Ben niet echt tevreden,

Als ik een vraag had,e mail of telefonische niet naar mijn wens netjes beantwoord. En de artikelen of losse onderdelen vrij duur, bv een tasje voor een dure rollator, die ik heb aangeschaft krijg ik nog een klungelig tasje voor een knappe prijs, en dan vraag ik heeft u stevige tassen krijg je kort antwoord, nee jammer ben bij een ander terecht gekomen waar het zelfde tasje veel goedkoper was..

Prima kon zo uit de halen en gelijk gebruiken super

Wat een geweldige rollater

Snel en deskundigen.

Wist precies wat voor een onderdeel wij nodig hadden

Goed geïnformeerd en verzending op tijd binnen

Ze konden mij vertellen dat de rollatorwiel die ik nodig had met de maat op de wiel gestempeld, niet klopte. Ik had t daarna nog nagemeten en ze hadden gelijk! Ik begrijp niet dat de producenten van die wiel dit NIET doorhebben!!

Universele Ruggesteun gekocht

Prima op tijd geleverd. Mijn moeder is er heel blij mee.

Goed advies en probleem bij Post.nl prima en heel prettigopgelost

Zie boven....

Goede service goede prijs

Elk onderdeel is goed te vinden en te bestellen En je hebt de keuze tussen goed en goedkoop

super service

snelle afhandeling en super service

Super tevreden

Super tevreden

zeer goed

Prima bedrijf!

Remkabels Topro Olympus M besteld, echter Remkabels Topro Olympus S geleverd. Na telefoontje heeft Rollatorwinkel onmiddellijk de juiste kabels opgestuurd en sticker geleverd om (gratis) de verkeerd geleverde kabels terug te sturen. Dit allemaal binnen één dag

Het bestelde rollator is uitstekend.

voldoet aan al mijn eisen. keurige levering en op tijd

Hele goede service.

Prima geholpen!

Geweldige service en levering

Deskundig telefonisch geholen

Medewerker heeft me goed geholpen en mij de link gestuurd zodat ik niet hoefde te zoeken. Meteen het onderdeel besteld en al de volgende dag ontvangen.

Snelle levering en goede producten

Fijn product

goede afwikkeling van mijn bestelling

heel vriendelijk en duidelijk geholpen

gewoon geweldig

Super service, Best een aanrader voor velen, Verwijs ook andere mensen naar jullie toe. In een woord geweldig.

Snelle en nette levering

Klasse

Mijn ervaring is ik ben zeer tevreden over mijn bestelling hoefde niet lang te wachten en t was prima ingepakt en bezorgd dank u wel

vlotte levering van goed artikel

telefonisch geïnformeerd naar klem voor stok bij eerder gekochte rollator inderdaad goed te bevestigen

Goede, professionele service

Site werkt goed. Levering en berichtgeving op tijd

Geweldig service!

Stoephulp besteld voor een rollator echter was de bijgeleverde bout te kort. Even gebeld en direct werd er gevraagd welke lengte ik nodig had en vervolgens werden er 4 maten bouten kosteloos naar mij opgestuurd. En supersnel ook nog. Fantastisch toch. Was elke webshop maar zo goed. Makkelijk telefonisch bereikbaar en meteen een oplossing bieden. Zeker een tien waard.

Prima firma!

Eenvoudig contact te leggen en je vraag te stellen . Levering prima op tijd en conform afspraak. Product zoals verwacht.

Goede service!

Snel bezorgd !