Nestjes en optijd bezordt

Goed gedaan.

Jammer van het online verbod. Zwoofs was altijd heel betrouwbaar.

Gewoon goed.

Wat moet ik zeggen,alles gaat volgens belofte.zeer snelle levering.

Uitstekend en snelle levering

Zwoofs altijd een snelle levering en ook de bestelling klopt altijd.

Elke bestelling goed!

Goede prijs/kwaliteit verhouding en altijd op tijd geleverd.

Uitstekende webwinkel

Helaas was 30 juni de laatste keer dat ik online mijn vape vloeistoffen en onderdelen kon bestellen bij Zwoofs door het online verkoopverbod wat per 1 juli is ingegaan. Niets dan lof voor alle keren dat ik hier iets heb besteld. Helaas woon ik niet in de buurt van Rotterdam, dus winkelbezoek zal lastiger worden. Mochten jullie een vestiging in Arnhem overwegen dan zien jullie mij daar.

Bezorging netjes op tijd

Alles weer netjes bezorgd , jammer dat het de laatst keer was , helaas is de winkel voor mij te ver weg , bedankt voor de uitstekende service, ga jullie missen

Zeer goed al jaren lang

Altijd snel mijn bestelling binnen 1 a 2 dagen meestal de volgende dag Dus zeer betrouwbaar Ik vind het dan ook heel jammer dat het door de wetgeving op houd Groeten Peter beumer

Perfekt

Perfekt,prima service,zorg dat zwoofs niet online verdwijnt,

Altijd snel bezorgd

Ik hoop dat er een opvolgen voor menthol komt

Ik kom graag langs bij Zwoofs in de Caïro straat, je wordt altijd snel en vriendelijk geholpen.

goed spul voor weinig geld en het scheelt veel euro's met tabak kopen.

Goede interactie

Mijn bestelling was niet geleverd en Erik regeerde meteen en stelde een goede oplossing voor.

Goeie snelle levering en goeie klantenservice

besteld en volgende dag in huis Was kleine schade maar is snel opgelost na 1 belletje stuurde ze het vervangende onderdeel op, was helemaal top

Snelle levering, duidelije website

Pr

Alle bestellingen gingen altijd goed. Ik vul nu voor de laatste keer deze beoordeling in. Zwoofs is de winkel waar ik bestel en als eerste aan denk wanneer ik een bestelling doe.

Goede en snelle service

Altijd goed en snel bezorgd

Super snelle verzending en goede prijs

Savonds laat besteld en 2 dagen later in huis!

Erg goed

Altijd op tijd levering,behulpzaam, Goede uitleg op vragen. En Altijd vriendelijk

Overzichtelijke site, snelle levering!

perfect

goed sevice, zeer vriendelijk personeel

Ben tevreden.

Prima altijd netjes verpakt en optijd

Prima top geregeld snel bezorgd netjes verpakt

Top!!

Bestel al jaren online bij Zwoofs. Door wetgeving kan dit niet meer. Zo erg!! Wil Zwoofs bedanken voor goede service al die jaren.