Vreemd bedrijf

Krijg een verzoek voor een beoordeling terwijl je er niets meer bestellen. Ook niet normaal.

Problemen gehad met mijn eleaf istick, binnen een week alles opgelost, bedankt.

Vlotte levering Alles goed ingepakt Zeer tevreden!!

Zo jammer dat er online niet meer te bestellen is. Mr Joy heeft een rechtzaak aangespannen en blijft online open tot er een uitspraak is van de rechter. Misschien hadden meer online webshops waaronder Zwoofs dit moeten doen?

geweldig

groot assortiment, voordelig , snelle bezorging

Zo jammer dat ik niet meer kan bestellen , wist hier niets van, ben altijd heel tevreden geweest , woon te ver weg om af te halen, echt heel jammer. Groetjes Angele.

goede site en snelle levering

Jammer van de nieuwe wetgeving. Altijd naar tevredenheid besteld op Zwoofs. Wordt nu zelf rijden maar dat heb ik er voor over bij jullie!

Zoals altijd perfect

Jammer is het einde oefening , dank aan de overheid

Prima en snel geregeld altijd. Dank!

Prima geregeld altijd. Veel dank voor de service in afgelopen jaren!!

Voorraadbeheer klopte niet

Daardoor een incomplete bestelling gekregen

Een hele fijne en meedenkende helpdesks service. Goed aanbod aan producten en diensten en goede levertijd! Jammer van de wet dat ze online niet meer mogen verkopen maar hopelijk verandert dat.

Goed advies gekregen

Telefonisch weer heel goed advies gekregen. Ook levering weer heel snel. Zo jammer dat de overheid dit onmogelijk heeft gemaakt. Ik ga jullie echt missen.

Always a pleasure

Hetnis onwijs balen, die nieuwe wet, want shoppen bij Zwoofs was always a pleasure!

Goede tabaksmaken en coils Snelle en makkelijke levering omdat er brievenbus pakjes werden gebruikt Jammer dat online verkoop niet meer mogelijk is, gelukkig hebben we een shop in onze stad

Altijd goede ervaring

In al de jaren - altijd goede ervaring.

Slechte product omschrijving

Koop calburn pods blijken voor oud type te zijn, Weg gegooid geld krijg ook geen reactie op mijn bericht

Altijd Top!!

Zeer tevreden over alle bestellingen die ik gedaan heb,

Toppie

Vlug en professioneel

Alleen jammer dat er niet meer online besteld mag worden Wil jullie bij deze bedanken voor de goede service Ga jullie missen

Altijd een correcte en snelle bezorging

ondanks bezorgproblemen prima gereageerd

Snelle reactie op mail dat het product nog niet geleverd was maar dit lag aan post.nl

Zwoofs was een geweldige online shop die er ook echt z’n best voor doet om je te helpen. Klantenservice was geweldig, breed assortiment en altijd kwaliteit en snelle levering. Doet echt pijn dat ze gesloten zijn ga ze echt missen!!

Bestel al jaren en altijd alles top

Nog nooit een negatieve ervaring gehad. Wordt snel bezorgd, altijd juiste bestelling, alleen maar lof.

Cairostraat 64 3047 BC Rotterdam