Vlotte, goede service

Vlotte, goede service

Dubious suscription plan and no serious offers

With the Corona virus as freelancer, you need flexibility and to pay for a service that guarantee qualitative opporuntity. Let me tell you that it is absolutely not the case for Hoofdkraan.nl. They ask 90 €/quarter (320€/year) and without any possibility of termination, even with a notice of 3 months. I tried because I could not afford anymore to pay that amount due to a decrease of activity (Covid) and they even didn't discuss or reply to my request, they just send me a debt collector, and even when I comply with the payment plan, they continued to charge more costs, well into 2021 (I requested to stop the subscription in May 2020). Moreover if you are a multilingual, international freelancer, don't waste your time on this plateforme with near to zero serious offers, for instance Proz.com charge you 120$/year and it is really reliable.

Perfecte service, goede communicatie en heel goed niveau zzp'ers.

Zeer slechte ervaring

Nu door de Corona periode staan er nauwelijks tot geen opdrachten bij Hoofdkraan. Nu wil ik mijn abonnement opzeggen maar zij vinden Corona geen reden voor een voortijdige opzegging. Hoofdkraan blijft zich vasthouden aan het jaarabonnement. Waarom moet ik blijven betalen als Hoofdkraan zelf bijna geen opdrachten kan leveren.

systeem van onterechte borg laten staan

Ik vind het heel erg naar dat een deelnemende freelancer een borg heeft geclaimd van 2000 euro voor te voorziene werkzaamheden. Dit is niet in overleg gegaan en niet met mijn toestemming. Dit vond plaats in 2017. Er zijn geen werkzaamheden geweest en dit met Hoofdkraan besproken en ook het feit dat betreffende persoon mij op basis van borg een factuur stuurde en gelijk daarop een incasso bureau. Dat had niet gemogen zei Hoofdkraan. Ja maar deze freelancer blijft het doen. Ieder keer met een andere advocaat. Ik wil dat Hoofdkraan mijn account verwijderd. Maar dat mag niet zolang er een borg staat. Ik voel me echt gegijzeld en dat a 3 jaar lang.

Heel snel goede offertes van echte vakmensen

Ik was opzoek naar een illustrator voor mijn blogs en had binnen enkele uren al 10 serieuze offertes van vakmensen. Binnen 2 dagen had ik mijn keuze gemaakt.

Gewoon goed

Ik heb gebruik gewoon mogen maken de platform en het heeft goed verlopen. Twee reacties heb ik er gekregen, hoewel ik geen van de twee freelancers geschikt heb gevonden voor de opdracht naar mijn voorkeur. Meer reacties dan dat aantal wenste ik wel. Het fuctioneren van de platform, de website, heeft in mijn ogen en ervaring prima oftewel hoog gescored: 4,5 sterren.

Contact was fantastisch

Ontzettend knap dat je iemands gedachten in een tekening kan krijgen!

Snelle reacties, snel een keus te maken

Door de opdracht op hoofdkraan te plaatsen, kreg ik snel een 10 tal reacties waaruit we konden kiezen. Handig en snel

Gebruikersvriendelijk en goede response

Project is snel en gemakkelijk geplaatst, real-time notificaties van response en kwalitatief goede response.

Opdracht is eenvoudig te plaatsen. Binnen 15min had ik 10 reacties, dus ik had al snel een geschikte kandidaat gevonden.

Snel een geschikte freelancer gevonden.

Ik had slechts één reactie, die heb ik 'gekozen' en die heeft perfect voor mij gedaan wat hij wilde. Wat twee weken na dato nog niet rond is, is de betaling. Mij was niet duidelijk, toen ik een proforma factuur kreeg, of ik meteen het gefactureerde bedrag moest betalen. Ik heb dat wel gedaan. Later bleek het bedrag de helft lager uit te vallen. Ik heb het teveel betaalde twee weken na dato nog steeds niet terug. ik heb zojuist de freelancer (Ridvan) voor de tweede keer gebeld. De eerste keer zag hij dat hij iets verkeerd had gedaan. Hij gaat jullie nu mailen, want hij heeft ook zijn factuur nog niet betaald gekregen en ik heb het door mij teveel betaalde nog niet terug. Ik vind dat de regeling omtrent hoe de betaling moet, beter kan en beter uitgelegd moet worden.

Werkt goed

Systeem werkt lekker en heb een goede designer gevonden! Erg blij mee!

Heel positief

Snelle inschrijving en heel snelle respons van de freelancers.

Zoeken naar een freelancer is niet meer nodig!

Ik had een idee voor bepaalde tekeningen en probeerde ze zelf te maken. Dat lukt, maar de stijl was niet in orde. Via Hoofdkraan.nl vond ik met gemak een freelancer die de tekening bewerkte tot de gewenste stijl. Nou ja, met gemak. Hoofdkraan.nl probeert je te helpen door aan de opdrachttitel- en tekst te sleutelen. Goedbedoeld, maar in dit geval contraproductief. Ik ontving in het begin veel berichten van freelancers die niet voldeden. Konden zij niets aan doen. Pas nadat de tekst wél klopte was de perfecte freelancer snel gevonden. Daarom een 9 en geen 10.

heel goed

Zeer aan te bevelen

Heldere site, spreiding van aangeboden mensen zodat te kiezen valt, positieve ervaring

Perfecte dienst voor het vinden van een dienstverlener

Dit was de eerste keer dat wij een dergelijke dienst gebruikten. Goed en overzichtelijk opgezet. Toen wij een match vonden is alles daarna buiten Hoofdkraan om gegaan. Wat op zich jammer is. Misschien een tip om dat gebied aan te pakken zodat alles binnen de Hoofdkraan omgeving afgewerkt wordt. Wij zijn ook schuldig, wat bewijst dat daar nog een kans ligt.

Snel en goede service!

Ik had snel een freelancers gevonden en een positieve ervaring met de klantenservice

Snel, correct, goede ondersteuning en zeer goede kandidaten!

Na mijn oproep op Hoofdkraan.nl, kreeg ik direct ook voorstel van het Hoofdkraan team om mijn titel te veranderen. Was inderdaad een verbetering, en kreeg binnen enkele uren 10 zeer interessante voorstellen. Website werkt ook perfect, en je kan gemakkelijk contact opnemen met de Freelancers. Binnen 1 dag had ik een Freelancer gevonden. Ik kan Hoofdkraan.nl zeker aanbevelen!

klantvriendelijke website, correcte service en feedback

De keuze uit de mensen die zich aanmelden, is natuurlijk een persoonlijke, belangrijk is duidelijk aan te geven wat je wilt zonder dat daar een woord Spaans bij is. Dan is het aan de kandidaat om daar in te stappen jij of nee. Ik ben tevreden Prijs/kwaliteitsverhouding vind ik juist. Er waren kandidaten bij die duidelijk een hoger bedrag vroegen. Daar kun je ook voor kiezen dan maag je natuurlijk ook méér verlangen.

Ik was uitermate blij met deze site die mij in staat stelde om zonder bemiddelingskosten zaken te kunnen doen met een freelancer. Alles verliep via deze site op een soepele manier. Heb een goede keuze kunnen maken uit de eerste tien freelancers en ben tevreden over het eerste resultaat dat zij mij stuurde.

Super snel een goede betaalbare professional gevonden!

Binnen twee dagen had ik al 10 concrete aanbiedingen. Ik heb er eentje gekozen en heb met haar telefonisch duidelijke afspraken gemaakt. Ze luisterde heel goed naar mijn vraag, en leverde precies volgens afspraak de gevraagde animatie.

Professionele dienstverlening

Zeer goede uitleg op de website en een goed platform om dienstverlenende beroepen bij elkaar te krijgen.