Snelle bezorging

Eind van de dag besteld.Al de volgende dag in huis.Super!

Met de webshop is niets mis. Dat is prima in orde. Echter triest dat de winkel in Spijkenisse zonder bericht aan (vaste) klanten is gesloten. Als klant weet ik dus niet of dit tijdelijk of defenitief is. Ik had een zeer vervelende ervaring toen ik overwacht voor een dichte deur stond. Daar rij ik niet voor naar Spijkenisse en betaal nog parkeergeld ook. Voor de liquid gebuik ik altijd de webshop. Echter voor een nieuwe vaper ga ik altijd naar de winkel. Zo heb ik de laatste jaren naar schatting een stuk of acht vapers gekocht. Maar altijd via de winkel. Daar koop ik mijn coils, om er zeker van te zijn dat ik juiste aanschaf. Op de website is dit namelijk zeer ondujidelijk geworden sinds er afbeeldingen meer getoond mogen worden.

Altijd op voorraad en zeer snelle levering

snelle bezorging prima prijs

snelle bezorging prima prijs.

Hoop op betere pakketdienst

Voor de goede orde, Zwoofs zelf levert altijd op tijd uit, het is helaas hun keuze voor PostNL die keer op keer laten afweten, “uw pakket is onderweg en wordt vandaag bezorgd” “Helaas hebben we uw pakket niet kunnen bezorgen.” En dan komt het 1 of 2 dagen later. Jammer!

Altijd optijd

snelle en goede service

Of ik het nu in Schiedam gaat halen of besteld per post, de service is geweldig. Vriendelijk personeel !

Krijgt wat je besteld

En heel snel in huis

Lekker snel

Goede klantenservice

Batterij lijkt te lekken

Beste, Tot mijn spijt kan ik geen goede review achterlaten. Het lijkt dat er iets niet goed is aan de batterij van mijn esmoker. Hij stinkt en lijkt met regelmaat zwak te zijn. En dat op zo'n korte tijd al :( Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Pamela maas

Altijd snelle en correcte aflevering. Ruime keuze in van alles rond dampen

Top! Snelle verzending als gewoonlijk

Altijd snelle verzending en scherpe prijzen! Zwoofs is een zeer betrouwbare webshop, ik bestel er al jaren.

goed bedrijf altijd snelle levering een pluim

Snel en betrouwbaar.

Snel Juice bestelt. Keuze is ruim en bezorging optijd Super!!.

Perfect.

Weer perfect op tijd geleverd volgens afspraak.

Gewoon goed en snel geregeld

Zoals altijd goed geregeld snel en gratis geleverd

Artikel gevonden en besteld. En snel geleverd. Simpel

Altijd op voorraad en de volgende dag in huis

Altijd op voorraad en de volgende dag in huis

Altijd op tijd geleverd en altijd de juiste hulp

Vrijdag besteld nog niks ontvangen

Vrijdag besteld en tot op vandaag niks ontvangen

besteld en de volende dag netjes geregeld ,zeer goeie service

Zolang ik bestel is er niks aan de hand

Uitstekend goede service ook als er een keer wat mis gaat (1 keer gebeurt in 3 jaar)

Fijne service en snelle levering

Vrijdagavond besteld en zaterdag ochtend in huis, Top service! Volgende pakketjes door de brievenbus, slim nagedacht over het inpakken! Ben heel tevreden over Zwoofs :)

Makkelijk te bestellen en een vlotte levering zeer tevreden