Snel en mooi

Zeer snel het door ons bestelde telefoonhoesje in de bus. Het resultaat was echt mooi. Chapeau!!!

Super mooi resultaat en een snelle levering

Super mooi resultaat en een snelle levering

Slecht product gekregen en niet geholpen

Ik kan niets met het hoesje, het valt zo weer van de IPad af, de magneet is te slap. Ik kan de klanten service niet bellen en mijn mail is niet beantwoord.

Super blij

Hoesje kwam sneller dan gedacht en veel mooier en sterker dan gedacht. Ik ga er nog een maken omdat de maat van mijn mobiel vrijwel niet meer te krijgen is.

Kei blij mee

Snelle service en werkt makkelijk

Ze doen wat ze beloven!

Voor 16u op werkdagen besteld, de volgende dag in huis: die belofte kwam hoesjemaken.nl helemaal na! Ze waren snel, en het hoesje zag er ook nog eens top uit. Wat wil je nog meer? De enige aanmerking die ik zou hebben zou zijn dat de bedrukking een beetje plakte, wat voor een hoesje niet heel fijn aanvoelt. Maar verder super!

goede service, goede kwaliteit

leuk hoesje voor vaderdag besteld. kwaliteit is goed en de levering keurig op tijd.

Tevreden!

Snelle levering. Blij met het telefoonhoesje!

Het hoesje was snel binnen toen ik het besteld had. Foto op het hoesje ziet er goed uit. Blijft ook goed zitten

leuk

Bestellen ging heel makkelijk. Het hoesje (met eigen foto) werd de volgende dag al geleverd. Netjes verpakt. De kwaliteit is iets minder dan wat ik normaal heb, maar zeker goed genoeg.

Snel en goede kwaliteit

Snelle levering. Het hoesje met mijn eigen ontwerp is precies zoals ik wilde! Ik koos voor een doorzichtig hoesje, zodat mijn rode iphone se 2020 mooi zichtbaar is. Erop gedrukt in mooie matte kwaliteit het plaatje dat ik koos (een cartoon). Daaronder in duidelijke letters mijn e-mailadres voor als ik mijn telefoon ergens laat liggen. De print van de letters zou nog iets scherper mogen zijn.

Een leuk Vaderdag hoesje bestelt

Een leuk Vaderdag kado , een telefoon hoesje bestelt , een simpel handig programma , duidelijk , goeie kwaliteit..

Verkeerde hoesje gekregen

Nou een leuk hoesje voor Vaderdag besteld, krijg ik s10e binnen. Past helemaal niet, niet duidelijk aangegeven. Jammer

Prima service en snelle levering

Prima klachtafhandeling nadat ik een fout hoesje had besteld en snelle levering van het nieuwe hoesje. Mooie formats om hoesjes mee te maken.

Uitstekend!

Snelle service en het hoesje is precies zoals ik het in gedachten had!

Snelle en goede service

Hoesje werd snel geleverd en het zag er mooi en professioneel uit. Zeker een aanrader voor in de toekomst

Op tijd geleverd en tevreden over hoesje

Op tijd geleverd en tevreden over hoesje

Snelle levering, goed product

Makkelijk te bestellen

Mooie kwaliteit duurde wel erg lang elke keer werd de bezorging weer uitgesteld

Mooie hoesjes

Super leuke en precies passende hoesjes. Mooi van fotokwaliteit. Precies wat je wilt hebben

Super goed

Nadat ik eerst een hoesje binnen kreeg die tijdens het transport kapot was gegaan kreeg ik een kortingscode om een nieuwe te bestellen super snelle reactie en een hele snelle levering binnen 2 dagen was mijn hoesje binnen top

Top product

Ik heb een cover besteld met daarop een foto van mij met mijn honden. De afdruk is heel mooi geworden en de levering was erg snel. Ben super tevreden en zal hier zeker nog eens bestellen!

zeer goed

uitstekend

snel en mooi hoesje, prima pasvorm, blij mee

Ik ben heel tevreden met mijn hoesje!

Ik was ook erg blij met de snelle levering!