Goede samenwerking zeer attent Maarten

Het systeem werkt zeer goed en je hebt gelijk een heleboel aanbiedingen van diverse mensen, waaruit je kan kiezen. Voor mij een prima systeem

Eenvoudig en snel geholpen

Het is vrij eenvoudig om snel wat kleine opdrachten gedaan te hebben. Ik zocht een kerstdesign om te sturen naar mijn klanten. Binnen 24 uur had ik 11 opties waar ik uit kon kiezen. Nog geen 24 uur later had ik al een design wat klaar was om te versturen zonder hier veel geld aan kwijt te zijn.

Naald gevonden!

De hoofdkraan heeft me uren zoeken bespaard. Er zijn zoveel leuke mensen die mooi werk maken, dat het lastig kiezen is. Communiceren gaat gemakkelijk.

doen wat ze zeggen te doen!

Heldere procedure, genoeg 'inschrijvers', keuze kunnen maken!

Snel en goed inlevend !

Na voor-overleg met de 'Hoofdkraan' ontving ik reacties van enkele goede kandidaten. Onze vraagstelling voor samenstelling van een onderzoeks-rapport is op dit moment te vroeg cq nog niet concreet genoeg en mogelijk te grootschalig. Reden voor de door ons benaderde Adviseur om voor nu te willen afhalen.

Zeer goede service.

Zeer goede service.

Snelle reactie en behulpzaam

Afhandeling gaat heel vlot, snelle reactie bij vragen.

Snel en inzichtelijk de juiste illustrator gevonden.

Binnen 24 uur 10 gekwalificeerde aanbieders ontvangen met representatieve voorbeelden en referenties om een goede keuze te kunnen maken.

Tevreden en gehoord voelen

Ik ben zeer tevreden. Als ik een vraag hen, ben ik de volgende dag meteen geholpen. Erg fijn als je de kennis niet hebt over bepaalde dingen.

Snel en gevarieerd aanbod van marketeers

Binnen een paar dagen had ik genoeg reacties om uit te kiezen. Om binnen Hoofdkraan te kunnen communiceren vond ik erg handig en overzichtelijk.

Heldere site voor daadwerkelijke oplossing van mijn knelpunt

Als eerste keer gebruiker van uw diensten ben ik meer dan verrast over de goede oplossing, die u aanbiedt met uw diensten en mensen. Mijn probleem eiste een specialist(e) die ik via uw site vond. Ik ben meer dan tevreden over de dame die mij uit de brand heeft geholpen. Mijn site draait weer probleemloos. Dankbare groeten Fokke Oord, Almere.

ze weten wat ze doen

ze weten wat ze doen

Prima en snelle service

prima en snelle service. Het zou echter fijn zijn als de opdracht iets langer open kan staan

Dankjewel, ik heb een top freelancer gevonden!

Na het plaatsen van mijn opdracht kreeg ik direct al reacties van freelancers. Al binnen een dag heb ik een geschikte freelancer gevonden en nu 3 weken later zijn de contracten al getekend en kan de opdracht echt van start gaan!

fijne manier om een dienstverlener te vinden

Snel een aantal aanbiedingen ontvangen. Het was gemakkelijk om op vertrouwelijke wijze contact op te nemen met de dienstverlener(s). Fijn dat Hoofdkraan.nl een escrow regeling aanbiedt voor betaling aan de dienstverlener.

Werkt eenvoudig en snel 10 offertes gekregen

Goede site met groot bereik

Uitstekende ondersteuning in het vinden van de perfecte freelancer voor jou opdracht!

In korte tijd een hele goede freelancer gevonden. Ook neemt hoofdkraan telefonisch contact op als er dingen verkeerd gaan of er dingen aangepast moeten worden.

Het systeem werkt goed en ook persoonlijke benadering

Keurig

Originele formule

Het zal niet eenvoudig zijn om ambitieuse welintelligente tekstschrijvers in een gareel te krijgen. U heeft een formule gevonden daarvoor.

Pluspunten

Professioneel, aardig

Pluspunten

gemakkelijk plaatsen van vacatures communicatie via mail over updates info en communicatie via telefoon

Pluspunten

Snelle reacties van vaardige freelancers tegen goede prijzen

n.v.t.

Pluspunten

Ruim aanbod proffesionals

Eigen omgeving of persoonlijke pagina voor de opdrachtgever zou handig zijn voor meer overzicht in zoeken/gezocht/vergelijken/beoordelen