Ruime keuze en snelle levering

Groot aanbod voor een goede prijs, de rollator kwam netjes verpakt aan.

Fijne fysieke winkel. Zeer ruime keuze

Een ultra licht model gevonden. Betaalbaar en goed. Kundig personeel met aandacht.

Snelle bezorging en duidelijke site

Snelle bezorging en duidelijke site

Luchtbanden laten monteren op onze rollator

Heel snel geregeld en de rollator trilt niet meer zo erg.

Is gewoon goed

Heel erg goed

Heel erg goed

Goed geholpen in de showroom

Uitgebreide uitleg gekregen en ik kon mijn nieuwe rollator meteen meenemen

Veel keus, goed advies en scherpe prijzen

Top service!

Ik heb een opvouwbare scootmobiel gekocht in de showroom. Deze werd netjes thuis afgeleverd de volgende dag. Heel erg tevreden met het advies die ik kreeg en met de ruime keuze aan scootmobielen.

uitstekend

Snelle levering en super communicatie!

Goede ervaring

Na bestelling bleek product niet aanwezig.. keurig een mailtje ontvangen met excuus.. daarna het bestelde item alsnog na korte tijd ontvangen... goede service

Ben zeer tevreden,gemakkelijk bestellen en corect geleverd !!

Netjes afgeleverd

Netjes afgeleverd en snel zal zo weer bij julie bestelen

Goede ervaring

Snelle levering niets op aan te merken.

Snel besteld en snel geleverd

Voor mijn moeder heb ik een binnenrollator besteld bij de Rollatorwinkel.com. Dit ging goed. Het is een goede en wendbare rollator.

Een heel fijne, mooi afgewerkte en soepel rijdende rollator.

hij kwam mooi op tijd en na hem te hebben uitgepakt en in elkaar gezet, kwam er een heel mooie rollator te voorschijn. Hij loopt heel prettig en soepel, kortom een heel goede koop gedaan.

Perfect en snel geleverd!!

Heel snel geleverd en alles was naar wens.

Gewoon goed.

Prima artikel ontvangen.

Geweldige service

Mooie producten met een super snelle levering

Bestellen was makkelijk en duidelijk. Super snelle levering en dat in deze tijd! Mijn complimenten. Als klein puntje; op de doos stond iets anders dan de inhoud. Ik had een xs rollator gekocht en er stond l op de doos, gelukkig was het een xs rollator die in de doos zat...

Zeer goede bestelling afgehandeld

Zeer goed en snel bezorgd en ben zeer tevreden over het geleverde product

via site artikel besteld en alles ging vlot en zonder problemen, ook bezorgen via DHL punt ging perfect . Mijn dank daarvoor.

Stipt en goed

Ik had een aanvullende vraag en prima geholpen. Top!

aanbevelingswaardig

Mijn rollator had ik zoals beloofd snel onbeschadigd ontvangen. grote klasse. Bedankt !!!

Prima wiel!👍

Zocht een vervangend luchtwiel voor mijn hoverkart welke af fabriek was uitgerust met wiel van uiterst bedenkelijke Chinese kwaliteit,zowel de binnen-als de buitenband!.Beide waren na korte tijd en licht gebruik volledig opengescheurd en na lang en intensief zoeken op Google dit rollatorwiel gevonden bij Rollatorwinkel.com!.Kleiner asgat dan het origineel maar ik ben heel handig en vindingrijk op mechanisch gebied en heb het ( iets grotere ) wiel passend gemaakt en ben zeer tevreden over het resultaat!.Zoals de Duitstalige opdruk op de band al doet geloven ' Superleichtlauf '!👍