Snelle levering.

Makkelijke website en correct en snel geleverd.

Handig

Goed product

Het fijne van deze rollator is de prijs en dat hij geen zichtbare kabels heeft. Het uiterlijk is daarentegen niet flitsend.

Snel en betrouwbaar

Kwalitatief goede producten en zeer snelle levering!

Alles goed verlopen

Ok

Bestelling volgens plan afgeleverd

Vlotte levering

Goede service, goed materiaal

Vlugge levering en goed materiaal

super

goed product,hippe kleur{rood}slimme arm leuning,en snel geleverd. minpuntje is dat de wielen niet door een snelkoppeling zijn te verwijderen.

Alles was perfect.

Mijn bestelling klopte precies en werd goed ingepakt en snel bezorgd. Wat wil je nog meer?

Overzichtelijke website, snelle levering en goed product

Voor mijn moeder een rollator met luchtbanden besteld. Was snel te vinden op de site, precies wat ze zocht en snel op haar verjaardag nog geleverd. Ze is er erg tevreden mee, veel meer demping, vooral bij ongelijke ondergrond.

Niet zo goed

Veel te moeilijk om in elkaar te zetten en de schroeven zijn te lang of te kort zou een foto willen sturen en de vleugelmoer doe het ook niet ik had mijn vriendin gezegd dat ze het nu niet moet kopen jammer groetjes ans mels

Snel geleverd in perfecte staat. Enkel de roterende wielen zijn ietwat stroef

Zeer fijn geregeld

Snel en correct geleverd

Product is zoals bescheven

Besteld en snel in huis

Snelle en goede levering

Snel is het juiste produkt geleverd

goed zonder volledig

mij werd niet verwezen naar een gesloten tasje aan vatten

Vlot en correct

Snelle adequate levering

Ik wilde vooraf betalen; meestal word je dan direct naar de afrekening geleid. Nu moest ik wachten op de nota per e-mail. Dat vond ik wat omslachtig. Voor het overige alleen maar lof over kwaliteit en .leveringssnelheid

Prima ervaring

Prima ervaring bij aankoop remblokjes rollator. Geheel compleet geleverd en zelf vervangen. Rollator is weer als nieuw.

Fantastisch op één punt na...

Er zou tussen de voorwielen een verbinding moeten zijn, zodat je de rollator kan opwippen voor de stoepranden.....gisteren zeer moeilijk met de sneeuw....groet Truus van Barneveld.06- 53654329

Besteld en de volgende dagi n huis! Was exact het goede onderdeel.

Niet zo'n beste ervaring

Ik had 4 nieuwe wielen besteld voor een rollator. Bij aankomst bleken deze veel te groot. Ik had dus de verkeerde wieltjes besteld. Diverse malen per mail en telefonisch contact gehad over welke wielen ik wel zou moeten bestellen. Bij hoog en bij laag werd beweerd dat ik bepaalde wieltjes moest hebben. Ik gaf mijn twijfel aan omdat ook die wielen te groot leken en ik niet nog een keer de verkeerde wielen wilde bestellen aangezien de retourzending € 7,95 bedraagt en dat loopt aardig op als dat meerdere keren gebeurt. Echter ik voelde een soort houding van "niet zeuren, bestel deze nu maar" terwijl ik er niet van overtuigd was en ook aangaf dat volgens mij de wieltjes nog kleiner moesten zijn. Afin, uiteindelijk bij een gespecialiseerde winkel beland, waar ze wel bereid waren verder te kijken, en deze wielen die rollatorwinkel mij adviseerde te bestellen waren veel te groot. Kortom slecht advies en als ik dat had opgevolgd was ik bijna € 16,= kwijt geweest en had ik nog steeds niet de juiste wielen gehad. Dit had anders gekund en anders gemoeten.