Snelle levering, juiste handvatten

Binnen 2 dagen de nieuwe handvatten ontvangen en ze paste goed

Gewoon goed !!!

Gewoon goed. Niets negatiefs te melden.

Snel en netjes

Zeer snel werd het juiste artikel thuis gebracht.

Verkeerde artikelen geleverd

Helaas paste het dienblad niet omdat de rollator van oude type is. De geleverde rugband was de langere versie ipv de korte zoals besteld, maar wel voor juiste type. Omdat oma de volgende dag op reis zou gaan was omruilen geen optie meer en heeft ze de te lange rugsteun maar gehouden, iets is beter dan niets. En heb ik voor het dienblad nog vlak voor sluitingstijd elders een passend exemplaar kunnen kopen… en is het dienblad nu retour op eigen kosten. De accessoires voor Olympos ATR en Olypos M van Topro zijn niet onderling uitwisselbaar!

Beste Jabbeke, Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de geleverde artikelen en onze service. Wij kunnen hier helaas niet nagaan welke rugsteun u daadwerkelijk geleverd heeft gekregen, maar dit zal zoals u aangeeft de verkeerde geweest zijn. Het komt jammer genoeg weleens voor dat een verkeerd artikel verstuurd wordt, helaas worden er waar mensen werken soms fouten gemaakt. U had deze rugsteun (en daarmee ook het dienblad) uiteraard kosteloos retour kunnen zenden. Op de website staat bij het dienblad dat u besteld heeft duidelijk vermeld dat er voor de Topro Olympos 2 soorten dienbladen in omloop zijn en dat het door u bestelde dienblad uitsluitend geschikt is voor het model Topro Olympos Medium, het oude type. Wij gaan overwegen de tekst toch verder verduidelijken en hierin een link te plaatsen naar het andere type dienblad. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat u ondanks het feit dat wij iets niet goed hebben gedaan, toch heeft betaald voor de retourzending. Wij willen in elk geval deze verzendkosten voor onze rekening nemen. Als u ons een mail stuurt met de gegevens zullen wij dit terugstorten. Dat u na ontvangst van de bestelling geen tijd meer had om de juiste artikelen online te bestellen is erg spijtig om te horen. Online shoppen zou een volledig zorgeloze en snelle ervaring horen te zijn, maar in de praktijk blijkt helaas dat het nooit 100% zeker is dat u de juiste artikelen ook daadwerkelijk de volgende dag in huis heeft. Wellicht iets om rekening mee te houden in de toekomst, al gaat het in 99% van de gevallen uiteraard wél gewoon goed. Met vriendelijke groet, Serviceteam Rollatorwinkel.com

Top product, snelle levering, duidelijke communicatie

Dienblad past perfect op de rollator. Hoge rand en een anti slip matje erbij geleverd. Snelle levering en duidelijke communicatie. Kortom top!

100% ok

Top service, heel snelle levering

Goede webwinkel

Nieuwe wielen voor een rollator besteld bij deze winkel. Zijn perfect zoals de originele. Snel en met zorg geleverd!

Snel geleverd !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Online besteld - vlot een goed product ontvangen - all good!

Is de eerste keer, dat ik daar wat had besteld.

Heb de handvatten voor rollator besteld, prima uitleg, en goede service en ervaring.

Prima artikel

Snel en correct geleverd!

Snel gevonden wat ik moest vervangen

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles op tijd volgens afspraak

Netjes afgeleverd.

De rollator bevalt prima allen de rugsteun heeft klem gezeten en heeft een klein deukje.

Makkelijk

Je weet wat je wilt,zit het er tussen dan bestellen. En het past.

Prima product

Snel geleverd, heldere communicatie

niet goed

Rollator teruggestuurd i.v.m. geblokkeerd wieltje. Wachtende op terug storting betaald bedrag

Snelle en uitstekend verzorgde levering

Dankzij de geleverde 4 nieuwe remkabels heb ik twee oude rollators weer in superveilige nieuwstaat gebracht

Bij een vraag digitaal binnen een paar uur geholpen

fijne betaalbare rollator

levering conform internet afbeeldingen en binnen 2 dagen Prima verpakking. Rollator is makkelijk in gebruik, stabiel, zeer eenvoudig in hoogte aan te passen, opgevouwen past het heel goed in de kofferbak van de auto Kortom, ik ben erg tevreden.

Duidelijke webshop met een groot assortiment. Vlotte levering . Goed verpakt. Een echte aanrader!

Onbetrouwbaar bedrijf. Koop hier niets!

Wat onderdelen besteld voor de rollator van mijn schoonvader. Betaald maar zijn niet geleverd. Uiteraard gereclameerd, maar brievenbus pakketjes mogen niet worden betwist??? Ondertussen kan mijn schoonvader al een week zijn stoel niet uit.

Goede ervaring netjes en snel geleverd.

Goede ervaring netjes en snel geleverd.

Snelle verzending

snelle levering en de juiste artikelen

Een ruime keuze aan hulpmiddelen en aanverwante artikelen.

Kerketuinenweg 79

2544CZ den Haag