Niets bestelt

Ik heb niets bestelt bij jullie

Snelle levering ,erg fijn !

Alles is goed geregeld , snelle levering

Al 2 keer niet zo goed

Heb al 2 keer 5 flesjes gehad die haast niet open te krijgen zijn en waarvan het pipetje dicht zit. Zogauw ik het open moet knippen is ie al snel te kort. Dus al 2 keer geen fijne zending gehad!

Altijd perfect

Bestelling verloopt snel, handig die optie om weer hetzelfde te bestellen. Levering is ook altijd supersnel!

Correcte afhandeling.

Nooit problemen, altijd keurig op tijd geleverd. Had een keer een vraag via de app. Snelle en goede reactie.

Na afhankelijke problemen met coils goede informatie gekregen.

Altijd prima in orde

Altijd prima in orde. Bestelling/levering gaat altijd goed.

Doen wat ze beloven

Doen wat ze beloven !

Alles wordt de volgende dag geleverd met een te volgen link wanneer het komt. Verder is Zwoofs niet duur.

Super service en levering

Binnen 1 dag geleverd Fijne service

Top service!

Super snelle levering!

Helemaal tevreden met alles. Produkten en snelle levering.

Altijd vandaag besteld morgen in huis.de keuze is reuze. ik bestel al heel lang bij jullie en ben erg tevreden!

Okee

Goede duidelijke pagina's.Helees vind ik het allemaal wat duur.Ik heb veel te veel 100 ml perzik bij Fasttech.com gekocht.Ik wil er er 3 verzegeld geldig tot 2023,graag aan jullie verkopen voor 30 euro.Merk Hanga

ik ben tevreden

de bestellingen worden snel bezorgd

Gewoon goed

Altijd correcte afhandeling.

Heel goed en snel

Altijd snel gelevered :-)

Duidelijk omschreven liquids!!Vandaag besteld, morgen in huis! Geen bezorgkosten!!

Zeel snel service. Top.

Zeer snel service. Top.

Snel en goed!

Ik bestel meestal zoveel dat het met pakketpost bezorgd wordt. PostNL bezorgt an altijd de volgende dag. Nu was ik iets vergeten en bij brievenbuspost moet voor 18.00 uur besteld worden om de volgende dag geleverd te worden. Dat klopte :-) Om 17.50 uur de bestelling geplaatst en het lag inderdaad de volgende dag op de mat. Blij met Zwoofs! Prima webshop!

Snelle levering en geen verzendkosten

Snelle levering en prima produkten!