Veel goede professionals. Duidelijke website en communicatiestructuur.

Altijd snel goede contacten en offertes

Snel en concreet

Ik vond het een goede ervaring. Het betrof hulp bij het maken van mijn financiële plan omdat ik vastliep. Ik heb samen naar het gemaakte plan kunnen kijken en ik kan nu verder met het opzetten van mijn bedrijf. Het plaatsen van de opdracht en het maken van contact ging het erg vlot en ben er erg mee geholpen.

groot netwerk

In zeer korte tijd veel reacties, blijkbaar zijn er voldoende freelancers aangesloten bij Hoofdkraan. Wat ook een voordeel is van Hoofdkraan dat er na 10 reacties de aanvraag gesloten wordt. Daardoor wordt je niet overstelpt met reacties, welke je ook weer netjes bedanken moet.

Prettige website

Dit veld is verplicht. Da's natuurlijk minder fijn.... Maar dat ligt aan kiyoh. ;-)

Goed en efficiënt werkend platform voor opdrachtgevers!

Goed en efficiënt werkend platform voor opdrachtgevers!

Zeer snel een goede oplossing voor hulp bij maken websites

Onmisbaar bij het vinden van een goede freelancer

Gewoon helemaal tevreden

Snel een reactie van de Freelancers, duidelijke afspraken en snel resultaat

Fijne site om snel en eenvoudig een freelancer/bedrijf te vinden die past bij de job!

Nu twee keer gebruikt gemaakt van Hoofdkraan.nl. Twee keer goed bevallen met ruime keuze aan geschikte bedrijven/freelancers. Tip - Het goed uitschrijven van de opdracht loont omdat je een betere selectie van bedrijven te zien krijgt!

Vlotte, goede service

Vlotte, goede service

Dubious suscription plan and no serious offers

With the Corona virus as freelancer, you need flexibility and to pay for a service that guarantee qualitative opporuntity. Let me tell you that it is absolutely not the case for Hoofdkraan.nl. They ask 90 €/quarter (320€/year) and without any possibility of termination, even with a notice of 3 months. I tried because I could not afford anymore to pay that amount due to a decrease of activity (Covid) and they even didn't discuss or reply to my request, they just send me a debt collector, and even when I comply with the payment plan, they continued to charge more costs, well into 2021 (I requested to stop the subscription in May 2020). Moreover if you are a multilingual, international freelancer, don't waste your time on this plateforme with near to zero serious offers, for instance Proz.com charge you 120$/year and it is really reliable.

Perfecte service, goede communicatie en heel goed niveau zzp'ers.

Zeer slechte ervaring

Nu door de Corona periode staan er nauwelijks tot geen opdrachten bij Hoofdkraan. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen maar zij vinden Corona geen reden voor een voortijdige opzegging. Hoofdkraan blijft zich vasthouden aan het jaarabonnement. Waarom moet ik blijven betalen als Hoofdkraan zelf bijna geen opdrachten kan leveren.

systeem van onterechte borg laten staan

Ik vind het heel erg naar dat een deelnemende freelancer een borg heeft geclaimd van 2000 euro voor te voorziene werkzaamheden. Dit is niet in overleg gegaan en niet met mijn toestemming. Dit vond plaats in 2017. Er zijn geen werkzaamheden geweest en dit met Hoofdkraan besproken en ook het feit dat betreffende persoon mij op basis van borg een factuur stuurde en gelijk daarop een incasso bureau. Dat had niet gemogen zei Hoofdkraan. Ja maar deze freelancer blijft het doen. Ieder keer met een andere advocaat. Ik wil dat Hoofdkraan mijn account verwijderd. Maar dat mag niet zolang er een borg staat. Ik voel me echt gegijzeld en dat a 3 jaar lang.

Heel snel goede offertes van echte vakmensen

Ik was opzoek naar een illustrator voor mijn blogs en had binnen enkele uren al 10 serieuze offertes van vakmensen. Binnen 2 dagen had ik mijn keuze gemaakt.

Gewoon goed

Ik heb gebruik gewoon mogen maken de platform en het heeft goed verlopen. Twee reacties heb ik er gekregen, hoewel ik geen van de twee freelancers geschikt heb gevonden voor de opdracht naar mijn voorkeur. Meer reacties dan dat aantal wenste ik wel. Het fuctioneren van de platform, de website, heeft in mijn ogen en ervaring prima oftewel hoog gescored: 4,5 sterren.

Contact was fantastisch

Ontzettend knap dat je iemands gedachten in een tekening kan krijgen!

Snelle reacties, snel een keus te maken

Door de opdracht op hoofdkraan te plaatsen, kreg ik snel een 10 tal reacties waaruit we konden kiezen. Handig en snel

Gebruikersvriendelijk en goede response

Project is snel en gemakkelijk geplaatst, real-time notificaties van response en kwalitatief goede response.

Opdracht is eenvoudig te plaatsen. Binnen 15min had ik 10 reacties, dus ik had al snel een geschikte kandidaat gevonden.

Snel een geschikte freelancer gevonden.

Ik had slechts één reactie, die heb ik 'gekozen' en die heeft perfect voor mij gedaan wat hij wilde. Wat twee weken na dato nog niet rond is, is de betaling. Mij was niet duidelijk, toen ik een proforma factuur kreeg, of ik meteen het gefactureerde bedrag moest betalen. Ik heb dat wel gedaan. Later bleek het bedrag de helft lager uit te vallen. Ik heb het teveel betaalde twee weken na dato nog steeds niet terug. ik heb zojuist de freelancer (Ridvan) voor de tweede keer gebeld. De eerste keer zag hij dat hij iets verkeerd had gedaan. Hij gaat jullie nu mailen, want hij heeft ook zijn factuur nog niet betaald gekregen en ik heb het door mij teveel betaalde nog niet terug. Ik vind dat de regeling omtrent hoe de betaling moet, beter kan en beter uitgelegd moet worden.

Werkt goed

Systeem werkt lekker en heb een goede designer gevonden! Erg blij mee!

Heel positief

Snelle inschrijving en heel snelle respons van de freelancers.

Zoeken naar een freelancer is niet meer nodig!

Ik had een idee voor bepaalde tekeningen en probeerde ze zelf te maken. Dat lukt, maar de stijl was niet in orde. Via Hoofdkraan.nl vond ik met gemak een freelancer die de tekening bewerkte tot de gewenste stijl. Nou ja, met gemak. Hoofdkraan.nl probeert je te helpen door aan de opdrachttitel- en tekst te sleutelen. Goedbedoeld, maar in dit geval contraproductief. Ik ontving in het begin veel berichten van freelancers die niet voldeden. Konden zij niets aan doen. Pas nadat de tekst wél klopte was de perfecte freelancer snel gevonden. Daarom een 9 en geen 10.

heel goed

Zeer aan te bevelen

Heldere site, spreiding van aangeboden mensen zodat te kiezen valt, positieve ervaring