1 dag na bestelling in huis..klopt helemaal!

Zo doorgaan

Mijn laatste bestelling is zoals gewoonlijk snel en keurig afgeleverd niets dan lof voor zwoofs!!

Vandaag besteld, 'gisteren' in huis!

Supersnelle levering, overzichtelijke webshop. Gewoon een aanrader.

Duidelijke site en hele snelle levering

Ik bestel regelmatig en gaat het altijd heel soepel. 1x ging de bestelling van mij niet goed en hun een mailtje gestuurd en was zo het zo verholpen. Ga zo door.

Altijd op tijd, snell levering,

Snelle levering , goed verpakt , prima product

Correct, keurig en snel geleverd

Eerst een vraag gesteld via WhatsApp over de verzending naar een pakketpunt. Hier kwam een snel en vooral duidelijk antwoord op terug. Vervolgens 's avonds de bestelling afgerond en de volgende dag werd het al afgeleverd bij het pakketpunt

Ik bestel al 10 jaar bij Zwoofs en altijd goed geholpen. Echt zeer tevreden

Perfect zoals gewoonlijk

Coils nodig. Besteld en volgende dag in huis. Perfect.

Bij bestellingen prima, garantie niet zo

Bestellingen gaan prima, betaald nu wel bezorgkosten indien je het de volgende dag wilt ontvangen. Garantie esigaret is ook goed, maar moet opgestuurd worden en dus zit ik zonder esigaret, dan kan ik ook een nieuwe kopen. Dus ik koop mij. Esigaret nu in een fysieke winkel in de buurt.

Hey Marina, je hebt bij ons ALTIJD een gratis verzendoptie, en we hebben een 24-uurs contract met PostNL. Als je iets bij ons gekocht hebt dat kapot gaat, dan zullen we inderdaad eerst het product retour moeten ontvangen. We moeten namelijk eerst het defect kunnen constateren voordat we je een nieuwe sturen. :)

Goed bedrijf

Pakketjes altijd optijd in huis zoals belooft, nooit problemen met de website. Als je ze belt voor vragen krijg je ook goede en vriendelijk hulp. Top bedrijfje !!

Goede en snelle levering

Altijd top!

Ik ben een terugkerende klant. Levering is altijd op tijd en heerlijk duidelijke communicatie. Aanrader!

Volgens afspraak

Snel en eenvoudig

Alles is via de site eenvoudig te vinden en kwa levering ging het ook super snel, ik ben heel tevreden over de prijzen ook

Goed, overzichtelijk en betrouwbaar

Zwoofs levert altijd op tijd, doen niet moeilijk met verzendkosten en hebben als wat een e-smoker nodig heeft

Zoals altijd zeer tevreden,!!!

perfect

Jaren geleden toen ik pas begon met dampen wel eens iets besteld en nu damp ik nog alleen vloeistof zonder nic weer eens iets besteld en dan kom altijd terug bij dat waar je goede ervaringen mee hebt.

Ze doen wat ze beloven.

Zeer snelle levering!

Snelle informatie en goede service

Super Na lang weer begonnen met dampen, dus veel info enz opnieuw moeten zoeken. Goede snelle hulp 1 klein dingetje, ik had batterijen gekocht bij jullie die niet gewoon op te laden waren. Ik ben naar een mede vaper geweest om De batterijen in een oplader genoeg stroom te geven om ze in mn vaper te kunnen laden..

Goede en snelle levering

Klopt altijd , geen problemen

Altijd erg snel

Altijd een erg snelle levering en pakjes zijn makkelijk te volgen. Daarnaast een uitgebreid assortiment tegen schappelijke prijzen. Absoluut een aanrader!

Goed bedrijf en goede service

Zeer goede service !!!