Vlotte orderbehandeling

Duidelijke website

vlotte afhandeling

prima levering

Snelle levering.

Makkelijke website en correct en snel geleverd.

Handig

Goed product

Het fijne van deze rollator is de prijs en dat hij geen zichtbare kabels heeft. Het uiterlijk is daarentegen niet flitsend.

Snel en betrouwbaar

Kwalitatief goede producten en zeer snelle levering!

Alles goed verlopen

Ok

Bestelling volgens plan afgeleverd

Vlotte levering

Goede service, goed materiaal

Vlugge levering en goed materiaal

super

goed product,hippe kleur{rood}slimme arm leuning,en snel geleverd. minpuntje is dat de wielen niet door een snelkoppeling zijn te verwijderen.

Alles was perfect.

Mijn bestelling klopte precies en werd goed ingepakt en snel bezorgd. Wat wil je nog meer?

Overzichtelijke website, snelle levering en goed product

Voor mijn moeder een rollator met luchtbanden besteld. Was snel te vinden op de site, precies wat ze zocht en snel op haar verjaardag nog geleverd. Ze is er erg tevreden mee, veel meer demping, vooral bij ongelijke ondergrond.

Niet zo goed

Veel te moeilijk om in elkaar te zetten en de schroeven zijn te lang of te kort zou een foto willen sturen en de vleugelmoer doe het ook niet ik had mijn vriendin gezegd dat ze het nu niet moet kopen jammer groetjes ans mels

Snel geleverd in perfecte staat. Enkel de roterende wielen zijn ietwat stroef

Zeer fijn geregeld

Snel en correct geleverd

Product is zoals bescheven

Besteld en snel in huis

Snelle en goede levering

Snel is het juiste produkt geleverd

goed zonder volledig

mij werd niet verwezen naar een gesloten tasje aan vatten

Vlot en correct

Snelle adequate levering

Ik wilde vooraf betalen; meestal word je dan direct naar de afrekening geleid. Nu moest ik wachten op de nota per e-mail. Dat vond ik wat omslachtig. Voor het overige alleen maar lof over kwaliteit en .leveringssnelheid

Prima ervaring

Prima ervaring bij aankoop remblokjes rollator. Geheel compleet geleverd en zelf vervangen. Rollator is weer als nieuw.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.