Top hoesje

Hoesje was erg snel geleverd en een uitstekende kwaliteit!

Niet goed.

Hoesje besteld, vervolgens vijf emails gehad dat de levering verschoven is naar een andere datum. Ineens was de laptop hoes niet meer op voorraad en de wachttijd was 30 dagen. Na snel email contact gehad te hebben werd mijn klacht verholpen met geld terug garantie en dat is prima gegaan. Erg jammer want ik had graag een laptop hoes bij jullie laten personaliseren.

Goede kwaliteit

Het hoesje werd op tijd geleverd en in een goede verpakking (niet te groot soms krijg je een mega doos voor een klein pakketje) de kwaliteit is erg goed. Het is ook precies het gene dat ik bestelt heb.

Snel en goede kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de service. Super kwaliteit!

Makkelijk en snel

De layout makkelijk te maken online. En het hoesje is zeer snel thuis ontvangen. Zeer aan te bevelen aan vrienden om hier te bestellen.

Onduidelijke product omschrijving

Ik dacht een hoesje met foto voor een iPad te bestellen, althans er staat in de omschrijving “ hoesje” maar ik kreeg een alleen een voorblad. Dus alleen om het glas te beschermen. De definitie van “hoes”is: wat om iets heen gaat om het te beschermen . Na mijn mening gaat dit er niet omheen, want de achterkant heeft geen bescherming. Heel zonde van het geld en de mooie foto. Uiteindelijk bij Bol.com maar een “ echte hoes” besteld. Ik zou de beschrijving bij dit product veranderen en duidelijk maken dat het hier alleen om een voorblad gaat.

snelle levering, wel snel krassen op het hoesje waardoor de foto eraf gaat. helaas...

ik had het hoesje de dag ernaar al binnen dus dat was erg snel. helaas was na 3 dagen de foto al een beetje eraf door alle krassen.

Super snelle levering

Prachtig hoesje voor me telefoon en snel geleverd top wilma

Goede kwaliteit, snelle levering

Heel tevreden met het resultaat van het hoesje van mijn vriend en mij

Heel blij mee en snel geleverd

Hoesje voor m’n dochter gemaakt. Erg mooi geworden en ook snel geleverd.

Netjes hoor

Erg tevreden, aanrader!

SuperMooi

De nieuwste type genomen en ben daar zeer blij mee, Deze ligt nog beter in je hand en is super mooi afgewerkt. Ook de foto is super geslaagd

Leuk persoonlijk kado.

Goed snel verzonden.

Snel bezorgd, mooi hoesje

Bezorging was zoals beloofd. Hoesje is wat dunner dan ik gewend ben; betwijfel of het vallen net zo goed opvangt. Sterke chemische geur! Verdween gelukkig na ca een week.

heel tevreden

super leuk ,moest wel iets langer wachten dan verwacht maar het was de moeite waard.

Goed en op tijd geleverd zoals beloofd.

Verkeerde hoes besteld, maar kon zonder problemen ruilen. Zeer aardige dame aan de telefoon die heel behulpzaam was.

Uitstekend product

Mooi hoesje met eigen foto. Snel geleverd.

Duidelijke communicatie en mooi werk

Het hoesje is van ontzettende goede kwaliteit. Daarnaast is de afbeelding op de achterkant erg scherp. Echter raakte het hoesje de eerste keer erg snel beschadigd. Ik heb contact gehad met de website en ze hadden me direct kosteloos een nieuwe gestuurd, ik hoefde niks meer te doen. Dit nieuwe hoesje doet het beter én de kleuren kwamen nog mooier uit. Al met al een goede website waarbij ik graag nog eens een hoesje zou willen bestellen.

Mooi hoesje met eigen opdruk. Ziet er goed uit. Materiaal en kleuren boven verwachting.

Snel, prima kwaliteit!

Snelle levering, prijs/ kwaliteit top.

Mooi hoesje

Mooi hoesje en perfect geleverd.

snelle levering, mooi afgewerkt

Al twee maal een hoesje laten maken en ben erg tevreden. De hoesjes zien er mooi uit, zijn stevig en worden snel geleverd.

Heel mooi hoesje

Heel mooi en stevig hoesje Mooier nog dan ontwerp! Erg tevreden

Snelle service,makkelijke site om te bestellen,goed overzicht en deftige prijsjes