Deskundig geholpen, goeie producten en snelle levertijd! Ik raad ze aan!

Super geholpen

Klanten service prima snel antwoord Levering op tijd

Goed en snelle levering

Vaak besteld en altijd netjes verpakt en een snelle levering. Ook bij eventuele vragen reageren ze snel. Heel netjes allemaal

fast & accurate

this is my first time dealing with you guys . simply , i ordered that day , then i received on the next day . the product was as i expected. thanks and good luck

Geweldig e-smoker

Makkelijk, goed en erg fijn.

Snelle en goede levering.

Handige site...je kunt vragen stellen...direct antwoord

Even zoeken.kom je er niet uit kun je met een medewerker chatten...en krijg je gelijk antwoord

lekker snel en altijd goed

Altijd voldoende voorraad, snelle levering en bij foute bestelling direct een retourformulier via de mail. En een super vriendelijke klantenservice!

Prima webshop

Altijd voldoende voorraad en snelle levering.

Lekker snel, en betaalbaar dampen

Voor deze bestelling had ik Coils en nog wat Liquid nodig. En natuurlijk was het er gewoon de volgende ochtend, in de brievenbus, zonder extra kosten. En dan nog steeds goedkoper zijn dan de concurrent hier in de stad. Excellent gewoon. Kom zeker weer terug!

Super snel en goed

middags besteld andere dag bezorgd, dat heet Service !!!

Positief

Snelle verzending en goede service

Website is goed

De website is top, snelle levering. De winkel waar ik ging is minder, vaak niet op voorraad, daarom maar online besteld

De beste van Nederland!

Bestellingen alrijd kloppend en op tijd!

Klopt altijd

Altijd tevreden

Betrouwbaar en levering binnen 1 dag

Altijd binnen de termijn geleverd.

Super goede behandeling en levering binnen 24 uur

Altijd gratis verzonden van af 3 euro. Ook nog snel en goed verpakt Uitgebreide keuze, en ook nog eens snel geleverd. Dus gewoon top

Altijd top levering

Erg tevreden, altijd nog een goede levering gehad van mijn bestelling, top

Snel en accuraat.

De levering van de pods voor de vype epen 3 was supersnel en goed uitgeleverd. Ook fijn dat je de keuze hebt tussen de diverse nicotinegehaltes, in gewone winkels is dit vaak beperkt. Ik kies altijd voor de 18mg versie en bij Zwoofs zijn die direkt leverbaar. Echt super en aan te bevelen.

geweldig het was onze eerste bestelling

geweldig het was onze eerste bestelling alles top

Te geringe garantietermijn

De service en informatie is goed maar de garantietermijn van 3 maanden is gewoon te kort. Ik had een Tigo Aspire van 3 1/2 maand oud. En deze is defect gegaan maar omdat die " ouder " was dan 3 maanden, kreeg ik geen nieuwe cq een reparatie indien dit eventueel zou kunne. Dit vindt ik geen goede service temeer daar andere firma's wel 6 maanden garantie geven.

Zoals altijd een top service

TOP

Ik geef jullie een 8 omdat ik het jammer vind dat ik niet met mijn telefoon meer kan bestellen omdat Android niet werkt. Dus moet ik me hele pc opstarten om een bestelling te doen.