Goede prijzen, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit, snelle levering

Heel erg slecht

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen

Product dat ik zocht niet op voorraad, kundig advies en een mooi alternatief

Normaliter haal ik graag EUKA Menthol liquids, deze waren niet voorradig. Na een appje kreeg ik een mooi alternatief merk aangeboden om eens te proberen. Gelijk een paar smaken besteld van een ander merk. Inmiddels is EUKA weer op voorraad! :)

Goede snelle service

Duidelijk wat je krijgt. Snelle levering.

Duidelijkheid

Snel en goedkoop

Snelle en correcte aflevering

super levering

duidelijk bestellingssysteem en super snelle levering. Is je bestelling iets later, dan is het PostNl die het te druk heeft

goede ervaring

Goed bedrijf, snelle levering.

Snelle en correcte levering.

goede service

snel binnen goede zaak

Keurig en snel geleverd.

Keurig en snel geleverd.

Dit keer ging het bestellen vlot en opleveren van bestellingen volgens schema de volgende dag.

Toppers

Supersnelle leverin

Goede ervaring

Goede verzorging

Doen wat er beloofd wordt

Mijn ervaring is goed tot nog toe. De bestelde artikelen zijn de volgende dag binnen.

Ben super tevreden alleen jammer dat er geen afbeeldingen meer mogen, Moet ergens anders gaan kijken bij sommige producten hoe ze er uit zien

Goede kwaliteit, snelle levering.

Iedere keer wanneer ik iets bestel bij Zwoofs, voldoet alles aan mijn verwachting. Prima kwaliteit en de levering is altijd snel. Niks op aan te merken !

Goed alleen duurt het verzenden elke keer langer dan op de site wordt aangegeven

Gewoon goede service,ook telefonisch. En dag na bestelling binnen

Gewoon goede service,ook telefonisch. En dag na bestelling binnen

Prima, helaas wel een niet werkende coil ontvangen (tot 2x toe)

De service, het gemak en de producten zijn altijd top. Echter heb ik nu tot 2x toe op rij van de 3 coils die ik ontvang, altijd 1 gehad die het totaal niet doet. Dit is erg jammer.

Uitstekende service, mooie producten.

Wederom prima geholpen

Prima&Snel

Snelle levering en een duidelijke webshop! Fijn dat als je op een vaporizer klikt meteen een lijst krijgt met eventuele benodigdheden, heel behulpzaam.

Zoals gewend, perfect!

Gewoon perfect!

delivery date wrong

i choose the fast deliver where was saying it will be deliverd tomorrow and i paid extra for that and in post nl it says that the package will be delivered 2 days later like the free option.