Duur

Duur en niet overzichtelijk. Ook pas bij het reageren van een opdracht duidelijk maken dat er 70 euro moet worden betaald.

Veel betalen en vervolgens wachten tot je een ons weegt

Ik heb als zzp er een tijdje actief geweest op hoofdkraan en kan het helaas niemand aanraden. Ik vind ze veel te duur en er zit te weinig mogelijkheid op. Allemaal nog niet zo erg, tot je ze nodig hebt en belt of mailt. Als je belt wordt er niet opgenomen, en wanneer dat wel zo is wordt je door een ander terug gebeld, die niet meer belt. Je kunt dan weer contact opnemen, en als je besluit te mailen dan neem maar weer een week de tijd voordat je reactie krijgt, als je die al krijgt want heb dus ook op de mail weer geen reactie. Echt ontzettend slecht georganiserd en veel te duur ik zou hier als ZZPer echt voor uitkijken voor deze organisatie. Ik wacht nu al 3 weken totdat ik een goede verhuiscode mag ontvangen, en ook dit is weer een wacht festijn wat voorlopig nog niet voorbij is.

Veel deskundigheid op één plek

Opdracht uitgezet, binnen 24 uur al diverse reacties van freelancers en paar dagen later al een prachtig logo!

Professionele contacten op een snelle manier

Kreeg direct 10 goede contacten die offerte uitbrachten op mijn opdracht en kon rechtstreeks communiceren met de uitvoerders. Ik heb er één gekozen die nu bezig is met mijn opdracht. Dus ik wacht her resultaat af.

Veel reacties in korte tijd

Via Hoofdkraan onze illustrator gevonden. We kregen snel vele reacties. Wel zouden we het fijn vinden als illustratoren zich onbeperkt konden aanmelden.

goede en snelle samenwerking

We hebben snel kunnen schakelen in deze opdracht en er was een flexibele oplossingsgerichte instelling.

Efficiënt, zorgvuldig en met resultaat, ze doen wat ze.zeggen

Zeer tevreden over deze organisatie, wanneer nodig schakel ik ze onmiddellijk weer in.

Super correct en snel

Super snelle reactie met kwalitatief goede freelancers voor mijn opdracht.

prima website. goed en veelzijdig zzp aanbod

Ik heb inmiddels 3 keer een goede professional gevonden via Hoofdkraan

Interessante snelle reacties

Ik ontving heel snel interessante reacties op mijn aanvraag voor het maken van een prijsopgave. Daar zit ook wel direct de bottleneck van hoofdkraan. Ik was me aan het oriënteren op een illustrator voor het maken van een prijsopgave naar mijn opdrachtgever toe, terwijl hoofdkroon aanneemt dat ik ook de uiteindelijke klant ben en direct de bestelling doe. Dat is niet zo dat is mijn klant en dat zijn veelal grote concerns waar lange beslis lijnen zijn.

Goede en snelle service

Helaas geen geschikte kandidaat gevonden, maar de site op zich werkt prima

Een geweldig platform!

Voor meerdere projecten heb ik fantastische medewerkers gevonden via het platform Hoofdkraan.nl Het is heel gebruiksvriendelijk en je krijg een mooi overzicht van gegadigde. Ben zeer positief.

Snelle en goede reacties

Mijn vraag werd goed beantwoord en de aanbiedingen waren goed. Ik kon snel een keus maken

Snelle reacties ván geïnteresseerden

Ik heb snel 10 reacties ontvangen voor bouwen ván website. Naar aanleiding daarvan met 3 ván hen een telefoongesprek gehad en uiteindelijke keuze gemaakt.

Super snelle reacties

Had meteen iemand gevonden. Echt top

Niets op aan te merken, gewoon topservice met zeer goede freelancers

Geweldig goede site. Er bieden zich heel goede freelancers aan. Het opmaken van je advertentie is heel simpel en ook gelijk duidelijk voor de freelancer wat je budget is. Goed dat er een automatische stop is bij 10 reageerders. Zo blijft het voor jou behapbaar om uit te kiezen. Teveel aanbod zorgt alleen maar voor teveel prikkels. Ik heb dankzij Hoofdkraan een match gevonden!

Professioneel en klantgericht

Ik vond de website heel duidelijk en de werkwijze prettig. Ik heb een goede kandidaat gevonden die goed werk heeft geleverd. Ik raad deze website zeker aan.

Zeer prettige manier om een geschikte zzp'er te vinden voor een opdracht

Al meerdere malen gebruik gemaakt van hoofdkraan. Veel reacties, waardoor ik ook echt kan kijken naar de persoon die het beste bij mijn bedrijf past. Al meerdere malen mede ondernemers naar Hoofdkraan verwezen.

Je krijgt ruim de tijd km contact op te nemen met de mensen die reageren. Heel fijn dat er een pauze op zit wanneer er 10 mensen gereageerd hebben. Prettige manier van werken.

Zeer positief

Soepel verloop. Ik ben in gesprek met dhr. Dennis Stabler die waarschijnlijk het hele werk gaat doen. De eerste stap is gezet ivm onze samenwerking. Zijn style spreek mij aan. Zijn offerte voor het takenen van mijn hoofdfiguren vind ik redelijk. Ik hoop ook een redelijke offerte te krijgen ivm met het hele werk. Dank aan Hoofdkraan een geweldige organisatie. Ik zal jullie op de hoogte blijven houden. Mvgr,

Makkelijk, en snel reacties

Makkelijk om te plaatsen en te reageren op freelancers. Freelancers reageren heel snel.

Wurgcontract

Ingeschreven voor een kwartaal en netjes betaald. Nu heb ik nog 1 week te gaan en hebben ze automatisch een verlenging van een jaar (!!!) gedaan. Van de 3 maanden had ik 2 maanden vóór de einddatum moeten uitschrijven, wat een onzin.

Goede samenwerking en goed resultaat

Prachtige prenten zijn door de illustrator Tilleke gemaakt. Daarbij heb ik goede adviezen gekregen.

Maximale inzet!

Ik had op zeer korte termijn foto's nodig voor mijn webshop en moest nog van alles regelen om ook de fotograaf te voorzien van de juiste stukken om te fotograferen. Ik had niet gedacht dat het zou lukken, maar via Hoofdkraan is het gelukt. Dit platform is absoluut aan te raden. Ook de klantenservice schenkt je nog persoonlijke aandacht. Petje af!

Alles ging zoals verwacht

Ik plaats een opdracht en binnen no-time, is het verwerkt en wordt ik overspoeld door experts :) ik was dezelfde dag al geholpen.