Fantastisch op één punt na...

Er zou tussen de voorwielen een verbinding moeten zijn, zodat je de rollator kan opwippen voor de stoepranden.....gisteren zeer moeilijk met de sneeuw....groet Truus van Barneveld.06- 53654329

Besteld en de volgende dagi n huis! Was exact het goede onderdeel.

Niet zo'n beste ervaring

Ik had 4 nieuwe wielen besteld voor een rollator. Bij aankomst bleken deze veel te groot. Ik had dus de verkeerde wieltjes besteld. Diverse malen per mail en telefonisch contact gehad over welke wielen ik wel zou moeten bestellen. Bij hoog en bij laag werd beweerd dat ik bepaalde wieltjes moest hebben. Ik gaf mijn twijfel aan omdat ook die wielen te groot leken en ik niet nog een keer de verkeerde wielen wilde bestellen aangezien de retourzending € 7,95 bedraagt en dat loopt aardig op als dat meerdere keren gebeurt. Echter ik voelde een soort houding van "niet zeuren, bestel deze nu maar" terwijl ik er niet van overtuigd was en ook aangaf dat volgens mij de wieltjes nog kleiner moesten zijn. Afin, uiteindelijk bij een gespecialiseerde winkel beland, waar ze wel bereid waren verder te kijken, en deze wielen die rollatorwinkel mij adviseerde te bestellen waren veel te groot. Kortom slecht advies en als ik dat had opgevolgd was ik bijna € 16,= kwijt geweest en had ik nog steeds niet de juiste wielen gehad. Dit had anders gekund en anders gemoeten.

Snel, perfect, topkwaliteit

Heel vlotte en correcte levering, materiaal van topkwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goeie service.

Ok

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering. Goed te monteren. Mijn rollator lijkt weer als nieuw.

Vlotte aflevering.

Er ontbrak niets aan.

de bestelling is prima

Maar de bevestiging aan de rollator en de uitleg alsmede de tekeningen voor bevestiging zijn nogal onduidelijk en onbegrijpelijk. in plaats van 2 halve bevestigingen van 2 centimeter heb ik 1 van 2 cm en 1 van 2.2 cm. de bevestigingen van 2.0 allebei is te nauw. Helaas is de bevestiging nogal gammel. Graag ontving ik Uw expertise. [email protected]

Voldeed aan verwachting

De onderdelen voldoen aan de verwachting De levertijd was wat langer dan vermeld maar het was dan ook wel rond de feestdagen dus dat kan daar aan leggen

Makkelijk

Super makkelijk bestellen en zeer snel geleverd

Makkelijk bestellen

Fijne lichte rollator gevonden en gekocht. En binnen 2 dagen in huis.

Snelle goede service

Snelle goede service

Snelle correcte levwring

Prima net wat ik nodig had

Prima product en snelle service

Prima product en snel geleverd.

Matig

Ik had een paraplu voor op een Travis rollator besteld, maar de bevestigingen die erbij zaten konden er helemaal niet op. Dat was voor ronde buizen bestemd. Op de site staat ook een hele andere bevestiging. De beschrijving is ook onduidelijk. Een beetje jammer Hebben jullie de goede bevestiging wel? En de verzendkosten zouden terug gestort worden maar tot nu toe nog niets ontvangen.

Altijd naar volle tevredenheid behandeld.

Prima netjes geleverd

Geen bijzonderheden. De handvaten voor de rolgordijn besteld en netjes geleverd. Precies zoals het hoort.

Prima levering en bezorging

Prima levering en bezorging

Goed en snel

Top!!

Snelle levering en mooie lichtgewicht rollator!!

Goed en snel

Duidelijk site en een snelle levering

Bezorging top gebruik verrassend goed een verademing na mijn oude rollator

snelle levering. rollator bevalt goed

Prima. Een snelle correcte levering.