Perfect!

Had schrik dat de foto niet mooi geprint zou zijn. Dit was gewoon weg uitstekend!

Super en snel geleverd

Top en mooie afwerking

zeer teveden

een heel goeie ervaring

Longue attente

Je n’avais pas de nouvelles de ma commande. Il a fallu presque un mois avant d’être livré. Et pas de réponse concrète après ma réclamation.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Perfect!

Voor mijn mama haar verjaardag een hoesje laten maken. Super goede kwaliteit, dus ongelooflijk tevreden.

Snel, betaalbaar, goede kwaliteit

Bij hoesjemaken een hoesje voor mijn dochter laten maken. Goede prijs, super snel bezorgd. Binnen een dag. En de kwaliteit van de kleuren en slijtvastheid zijn boven verwachting goed! Zeer tevreden!

Perfect kwaliteit, levering & print!

Goed opgelost

Na 3 weken nog geen bestelling ontvangen. Gelukkig goed opgelost en op tijd aangekomen.

Goede kwaliteit

Snel bezord, goede kwaliteit en de foto's zijn ook perfect.

Goede communicatie snel geleverd

Geachte Tatjana, Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van het product. We nemen contact met u op om uw probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, HoesjeMaken-Team

Snelle levering, hoesjes van goede kwaliteit. Mooi bedrukt. Voldoet perfect aan de verwachtingen. Ik ga hier zeker blijven bestellen.

Tof

Tof

super

Beste kwaliteit hoesjes! Heel leuk

Alles correct verlopen.

Echt niet normaal super!

Ik ben zelf zo dom geweest om voor een verjaardag het verkeerde hoesje te bestellen. Ik had namelijk een S8 plus besteld, terwijl zij een S8 heeft. Dit had ik gemeld met de hoop of ik een kortingscode kon krijgen. Hoesjemaken.nl heeft mij toen een kortingscode gegeven met het gehele bedrag wat ik ervoor betaald had. Echt super dit! Zeker de site waar ik mijn hoesjes blijf bestellen. De kwaliteit en de foto's stonden er ook goed op. Dank jullie wel!

Awesome!

Top ervaring!

Goeie kwaliteit en snelle levering

Snelle levering, mooi product, prima prijzen!

Goede kwaliteit, mooie druk, snel geleverd

Fantastisch!

Duidelijke site, mooie producten. Goede service.

Dit is nu de 2e keer dat ik hier een hoesje koop en ik ben erg tevreden over de hoesjes. Had eerst een portemonnee-hoesje gekocht, en nu een softcase hoesje. De qualiteit is ook prima en gaat best lang mee.

Heb nog niets ontvangen

Heb nog steeds niets ontvangen!

Geachte Jeannette, Het spijt ons dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Ons klantenserviceteam heeft al contact met het transportbedrijf en zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. We voelen het ongemak veroorzaakt. Met vriendelijke groet, HoesjeMaken-Team

Heel makkelijk kaartjes versturen!

top tevreden

makkelijk bestellen snelle levering perfecte pasvorm

Hoesje prima, maar het uitgevoerde model net niet

Goedemiddag, Ik heb een hoesje voor I phone 8 + besteld met foto en hard cover uitgevoerd. Mooi en prima geleverd. Alleen was mijn telefoon met het hoesje niet helemaal rondom beschermd. de onderzijde en bovenzijde van het hoesje was een gedeelte open. Hierdoor heb je toch meer kans op beschadigingen van mijn I phone omdat deze gedeeltelijk van glas is gemaakt. Jammer dat ik geen foto bij kan voegen. Ik heb een prima de luxe oplossing gekregen van Hoesjemaken.nl.