Goede service en goed product

Duidelijke en klantvriendelijke website. Snelle levering en goed product

Super geleverd!

Erg snel geleverd en super mooi gemaakt, hoesje is ook van erg goede kwaliteit! Super tevreden mee!

Niet het goede hoesje gekregen maar uiteindelijk goed opgelost

Ik heb als eerste niet mijn goede hoesje gekregen. Het was moeilijk om in contact met hin te komen alleen dat ging erg moeizaam. Uiteindelijk contact kunnen maken en binnen 9 dagen het goede hoesje binnen gekregen!

Helaas wat minder

Bestel een gepersonaliseerde hoes voor Iphone 6S. Staat op de site 6&6S. Deze laten maken voor mijn man. Krijg hem geleverd en blijkt het voor de 6S+ en pro te zijn. Veel te groot duss. Kan er niks mee. Heb formulier ingevuld maar nog niks gehoord. Jammer want de print is zooo gaaf maar mijn man kan er niks mee. De Site en de uiteindelijke levering komt niet overeen.

Volgende keer weer een hoesje bestellen bij jullie

Super leuk hoesje zo als ik hem gemaakt heb

De opdruk is precies zo als ik het gemaakt heb. Kwaliteit is goed. Aanrader. Je kunt verschillende technieken toe passen. Top. Leuk hoesje voor een lage prijs. Snelle levering. Ik had het hoesje al de volgende dag in de brievenbus!!

de hoes is fantastisch

Ik ben super blij met mijn eigen gemaakte hoes, alleen jammer dat ik niet heb kunnen zien of niet goed genoeg heb opgelet bij bestellen dat het alleen om de voorkant ging en dat er geen achterkant bij zit, dit vind ik jammer, maar verder een heel mooi verzorgd produkt. Ik weet ook niet of de mogelijkheid bestaat om er een achterkant bij te krijgen, en of dit ook wel kan of dat ik tot een nieuw aankoop moet overgaan?

Vind het jammer genoeg plakkerig

Ik vind zelf de hoesje die ik heb laten maken prachtig. Er is alleen 1 ding wat ik minder vind en dat is dat het heel erg plakkerig aanvoelt waardoor ik het minder kan gebruiken.

Mooie kwaliteit en snel bezorgd Ik zal er zeker vaker bestellen

Mooi model

Het is een mooi hoesje en was ook snel binne

Perfecte, snelle leveling.

De website was eenvoudig te gebruiken en de bestelling was snel afgeleverd

prima kwaliteit en snelle levering

Al 2x een hoesje besteld. Beide keren hele goede kwaliteit en hele snelle levering.

Al 2 keer een hoesje besteld en al heel snel binnen, ook zeker van goede kwaliteit. Erg blij der mee !

Per ongeluk 2x betaald en fluiten naar ons geld

Hoesjes besteld en geheel door eigen fout per ongeluk het bedrag 2x overgemaakt. Nu na diverse malen over en weer gemaild te hebben en men zegt het geld terug te storten, helaas nog steeds niks mogen ontvangen. In deze tijd van digitaal werken snap ik hier helemaal niks van. Ik was ook niet van plan om deze review te schrijven, maar ik krijg totaal geen aansluiting meer. Als ik zo met onze klanten om ga dan zou ik me daar niet prettig bij voelen. Ik hoop ook snel iets te horen van GoCustomized, wellicht door dit bericht.

Slechte druk die totaal niet overkomt als het bestelde voorbeeld

Ik had een ontwerp gemaakt met een tamplate met marmer van wit en roze. Bij de druk zie je en amper dat hrt marmer achtig is en valt het roze helemaal weg. Het ziet er uit alsof het hoesje al ruim een half jaar zeer intensief gebruikt is geweest. Ook mijn logo dat ik er op heb geplaatst valt bijna weg. De bestel foto en het eindproduct liggen ontzettend ver uit elkaar in kleur, helderheid en kwaliteit. Enige positieve is dat het wel heel snel geleverd is.

Geweldig, de hoesjes zijn van goede kwaliteit en de levering was supersnel!

De levering was super, evenals de kwaliteit. Ik zal hier zeker weten nog meer hoesjes bestellen!

Snel geleverd mooi hoesje met eigen print

Goed werkende website, gemakkelijk om zelf je hoesje te bedrukken met eigen ontwerp/foto. Enige jammere vond ik dat voor zelf te bedrukken hoesje als basis alleen zwart mogelijk is

Snelle levering, mooi hoesje, goede kwaliteit

Website gemakkelijk in gebruik en zeer snellle levering

Snelle levering en product was precies zoals het er op de website uit zag

Goede service en prima kwaliteit!

Snel geleverd en mooie duidelijke foto afbeelding! Ook contact met klantenservice na probleem met betaalsite was correct en vriendelijk! Contactgegevens zouden wel wat makkelijker vindbaar mogen zijn op de site.

Snel ontvangen en zeer goed materiaal, TOP

Goed !

Snel geleverd , mooie prijs en goede kwaliteit !!

Custom hoesje laten maken, snel geleverd en ziet er zeer mooi uit. Helemaal tevreden.

Snelle levering, mooi product!

Uitstekende service!

Nadat de eerste bestelling niet helemaal naar wens was, werden we uitstekend geholpen zodat we het product alsnog perfect aangeleverd kregen. Complimenten voor de prima service!