreeg en heb toen een nieuwe gekregen zonder problemen maar alweer postnl wat faalde met de bezorging.dagen telaat maar kan rollatorwinkel niets aan doen.dus duim omhoog voor rollatorwinkel.

Goede service en prima geleverd

Ik was te laat met mijn bestelling (na 16 u) en had grote haast met de bestelde artikelen. Bericht gestuurd met verzoek om toch nog diezelfde dag aan te bieden aan post. Gedaan. Volgende ochtend in huis. Top.

Helemaal prima

Gewoon een goed product en snel geleverd

Prima service en goede kwaliteit

Prettig en vriendelijke medewerker en snelle levering

Supersnel, maar iets goedkoper mag wel hoor.

Nog maar een keer iets besteld.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik ben heel tevreden over de rollatorwinkel

In het pakje wat we besteld hadden zat maar setje handvaten ipv 2. Mailtje gestuurd andere dag hadden we de andere handvaten. Prima service

heel goed

Eerste keer, maar zeker prima.

Snelle levering, juiste handvatten

Binnen 2 dagen de nieuwe handvatten ontvangen en ze paste goed

Gewoon goed !!!

Gewoon goed. Niets negatiefs te melden.

Snel en netjes

Zeer snel werd het juiste artikel thuis gebracht.

Verkeerde artikelen geleverd

Helaas paste het dienblad niet omdat de rollator van oude type is. De geleverde rugband was de langere versie ipv de korte zoals besteld, maar wel voor juiste type. Omdat oma de volgende dag op reis zou gaan was omruilen geen optie meer en heeft ze de te lange rugsteun maar gehouden, iets is beter dan niets. En heb ik voor het dienblad nog vlak voor sluitingstijd elders een passend exemplaar kunnen kopen… en is het dienblad nu retour op eigen kosten. De accessoires voor Olympos ATR en Olypos M van Topro zijn niet onderling uitwisselbaar!

Beste Jabbeke, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen en onze service. Wij kunnen hier helaas niet nagaan welke rugsteun u daadwerkelijk geleverd heeft gekregen, maar dit zal zoals u aangeeft de verkeerde geweest zijn. Het komt jammer genoeg weleens voor dat een verkeerd artikel verstuurd wordt, helaas worden er waar mensen werken soms fouten gemaakt. U had deze rugsteun (en daarmee ook het dienblad) uiteraard kosteloos retour kunnen zenden. Op de website staat bij het dienblad dat u besteld heeft duidelijk vermeld dat er voor de Topro Olympos 2 soorten dienbladen in omloop zijn en dat het door u bestelde dienblad uitsluitend geschikt is voor het model Topro Olympos Medium, het oude type. Wij gaan overwegen de tekst toch verder verduidelijken en hierin een link te plaatsen naar het andere type dienblad. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ondanks het feit dat wij iets niet goed hebben gedaan, toch heeft betaald voor de retourzending. Wij willen in elk geval deze verzendkosten voor onze rekening nemen. Als u ons een mail stuurt met de gegevens zullen wij dit terugstorten. Dat u na ontvangst van de bestelling geen tijd meer had om de juiste artikelen online te bestellen is erg spijtig om te horen. Online shoppen zou een volledig zorgeloze en snelle ervaring horen te zijn, maar in de praktijk blijkt helaas dat het nooit 100% zeker is dat u de juiste artikelen ook daadwerkelijk de volgende dag in huis heeft. Wellicht iets om rekening mee te houden in de toekomst, al gaat het in 99% van de gevallen uiteraard wél gewoon goed. Met vriendelijke groet, Serviceteam Rollatorwinkel.com

Top product, snelle levering, duidelijke communicatie

Dienblad past perfect op de rollator. Hoge rand en een anti slip matje erbij geleverd. Snelle levering en duidelijke communicatie. Kortom top!

100% ok

Top service, heel snelle levering

Goede webwinkel

Nieuwe wielen voor een rollator besteld bij deze winkel. Zijn perfect zoals de originele. Snel en met zorg geleverd!

Snel geleverd !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Online besteld - vlot een goed product ontvangen - all good!

Is de eerste keer, dat ik daar wat had besteld.

Heb de handvatten voor rollator besteld, prima uitleg, en goede service en ervaring.

Prima artikel

Snel en correct geleverd!

Snel gevonden wat ik moest vervangen

Bedrijfsgegevens

Kerketuinenweg 79

2544CZ den Haag

070-8896792

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.