Volgende dag geleverd. Top.

Van tevoren contact opgenomen; chat over de kleur. Krijg alsnog een andere kleur toegestuurd.

Ik wilde een nieuwe vaper bestellen. Nu waren de plaatjes niet echt heel duidelijk omdat er wit met brons werd aangegeven en wit met zilver. Zwart met brons, zwart met zilver en zwart met zwart. Bij de kleuren kon ik alleen kiezen uit wit, zwart en zwart/zwart. En ik wilde perse de wit/zwart met brons. Uiteindelijk gekozen voor wit; Chatbericht gestuurd om te vragen welke optie ik moet kiezen voor de bronze kleur. "Als je gewoon wit aanvinkt, krijg je wit met brons." Krijg ik wit met zilver....en als ik ergens een hekel aan heb, is het zilver. Verzending was wel heel snel moet ik meegeven. Maarja zou dan weer een dag moeten wachten. Dus dat vind ik wel jammer voor dat geld!

altijd goede ervaring

top service

Goede informatie en snelle levering

De informatie op de Zwoofs website was gelukkig uitgebreider dan in de handleiding. Snel geleverd ondanks de feestdagen.

Heel tevreden

Altijd komt het pakketje de vlg dag al bij mij in de brievenbus.

Geweldige service

Zo snel geleverd, netjes geleverd, gewoon klasse!

Fijne en duidelijke website. Goederen besteld en de volgende dag al in huis, top.

De bestelling heeft wat langer geduurd door drukte bij TNT zwoofs heeft na navraag, snel en adequaat gereageerd.

Altijd op tijd. Veel keuze.

Superzaak. Zeer tevreden over de prijs en kwaliteit.

uitstekend

Altijd perfect . Snelle levering

goed over het algemeen had alleen deze keer dat het te laat was en toch nog naar de winkel moest maar ja met deze drukte kan dat gebeuren verder altyd top angelique

Snelle levering, goede prijzen

Dag van te voren besteld, volgende dag al in huis.

Goede ervaring

Goede ervaring en prima op de hoogte gehouden goeie prijzen veel keus ruim assortiment goede levering.

Snel en goed geleverd

Altijd leveren en zoals beloofd.

Altijd leveren en zoals beloofd.

Mijn mail werd binnen een dag beantwoord. Antwoord was duidelijk en vriendelijk

Altijd op Tijd

Weliswaar 1 dag te laat, maar dat kwam door de topdrukte bij KPN. Alle post kwam op één dag.

Hele goede service

Vlotte levering

Vlotte levering en keurig verpakt.

Bestelling niet volgens afspraak

De vape vloeistof kwam niet volgens afspraak de andere dag binnen en ik kwam zonder te zitten en dat is niet fijn

Arrived within 48 hours

Problemen bij post?

Geen idee wat er gebeurde... ik had maandag om half 1 's middags besteld... en kreeg mijn bestelling pas donderdag... waarschijnlijk erg druk bij de post?? De bestelling zou namelijk maandagmiddag al ingepakt zijn... Dit was de eerste keer dat het niet de volgende dag(en) kwam dus.

op tijd bezorgd en netjes ingepakt

Niks mis mee en prima voorlichting. Helaas was postNL erg traag 4 dagen.

Prima. Goede site. Snelle levering.