Besteld product niet meer leverbaar. Rollatorwinkel adviseerde een alternatief voor dezelfde prijs en dat bleek een uitstekende oplossing,

Zeer klantvriendelijk en uitstekende service

Prima service en advies. Rollator werd kant en klaar geleverd, op verzoek reden tas en rugsteun van de oude rollator overgezet.

Fijne service

Met klantenservice overlegd voor een onderdeel van een rollator. Uiteindelijk besteld en een paar dagen later geleverd.

Netjes geleverd

Het product werd netjes op tijd geleverd en de vermelde afmetingen op de site klopte ook exact. Aankoop was een rollator dienblad

Zeer snelle levering van een, volgens mij, goed product. Gebruik zal dat laatste wel of niet bevestigen.

Snelle service, duidelijk

Goed.

Wat ik zelf wat vreemd vond, is dat mijn bestelling (reflecterende stickers voor de rollator en een naamlabel) in een doosje werd verstuurd met Post Nl. Dit had, mijns inziens, ook gemakkelijk in een envelop met bubbeltjes kunnen worden verstuurd.

valt tegen

deze rollator is erg groot, kan bijna niet in de auto tillen.

Alles naar wens gegaan.

Makkelijk te bestellen, korte levertijd en goed product.

Snel en netjes geleverd

Pakket snel en netjes geleverd. Slot is prima voor de rollator ziet er goed en stevig uit. Werkt prima.

Snel het juiste geleverd

Niet goedkoop, maar wel goed materiaal een snelle levering

Geweldige service!

Door fout Post NL mijn bestelling niet ontvangen, na een mail gestuurd te hebben werd mijn order nogmaals verstuurd.

Snelle levering en een goed product.

Zie boven.

korrect snel en keurig geleverd

100% geen onwaarheden en geen verborgen nep

NOOIT GEEN ANDERE ROLLATER MEER DAN EEN OLIFANTJE.

Ik heb mijn oude olifantje 7 jaar gehad naar tevredenheid ,deze kon lezen en schrijven, totdat de voorwieltjes begonnen te piepen. Ik wou weer dezelfde terug, naar zoeken op web jullie gevonden. Vandaag besteld morgen al in huis , vlugger kon niet. Complimenten

Super snel alles geregeld

Super snel alles geregeld

Perfecte rollator, gemakkelijk te gebruiken

Snelle levering. Hij is gemakkelijk inklapbaar dus handig te vervoeren. Hij rijdt lekker licht en comfortabel.

Heel fijn!

De onderdelen waren prima en de levering snel! Fijn dat er losse wielen te koop zijn voor een rollator!

de voorwielen voor de rolstoel zijn prima en keurig conform afspraak geleverd

Goede kwaliteit wielen, rolstoel ermee weer als nieuw

Makkelijk besteld. Onderdelen zijn zoals afgebeeld PRIMA

Prima verzorgd

Zonder mankeren uitgevoerd en geleverd

tevreden

levering op tijd, snelle reactie en correcte afhandeling

Snel en correct

Snelle levering, goed materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Simpel bestellen en snel geleverd.

Zoals boven omschreven, prima!

Kerketuinenweg 79

2544CZ den Haag