snelle levering. rollator bevalt goed

Prima. Een snelle correcte levering.

Vlotte afhandeling bestelling.

Goede ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Prima en op tijd

Snelle levering en top product en prijs!

Duidelijk, gemakkelijk en snel

Duidelijke site, gemakkelijk bestellen en snel een goed product geleverd.

Perfect. Besteld en de volgende dag geleverd. Netjes. Verpakt.

Goed product

In prima staat ontvangen!

heel goede rollator!

Vlot en betrouwbaar

Via internet bij de rollatorwinkel gekomen. Heldere info en vlotte bezorging. Prima.

Een goede en snelle levering en ook de betaling ging vlot

Vlotte levering en betaling achteraf ging heel vlot met een bevestiging van de betaling

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Het bestellen van het onderdeel was gemakkelijk

Keurig afgeleverd

Met de winkel geen probleem

Met de aanschaf van de rollatorparaplu liep ik tegen veel problemen op. Bevestiging veel te ingewikkeld en alles in het Duits en je hebt wel te maken met een doelgroep van alleenstaanden en leeftijd en beperking

Keurig en snel

Netjes verpakt en snel geleverd, heel fijn!

Snelle levering van juiste artikel

Snelle levering van juiste artikel

Heel gut

Ik heb heel mooi und friedlich Menschen gehabt um wat zu bestellen

Hele fijne service

Had vooraf een vraag overeen product per mail gesteld, hierop kreeg ik een snelle reactie. Product eenvoudig via de website besteld en heel snel geleverd gekregen. Product is zoals bevestigd per mail, heel fijn.

Duidelijke omschrijving en snel geleverd

Besteld product niet meer leverbaar. Rollatorwinkel adviseerde een alternatief voor dezelfde prijs en dat bleek een uitstekende oplossing,

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service

Prima service en advies. Rollator werd kant en klaar geleverd, op verzoek reden tas en rugsteun van de oude rollator overgezet.

Fijne service

Met klantenservice overlegd voor een onderdeel van een rollator. Uiteindelijk besteld en een paar dagen later geleverd.

Netjes geleverd

Het product werd netjes op tijd geleverd en de vermelde afmetingen op de site klopte ook exact. Aankoop was een rollator dienblad

Zeer snelle levering van een, volgens mij, goed product. Gebruik zal dat laatste wel of niet bevestigen.

Snelle service, duidelijk

Goed.

Wat ik zelf wat vreemd vond, is dat mijn bestelling (reflecterende stickers voor de rollator en een naamlabel) in een doosje werd verstuurd met Post Nl. Dit had, mijns inziens, ook gemakkelijk in een envelop met bubbeltjes kunnen worden verstuurd.

Kerketuinenweg 79 2544CZ den Haag